abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juli 2018 @ 00:05:43 #1
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180177753
De Duitse minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer zou zijn ontslag willen aanbieden. Ook zou hij willen terugtreden als partijvoorzitter van de CSU.

Dit heeft hij volgens ingewijden gezegd in het crisisberaad dat de partij zondag in München voert, zo melden Duitse media.

De partij voert al meer dan zeven uur crisisberaad over de asielproblematiek. De rechtse CSU vindt het Europese asielakkoord dat bondskanselier Angela Merkel vorige week sloot niet acceptabel. De partij wil asielzoekers die elders in Europa staan geregistreerd bij de grens terugsturen.

"Ik kan dat als minister van Binnenlandse Zaken niet verantwoorden", zou Seehofer volgens de Duitse krant Bild op de vergadering hebben gezegd. Na de aankondiging van Seehofer is de vergadering geschorst.

Seehofer is minder dan honderd dagen minister in de brede coalitieregering van Bondskanselier Angela Merkel. Sinds 2008 is hij voorzitter van de CSU.

Bron: ANP
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_180177873
Heil Angela!!!!!!!!!!!!

Merkel sollte Europas Kaiserin werden!
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:23:05 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180177958
Merkel is de grootste naoorlogse landverrader.
Ze moeten haar onmiddellijk afzetten en bestraffen.

Gevaarlijk wijf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 2 juli 2018 @ 01:22:54 #4
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180178257
Lang genoeg bondskanselier geweest niet. Tijd voor nieuw bloed. Mamma Merkel.



[ Bericht 43% gewijzigd door Jellereppe op 02-07-2018 01:58:22 ]
  maandag 2 juli 2018 @ 01:45:59 #5
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_180178358
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:23 schreef Harvest89 het volgende:
Merkel is de grootste naoorlogse landverrader.
Ze moeten haar onmiddellijk afzetten en bestraffen.

Gevaarlijk wijf.
Hoeveel jaar zal ze krijgen?
pi_180196983
quote:
9s.gif Op maandag 2 juli 2018 01:45 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hoeveel jaar zal ze krijgen?
Nog geen dag. Ze krijgt straks waarschijnlijk een aantal eredoctoraten en komt er gewoon mee weg net als andere Europese politici. Decennia lang wanbeleid op asiel- en immigratiegebied met enorme en blijvende maatschappelijke gevolgen en domweg hiermee door blijven gaan. Een monetaire unie vormen met van oudsher financieel onbetrouwbare landen, terwijl van te voren al was gewaarschuwd voor de enorme financiėle risico's. Ze komen er gewoon mee weg.

In plaats van belangen van land en bevolking te behartigen, beschadigen zij deze belangen.
pi_180197379
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:29 schreef rutger05 het volgende:
Nog geen dag. Ze krijgt straks waarschijnlijk een aantal eredoctoraten en komt er gewoon mee weg net als andere Europese politici. Decennia lang wanbeleid op asiel- en immigratiegebied met enorme en blijvende maatschappelijke gevolgen en domweg hiermee door blijven gaan. Een monetaire unie vormen met van oudsher financieel onbetrouwbare landen, terwijl van te voren al was gewaarschuwd voor de enorme financiėle risico's. Ze komen er gewoon mee weg.

In plaats van belangen van land en bevolking te behartigen, beschadigen zij deze belangen.
Tsja, ze komen hier inderdaad gewoon mee weg. Onbegrijpelijk en vooral onverteerbaar.

Tóch hoop ik op een soort Neurenberg 2.0 waar deze lieden zich moeten verantwoorden voor hun misdaden tegen de Europese bevolking.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 21:37:39 ]
pi_180202836
Ik wil wel even vermelden dat onze Seehofer ooit tegen de strafbaarstelling van verkrachting binnen het huwelijk heeft gestemd. Wat dat betreft past hij prima bij de kansenparels waar hij zich nu zo hypocriet over opwindt. Ik heb soms het idee dat veel conservatieve politici de sharia eigenlijk wel een prima idee vinden, zolang het maar door blanken wordt gedaan. Duitsland is sowieso verrassend achterlijk als het om vrouwenrechten gaat.

Ik ben het er trouwens wel mee eens dat Merkel in 2015 een kapitale fout heeft gemaakt en gewoon moet plaatsmaken voor een nieuwe generatie. Die Lindner (de man die de stekker trok uit een onheilige coalitie met de groene partij) vind ik een hele goede. Helaas wordt hij nooit kanselier omdat hij van de FDP is. Merkel wordt waarschijnlijk ooit opgevolgd door ene Annegret Kramp-Karrenbauer. Laten we het erop houden dat zij qua standpunten nog meer op Merkel lijkt dan Merkel zelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')