abonnement Unibet Coolblue
pi_180170025
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:32 schreef Jhovall het volgende:
Met vrienden gaat het zo: Ze praten en ik denk: Owja, ik moet even later reageren en lezen.

Als er 10 andere mensen een conversatie starten (Zoals nutteloze appgroepen) in een middagje verdwijnt die persoon uit mijn scherm en vergeet ik het.

Verder kan je, als je het wilt, over een paar dagen haar eraan herinneren van, Hey, je zou mij het nog laten weten, doe eens. Maar ik zou het niet doen en verder gaan.
ja ik doe het ook niet.
ik ga a.s zaterdag eten met iemand die daar nog werkt. ik heb dan mijn auto staan waar iedereen naar buiten komt als ze wat te zeggen heeft kan ze komen. anders niet ik ga haar in ieder geval niks meer sturen.
  zondag 1 juli 2018 @ 19:53:44 #102
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_180170102
Stuur iets van 'alsjeblieft reageer nou eens!! Ik w8 al 12 uur... haat je mij of zo??'
:')
pi_180170110
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stuur iets van 'alsjeblieft reageer nou eens!! Ik w8 al 12 uur... haat je mij of zo??'
denk niet dat dat de beste optie is.
pi_180171225
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 16:40 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Ik like iedereen op tinder krijg 0 matches heb wel popups van somebody likes you maar dan krijg ik nogsteeds geen matches
Waarom? Waarom zou je dat in godsnaam doen?

90% of meer zelfs kun je meteen op basis van foto 1 afwijzen. Dan de rest van de foto’s, blijven er nog maar een paar over. Dan de tekst lezen (als die er is). Bij geen tekst ga je ook 9 vd 10 keer naar links. Bij wel tekst baseer je het op basis daarvan.

Ik heb genoeg matches.

Wees kritisch. En dat begint bij jezelf. Wat heb jij te bieden?
pi_180171301
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:46 schreef kree het volgende:

[..]

Is dat weer PUA gebeuren?
Wat is PUA?
pi_180171407
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:05 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Ik heb op happn iedereen ook geliked. Geen match
Denk eens na over jouw leven. Iedere relatie die jij aangaat is op basis van wat je te bieden hebt en wat je te ontvangen hebt.

Als niemand jou een kans geeft op die apps moet je beginnen met te bedenken wat jij te bieden hebt en laat dat zoveel mogelijk zien.
pi_180172746
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:31 schreef VEM2012 het volgende:
PUA
volgens google:

6 Pick-up Artist
  zondag 1 juli 2018 @ 21:37:30 #108
39581 Salvad0R
universal
pi_180173208
ik denk dat mensen de valkuil van invullen wat een ander van hun zou moeten vinden vaak over het hoofd zien.
pi_180175401
quote:
6s.gif Op zondag 1 juli 2018 21:37 schreef Salvad0R het volgende:
ik denk dat mensen de valkuil van invullen wat een ander van hun zou moeten vinden vaak over het hoofd zien.
hoe bedoel je ?
pi_180177449
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 21:20 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

volgens google:

6 Pick-up Artist
Nee, dat ben ik niet.

Maar ik ben wel iemand die als hij een lijstje maakt van wat hij zoekt in een vrouw eerst eens checkt of ik wel aan alles voldoe wat ik vraag.

Als je leuke vrouwen aan wil trekken moet je een leuke man zijn. Je hebt geen invloed op wat vrouwen willen, dus moet je voldoen aan wat ze willen. En nee, die eisen zijn vaak allesbehalve irreëel.

Aan jou om er wat mee te doen. Of tot de conclusie te komen dat tinder voor jou niet werkt.
  maandag 2 juli 2018 @ 01:25:01 #111
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_180178267
Eerlijk? Het is een nee.

Ze heeft er waarschijnlijk moeite mee mensen af te wijzen.
With love :*
  maandag 2 juli 2018 @ 04:41:04 #112
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180178801
Gewoon blijven appen tot ze reageert.
  maandag 2 juli 2018 @ 11:05:39 #113
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_180182664
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom? Waarom zou je dat in godsnaam doen?

90% of meer zelfs kun je meteen op basis van foto 1 afwijzen. Dan de rest van de foto’s, blijven er nog maar een paar over. Dan de tekst lezen (als die er is). Bij geen tekst ga je ook 9 vd 10 keer naar links. Bij wel tekst baseer je het op basis daarvan.

Ik heb genoeg matches.

Wees kritisch. En dat begint bij jezelf. Wat heb jij te bieden?
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet.

Maar ik ben wel iemand die als hij een lijstje maakt van wat hij zoekt in een vrouw eerst eens checkt of ik wel aan alles voldoe wat ik vraag.

Als je leuke vrouwen aan wil trekken moet je een leuke man zijn. Je hebt geen invloed op wat vrouwen willen, dus moet je voldoen aan wat ze willen. En nee, die eisen zijn vaak allesbehalve irreëel.

Aan jou om er wat mee te doen. Of tot de conclusie te komen dat tinder voor jou niet werkt.
Ben ik niet helemaal mee eens. Ik heb rationeel gezien redelijk veel te bieden en lijstjes gemaakt met mijn valkuilen (voor cursussen), maar krijg nog niet veel matches omdat ik net niet aan het ideaalprofiel voldoe qua foto's. Heb geprobeerd andere foto's up te loaden en te testen, maar het is nog steeds 1 match / week.

Dit terwijl ik een paar jaar terug een fake-tinder profiel had voor de grap van een semi-fotomodel en daar stroomde mijn matches vol.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_180183695
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:05 schreef Jhovall het volgende:

[..]


[..]

Ben ik niet helemaal mee eens. Ik heb rationeel gezien redelijk veel te bieden en lijstjes gemaakt met mijn valkuilen (voor cursussen), maar krijg nog niet veel matches omdat ik net niet aan het ideaalprofiel voldoe qua foto's. Heb geprobeerd andere foto's up te loaden en te testen, maar het is nog steeds 1 match / week.

Dit terwijl ik een paar jaar terug een fake-tinder profiel had voor de grap van een semi-fotomodel en daar stroomde mijn matches vol.
Beter 1 goede match per week dan heel veel matches die eigenlijk helemaal niet op jou reageren.

Uiterlijk is onderdeel van wat je te bieden hebt. En op Tinder natuurlijk bovenmatig van belang.
pi_180196210
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Beter 1 goede match per week dan heel veel matches die eigenlijk helemaal niet op jou reageren.

Uiterlijk is onderdeel van wat je te bieden hebt. En op Tinder natuurlijk bovenmatig van belang.
dat is zeker waar. echter ben ik niet echt een ster in mezelf stylen ondanks de merkkleding die ik heb. en ben nou ook niet echt goed in foto's maken waar ik niet heel raar opsta.
pi_180196537
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:14 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

dat is zeker waar. echter ben ik niet echt een ster in mezelf stylen ondanks de merkkleding die ik heb. en ben nou ook niet echt goed in foto's maken waar ik niet heel raar opsta.
Wat merkkleding ermee te maken heeft ontgaat mij.

Je kan een professioneel fotograaf en een styliste inschakelen. Of je vraagt studenten die fotografie studeren en styling (geen idee welke opleiding dat precies is). Dat kost een stuk minder.
pi_180197925
Zijn zoveel stellen die struikelen over whatsapp.

Als je met iets niet om kunt gaan, gebruik het dan gewoon niet.
pi_180229704
Ze heeft toch nog gereageerd
Het gaat slecht met der oma en zei sorry dat het zo lang duurde.
  woensdag 4 juli 2018 @ 08:56:00 #119
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180229829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:42 schreef tijdjes12345 het volgende:
Ze heeft toch nog gereageerd
Het gaat slecht met der oma en zei sorry dat het zo lang duurde.
Origineel hoor. _O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180229842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:56 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Origineel hoor. _O-
het is ook net uit met der vriend dat wist ik van een andere ex collega van mij dat stond er ook in dus denk neit dat over der oma liegt.
pi_180241791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:56 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

het is ook net uit met der vriend dat wist ik van een andere ex collega van mij dat stond er ook in dus denk neit dat over der oma liegt.
Wat het ook is, als ze je leuk had gevonden had ze echt wel eerder gereageerd op je. Of het nou slecht gaat me die oma of niet.
pi_180242107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:42 schreef tijdjes12345 het volgende:
Ze heeft toch nog gereageerd
Het gaat slecht met der oma en zei sorry dat het zo lang duurde.
En gaf ze ook antwoord op je vraag of ze zin had om wat te gaan drinken?
pi_180243975
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:31 schreef madam-april het volgende:

[..]

En gaf ze ook antwoord op je vraag of ze zin had om wat te gaan drinken?
nee niet rechtstreeks nee. we praten nu ook gewoon over leven enzo.
pi_180244335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:56 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

nee niet rechtstreeks nee. we praten nu ook gewoon over leven enzo.
Friendzone dus.
pi_180244379
quote:
nee niet rechtstreeks nee. we praten nu ook gewoon over leven enzo.
Op zich is dat geen probleem als je diepgaande gesprekken met haar hebt. Het punt is: blijf niet te lang hangen. Vraag haar een keer om wat te gaan doen (een date oid). Kijk dan eens hoe ze reageert. Reageert ze opgetogen en wil ze graag met je wat drinken, dan moet je die kans niet laten gaan. Probeer dan meteen een dag te plannen.
Mocht ze vaag reageren in de trend van 'ik heb geen tijd', 'ik kan die dag niet', 'een andere dag misschien' etc., probeer dan een dag te regelen wanneer ze wel kan. Doet ze daar ook moeilijk over, dan kan je haar nog een kans geven, maar als ook dat niet lukt, dan moet je haar gewoon loslaten.
pi_180244398
Haar gewoon steunen tot het beter met haar oma gaat, kan nooit kwaad
pi_180244559
quote:
Haar gewoon steunen tot het beter met haar oma gaat, kan nooit kwaad
Daarbij moet hij oppassen dat hij niet tot lengte der dagen aan het lijntje gehouden wordt. Er moet een moment komen (vroeg of laat) dat hij haar direct op date vraagt.
pi_180244757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daarbij moet hij oppassen dat hij niet tot lengte der dagen aan het lijntje gehouden wordt. Er moet een moment komen (vroeg of laat) dat hij haar direct op date vraagt.
Ja alles in mate
pi_180245208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Op zich is dat geen probleem als je diepgaande gesprekken met haar hebt. Het punt is: blijf niet te lang hangen. Vraag haar een keer om wat te gaan doen (een date oid). Kijk dan eens hoe ze reageert. Reageert ze opgetogen en wil ze graag met je wat drinken, dan moet je die kans niet laten gaan. Probeer dan meteen een dag te plannen.
Mocht ze vaag reageren in de trend van 'ik heb geen tijd', 'ik kan die dag niet', 'een andere dag misschien' etc., probeer dan een dag te regelen wanneer ze wel kan. Doet ze daar ook moeilijk over, dan kan je haar nog een kans geven, maar als ook dat niet lukt, dan moet je haar gewoon loslaten.
Hi,

Ik heb haar dus afgelopen zaterdag mee uitgevraagd en toen reageerde ze zoals hierboven beschreven.

Ik weet dus niet of het een nee nee is of nee voor nu

Maar ik weet niet wanneer ik het dan weer zou vragen.

Ik ga a.s zaterdag met ex collega eten en vroeg of ze ook mee wilde. Ze zei dat ze jarig is dus met familie is(logisch)

Maar wel lief dat ik haar mee vroeg.

Daarna gezegd je houd het van me tegoed maar daar heefr ze niet meer op gereageerd. Dus weet niet goed hoe ik nou het gesprek weer op gang kan brengen zonder dat het een vragenuurtje wordt
pi_180245364
Zeggen dat je een Ferrari hebt gewonnen en heel overdreven blij reageren. Zien hoe ze dan reageert en dan weet je genoeg
pi_180245428
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:50 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Hi,

Ik heb haar dus afgelopen zaterdag mee uitgevraagd en toen reageerde ze zoals hierboven beschreven.

Ik weet dus niet of het een nee nee is of nee voor nu

Maar ik weet niet wanneer ik het dan weer zou vragen.

Ik ga a.s zaterdag met ex collega eten en vroeg of ze ook mee wilde. Ze zei dat ze jarig is dus met familie is(logisch)

Maar wel lief dat ik haar mee vroeg.

Daarna gezegd je houd het van me tegoed maar daar heefr ze niet meer op gereageerd. Dus weet niet goed hoe ik nou het gesprek weer op gang kan brengen zonder dat het een vragenuurtje wordt
De bal ligt nu bij haar. Je hebt haar mee uit gevraagd, daar heeft ze niet op gereageerd. Vervolgens heb je gevraagd of ze mee ging met jou en die collega. Het is voor haar echt wel duidelijk dat je haar ziet zitten, dus als ze wil afspreken stelt ze zelf wel wat voor.
  woensdag 4 juli 2018 @ 22:02:25 #132
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180245461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:00 schreef madam-april het volgende:
dus als ze wil afspreken stelt ze zelf wel wat voor.
En als ze daartoe geen aanstalten maakt heeft ze kennelijk geen interesse.
pi_180245485
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

De bal ligt nu bij haar. Je hebt haar mee uit gevraagd, daar heeft ze niet op gereageerd. Vervolgens heb je gevraagd of ze mee ging met jou en die collega. Het is voor haar echt wel duidelijk dat je haar ziet zitten, dus als ze wil afspreken stelt ze zelf wel wat voor.
ze heeft dus wel soort van gereageerd.

Ze zei ik heb er over nagedacht maar mijn oma is depressief en daar woont ze nu dus bij. En het is net uit met haar vriend.

Daarna zei ze je bent een hele lieve jongen en moet eerst zelf mijn leven op de rit krijgen.

Daarna vroeg ze gelijk wat ik nu doe enzo en ik vroeg het hoe het met haar nu verder gaat.
pi_180245518
Dus wel gewoon het gesprek proberen gaande te houden weet alleen niet goed hoe ik nu weer iets kan zeggen zonder dat het een vragenuurtje wordt. Want ik wil wel ookal loppt het op niks uit wel het gesprek gaande houde

En dan niet meer mee uit vragen?
pi_180245636
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:03 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

ze heeft dus wel soort van gereageerd.

Ze zei ik heb er over nagedacht maar mijn oma is depressief en daar woont ze nu dus bij. En het is net uit met haar vriend.

Daarna zei ze je bent een hele lieve jongen en moet eerst zelf mijn leven op de rit krijgen.

Daarna vroeg ze gelijk wat ik nu doe enzo en ik vroeg het hoe het met haar nu verder gaat.
Ze vindt je niet leuk genoeg, maar ze mag je wel dus wil ze je niet kwetsen door keihard 'nee' te zeggen, dus draait ze er omheen. (Ze realiseert zich niet dat ze je op deze manier uiteindelijk veel meer pijn doet.)
pi_180245695
quote:
Hi,

Ik heb haar dus afgelopen zaterdag mee uitgevraagd en toen reageerde ze zoals hierboven beschreven.

Ik weet dus niet of het een nee nee is of nee voor nu

Maar ik weet niet wanneer ik het dan weer zou vragen.

Ik ga a.s zaterdag met ex collega eten en vroeg of ze ook mee wilde. Ze zei dat ze jarig is dus met familie is(logisch)

Maar wel lief dat ik haar mee vroeg.

Daarna gezegd je houd het van me tegoed maar daar heefr ze niet meer op gereageerd. Dus weet niet goed hoe ik nou het gesprek weer op gang kan brengen zonder dat het een vragenuurtje wordt
Of het een definitief 'nee' is of een 'nee voor nu' is onmogelijk achter te komen als ze zo reageert. Probeer hier dan ook niet iets achter te zoeken. Zij zal dus nooit direct ´nee´ zeggen of zeggen dat ze niet me je op date wil. Ze wil je niet kwetsen, maar wat ze niet realiseert is dat ze jou hiermee juist meer pijn doet.

Je hebt haar een paar keer gevraagd om op date te gaan, maar daar antwoordde ze niet op of vaag. Geef haar nog een (laatste) kans. Probeer zo direct mogelijk te zijn in je wens om haar op date te willen nemen. Probeer eens bijvoorbeeld dit: 'je hebt een lastige periode achter de rug en je oma is depressief. Ik snap dan ook hoe je je op dit moment voelt. Ik zou je dan ook alle ruimte willen geven. Maar ik vind je ook ontzettend leuk en zou graag een keer met je op date willen. Is dit wederzijds/heb je een concrete periode of datum dat je misschien kunt?'

Als ze je echt leuk vindt, dan zegt ze daar meteen 'ja' op en stelt ze zelf wat voor om iets te doen. Komt er een vaag antwoord en wil ze niet even in haar agenda kijken, dan moet je haar gewoon laten gaan.
pi_180245705
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:05 schreef tijdjes12345 het volgende:
Dus wel gewoon het gesprek proberen gaande te houden weet alleen niet goed hoe ik nu weer iets kan zeggen zonder dat het een vragenuurtje wordt. Want ik wil wel ookal loppt het op niks uit wel het gesprek gaande houde

En dan niet meer mee uit vragen?
Het moet van 2 kanten komen hè.. Als zij geen moeite doet om het gesprek gaande te houden heeft ze er waarschijnlijk ook gewoon geen behoefte aan.
pi_180245759
Als je er geen vragen uurtje op na wil houden ga je geen vragen stellen maar ga je zelf opmerkingen maken. Mijn dag ging zus en zo en blabla. Zo moeilijk is het ook weer niet, gewoon geen vragen stellen.
pi_180245791
Moet ik iets zeggen in de trand van.

Ik snap dat je nu in een moeilijke periode zit. Maar ook door deze moeilijke periode blijf ik je leuk vinden. Zou je willen zeggen of dit toch ook misschien niet op dit moment maar later ook wederzeids kan worden. Als dit namelijk niet zo is ga ik door met mijn leven
pi_180245814
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Of het een definitief 'nee' is of een 'nee voor nu' is onmogelijk achter te komen als ze zo reageert. Probeer hier dan ook niet iets achter te zoeken. Zij zal dus nooit direct ´nee´ zeggen of zeggen dat ze niet me je op date wil. Ze wil je niet kwetsen, maar wat ze niet realiseert is dat ze jou hiermee juist meer pijn doet.

Je hebt haar een paar keer gevraagd om op date te gaan, maar daar antwoordde ze niet op of vaag. Geef haar nog een (laatste) kans. Probeer zo direct mogelijk te zijn in je wens om haar op date te willen nemen. Probeer eens bijvoorbeeld dit: 'je hebt een lastige periode achter de rug en je oma is depressief. Ik snap dan ook hoe je je op dit moment voelt. Ik zou je dan ook alle ruimte willen geven. Maar ik vind je ook ontzettend leuk en zou graag een keer met je op date willen. Is dit wederzijds/heb je een concrete periode of datum dat je misschien kunt?'

Als ze je echt leuk vindt, dan zegt ze daar meteen 'ja' op en stelt ze zelf wat voor om iets te doen. Komt er een vaag antwoord en wil ze niet even in haar agenda kijken, dan moet je haar gewoon laten gaan.
Zou je dit op dezelfde dag stellen als dat ze reageerde? Of ff een weekje wachten ofzo
pi_180245958
quote:
Zou je dit op dezelfde dag stellen als dat ze reageerde? Of ff een weekje wachten ofzo
De vraag is wanneer het juiste moment is. Direct nadat ze reageerde of een week later? Dit is lastig inschatten. Er is volgens mij niet een perfect moment. Probeer het in ieder geval zo snel mogelijk, want dan heb jij duidelijkheid (voor zover mogelijk) en weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Wellicht is een dag of 2 voldoende.
  woensdag 4 juli 2018 @ 22:24:54 #142
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_180246049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:15 schreef tijdjes12345 het volgende:
Moet ik iets zeggen in de trand van.

Ik snap dat je nu in een moeilijke periode zit. Maar ook door deze moeilijke periode blijf ik je leuk vinden. Zou je willen zeggen of dit toch ook misschien niet op dit moment maar later ook wederzeids kan worden. Als dit namelijk niet zo is ga ik door met mijn leven
vooral doen |:( :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_180246104
quote:
Moet ik iets zeggen in de trand van.

Ik snap dat je nu in een moeilijke periode zit. Maar ook door deze moeilijke periode blijf ik je leuk vinden. Zou je willen zeggen of dit toch ook misschien niet op dit moment maar later ook wederzeids kan worden. Als dit namelijk niet zo is ga ik door met mijn leven
Deze formulering zou ik ten zeerste afraden. Het probleem is, is dat je niet een concrete periode of datum met haar afspreekt. Hier kan ze er weer makkelijk omheen door te zeggen 'dat het in de toekomst misschien wel iets kan worden; of 'op dit moment niet maar misschien wel in de toekomst' etc. Hierdoor heb je nog steeds geen direct antwoord gekregen. Door een concrete datum of periode aan te kaarten (waarbij een exacte datum natuurlijk het best is), weet je ook precies waar je aan toe bent als ze vaag reageert, namelijk dat ze geen interesse heeft. Probeer dus zo concreet mogelijk te zijn (en de woorden 'kan' en 'misschien' te vermijden).
pi_180246517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:24 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

vooral doen |:( :')
Toen ik het over las dacht ik al van ja das geen goeie
pi_180246869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Deze formulering zou ik ten zeerste afraden. Het probleem is, is dat je niet een concrete periode of datum met haar afspreekt. Hier kan ze er weer makkelijk omheen door te zeggen 'dat het in de toekomst misschien wel iets kan worden; of 'op dit moment niet maar misschien wel in de toekomst' etc. Hierdoor heb je nog steeds geen direct antwoord gekregen. Door een concrete datum of periode aan te kaarten (waarbij een exacte datum natuurlijk het best is), weet je ook precies waar je aan toe bent als ze vaag reageert, namelijk dat ze geen interesse heeft. Probeer dus zo concreet mogelijk te zijn (en de woorden 'kan' en 'misschien' te vermijden).
Ja oke maar als haar oma waar ze bijwoont depressief is en het idd net uit is met haar vriend dan weet je logischerwijs geen periodr wanneer dit weg is. En is het niet een beetje opdringerig omdat gelijk te gaan vragen
pi_180247167
quote:
Ja oke maar als haar oma waar ze bijwoont depressief is en het idd net uit is met haar vriend dan weet je logischerwijs geen periodr wanneer dit weg is. En is het niet een beetje opdringerig omdat gelijk te gaan vragen
Dit weet je inderdaad niet. Het punt is: het kan wel eeuwig duren voordat het 'weg' is. Als ze je leuk had gevonden, dan hoefde je niet lang te wachten, want dan had ze wel iets gezegd in de trant van: 'Op dit moment zit ik in een moeilijke periode, maar zou ik wel een keer met je op date willen. Wat denk je eraan om te doen?' Je hebt louter en alleen maar vage antwoorden gekregen. Als je erop wil wachten, be my guest.

Daarnaast heb ik in mijn vorige post aangegeven dat er geen perfect moment is om haar op date te vragen (voor de zoveelste keer). Meteen vragen is wellicht wat overdreven, een week wachten is misschien weer te lang. Een dag of 2 is een middenweg.
pi_180247576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit weet je inderdaad niet. Het punt is: het kan wel eeuwig duren voordat het 'weg' is. Als ze je leuk had gevonden, dan hoefde je niet lang te wachten, want dan had ze wel iets gezegd in de trant van: 'Op dit moment zit ik in een moeilijke periode, maar zou ik wel een keer met je op date willen. Wat denk je eraan om te doen?' Je hebt louter en alleen maar vage antwoorden gekregen. Als je erop wil wachten, be my guest.

Daarnaast heb ik in mijn vorige post aangegeven dat er geen perfect moment is om haar op date te vragen (voor de zoveelste keer). Meteen vragen is wellicht wat overdreven, een week wachten is misschien weer te lang. Een dag of 2 is een middenweg.
Hi,

Zaterdag is ze jarig dus dan zal ik haar ff fijne verjaardag wensen zondag misschien nog ff hoe het was dan maandag of dinsdag zal ik iets zeggen van(als het niet goed is heel graag aanpassen)


Je zit op dit moment in een lastige periode. Ik snap dan ook hoe je je op dit moment voelt. Ik zou je dan ook alle ruimte willen geven en wil zeker niet dat dit opdringerig overkomt. Maar ik vind je ook ontzettend leuk en zou graag toch graag een keer met je op date willen. Is dit wederzijds/heb je een periode dat je misschien kunt(als het inmiddels al beter gaat)?

Maar dit lijkt mij heel opdringerig.
pi_180247977
quote:
Hi,

Zaterdag is ze jarig dus dan zal ik haar ff fijne verjaardag wensen zondag misschien nog ff hoe het was dan maandag of dinsdag zal ik iets zeggen van(als het niet goed is heel graag aanpassen)

Je zit op dit moment in een lastige periode. Ik snap dan ook hoe je je op dit moment voelt. Ik zou je dan ook alle ruimte willen geven en wil zeker niet dat dit opdringerig overkomt. Maar ik vind je ook ontzettend leuk en zou graag toch graag een keer met je op date willen. Is dit wederzijds/heb je een periode dat je misschien kunt(als het inmiddels al beter gaat)?

Maar dit lijkt mij heel opdringerig.
Je wil toch duidelijkheid en je wil toch weten waar je aan toe bent? De enige mogelijkheid om hierachter te komen is om haar eens point blank te vragen of ze (überhaupt) openstaat voor een date. Hoe je het wendt of keert, je zult het een keer moeten vragen (tenzij je bereid bent om voor altijd te wachten). Opdringerig of niet. In dit soort situaties moet je gewoon duidelijk en concreet aangeven dat je met haar op date wil.

Geef haar zo weinig mogelijk de gelegenheid om er nog omheen te draaien. '(als het inmiddels al beter gaat)' kan van mij part worden weggelaten. Vervang de laatste zin met: 'op welke dag of datum heb je tijd om met mij op date te gaan?

Reageert ze vaag zoals in de trant van: 'sorry, ik heb het nog steeds erg moeilijk en ben ik nog niet toe aan een date', 'de komende tijd wil ik mij richten op het verwerken van een lastige periode' etc. etc., dan is ze er niet klaar voor en ziet ze een date niet zitten. Dan zou je haar met rust moeten laten en haar laten gaan. En dan moet je gewoon verder daten en verder kijken. Als ze op een later moment (kan misschien wel maanden duren) toch nog met je op date wil, dan kan je dat natuurlijk nog overwegen (misschien heb je tot die tijd al wel een andere leuke vrouw gevonden ;)).
pi_180248183
het is toch sowieso wel duidelijk dat ze geen verdere interesse heeft?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_180248236
quote:
het is toch sowieso wel duidelijk dat ze geen verdere interesse heeft?
Dat ben ik met je eens. Maar het kan geen kwaad om eens direct te vragen of ze op date wil (echt voor de laatste keer). Zo heeft hij toch wat meer duidelijkheid (hoever die duidelijkheid reikt is een andere vraag). Dat ze geen interesse heeft kan eigenlijk al door onderstaande quote worden bevestigd.

quote:
Hi,

Ik heb haar dus afgelopen zaterdag mee uitgevraagd en toen reageerde ze zoals hierboven beschreven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')