abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 1 juli 2018 @ 09:29:28 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_180157207
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb net sinds een paar dagen een nieuwe telefoon. De achtergrond van mijn startscherm veranderen gaat prima, de achtergrond van mijn vergrendelscherm veranderen gaat wat lastiger.

Ik heb een aparte app gedownload om dit te doen (google achtergronden), maar als ik dit dan doe verspringt hij steeds na een paar uur naar de lelijke standaard achtergrond.

Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
pi_180157604
Bij instellingen -> Weergave -> Achtergrond -> Willekeurige verandering startscherm achtergrond
Deze optie uitzetten die optie veranderd automatische het startscherm met plaatjes die je kan vinden bij Galerij -> Albums -> Tijdschriftontgrendeling daar worden automatisch steeds nieuwe plaatjes in gezet door Huawei en gebruikt voor deze optie.
  zondag 1 juli 2018 @ 09:51:54 #3
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180157616
De Huawei wegdoen. Vreselijke telefoons met al die eigen zooi die ze erop zetten. Je moet m waarschijnlijk rooten om te zorgen dat ie ophoudt met de eigen instellingen steeds terug te zetten.
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
  zondag 1 juli 2018 @ 09:53:58 #4
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_180157657
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:51 schreef BTKlus het volgende:
Bij instellingen -> Weergave -> Achtergrond -> Willekeurige verandering startscherm achtergrond
Deze optie uitzetten die optie veranderd automatische het startscherm met plaatjes die je kan vinden bij Galerij -> Albums -> Tijdschriftontgrendeling daar worden automatisch steeds nieuwe plaatjes in gezet door Huawei en gebruikt voor deze optie.
Die stond al uit 🤔
pi_180161638
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:51 schreef Qarrad het volgende:
De Huawei wegdoen. Vreselijke telefoons met al die eigen zooi die ze erop zetten. Je moet m waarschijnlijk rooten om te zorgen dat ie ophoudt met de eigen instellingen steeds terug te zetten.
Bedankt voor je zinnige bijdrage...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')