abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:11:47 #276
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180211579
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Deed die agent ook vrijwillgerswerk voor de Clinton campagne of is Breitbart nog niet zover?
Op maandag 5 februari 2018 12:04 schreef Copycat het volgende:
Neuken?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:12:43 #277
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211603
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus wederom kan redpill niet met de argumenten komen waarmee je loopt te schermen.
Nogmaals het argument was in de discussie met klappernoot en ik heb geen zin om dat op te zoeken.
ik snap ook niet wat je probleem is met je geredpil , maar goed je moet iets.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:13:36 #278
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180211631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:12 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nogmaals het argument was in de discussie met klappernoot en ik heb geen zin om dat op te zoeken.
ik snap ook niet wat je probleem is met je geredpil , maar goed je moet iets.
Hoe zit het dan met de cijfers die ons niet uit zouden komen?
Neuken?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:13:53 #279
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nog zo'n racistische malloot.
Hoppa maak er maar weer racist van , hoe duidelijk wil je het hebben, met wat voor ongeloofelijke haat hier wordt rond gestrooid
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:13:57 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180211640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Deed die agent ook vrijwillgerswerk voor de Clinton campagne of is Breitbart nog niet zover?
Hij had een bijbaan in een pizzeria
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:17:43 #281
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Krijgen we de cijfers die ons niet uit zouden komen nu ook al niet te zien of wordt het dan te inhoudelijk voor redpil die toch al moeite genoeg heeft met google translaten van reddit qanon posts?
Al vaak genoeg genoemd.
Lage werkloosheid alle groepen historisch laag
loonsverhoging 2,9 procent
en nog zoveel meer.
Maar men heeft het graag over de vorm of over zaken die vrij onbelangrijk zijn, of over uit verband gerukte zaken.

Overigens over red pill gesproken dit is mischien wel een goede site voor je:http://www.magapill.com/

Heb je feiten genoeg en kan je al wat er niet klopt makkelijk aan geven.
pi_180211729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:04 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Niet zielig, wel kwalijk in een democratie. Maar het is makkelijk praten als je zelf bij 'de goeien' hoort en praat vanuit een gepriviligeerde positie.

[..]

Dit gebeurde onder Obama al. Die nam het op voor BLM toen die plunderend door de straten trokken en er online opgeroepen werd om blanken gericht en actief te lynchen, te verkrachten, te beroven en te vermoorden.

https://www.politico.com/(...)dvocacy-group-225291
https://www.washingtontim(...)r-protests-police-m/
https://eu.usatoday.com/s(...)and-police/86917082/

Welbeschouwd waren de uitspraken van Obama over de verhoudingen tussen de zwarte bevolking en de politie niet zoveel anders dan die van Trump over de "horrible, horrible day" in Charlottesville.

Obama heeft het vuurtje van rassenstrijd op doen laaien, blanken voelen zich onder Trump gesterkt en zijn sinds zijn kandidatuur bezig aan een felle tegenreactie.
In je links lees ik toch een behoorlijk ander en meer genuanceerd verhaal dan dat Obama een beweging steunde die plunderend door de straten trok en opriep tot lynchen, verkrachten en vermoorden.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:19:20 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180211748
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ja je lult er maar weer een eindje aan.
Een tijdje terug met die Florida shooting was je ook pleite toen je de discussie verloor op feitelijkheden met je zogenaamde kennissen of familie in Florida die vlak bij de school woonden en toch zo feitelijk fout zitten.
:Z

Maar goed eurobob zal het wel weer wissen want jullie praten met elkaar in een circel en gebruiken feitelijke onjuistheden tegen mij en dat is meer een zogenaamde lynchpartij dan een discussie, want jullie reageren op elkaars posts die al niet eens waar zijn.

Lekker volk zeg 8)7

SNap ook echt niet waar al die haat van jullie toch vandaan komt , mischien toch eens laten checken en wat medicijnen uitproberen.
ULX, het inderdaad een REDPILL kloon. Dumpen die hap!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180211761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:17 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Even naar deze grafiek kijken:
https://www.google.nl/pub(...)n_US&dl=en&ind=false

Zie jij enige verbetering t.o.v. Obama? En dat ondanks alle belastingverlagingen.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:24:28 #285
384435 klappernootopreis
pi_180211830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:20 schreef archito het volgende:

[..]

Even naar deze grafiek kijken:
https://www.google.nl/pub(...)n_US&dl=en&ind=false

Zie jij enige verbetering t.o.v. Obama? En dat ondanks alle belastingverlagingen.
van de (tijdelijke) belastingverlagingen kon de gemiddelde amerikaan nt een koelkast vol eten aanschaffen. Dat is nu op. De elite heeft een permanente belastingverlaging gekregen, en die zullen cht niet gaan investeren zodat ze meer personeel kunnen aannemen. Trump scandeert JOB JOBS JOBS! maar in het echie is het CASH CASH CASH!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:24:59 #286
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180211840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:17 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Al vaak genoeg genoemd.
loonsverhoging 2,9 procent
en nog zoveel meer.
Maar men heeft het graag over de vorm of over zaken die vrij onbelangrijk zijn, of over uit verband gerukte zaken.
Je weet dat dit gewoon een bedankt Obama is toch?

De cijfers die je noemt waren overigens ook iets indrukwekkender onder Obama dan ze nu zijn, dus hoe komt ons linkse users dit nu slecht uit of lul je gewoon dom zoals we gewend zijn van achterlijke Nederlandse trumpanzees met zogenaamde Mexico kennis (maar bijzonder genoeg geen enkel benul van de veiligheidsrisico's in dat land).

Wel bizar dat je jezelf als links omschrijft maar iedereen die het niet met je eens bent ook voor links uitscheldt, dat is nogal puberaal dom gedrag maar je schrijfstijl onstijgt dat niveau ook niet echt.

quote:
Overigens over red pill gesproken dit is mischien wel een goede site voor je:http://www.magapill.com/

Ja die bron ken ik al van je, staat niet al te hoog aangeschreven
Neuken?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:26:31 #287
3928 Ulx
pi_180211865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

van de (tijdelijke) belastingverlagingen kon de gemiddelde amerikaan nt een koelkast vol eten aanschaffen. Dat is nu op. De elite heeft een permanente belastingverlaging gekregen, en die zullen cht niet gaan investeren zodat ze meer personeel kunnen aannemen. Trump scandeert JOB JOBS JOBS! maar in het echie is het CASH CASH CASH!
Het gaat pas leuk worden als de belastingverlaging nodig is om een vastgelopen economie een kickstart te geven. Dan is de kas leeg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:28:16 #288
384435 klappernootopreis
pi_180211901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het gaat pas leuk worden als de belastingverlaging nodig is om een vastgelopen economie een kickstart te geven. Dan is de kas leeg.
en een handelsoorlog zal die kas ook niet snel spekken. gelukkig hebben ze de kolenindustrie nog, want dr is op het moment ECHT behoefte aan.. :')
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:29:04 #289
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je weet dat dit gewoon een bedankt Obama is toch?

De cijfers die je noemt waren overigens ook iets indrukwekkender onder Obama dan ze nu zijn, dus hoe komt ons linkse users dit nu slecht uit of lul je gewoon dom zoals we gewend zijn van achterlijke Nederlandse trumpanzees met zogenaamde Mexico kennis (maar bijzonder genoeg geen enkel benul van de veiligheidsrisico's in dat land).

Wel bizar dat je jezelf als links omschrijft maar iedereen die het niet met je eens bent ook voor links uitscheldt, dat is nogal puberaal dom gedrag maar je schrijfstijl onstijgt dat niveau ook niet echt.

[..]

Ja die bron ken ik al van je, staat niet al te hoog aangeschreven
Wow maar argumenten zelf geven ho maar.
Maar om schrijftaal als argument te gebruiken dat laat wel zien hoe ongelofelijk slim je bent.

Maar goed de cijfers zijn duidelijk en de daling is erg duidelijk lijkt me, of wilde je melden dat het omhoog was gegaan onder trump?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:30:38 #290
3928 Ulx
pi_180211938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en een handelsoorlog zal die kas ook niet snel spekken. gelukkig hebben ze de kolenindustrie nog, want dr is op het moment ECHT behoefte aan.. :')
Ze kunnen sojabonen eten. China koopt ze toch niet meer.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:31:43 #291
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180211963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:29 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wow maar argumenten zelf geven ho maar.
Welke argumenten mis je precies? Of vind je het geen argument dat deze cijfers onder Obama een stuk indrukwekkender waren?

quote:
Maar om schrijftaal als argument te gebruiken dat laat wel zien hoe ongelofelijk slim je bent.
Je mist het punt weer eens

quote:
Maar goed de cijfers zijn duidelijk en de daling is erg duidelijk lijkt me, of wilde je melden dat het omhoog was gegaan onder trump?
Er is wel iets gigantisch omhoog gegaan onder Trump, vreemd genoeg hoor ik daar "linkse" trumpanzees nooit over, begrotingstekort vinden de trumpanzees blijkbaar niet zo heel erg interesant.
Neuken?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:32:29 #292
384435 klappernootopreis
pi_180211986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze kunnen sojabonen eten. China koopt ze toch niet meer.
De druiven der gramschap deel 2
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:36:15 #293
384435 klappernootopreis
pi_180212047
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke argumenten mis je precies? Of vind je het geen argument dat deze cijfers onder Obama een stuk indrukwekkender waren?

Bovendien; Obama werd president toen de kredietcrisis om zich heen sloeg. Meerdere banken vielen om en een kwart van de Amerikaanse huizen stond onder water. De situatie was vergelijkbaar met de economische crisis in de jaren 30 van de vorige eeuw.

Een belangrijke verdienste van Obama is dat hij wist te voorkomen dat in 2009 een depressie volgde op een beurscrash. Het lukte hem om de noodlijdende economie vlot te trekken met een financieel hulppakket. vooralsnog draait de Amerikaanse economie nog op volle toeren. Trump drijft nog op het vet die zijn voortganger weer in de pan heeft weten te deponeren, meer niet.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:36:23 #294
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180212048
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

Je mist het punt weer eens

[..]

Er is wel iets gigantisch omhoog gegaan onder Trump, vreemd genoeg hoor ik daar "linkse" trumpanzees nooit over, begrotingstekort vinden de trumpanzees blijkbaar niet zo heel erg interesant.
Nee ik iig niet zo , want het is niet te betalen en je krijgt een reboot van de economie, Of hoe dacht je alles terug te betalen?
Heb hier al vaker over gehad.
Hoor graag van je of je daadwerkelijk denkt dat het terug betaald kon worden.

En de reden waarom ik het goed vond is dat ten tijde van de reboot je alles in eigen huis hebt wat jaren mee zou moeten kunnen zoals een modern leger, goede infrastructuur wat men wil doen en eigen voorzieningen zoals olie gas etc.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:37:28 #295
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180212063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Bovendien; Obama werd president toen de kredietcrisis om zich heen sloeg. Meerdere banken vielen om en een kwart van de Amerikaanse huizen stond onder water. De situatie was vergelijkbaar met de economische crisis in de jaren 30 van de vorige eeuw.

Een belangrijke verdienste van Obama is dat hij wist te voorkomen dat in 2009 een depressie volgde op een beurscrash. Het lukte hem om de noodlijdende economie vlot te trekken met een financieel hulppakket. vooralsnog draait de Amerikaanse economie nog op volle toeren. Trump drijft nog op het vet die zijn voortganger weer in de pan heeft weten te deponeren, meer niet.
Natuurlijk jongen en wat was er dan met de Obama die de laatste 6 jaar niets meer kon veranderen omdat hij gegijzeld was door de republikeinen wat imo ook zo was?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:37:35 #296
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180212068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:36 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee ik iig niet zo , want het is niet te betalen en je krijgt een reboot van de economie, Of hoe dacht je alles terug te betalen?
Heb hier al vaker over gehad.
Hoor graag van je of je daadwerkelijk denkt dat het terug betaald kon worden.

En de reden waarom ik het goed vond is dat ten tijde van de reboot je alles in eigen huis hebt wat jaren mee zou moeten kunnen zoals een modern leger, goede infrastructuur wat men wil doen en eigen voorzieningen zoals olie gas etc.
Ai, je weet niet wat een begrotingstekort is?
Neuken?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:38:35 #297
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180212080
Om vervolgens nog eens heel dom uit de hoek te komen, goed gedaan redpil in 2 posts heb je jezelf buitenspel gezet.
Neuken?
pi_180212116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:37 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Natuurlijk jongen en wat was er dan met de Obama die de laatste 6 jaar niets meer kon veranderen omdat hij gegijzeld was door de republikeinen wat imo ook zo was?
Waarom reageer je nu niet op mijn post met een link naar de grafiek?
Je klaagt alleen maar dat anderen niet inhoudelijk reageren en vervolgens negeer je mijn inhoudelijke reactie.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:40:15 #299
3928 Ulx
pi_180212117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De druiven der gramschap deel 2
Gezien het geklungel: Monthy Python and the Grapes of Wrath.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:41:37 #300
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_180212136
Volgende deel maar zonder rode pilletjes?
Neuken?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')