abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 juli 2018 @ 14:47:38 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180211019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ja je lult er maar weer een eindje aan.
Een tijdje terug met die Florida shooting was je ook pleite toen je de discussie verloor op feitelijkheden met je zogenaamde kennissen of familie in Florida die vlak bij de school woonden en toch zo feitelijk fout zitten.
:Z

Maar goed eurobob zal het wel weer wissen want jullie praten met elkaar in een circel en gebruiken feitelijke onjuistheden tegen mij en dat is meer een zogenaamde lynchpartij dan een discussie, want jullie reageren op elkaars posts die al niet eens waar zijn.

Lekker volk zeg 8)7
Weet je wie ook erg zijn? Die verkrachtende en moordende mexicanen! Voor je het weet ben je je baan kwijt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:49:14 #252
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan heb je een flinke klap van de molen imho.
Heb je nou opgelet?
Waar ligt monterrey nou? vlak bij Texas toch?
pi_180211084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ja je lult er maar weer een eindje aan.
Een tijdje terug met die Florida shooting was je ook pleite toen je de discussie verloor op feitelijkheden met je zogenaamde kennissen of familie in Florida die vlak bij de school woonden en toch zo feitelijk fout zitten.
:Z

Maar goed eurobob zal het wel weer wissen want jullie praten met elkaar in een circel en gebruiken feitelijke onjuistheden tegen mij en dat is meer een zogenaamde lynchpartij dan een discussie, want jullie reageren op elkaars posts die al niet eens waar zijn.

Lekker volk zeg 8)7

SNap ook echt niet waar al die haat van jullie toch vandaan komt , mischien toch eens laten checken en wat medicijnen uitproberen.
Welke feitelijke onjuistheden of blijf je die kreet gewoon als een achterlijke trumpanzee herhalen zodat het wellicht blijft hangen?

Je weet toch dat je onder redpill beter in BNW kan posten?

Zie graag het lijstje met "feitelijke onjuistheden" tegemoet.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:50:43 #254
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211089
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Weet je wie ook erg zijn? Die verkrachtende en moordende mexicanen! Voor je het weet ben je je baan kwijt.
Dus er zijn er amper of wat?
Want dat is toch een behoorlijk probleem maar vooral MS13 is een probleem.
Maar goed dat maakt je geen fluit uit .
pi_180211100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:41 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik ben ook meer links dan rechts maar ook tegen minder regels dus zo heel gek is dat niet.
Het laat juist zien dat de wereld niet zwart wit hoeft te zijn.
Ik ben alleen niet zo van dat oeverloze geschreeuw zoals jullie doen en op alle slakken zout leggen.
Sorry, maar jij bent een voormalig Sanders-fan die toejuicht dat regels voor milieu en financieel toezicht de nek omdraait, met alle risico's van dien? Die voorstander is van immense tax cuts, waar met name de superrijken van profiteren en Republikeinen er toe beweegt het mes te zetten in sociale zekerheid?

Ik vrees dat je simpelweg totaal geen kaas hebt gegeten van politiek en maar gewoon een beetje achter poppetjes aanholt.

quote:
We leven in de veiligste tijd ooit, en jullie doen alsof de wereld in brand staat.
Het is toch echt jouw held Trump die doet alsof zijn land volledig naar de klote gaat. Zijn inauguratiespeech gehoord?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:52:50 #256
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211130
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke feitelijke onjuistheden of blijf je die kreet gewoon als een achterlijke trumpanzee herhalen zodat het wellicht blijft hangen?

Je weet toch dat je onder redpill beter in BNW kan posten?

Zie graag het lijstje met "feitelijke onjuistheden" tegemoet.
Ik had het over de beweringen van klappernoot die hij maakte.
En wil je dat weten zou je het terug moeten zoeken in het desbetreffende topic.
Het lijkt wel een commune hier met alleen maar postjes die erg links zijn en als het buiten het maaiveld valt wordt het gewist.

En als broeders het voor elkaar opnemen tegen 1 persoon lol
pi_180211134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

Het is toch echt jouw held Trump die doet alsof zijn land volledig naar de klote gaat. Zijn inauguratiespeech gehoord?
Ja maar je bent niet zoals in de afgelopen 8 jaar bang voor Noord Korea of zo :')

Maar wellicht kan de bnw trol oprotten naar waar die thuis hoort en het in de toekomst misschien nog een keer proberen onder een andere kloon
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 juli 2018 @ 14:54:13 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180211157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:52 schreef zomerindebol het volgende:

Het lijkt wel een commune hier met alleen maar postjes die erg links zijn
We zijn allemaal Sanders-fan. Ken je dat soort types?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180211179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:52 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik had het over de beweringen van klappernoot die hij maakte.
En wil je dat weten zou je het terug moeten zoeken in het desbetreffende topic.
Het lijkt wel een commune hier met alleen maar postjes die erg links zijn en als het buiten het maaiveld valt wordt het gewist.

En als broeders het voor elkaar opnemen tegen 1 persoon lol
Je was toch zelf best wel links zei je net, dan moet je je hier prima thuis voelen i.t.t. mij als libertarier?

Maar welke feitelijke onjuistheden en daarmee bedoel ik niet je google map kennis van Mexico, dat zal me aan mijn reet roesten maar het gaat om de feitelijke onjuistheden over die oranje gek?

Of ga je eindelijk eens de onjuistheden en onmogelijkheden uit de bizarre qanon ontdekken?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:56:03 #260
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar jij bent een voormalig Sanders-fan die toejuicht dat regels voor milieu en financieel toezicht de nek omdraait, met alle risico's van dien? Die voorstander is van immense tax cuts, waar met name de superrijken van profiteren en Republikeinen er toe beweegt het mes te zetten in sociale zekerheid?

Ik vrees dat je simpelweg totaal geen kaas hebt gegeten van politiek en maar gewoon een beetje achter poppetjes aanholt.

[..]

Het is toch echt jouw held Trump die doet alsof zijn land volledig naar de klote gaat. Zijn inauguratiespeech gehoord?
Helaas zit je erg fout maar heb geen zin in een discussie over wiens pikje langer is, ik wil best een discussie aan gaan over specifieke zaken zoals taxcuts of over wat dan ook, maar dat is over het meeste al gezegd.
Maar omdat de cijfers voor jullie niet uitkomen is het niet goed en daar heeft een feitelijke discussie weinig zin.
Jullie zijn gewoon te verblind door haat , en dat spat van de meeste posts af en zeker omdat je elkaar nog loopt op te stoken ook
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:59:57 #261
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211277
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je was toch zelf best wel links zei je net, dan moet je je hier prima thuis voelen i.t.t. mij als libertarier?

Maar welke feitelijke onjuistheden en daarmee bedoel ik niet je google map kennis van Mexico, dat zal me aan mijn reet roesten maar het gaat om de feitelijke onjuistheden over die oranje gek?

Of ga je eindelijk eens de onjuistheden en onmogelijkheden uit de bizarre qanon ontdekken?
Nee dit is zo ver links en van de werkelijkheid dan ik had gedacht, ik zou bijna denken dat het nog links tov joop is.
En nogmaals daar moet je maar bij klappernoot zijn ,ik ga dat niet nog een keer uitleggen , daar heb je de zoekfuncties voor
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 juli 2018 @ 15:02:04 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180211323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Helaas zit je erg fout maar heb geen zin in een discussie over wiens pikje langer is, ik wil best een discussie aan gaan over specifieke zaken zoals taxcuts of over wat dan ook, maar dat is over het meeste al gezegd.
Maar omdat de cijfers voor jullie niet uitkomen is het niet goed en daar heeft een feitelijke discussie weinig zin.
Jullie zijn gewoon te verblind door haat , en dat spat van de meeste posts af en zeker omdat je elkaar nog loopt op te stoken ook
Vandaar dat je niet met uitleg hoeft te komen. Het ligt aan de anderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180211330
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]


Maar goed eurobob zal het wel weer wissen

Het is te hopen dat Eurobob ( :') ) hier weer eens flink de bezem doorheen haalt
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 15:02:28 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180211332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:59 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee dit is zo ver links en van de werkelijkheid dan ik had gedacht, ik zou bijna denken dat het nog links tov joop is.
En nogmaals daar moet je maar bij klappernoot zijn ,ik ga dat niet nog een keer uitleggen , daar heb je de zoekfuncties voor
Hey, fuckwit? Ga je nog uitleggen waar ik gelogen heb?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180211360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Helaas zit je erg fout maar heb geen zin in een discussie over wiens pikje langer is, ik wil best een discussie aan gaan over specifieke zaken zoals taxcuts of over wat dan ook, maar dat is over het meeste al gezegd.
Maar omdat de cijfers voor jullie niet uitkomen is het niet goed en daar heeft een feitelijke discussie weinig zin.
Jullie zijn gewoon te verblind door haat , en dat spat van de meeste posts af en zeker omdat je elkaar nog loopt op te stoken ook
Je beperkt je tot algemeenheden omdat jij, in tegenstelling tot de rest van de vaste users in deze reeks, nauwelijks kennis van zaken bezit. Je hebt iets gehoord en gelezen over tax cuts - vermoedelijk heb je Trump zien roepen dat ze geweldig zijn - en daar baseer je vervolgens je mening op. Je neemt niet de moeite om kritische verslaggeving tot je te nemen, omdat Trump roept dat de 'liberal media' leugens verspreiden.

In plaats van op concrete punten in te gaan, wek je de suggestie dat wij 'verblind zijn door haat'. Goede manier om een inhoudelijke discussie uit de weg te gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180211376
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:43 schreef Ulx het volgende:
JohnJHarwood twitterde op maandag 02-07-2018 om 23:16:00 Trump defender Alan Dershowitz complains he's been victimized by social profiling: "I have experienced this firsthand on Martha’s Vineyard. Old friends are shunning me and trying to ban me from their social life." reageer retweet
Gossie, wat zielig.
Niet zielig, wel kwalijk in een democratie. Maar het is makkelijk praten als je zelf bij 'de goeien' hoort en praat vanuit een gepriviligeerde positie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verder is het racisme ernstig toegenomen.
Dit gebeurde onder Obama al. Die nam het op voor BLM toen die plunderend door de straten trokken en er online opgeroepen werd om blanken gericht en actief te lynchen, te verkrachten, te beroven en te vermoorden.

https://www.politico.com/(...)dvocacy-group-225291
https://www.washingtontim(...)r-protests-police-m/
https://eu.usatoday.com/s(...)and-police/86917082/

Welbeschouwd waren de uitspraken van Obama over de verhoudingen tussen de zwarte bevolking en de politie niet zoveel anders dan die van Trump over de "horrible, horrible day" in Charlottesville.

Obama heeft het vuurtje van rassenstrijd op doen laaien, blanken voelen zich onder Trump gesterkt en zijn sinds zijn kandidatuur bezig aan een felle tegenreactie.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180211425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:59 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee dit is zo ver links en van de werkelijkheid dan ik had gedacht, ik zou bijna denken dat het nog links tov joop is.
En nogmaals daar moet je maar bij klappernoot zijn ,ik ga dat niet nog een keer uitleggen , daar heb je de zoekfuncties voor
Dus wederom kan redpill niet met de argumenten komen waarmee je loopt te schermen.
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 15:05:35 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180211426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:04 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Niet zielig, wel kwalijk in een democratie. Maar het is makkelijk praten als je zelf bij 'de goeien' hoort en praat vanuit een gepriviligeerde positie.

[..]

Dit gebeurde onder Obama al. Die nam het op voor BLM toen die plunderend door de straten trokken en er online opgeroepen werd om blanken gericht en actief te lynchen, te verkrachten, te beroven en te vermoorden.

https://www.politico.com/(...)dvocacy-group-225291
https://www.washingtontim(...)r-protests-police-m/
https://eu.usatoday.com/s(...)and-police/86917082/

Welbeschouwd waren de uitspraken van Obama over de verhoudingen tussen de zwarte bevolking en de politie niet zoveel anders dan die van Trump over de "horrible, horrible day" in Charlottesville.

Obama heeft het vuurtje van rassenstrijd op doen laaien, blanken voelen zich onder Trump gesterkt en zijn sinds zijn kandidatuur bezig aan een felle tegenreactie.
Nog zo'n racistische malloot.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180211460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:04 schreef Oostwoud het volgende:

Welbeschouwd waren de uitspraken van Obama over de verhoudingen tussen de zwarte bevolking en de politie niet zoveel anders dan die van Trump over de "horrible, horrible day" in Charlottesville.

Welbeschouwd helemaal niet maar ik denk dat jij een nogal bijzondere interpretatie hebt van welbeschouwd.
pi_180211482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nog zo'n racistische malloot.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welbeschouwd helemaal niet maar ik denk dat jij een nogal bijzondere interpretatie hebt van welbeschouwd.
Twee users zonder argumentatie. Jullie zijn af :W
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180211494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:56 schreef zomerindebol het volgende:

Maar omdat de cijfers voor jullie niet uitkomen is het niet goed en daar heeft een feitelijke discussie weinig zin.

Krijgen we de cijfers die ons niet uit zouden komen nu ook al niet te zien of wordt het dan te inhoudelijk voor redpil die toch al moeite genoeg heeft met google translaten van reddit qanon posts?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 juli 2018 @ 15:09:13 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180211503
Het was echt heel traumatiserend hoor, niet worden uitgenodigd op de bridge-avonden in the Hamptons. Dan zeurt iedereen wel over die negers die een kogel in de rug krijgen van de politie, maar bij echt erge dingen staat niemand stil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180211533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:08 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Twee users zonder argumentatie. Jullie zijn af :W
Dan moet er ook wel iets zijn om op te reageren, nergens maak je namelijk aannemelijk waarom de uitspraken (welke precies?) van Obama "welbeschouwd" niet zoveel anders waren dan die van de oranje gek

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 15:10:35 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 juli 2018 @ 15:10:44 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180211550
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:11:00 #275
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180211554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hey, fuckwit? Ga je nog uitleggen waar ik gelogen heb?
Ik heb toch nergens gezegd dat jij gelogen hebt of wel dan?
Overigens niet gek dat je dat denkt aangezien die kronkel in je hoofd mischien zo is.

Koosvogels zei:
Het ligt nooit aan trump.
Al het leed in de wereld is de schuld van zijn tegenstanders.

En dat klopt gewoon niet aangezien trump echt niet alles goed doet en er ook leed is wat niet door tegenstanders komt, en dus een leugen imo.

Jij reageert daar op met
Dan heb je een flinke klap van de molen imho.

En daar reageer ik met dit op:
Dit is weer zo nietszeggend en mekaar maar na lullen op een leugen want er is genoeg fout aan trump, maar niet zoveel als jullie willen doen geloven

Je reageert dus nietszeggend op een leugen wat dus betekend dat ik niet zeg dat je liegt maar dat je er op door ratelt.
Dat is dus iets totaal anders dan zeggen dat jij liegt, maar lezen is blijkbaar nogal moeilijk voor je want het monterrey gebeuren had je ook al fout
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')