abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:47:08 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180209882
In de nationale ploeg is het nu zo langzamerhand wel een beetje gedaan. Misschien dat Ronaldo nog wat klaar speelt op het volgende EK, maar die wordt de laatste jaren ook steeds minder dwingend.

Ik vind het sowieso wel knap dat Ronaldo veel als "grote winnaar" uit de tweestrijd komt van dit WK.
Ronaldo heeft 1 wedstrijd de schijnwerpers op zich gehad. Toen was hij ook wel goed. Maar hij scoort 3 keer. Waarvan 1 penaltie en een blunder van de keeper. Vrije trap zat er wel geweldig in.
Daarna nog 1 keer gescoord, maar daarna hebben we hem eigenlijk bijna niet gezien. Ja, een gemiste penaltie.

Messi was ook niet goed, maar om nou te zeggen dat Ronaldo veel beter was... nee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180212052
Tja, je kunt natuurlijk die doelpunten wel enigszins gaan bagataliseren maar daar schiet je weinig mee op denk ik. Of je het nu wil of niet, doelpunten tellen. De gemiddelde mening zal toch zijn dat Ronaldo een beter WK heeft gedraaid :).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 15:36:53 ]
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:09:05 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180230782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:36 schreef Dejannn het volgende:
Tja, je kunt natuurlijk die doelpunten wel enigszins gaan bagataliseren maar daar schiet je weinig mee op denk ik. Of je het nu wil of niet, doelpunten tellen. De gemiddelde mening zal toch zijn dat Ronaldo een beter WK heeft gedraaid :).
Ik denk dat bij het volgende WK niemand meer weet hoe het met Ronaldo en Messi ging. Uiteindelijk zijn ze allebei een voetnoot op dit WK. Men zal hooguit herinneren dat dit het laatste WK was waar Ronaldo en Messi konden schitteren en ze uiteindelijk allebei (vooral ook door hun ploegen) tegen vielen.
We zijn nog geen week later en ik ben het nu al bijna weer vergeten.

Als ik op dit moment naar spelers kijk waar ik van op kijk dan is het toch eerder Mbappe, Kane en Modric. Voor de rest springt niemand er echt uit wat betreft individuele kwaliteiten.
Neymar ligt alleen maar te janken. Griezmann zie je weinig van. Bij de belgen heb je niet 1 echte uitblinker, Uruguay net zo en over Rusland en Zweden hoeven we het niet te hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180232036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat bij het volgende WK niemand meer weet hoe het met Ronaldo en Messi ging. Uiteindelijk zijn ze allebei een voetnoot op dit WK. Men zal hooguit herinneren dat dit het laatste WK was waar Ronaldo en Messi konden schitteren en ze uiteindelijk allebei (vooral ook door hun ploegen) tegen vielen.
We zijn nog geen week later en ik ben het nu al bijna weer vergeten.

Als ik op dit moment naar spelers kijk waar ik van op kijk dan is het toch eerder Mbappe, Kane en Modric. Voor de rest springt niemand er echt uit wat betreft individuele kwaliteiten.
Neymar ligt alleen maar te janken. Griezmann zie je weinig van. Bij de belgen heb je niet 1 echte uitblinker, Uruguay net zo en over Rusland en Zweden hoeven we het niet te hebben.
Kane? Dat valt toch wel mee gezien hoe zijn doelpunten tot stand kwamen (en ook tegen welke tegenstanders) :).
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:56:07 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180234168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Kane? Dat valt toch wel mee gezien hoe zijn doelpunten tot stand kwamen (en ook tegen welke tegenstanders) :).
3 van de 4 wedstrijden gescoord. Heeft het tot nu toe beter gedaan dan Ronaldo.
Je hebt gelijk dat zijn doelpunten niet zo heel spannend zijn (3 penalties van de 5 goals) maar het gaat mij meer om de persoonlijkheid. Ik vind hem de belichaming van het huidige engelse elftal. Hij is echt de leider. En dat vind ik wel mooi.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')