abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180201245
registreer om deze reclame te verbergen
Je bent toch geen twintig minuten bezig met scheren? Ik rats het merendeel er onder de douche af. Alleen de bakkebaarden moeten even voor de spiegel gebeuren.

Maar ik zou me dan dus direct na het douchen scheren. De baardharen zijn dan nog goed zacht, waardoor het scheren prima gaat.

En gebruik dus een scheermes met open achterkant, zodat de haren goed worden afgevoerd en je zonder problemen lange halen kan maken. Denk dus Mach3 of Fusion, maar die tweede is twee keer zo duur als de eerste en ik geloof niet dat ze nou echt zoveel beter scheren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:52:37 #27
74056 ToT
The Gothfather
pi_180208944
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
Je bent toch geen twintig minuten bezig met scheren? Ik rats het merendeel er onder de douche af. Alleen de bakkebaarden moeten even voor de spiegel gebeuren.

Maar ik zou me dan dus direct na het douchen scheren. De baardharen zijn dan nog goed zacht, waardoor het scheren prima gaat.

En gebruik dus een scheermes met open achterkant, zodat de haren goed worden afgevoerd en je zonder problemen lange halen kan maken. Denk dus Mach3 of Fusion, maar die tweede is twee keer zo duur als de eerste en ik geloof niet dat ze nou echt zoveel beter scheren.
feather-double-edge-razor-blades-50-blades_520x.jpg?format=500w
feather-all-stainless-de-safety-razor-with-stand.jpg?v=1520624080
^O^
Spotgoedkoop, en ik vind het prima! ^O^
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:05:14 #28
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180209162
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:52 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^O^
Spotgoedkoop, en ik vind het prima! ^O^
Als TS zich met een veiligheidsmesje al open snijdt dan zou ik hier ver van weg blijven.
And so is the past
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:24:43 #29
74056 ToT
The Gothfather
pi_180209482
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als TS zich met een veiligheidsmesje al open snijdt dan zou ik hier ver van weg blijven.
_O- Zat ik me ook al te bedenken.
Overigens zijn DIT veiligheidsmesjes, en gebruikt TS gewone wegwerpmesjes (die feitelijk idd nog veiliger zijn, ja). :)
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:27:37 #30
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180209536
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zat ik me ook al te bedenken.
Overigens zijn DIT veiligheidsmesjes, en gebruikt TS gewone wegwerpmesjes (die feitelijk idd nog veiliger zijn, ja). :)
Ja klopt. Ik heb nog met zo'n oude Gilette leren scheren. Blok aluin erbij en gaan.
And so is the past
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:37:24 #31
74056 ToT
The Gothfather
pi_180209726
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb nog met zo'n oude Gilette leren scheren. Blok aluin erbij en gaan.
Hehe! :P
Hmm ik heb in het begin vooral van die Gilette GII of zo gebruikt, geloof ik.
Later allerlei goedkope kutmesjes geprobeerd en ook die Sensor, Sensor Excel en ik dacht ook Mach 2.
De meeste van die goedkope dingen zijn echt bagger. Het meeste spul van Gilette is gewoon prima, maar de beste zijn me gewoon echt te duur.
Een ouderwets veiligheidsmesje scheert net zo glad en als je een beetje ervaring hebt, snij je je er ook zelden mee.
Toevallig een paar dagen geleden nog net wel 1 krasje opgelopen; ik scheer altijd zonder spiegel onder de douche. Soms gaat het dan net even iets verkeerd, maar echte diepe halen of vele sneetjes is al jaren verleden tijd.
pi_180215558
Ik had dit ook altijd, tot ik overgestapt ben naar olie ipv schuim/gel. Bij de etos hebben ze kleine flesjes scheerolie. Dit in combinatie met gilette fusion onder de douche.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_180219707
Oh, ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb ik heb gewoon die Gilette Fusion mesjes die wel een paar beurten mee kunnen voor je ze weg gooit. Na het zien van deze laatste reacties zou het dus misschien handig zijn om wegwerpmesjes aan te schaffen?

Of zoals boegschroef misschien scheerolie hier zat ik laatst ook aan te denken gezien het feit dat ik onder de douche ook geen bloed heb, ja nou het zit bij mij iets ingewikkelder ten eerste scheer ik mijn hele gezicht en probeer dit zo glad mogelijk te doen dus ik doe vaak rustig aan en herhaal dit een keer of 3 (waarna ik alsnog stoppels voel helaas) en ik scheer mijn armen altijd omdat mijn armen normaal gesproken ook haren hebben die naar allerlei kanten op wijzen wat ik zelf afschuwelijk vind.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:16:11 #34
74056 ToT
The Gothfather
pi_180225043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef rikardo42 het volgende:
Oh, ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb ik heb gewoon die Gilette Fusion mesjes die wel een paar beurten mee kunnen voor je ze weg gooit. Na het zien van deze laatste reacties zou het dus misschien handig zijn om wegwerpmesjes aan te schaffen?

Of zoals boegschroef misschien scheerolie hier zat ik laatst ook aan te denken gezien het feit dat ik onder de douche ook geen bloed heb, ja nou het zit bij mij iets ingewikkelder ten eerste scheer ik mijn hele gezicht en probeer dit zo glad mogelijk te doen dus ik doe vaak rustig aan en herhaal dit een keer of 3 (waarna ik alsnog stoppels voel helaas) en ik scheer mijn armen altijd omdat mijn armen normaal gesproken ook haren hebben die naar allerlei kanten op wijzen wat ik zelf afschuwelijk vind.
Te veel scheerbewegingen is echt niet goed voor de huid. :N
En dan nog steeds stoppels hebben? Dan doe je echt iets verkeerd, maar wat? Of je bent te perfectionistisch.
Volg je wel echt de contouren van je huid? Laat het mesje echt over de vormen van je gezicht heen glijden i.p.v. rechte halen.
En @ Fusion versus wegwerp; ik schaar Fusion enzo ook gewoon onder wegwerp, ook al gebruik je de houder wel steeds opnieuw.
Gilette Fusion is gewoon hartstikke goed en je zou je er niet steeds zo mee moeten snijden als je de techniek een beetje onder de knie zou hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 03-07-2018 23:31:41 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')