abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juli 2018 @ 17:25:18 #101
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_180189513
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:18 schreef manny het volgende:

[..]

Volgens mij doet max nu precies wat de "kritiekhebbers" graag wilden: balans tussen de race uitrijden en inhaalacties. en als ie dat vanaf race 1 had gedaan, dan stond hij er nu nog beter voor
Volgens Helmut aan de leiding van het wk
pi_180189541
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:54 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik vond het ook ongelooflijk om te horen dat dat kan. Blijkbaar is de mount van de voorvleugel aardig gestandaardiseerd (in ieder geval bij McLaren dan).
Waarom zou je een nieuwe mount uit gaan denken als de huidige prima is? Dat kost gewoon tijd en geld. Ze kunnen beter tijd (denkwerk) en geld besteden aan andere dingen die er veel meer aan toedoen.

Ben wel verbaasd dat ze onderdelen uit 2017 mogen gebruiken.
pi_180189601
Ze vinden vooral dat 'ie straf verdiende omdat hij Kimi "van de baan kegelde"...
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  maandag 2 juli 2018 @ 17:32:27 #104
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_180189819
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze vinden vooral dat 'ie straf verdiende omdat hij Kimi "van de baan kegelde"...
Onzin natuurlijk.
Flesje bier
  maandag 2 juli 2018 @ 17:41:49 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180190076
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze vinden vooral dat 'ie straf verdiende omdat hij Kimi "van de baan kegelde"...
Het grappige is dat het onderzoek over bocht 3 ging en niet over de wheelbang in bocht 7 :P

Overigens lees ik her en der dat Kimi Max aantikte door in te sturen ipv andersom. Maar ik heb nog niet teruggekeken en weet dus niet of dat klopt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180190257
Als Kimi netjes achter Max terug op de baan was gekomen nadat hij enorm wijd ging, had Max ook niet hoeven te banken.
pi_180190269
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:24 schreef Ener-G het volgende:
Mwoa hij ging in de openingsfase wel met iets meer beleid de baan op, vorige week meteen rechtsaf de baan af toen ie het voor zich zag klappen en hier ook weer, even liften en erachter blijven en kijken wat VET/BOT/RAI uitspoken ipv er meteen in duiken.
Dat liften viel inderdaad in positieve zin op. Geen do or die actie in de eerste bocht.
Built for Speed
  maandag 2 juli 2018 @ 17:53:26 #108
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180190524
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze vinden vooral dat 'ie straf verdiende omdat hij Kimi "van de baan kegelde"...
Dat wordt door een ander ook alweer tegen gesproken omdat Kimi Max ook onnodig het gras op duwde na het terug op de baan komen. Vanuit Max zijn auto valt het wel mee maar de on-board van Bottas laat zien dat Kimi toch wat druistig de baan opstuurt omdat ie anders in het gras komt. Geen probleem want Max ontwijkt netjes maar Kimi doet dat dus niet bij de pay-back actie :+

Het zit ze gewoon hoog dat Vettel bestraft is voor het rammen van Bottas vorige race en doen net of anderen dat wél mogen :z :P

Teds Notebook is overigens best lollig :D Maar ze vinden Kimi fantastisch omdat hij zijn banden enorm goed gespaard heeft in de eerste rondes en dát was de sleutel voor succes. Volgens mij heb ik beide Ferrari's een flink eind langs de baan gezien en hadden ze gewoon geen grip. "Bandensparen" _O- Volgens mij heeft de winnaar ook aardig banden gespaard en daarmee gewonnen, Kimi heeft ook geen enkele aanval geplaatst dus ja.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180192103
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:53 schreef daNpy het volgende:

Teds Notebook is overigens best lollig :D Maar ze vinden Kimi fantastisch omdat hij zijn banden enorm goed gespaard heeft in de eerste rondes en dát was de sleutel voor succes. Volgens mij heb ik beide Ferrari's een flink eind langs de baan gezien en hadden ze gewoon geen grip. "Bandensparen" _O- Volgens mij heeft de winnaar ook aardig banden gespaard en daarmee gewonnen, Kimi heeft ook geen enkele aanval geplaatst dus ja.
Dat is Ted's notebook, dat wilde via Raikkonen geen punt maken over Verstappen maar over Vettel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 juli 2018 @ 19:13:48 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_180192267
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:25 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Volgens Helmut aan de leiding van het wk
Check.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_180197209
niet dat het lelijk is, maar is de prijs een stuk hout afgewerkt met een laagje bladgoud?

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 2 juli 2018 @ 21:57:12 #112
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180198448
Ik vind het mooier als die rood wit blauwe hulk gedrocht van vorige week.
Sowieso hout O+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 2 juli 2018 @ 22:04:32 #113
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180198736
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:57 schreef daNpy het volgende:
Ik vind het mooier als die rood wit blauwe hulk gedrocht van vorige week.

Dat sowieso, dit heeft nog wel wat itt die gorilla
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 2 juli 2018 @ 22:10:39 #114
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180198986
Die Vettel loopt wel te kloten tijdens de persconferentie :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180199199
Die actie van kimi in bocht 3 (is het knikje op t rechte stuk geen bocht meer?) vond ik wel strafwaardig. Bottas zit er wel naast, maar bij de start wist hij ook hoe breed zn auto was, dus hier kon hij makkelijk meer ruimte overlaten.
  maandag 2 juli 2018 @ 23:03:06 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 2 juli 2018 @ 23:39:12 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180201696
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
Dat Alonso nog 8ste is geworden, terwijl hij ten tijden van de VSC nog als één na laatste rondreed, behoorlijk bizar.

iemand een verklaring waarom Vandoorne bijna een minuut stilgestaan heeft bij zijn pitstop?
No tyres, no brakes, honestly what are we gonna do? I'm not going to be 70 laps here!!

Zoiets was het toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 3 juli 2018 @ 00:09:01 #119
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180202179
Nog even wat quotes uit Bild

quote:
Red-Bull-Besitzer Dietrich Mateschitz (74), sonst eher zurückhaltend mit Aussagen, zu BILD: „Ist es nicht schön, so viele strahlende Gesichter zu sehen? Endlich haben wir es nach vier Jahren bei unserem Heimrennen geschafft. Der Junge ist eine Freude.“
quote:
Dritter – Zweiter – Erster! Nach seinem Holper-Start in die Saison und einer sanften Kopfwäsche von Motorsport-Boss Dr. Helmut Marko (75/„Wir haben ihm gesagt, dass er nicht über Wasser gehen kann“) ist Super-Max endlich in der Saison angekommen.
En Niki lauda nog;

quote:
Der Mercedes-Oberaufseher: „Der Max ist eine Sensation. Mit einem unterlegenen Auto hier zu gewinnen, ist das unglaublichste Resultat der Saison.“
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180204627
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het grappige is dat het onderzoek over bocht 3 ging en niet over de wheelbang in bocht 7 :P

Overigens lees ik her en der dat Kimi Max aantikte door in te sturen ipv andersom. Maar ik heb nog niet teruggekeken en weet dus niet of dat klopt.
Klopt onderzoek ging over het van de baan drukken van Max door Kimi na bocht 3.

Wat het contact betreft in bocht 7 betreft. Kimi mist de apex en gaat net iets te wijd in bocht 6. Hierdoor kon Verstappen een run maken richting bocht 7. Eigenlijk zat hij er net niet ver genoeg naast om wat af te dwingen in die bocht en Kimi stuur daarom ook gewoon in. Hij stuurt wel iets later in en laat een beetje ruimte liggen aan de binnen kant maar Max moest wel met links voor een klein stukje het gras op.

Dus ja, foutje van Kimi wat hem kwetsbaar maakte. Max die er dan opportunistisch in duikt, en Kimi die dan weer hard verdedigd. In een snelle bocht waar in principe geen 2 auto's op snelheid doorheen kunnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjemmert op 03-07-2018 07:14:13 ]
pi_180205672
quote:
Sowieso typisch weer, met zn jas aan in die hitte _O- Vettel moet af en toe ook zn best doen om zn lach in te houden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_180208394
Quote van Horner van afgelopen zaterdag

SkySportsF1 twitterde op zaterdag 30-06-2018 om 14:42:39 “Sainz will stay at Renault – unless Cyril misbehaves in which case we’ll bring him back and send him to McLaren,” jokes Horner LIVE NOW on Sky Sports F1📺 Sky Go: https://t.co/fxH1316WnM 🗒️ Blog: https://t.co/SzGssX5IJr #SkyF1 #F1 #AustrianGP https://t.co/BEUE7eBYIY reageer retweet
Ik vind dit een behoorlijk interessante (lompe) quote. Het kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden en zegt misschien iets over McLaren en Sainz, maar we kunnen wel met zekerheid stellen dat Sainz volledig uit beeld is en dat RB niet gelegen is om de band harmonieus voort te zetten.

Wat is er gebeurd joh, moet toch meer zijn dan die Verstappen-naar-Ferrari roddel waar we al niet eens van weten of de Sainzjes hier achter zaten...?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:36:28 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180208600
Het is een grap he... niet teveel achter zoeken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180208719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
Quote van Horner van afgelopen zaterdag

SkySportsF1 twitterde op zaterdag 30-06-2018 om 14:42:39 “Sainz will stay at Renault – unless Cyril misbehaves in which case we’ll bring him back and send him to McLaren,” jokes Horner LIVE NOW on Sky Sports F1📺 Sky Go: https://t.co/fxH1316WnM 🗒️ Blog: https://t.co/SzGssX5IJr #SkyF1 #F1 #AustrianGP https://t.co/BEUE7eBYIY reageer retweet
Ik vind dit een behoorlijk interessante (lompe) quote. Het kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden en zegt misschien iets over McLaren en Sainz, maar we kunnen wel met zekerheid stellen dat Sainz volledig uit beeld is en dat RB niet gelegen is om de band harmonieus voort te zetten.

Wat is er gebeurd joh, moet toch meer zijn dan die Verstappen-naar-Ferrari roddel waar we al niet eens van weten of de Sainzjes hier achter zaten...?
Valt wel mee, denk ik.

Ze hebben volgend seizoen nog geen plaats voor Sainz bij RBR, dus blijft hij bij Renault. Dat van McLaren neem ik niet serieus.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:58:50 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180209052
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
Quote van Horner van afgelopen zaterdag

SkySportsF1 twitterde op zaterdag 30-06-2018 om 14:42:39 “Sainz will stay at Renault – unless Cyril misbehaves in which case we’ll bring him back and send him to McLaren,” jokes Horner LIVE NOW on Sky Sports F1📺 Sky Go: https://t.co/fxH1316WnM 🗒️ Blog: https://t.co/SzGssX5IJr #SkyF1 #F1 #AustrianGP https://t.co/BEUE7eBYIY reageer retweet
Ik vind dit een behoorlijk interessante (lompe) quote. Het kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden en zegt misschien iets over McLaren en Sainz, maar we kunnen wel met zekerheid stellen dat Sainz volledig uit beeld is en dat RB niet gelegen is om de band harmonieus voort te zetten.

Wat is er gebeurd joh, moet toch meer zijn dan die Verstappen-naar-Ferrari roddel waar we al niet eens van weten of de Sainzjes hier achter zaten...?
Of ze zien gewoon dat hij drie slagen minder is dan de huidige coureurs?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')