abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 00:48:59 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180202526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij -4 ergens aanbellen en vragen om hulp!
Al belde men de politie als ik maar geholpen was.
Geen idee, ik ben een vrouw van 38.

Teruggaan naar je “positieve” date lijkt me ook een optie. Ff zwemmen en samen opwarmen bij de kachel.
pi_180202543
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben een vrouw van 38.

Teruggaan naar je “positieve” date lijkt me ook een optie. Ff zwemmen en samen opwarmen bij de kachel.
Zou kunnen echter door het water, nog niet misschien evt bellen van kom mij ophalen ik red het niet, zelfde als de politie bellen, al denk ik daar meer kans te hebben op hulp. Die puntjes stonden voor de vraag of je 100 was/bent?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 00:55:39 #103
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180202578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou kunnen echter door het water, nog niet misschien evt bellen van kom mij ophalen ik red het niet, zelfde als de politie bellen, al denk ik daar meer kans te hebben op hulp. Die puntjes stonden voor de vraag of je 100 was/bent?
Grote vraag is, kon hij nog bellen of andere hulp inschakelen of was de enige optie, wachten ( op wat?), ergens midden in de nacht aanbellen (wie doet er tegenwoordig open) of terug gaan naar je date.

Dat is me nog steeds niet duidelijk
pi_180202580
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grote vraag is, kon hij nog bellen of andere hulp inschakelen of was de enige optie, wachten ( op wat?), ergens midden in de nacht aanbellen (wie doet er tegenwoordig open) of terug gaan naar je date.

Dat is me nog steeds niet duidelijk
112 is altijd mogelijk.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 01:00:25 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180202612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

112 is altijd mogelijk.
moet je wel in paniek zijn, misschien voelde hij geen paniek of stress.

Zoals beltegoed/ telefoon leeg, leuke avond gehad, dan maar terug naar date. Date hoort me niet, ff stukje zwemmen. En dan lekker opwarmen.

Vervolgens de kou in het water onderschat.
Die vent in paniek en lichaam verborgen, niemand heeft ze gezien of gehoord.
pi_180202618
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

moet je wel in paniek zijn, misschien voelde hij geen paniek of stress.

Zoals beltegoed/ telefoon leeg, leuke avond gehad, dan maar terug naar date. Date hoort me niet, ff stukje zwemmen. En dan lekker opwarmen.

Vervolgens de kou in het water onderschat.
Die vent in paniek en lichaam verborgen, niemand heeft ze gezien of gehoord.
Ben jij wel 100 ik zal het je maar vragen, -4 graden hoever ben je dan af van de realiteit?

Of hij dacht ik ben Jezus en loop over het water?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 01:03:18 ]
  dinsdag 3 juli 2018 @ 01:25:38 #107
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180202795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ben jij wel 100 ik zal het je maar vragen, -4 graden hoever ben je dan af van de realiteit?

Of hij dacht ik ben Jezus en loop over het water?
Nogmaals, telefoon leeg/niet kunnen bellen, geen geld voor de terugreis en hoeveel meter te zwemmen? Max 50 meter toch?

Tja, jij en ik zouden dat niet doen maar een minderjarige?

Daarnaast zijn er überhaupt sporen gevonden van een mogelijk misdrijf?
pi_180202829
Ik liep ook altijd mee in stille tochten, maar als de organisatoren van dergelijke happenings de maanden nu ook al met hoofdletter gaan schrijven, dan haak ik écht af, hoor.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:02:41 #109
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180205142
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, wat had die dan voor opties?
Naar Rotterdam lopen? Of toch ff naar de boot zwemmen in de veronderstelling dat hij hem niet hoorde roepen?

Tja, ik vermoed een noodlottig ongeval en geen moord.
Hij kon met de bus gaan. Die ging nog rond dat tijdstip. Naar Rotterdam.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:18:57 #110
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180205282
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:01 schreef justice4orlando het volgende:

[..]

Er is nooit sprake geweest van een dubbele internetdate. Verdachte Roy B. heeft om 19h29 onder vermelding van "RET", 20 euro overgemaakt naar Orlando per internetbankieren. Om 20h30 arriveert Orlando vanuit Rotterdam in Den Haag en wordt door Roy B. opgehaald met zijn vissersbootje. Volgens verdachte heeft hij Orlando om 24h00 weer afgezet bij de school aan het Bottgerwater. Omstreeks 01:15 hoort Roy B. naar eigen zeggen de stem van Orlando. Hij ziet vanaf zijn bootje Orlando in het water en doet niets. Hij verleent geen hulp, slaat geen alarm en gaat slapen, zo verklaarde hij later tegen de politie.
In alle verslagen (ook eentje waar je zelf aan het woord bent HIER), ook van de politie wordt gesproken over de seksdate in Schiedam, en dat hij daar 20 euro kreeg. En dat deze man dit ook heeft verklaard aan de politie. En erna naar zijn 2e date ging. Dat jij er een eigen alternatief verhaaltje op na houdt moet je zelf weten natuurlijk.
20 euro dus voor wat hij dacht een tripje van Schiedam naar Rotterdam: hoogstens 2 euro met de metro of trein waar je ook een kaartje voor kan kopen en dus geen saldo op je kaart hoeft te hebben (wat hij dus ook wist, want hij kocht immers een kaartje naar Den Haag en reisde niet op saldo).
Vrienden hebben verklaard dat hij vaker geld voor seks kreeg. En dat hij al vanaf zijn 16e seksafspraakjes maakte en drugs gebruikte en ook vaker vele dagen wegbleef. Dus mijn vraag is: wat zijn dit voor ouders die dit goedkeurden?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:19:18 #111
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180205285
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:32 schreef O_o_ het volgende:
Ik liep ook altijd mee in stille tochten, maar als de organisatoren van dergelijke happenings de maanden nu ook al met hoofdletter gaan schrijven, dan haak ik écht af, hoor.
_O-
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180205455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:18 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

In alle verslagen (ook eentje waar je zelf aan het woord bent HIER), ook van de politie wordt gesproken over de seksdate in Schiedam, en dat hij daar 20 euro kreeg. En dat deze man dit ook heeft verklaard aan de politie. En erna naar zijn 2e date ging. Dat jij er een eigen alternatief verhaaltje op na houdt moet je zelf weten natuurlijk.
20 euro dus voor wat hij dacht een tripje van Schiedam naar Rotterdam: hoogstens 2 euro met de metro of trein waar je ook een kaartje voor kan kopen en dus geen saldo op je kaart hoeft te hebben (wat hij dus ook wist, want hij kocht immers een kaartje naar Den Haag en reisde niet op saldo).
Vrienden hebben verklaard dat hij vaker geld voor seks kreeg. En dat hij al vanaf zijn 16e seksafspraakjes maakte en drugs gebruikte en ook vaker vele dagen wegbleef. Dus mijn vraag is: wat zijn dit voor ouders die dit goedkeurden?
Heb je dan ook een linkje waaruit blijkt dat de ouders dat allemaal goedkeurden? Die informatie is me kennelijk ontgaan.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:16:32 #113
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180205811
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Heb je dan ook een linkje waaruit blijkt dat de ouders dat allemaal goedkeurden? Die informatie is me kennelijk ontgaan.
Het is je kennelijk ontgaan dat hij al vanaf zijn 16e op dit soort afspraakjes ging en de ouders hem niet tegen hebben gehouden. Ze hem de deur uit lieten gaan met zijn gangster-outfits en al drugsgebruikend op de foto lieten gaan terwijl hij minderjarig was. En dat het 'normaal' was voor hen dat hij soms dagen wegbleef :') .
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180205823
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 14:06 schreef john2406 het volgende:
Al eens een drenkeling gered?
Kijk maar uit anders verdrink jezelf dan, die klampen zich aan alles vast en vragen niet ernaar of ze de redder onder water duwen.
:')
pi_180205924
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nogmaals, telefoon leeg/niet kunnen bellen, geen geld voor de terugreis en hoeveel meter te zwemmen? Max 50 meter toch?

Tja, jij en ik zouden dat niet doen maar een minderjarige?

Daarnaast zijn er überhaupt sporen gevonden van een mogelijk misdrijf?
Een minderjarige niet wat gaf jij je kinderen mee, die van ons kreeg gezegd is er iets dan bel je maar een taxi maakt niet uit waar je zit, geld krijgt die thuis wel ervoor?

Al dans je de horlepiep het was Jezus niet zwemmen bij -4 of over water lopen?
pi_180206126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Het is je kennelijk ontgaan dat hij al vanaf zijn 16e op dit soort afspraakjes ging en de ouders hem niet tegen hebben gehouden. Ze hem de deur uit lieten gaan met zijn gangster-outfits en al drugsgebruikend op de foto lieten gaan terwijl hij minderjarig was. En dat het 'normaal' was voor hen dat hij soms dagen wegbleef :') .
Ah, er is dus geen informatie waaruit blijkt dat zijn ouders op de hoogte waren van zijn seksdates. Is dat ook weer opgehelderd, hoeven we het niet meer over die onzin te hebben.

Orlando zal niet voor niets regelmatig hebben gelogen over waar hij verbleef wanneer hij een date had, zo ook die avond.
quote:
Hij zegt tegen zijn moeder dat hij bij zijn beste vriendin Noha den Hartog is. Dat doet hij wel vaker, zodat zijn moeder niet weet dat hij een internetdate heeft.
Oh, wauw. Orlando “bleef wel eens een nachtje weg”. :’) Ik blijf ook wel eens een nachtje weg, als ik ergens anders blijf slapen. Nergens in die tekst lees ik dat Orlando dat stiekem, zonder iets van zich te laten horen, deed. Integendeel:
quote:
De jongen maakte vaker afspraken via internet, maar hij bleef daarna nooit weg.
En ook:
quote:
De 17-jarige Rotterdammer bleef volgens de politie wel vaker een nachtje weg van huis. "Maar dan sliep hij bij vrienden. Zij hebben hem ook al een week niet gesproken en dat maakt dat iedereen gewoon aan zijn water voelt: hier klopt iets niet."
En:
quote:
Maar dit keer is er iets anders aan de hand. Orlando laat altijd weten waar hij is, maar doet dat deze keer niet.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:53:48 #117
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180206233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:45 schreef Physsic het volgende:
Ik blijf ook wel eens een nachtje weg
Oh, ik wist niet dat je minderjarig bent, net als Orlando dat was. Is dat ook weer duidelijk, dan hoef ik het verder niet meer met jou over dit onderwerp te hebben :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180206318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:53 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat je minderjarig bent, net als Orlando dat was. Is dat ook weer duidelijk, dan hoef ik het verder niet meer met jou over dit onderwerp te hebben :W
Niet meer, maar toen ik 17 was bleef ik ook wel eens ergens logeren hoor. Vaker zelfs.

Je doet allerlei aannames, presenteert die als feit en trekt vervolgens op basis daarvan vreemde conclusies.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:27:57 #119
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180207538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:26 schreef john2406 het volgende:

[..]

Een minderjarige niet wat gaf jij je kinderen mee, die van ons kreeg gezegd is er iets dan bel je maar een taxi maakt niet uit waar je zit, geld krijgt die thuis wel ervoor?

Al dans je de horlepiep het was Jezus niet zwemmen bij -4 of over water lopen?
Mijn oudste is zes, die gaat nog niet de hort op.

Ik begreep dat hij een telefoon had met Whatsapp maar geen beltegoed. Dat hij afhankelijk zou zijn van wifi om überhaupt berichten te kunnen versturen.
Hoe moest hij dan een taxi bellen?
pi_180207900
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mijn oudste is zes, die gaat nog niet de hort op.

Ik begreep dat hij een telefoon had met Whatsapp maar geen beltegoed. Dat hij afhankelijk zou zijn van wifi om überhaupt berichten te kunnen versturen.
Hoe moest hij dan een taxi bellen?
Zonder kaartje bel ik nog 112 en dat hoeft niet in paniek aan de andere zijde zitten maar mensen.
pi_180207932
Onze was 11 of 12 en toen ging die al 1 week naar Engeland, wel met school echter hij moest zichzelf redden, deed die ook die mevrouw, gastgezin, was ons vergeten heb ik haar gebeld!
pi_180210554
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben een vrouw van 38.

Teruggaan naar je “positieve” date lijkt me ook een optie. Ff zwemmen en samen opwarmen bij de kachel.
Ik ben een man van 26.
pi_180210775
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:44 schreef Volkorenbrood het volgende:
Benno L is een smeerlap om andere redenen
leg uit? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180210959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:58 schreef john2406 het volgende:
Onze was 11 of 12 en toen ging die al 1 week naar Engeland, wel met school echter hij moest zichzelf redden, deed die ook die mevrouw, gastgezin, was ons vergeten heb ik haar gebeld!
Hij was altijd al erg zelfstandig.
pi_180212978
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:45 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Hij was altijd al erg zelfstandig.
Zal die wel gemoeten hebben die was ieder jaar met school ergens anders, uitwisselings programma, wij hadden er ook in huis, van die landen waar hij is geweest.

Thailand Spanje Engeland en nog eentje weet ik echter niet meer.
Wil nu 1 jaar naar Afrika voordat hij naar de universiteit gaat, hoop dat hem dat afzweten doet!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 16:18:56 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')