abonnement Unibet Coolblue
pi_180191470
quote:
12s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:15 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze überhaupt weten wat de Unie is of omvat. Dat wist Trump zelf al niet.
Je hoeft maar 1 blik op die Juncker te werpen....en je weet al dat die hele EU niet deugt!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180191586
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump probeert onze bedrijven te raken met importheffingen, waarmee hij de welvaart van landgenoten bedreigt die werkzaam zijn in de getroffen sectoren.

En dan als Nederlander doodleuk zijn handelsbeleid staan toejuichen. Tsja, dan heb je er weinig van begrepen.
Landverraders.
pi_180191615
De aanvaller van het joodse restaurant, komt vrij en mag op in vrijheid zijn proces afwachten.

Volgens zijn advocaat wilde de Syriër een statement maken ‘om een signaal af te geven aan de Israëlische regering’. Zijn actie volgde op een besluit van de Amerikaanse president Donald Trump op 6 december om Jeruzalem te erkennen als de hoofdstad van Israël.

Nou dat zal ´m leren die Trump!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180191627
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Met al hun fouten heb ik nog steeds liever de Amerikanen dan de Chinezen met hun totalitaire regime.
Vaak kunnen we de waarde van de dingen die we hebben niet inzien. Totdat het weg is.

Moet je eens voorstellen, dat de EU straks is opgeblazen. De Europeanen weer een ieder voor zich mentaliteit gaan hanteren zoals pre tweede wereld oorlog. En dat de Amerikanen isolationistisch zijn ala Trump en ons overlaten aan ons lot.

Wedden dat al die mensen die lopen te zeiken over de EU en de Amerikanen gaan smeken om de gouwe ouwe dagen dat wij hier in Europa leefden onder de bescherming van de VS, dat ons dwong om samen te werken middels de EU.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180191632
quote:
8s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Landverraders.
Tsja, nederland doet dit met amerikaanse producten al zo lang, of heb jij nooit geprobeerd een goedkope spijkerbroek te kopen in de USA=
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180191655
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Vaak kunnen we de waarde van de dingen die we hebben niet inzien. Totdat het weg is.

Moet je eens voorstellen, dat de EU straks is opgeblazen. De Europeanen weer een ieder voor zich mentaliteit gaan hanteren zoals pre tweede wereld oorlog. En dat de Amerikanen isolationistisch zijn ala Trump en ons overlaten aan ons lot.

Wedden dat al die mensen die lopen te zeiken over de EU en de Amerikanen gaan smeken om de gouwe ouwe dagen dat wij hier in Europa leefden onder de bescherming van de VS, dat ons dwong om samen te werken middels de EU.
Nou er zat nog een tussenstukje in met de EEG en dat werkte prima, maar toen zat je zeker nog in de box..
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180191708
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Vaak kunnen we de waarde van de dingen die we hebben niet inzien. Totdat het weg is.

Moet je eens voorstellen, dat de EU straks is opgeblazen. De Europeanen weer een ieder voor zich mentaliteit gaan hanteren zoals pre tweede wereld oorlog. En dat de Amerikanen isolationistisch zijn ala Trump en ons overlaten aan ons lot.

Wedden dat al die mensen die lopen te zeiken over de EU en de Amerikanen gaan smeken om de gouwe ouwe dagen dat wij hier in Europa leefden onder de bescherming van de VS, dat ons dwong om samen te werken middels de EU.
Zonder EU zijn wij een stuk beroerder af. Wanneer nieuwe handelsverdragen gesloten moeten worden, mogen wij achteraan aansluiten. Als betrekkelijk kleine speler maken wij immers weinig indruk.

Daarnaast leg je veel minder gewicht in de schaal, waardoor een VS onder Trump een deal eruit probeert te slepen die vooral in het voordeel is van de Amerikanen.

Komt bij dat onze hoge ambtenaren al decennia niet meer op eigen houtje hebben onderhandeld over handelsverdragen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180191737
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:42 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Tsja, nederland doet dit met amerikaanse producten al zo lang, of heb jij nooit geprobeerd een goedkope spijkerbroek te kopen in de USA=
En de VS doet dat weer met andere producten.

Waarom zou je Trump in deze steunen? Zijn beleid is immers schadelijk voor werknemers in ons land. Vreemd om dat toe te juichen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180191778
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En de VS doet dat weer met andere producten.

Waarom zou je Trump in deze steunen? Zijn beleid is immers schadelijk voor werknemers in ons land. Vreemd om dat toe te juichen.
Hoe steun ik hem dan? Ik vind alleen niet nodig dat er iedere dag een Trump bash is, door links gestemden,die van toeten nog blazen weten. Er zijn meer journalisten dan Jinek, Hillery troetelkont hoor.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180191954
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hoe steun ik hem dan?
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:24 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180191960
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hoe steun ik hem dan? Ik vind alleen niet nodig dat er iedere dag een Trump bash is, door links gestemden,die van toeten nog blazen weten. Er zijn meer journalisten dan Jinek, Hillery troetelkont hoor.
Het is toch anders lastig te ontkennen dat hij nu een oorlog begint die hij niet kan winnen.

Trump maakt het keer op keer wel heel makkelijk voor de critici.
pi_180191987
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hoe steun ik hem dan? Ik vind alleen niet nodig dat er iedere dag een Trump bash is, door links gestemden,die van toeten nog blazen weten. Er zijn meer journalisten dan Jinek, Hillery troetelkont hoor.
*noch

En verder moet je niet zo huilen hoor dat mensen op een nieuwsforum het dagelijke nieuws over Trump / de VS bespreken en het niet met hem eens zijn. Dat is nu eenmaal de grote mensenwereld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180192062
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Natuurlijk, Rutte die Trump wel even gaat uitleggen hoe het werkt :') . Die man is multimiljardair en president van Amerika, wat gaat sulletje Rutte hem vertellen over handel dat hij nog niet weet. Geweldig, zo'n zelfoverschattende blaaskaak als premier'.
Dat wordt weer een Balkenendetje.
  maandag 2 juli 2018 @ 19:06:54 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180192101
Hetgene populisten anderen verwijten doen/zijn ze doorgaans zelf.

Dus Trump is net zo erg als China
  maandag 2 juli 2018 @ 19:12:22 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180192222
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef ietjefietje het volgende:
Hoe steun ik hem dan? Ik vind alleen niet nodig dat er iedere dag een Trump bash is, door links gestemden,die van toeten nog blazen weten.
Hij zegt namelijk best wel rake dingen! Over immigranten en ander vreemd gespuis! Dat klinkt racistische wittewijven zoals ik prima in de oren! Dus blijf met je vieze linkse poten van die man af!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180192460
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is toch anders lastig te ontkennen dat hij nu een oorlog begint die hij niet kan winnen.

Trump maakt het keer op keer wel heel makkelijk voor de critici.
Zijn eigen beleid kost Amerika 13 miljard bijvoorbeeld, en dat alleen al voor de auto-industrie...


Vooral doorgaan Trump... make America Great again.... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_180192551
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:42 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Tsja, nederland doet dit met amerikaanse producten al zo lang, of heb jij nooit geprobeerd een goedkope spijkerbroek te kopen in de USA=
Welke goedkope spijkerbroeken? Je bedoelt goedkope Levi's e.d.? Je weet dat deze goedkope broeken die je daarvan kan krijgen in de VS een budget reeks is van goedkope materialen en ook in lage lonen landen in elkaar worden gezet? Dat soort goedkope zooi kan je in Nederland ook wel krijgen, kijk maar bij de Wibra.

Voor een 501 Made in the usa betaal je daar standaard 150 dollar en dat is dan zonder belasting.
pi_180192944
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hoe steun ik hem dan? Ik vind alleen niet nodig dat er iedere dag een Trump bash is, door links gestemden,die van toeten nog blazen weten. Er zijn meer journalisten dan Jinek, Hillery troetelkont hoor.
Het lijkt erop dat je zelf van toeten noch blazen weet.
pi_180193706
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoeveel zinnige argumenten die ook nog eens blijken te kloppen heb je vanuit trump gehoord. Die zit alleen maar landen en samenwerkings verbanden te bashen. _O-
En trouwpartijtjes te crashen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180193757
Toch wel lief, die users die Trump menen in bescherming te moeten nemen omdat iedereen zo gemeen tegen hem is. O+
Hoe durven jullie ook? Die man doet ook maar zijn best. Niemand kon weten dat het zo moeilijk was om president van Amerika te zijn. :6
pi_180193958
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:11 schreef Arth_NL het volgende:
Toch wel lief, die users die Trump menen in bescherming te moeten nemen omdat iedereen zo gemeen tegen hem is. O+
Hoe durven jullie ook? Die man doet ook maar zijn best. Niemand kon weten dat het zo moeilijk was om president van Amerika te zijn. :6
Ja, geef die man gewoon een kans. Het is niet een heel belangrijke positie, over supermarktmedewerkers doen we ook niet zo moeilijk.
pi_180196693
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik vind “boos” een milde uitdrukking hoor, alsof het een stemming is die om kan slaan.
De man is een politiek kanker.
Jullie:
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180197286
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump probeert onze bedrijven te raken met importheffingen, waarmee hij de welvaart van landgenoten bedreigt die werkzaam zijn in de getroffen sectoren.

En dan als Nederlander doodleuk zijn handelsbeleid staan toejuichen. Tsja, dan heb je er weinig van begrepen.
Trump is een breuk met het decennia-lange beleid van globalisering. Van het verplaatsen van productie naar lage lonen landen opheffen van importarieven, massaimmigratie en het afschaffen van de natiestaat. Dat spelletje heeft alleen zin voor de grote jongens, de burgers zijn er de dupe van.

Aangezien de VS nog steeds het machtigste land is wat uiteindelijk door velen wordt gevolgd is dit de beste kans in decennia dat dit onzalige beleid een halt wordt toegeroepen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180197661
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Trump is een breuk met het decennia-lange beleid van globalisering. Van het verplaatsen van productie naar lage lonen landen opheffen van importarieven, massaimmigratie en het afschaffen van de natiestaat. Dat spelletje heeft alleen zin voor de grote jongens, de burgers zijn er de dupe van.

Aangezien de VS nog steeds het machtigste land is wat uiteindelijk door velen wordt gevolgd is dit de beste kans in decennia dat dit onzalige beleid een halt wordt toegeroepen.
Je kunt de klok niet vijftig jaar terugdraaien, hoe graag een Trump dat ook zou willen. Al die productiebaantjes komen niet meer terug. Tenzij jij het leuk vindt om veel meer te gaan betalen voor je spulletjes.

Met importheffingen schiet niemand wat op, wij al helemaal niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180197904
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt de klok niet vijftig jaar terugdraaien, hoe graag een Trump dat ook zou willen. Al die productiebaantjes komen niet meer terug. Tenzij jij het leuk vindt om veel meer te gaan betalen voor je spulletjes.

Met importheffingen schiet niemand wat op, wij al helemaal niet.
Je kan dat beleid prima terugdraaien. Het zijn geen natuurwetten of zo. En dan betalen we weer wat meer. Mooi toch. Maken ze het ook maar beter zodat een product meer dan 2 jaar meegaat. Duurzame economie hè. Zuinig zijn op grondstoffen en energie en uitstoot. Daar zijn jullie toch allemaal zo voor?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')