abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180158360
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 01:24 schreef matigeuser het volgende:

Ik heb zelf geen zus maar ik dacht dat broers en zussen over het algemeen totaal geen seksuele interesse in elkaar hebben. Blijkbaar is dat hier dus anders. Een beetje alcohol is nooit een excuus, hooguit een extra zetje in de richting die je al op wilde.

Precies. Alcohol neemt remmingen weg. De impuls om met je broer of zus te seksen was er al, de remming is alleen weggevallen door de alcohol.

Al met al tijd voor de psycholoog.

Overigens geen reden om de schuld bij zijn vrienden te leggen. TS staat zelf met zijn pik in zijn zus haar mond.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180158802
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 01:24 schreef matigeuser het volgende:
Uh ik snap die kritiek op die vrienden hier niet zo. Ja die hebben in een lollige bui de zaak wat op zitten hitsen, maar ook die hadden waarschijnlijk nooit verwacht dat TS en zijn zus zo ver zouden gaan.

Ik heb zelf geen zus maar ik dacht dat broers en zussen over het algemeen totaal geen seksuele interesse in elkaar hebben. Blijkbaar is dat hier dus anders. Een beetje alcohol is nooit een excuus, hooguit een extra zetje in de richting die je al op wilde.

Die vrienden moeten uiteraard niet dat beeldmateriaal rond gaan sturen, dat is niet netjes. Maar TS en zijn zus moeten wel eens een goed gesprek hebben denk ik.
Met genoeg alcohol op weet je niet meer wat je doet.
  Spellchecker zondag 1 juli 2018 @ 11:04:03 #28
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_180158916
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je in een dronken bui na wat aansporing van vrienden opeens met je zus gaat seksen in een steegje. Dan is er al meer aan de hand geweest.

Alcohol maakt je wat losser. Het zorgt er niet voor dat je opeens homo wordt of opeens je broer gaat pijpen of met je zus gaat tongen.

Ik denk dat jij al veel vaker met je zus vieze dingen gedaan of in ieder geval een ongezonde relatie hebt maar dat je het nu onder invloed van alcohol buiten je slaapkamer en met je vrienden en een camera er bij.
Ik denk dat het een verzonnen verhaal is. En.anders heb ik toch wel medelijden met TS, zijn zus, en hun ouders. Want reken maar dat die filmpjes uitlekken.
**hare scherpigheid*binge-checker**binnenstebuiten <3**
pi_180159005
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:04 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk dat het een verzonnen verhaal is. En.anders heb ik toch wel medelijden met TS, zijn zus, en hun ouders. Want reken maar dat die filmpjes uitlekken.
Of wel waar, maar dat hij wel weet dat ie vieze dingen met z'n zus heeft gedaan. Alleen het liever niet meer wil herinneren.
pi_180159035
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Precies. Alcohol neemt remmingen weg. De impuls om met je broer of zus te seksen was er al, de remming is alleen weggevallen door de alcohol.

Overigens geen reden om de schuld bij zijn vrienden te leggen. TS staat zelf met zijn pik in zijn zus haar mond.
het zijn niet alleen remmingen die wegvallen, maar je weet ook gewoon niet meer hoe je adequaat op bepaalde situaties moet reageren als je echt veel gedronken hebt.
Nee zeggen kan bv al een heel stuk moeilijker zijn als men gaat lopen pushen.
compact en kleverig.
pi_180159344
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Met genoeg alcohol op weet je niet meer wat je doet.
Dat is echt onzin. Grenzen vervagen, ok. Maar niet meer weten wat je doet is echt onzin. Als jij niks met mannen hebt ga je niet opeens met een vent mee naar huis als je wat gezopen hebt. Je stopt ook niet opeens de piemel van je broer in je mond.

Ook het gegeven dat ze blijkbaar beiden hierin meegaan, maakt het wel heel erg onaannemelijk dat dit niet vaker is gebeurd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180159492
Ik kan zo bezopen zijn dat ik van voren niet meer weet dat ik van achteren nog leef.
En dan kan ik best dingen doen die ik normaal gesproken niet zou doen.
Maar dan nog ga ik niet lopen zoenen met mijn zus :')
Laat staan gepijpt worden :') :') :') :')

Al zou ik misschien voor een hele geile stiefzus nog een uitzondering willen maken _O-
  zondag 1 juli 2018 @ 15:34:00 #33
202463 TigerXtrm
Cheesecake Apocalypse
pi_180163081
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nou nou, zullen we TS niet meteen een mentale aandoening aanpraten? :') Tis maar wat onschuldige seksuele nieuwsgierigheid (van beide kanten blijkbaar).
pi_180163327
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nou nou, zullen we TS niet meteen een mentale aandoening aanpraten? :') Tis maar wat onschuldige seksuele nieuwsgierigheid (van beide kanten blijkbaar).
Ja denk er eigenlijk ook niet zo heel erg over. Het ding zelf dan, probleempje is wel dat het natuurlijk op video staat.
  zondag 1 juli 2018 @ 15:58:33 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180163794
Zorg dat die filmpjes en foto's verdwijnen, dat is het allerbelangrijkste. Voorkom dat die verspreiden of later kunnen opduiken.

Kijk elkaar aan. Zeg holy shit, kunnen we dit aub achter ons laten? En maak je klaar voor een (zeer) ongemakkelijke tijd die hopelijk rustig aan weer normaliseert. Heel rustig aan, de jakkes zeg...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180163972
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zorg dat die filmpjes en foto's verdwijnen, dat is het allerbelangrijkste. Voorkom dat die verspreiden of later kunnen opduiken.

Kijk elkaar aan. Zeg holy shit, kunnen we dit aub achter ons laten? En maak je klaar voor een (zeer) ongemakkelijke tijd die hopelijk rustig aan weer normaliseert. Heel rustig aan, de jakkes zeg...
Er wordt heel raar over gedacht hier denk. Ik denk het is opzich niet heel raar enzo. maargoed kijk er is een verschil in je zusje keihard neuken en dit natuurlijk.

Niks zo vreemd aan, gebeurt toch echt vaak op beetje jongere leeftijd dan wel maargoed, wat heb jij wat heb ik..

Lekker boeie, vervelende voor TS is dus op video en getuigen en daar krijg je nog dan daarna problemen mee als ze kwaad willen.
pi_180164129
Beste optie iig, praat er wel over met je zus. Daarna stamp die mobieltjes kapot waar het op video staat
  Spellchecker zondag 1 juli 2018 @ 16:21:55 #38
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_180164491
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 16:10 schreef kree het volgende:
Beste optie iig, praat er wel over met je zus. Daarna stamp die mobieltjes kapot waar het op video staat
Ik hoop dat (als dit verhaal klopt) de beelden nog niet verspreid zijn ....
pi_180165250
Praat inderdaad met je zus en zorg dat je samen n blok vormt tegenover de buitenwereld die er iets van vindt. En ga daar samen boven staan. Denk dat je het dan wel samen overleeft. Maar praat in ieder geval met elkaar.
Somebody that I used to know
pi_180165782
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Nou kijk ze deden dit beiden he.
Dus er heeft niet iemand schuld en bedoel het is je eigen zus, neem aan dat je daar gewoon over kunt praten dan met elkaar?

Beetje vervelend van filmpjes, voor de rest maakt het eigennlijk niet zo veel uit.
pi_180166393
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

dat vind jij, maar wie zegt dat hij of zijn zus dat vinden?
compact en kleverig.
pi_180166441
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat vind jij, maar wie zegt dat hij of zijn zus dat vinden?
wacht ff bedoel je TS nu al dader? of begrijp ik je verkeerd?

Dit is van beide kanten he
En aangezien vrouwen het zelfde moeten zijn als mannen, je weet wel emancipatie, ze heeft haar eigen mondje ook bij haar, maar die heeft ze even ergens anders voor gebruikt

tis allebei de helft schuld
  zondag 1 juli 2018 @ 17:43:08 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180166619
De grootste les hier... en wat men net niet lijkt te benoemen in dit topic is wel dat dit een les zou moeten zijn is eentje mbt alcoholgebruik en gedrag.

Sommige mensen kunnen niet tegen drank. Doen dan allemaal rare dingen die ze niet zouden moeten doen. Jij bent dus zo'n persoon. Dat weet je nu van jezelf.

Dus of stoppen met drinken, of een absoluut maximum aan drankjes aan jezelf opleggen (iets wat tegen aangeschoten aanschurkt maar ver ver verwijderd blijft van dronken) en je daar heel streng aan houden.

Ja voor de rest van je leven. Je hebt een probleem. Dit was the wake-up call. Neem het bloedserieus.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  zondag 1 juli 2018 @ 17:53:50 #44
202463 TigerXtrm
Cheesecake Apocalypse
pi_180166852
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:43 schreef SpecialK het volgende:
De grootste les hier... en wat men net niet lijkt te benoemen in dit topic is wel dat dit een les zou moeten zijn is eentje mbt alcoholgebruik en gedrag.

Sommige mensen kunnen niet tegen drank. Doen dan allemaal rare dingen die ze niet zouden moeten doen. Jij bent dus zo'n persoon. Dat weet je nu van jezelf.

Dus of stoppen met drinken, of een absoluut maximum aan drankjes aan jezelf opleggen (iets wat tegen aangeschoten aanschurkt maar ver ver verwijderd blijft van dronken) en je daar heel streng aan houden.

Ja voor de rest van je leven. Je hebt een probleem. Dit was the wake-up call. Neem het bloedserieus.
Dit soort gedrag is niet bepaald uniek ofzo hoor. Hordes tieners die het super stoer vinden om zichzelf het ziekenhuis in te drinken. Ik hoor zelfs volwassen mensen opscheppen over dat ze zo veel gezopen hadden dat ze zich niks meer wisten te herinneren.

Drinken is op n of andere vage manier een status symbool geworden. Idioot, maar waar.
pi_180166937
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:35 schreef kree het volgende:

[..]

wacht ff bedoel je TS nu al dader? of begrijp ik je verkeerd?

Dit is van beide kanten he
En aangezien vrouwen het zelfde moeten zijn als mannen, je weet wel emancipatie, ze heeft haar eigen mondje ook bij haar, maar die heeft ze even ergens anders voor gebruikt

tis allebei de helft schuld
ik begrijp niet waar je dat uit opmaakt.

Wat ik zeg is dat het voor geen van beiden onschuldig hoeft te voelen.
Waarmee ik dus inderdaad beiden hetzelfde benader.
Vraag blijft of zij het beiden hetzelfde bekijken.
compact en kleverig.
  Spellchecker zondag 1 juli 2018 @ 17:59:32 #46
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_180166968
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:43 schreef SpecialK het volgende:

Zijn zus ook.
pi_180167013
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik begrijp niet waar je dat uit opmaakt.

Wat ik zeg is dat het voor geen van beiden onschuldig hoeft te voelen.
Waarmee ik dus inderdaad beiden hetzelfde benader.
Vraag blijft of zij het beiden hetzelfde bekijken.
Nou je doet niet een lul in je mond omdat je gedwongen wordt he?
Dus beide even veel schuld en daarom kunnen ze dat prima uit praten.
Daarna is het pas stap 2 om te zorgen dat die filmpjes weg zijn
pi_180167144
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:01 schreef kree het volgende:

[..]

Nou je doet niet een lul in je mond omdat je gedwongen wordt he?
Dus beide even veel schuld en daarom kunnen ze dat prima uit praten.
Daarna is het pas stap 2 om te zorgen dat die filmpjes weg zijn
serieus?

Maar goed, je begrijpt duidelijk helemaaaaal niet wat ik zeg en dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee :)
compact en kleverig.
pi_180169047
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

serieus?

Maar goed, je begrijpt duidelijk helemaaaaal niet wat ik zeg en dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee :)
Ja duh ik heb het wel over de context hierin natuurlijk en dit topic.
Was zijn zus gedwongen dan? waar haal je dat dan uit?

Jij begrijpt het dan namelijk niet? Was die zus er nu toe gedwongen dan? dacht het niet wmb zijn ze allemaal net zo schuldig eraan en als ze het ff uitpraten dan is dat wel opgelost. Er is niemand verkracht. En omdat iemand vrouw is pleit je hier dus niet van vrij automatisch,
pi_180169950
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja duh ik heb het wel over de context hierin natuurlijk en dit topic.
Was zijn zus gedwongen dan? waar haal je dat dan uit?

Jij begrijpt het dan namelijk niet? Was die zus er nu toe gedwongen dan? dacht het niet wmb zijn ze allemaal net zo schuldig eraan en als ze het ff uitpraten dan is dat wel opgelost. Er is niemand verkracht. En omdat iemand vrouw is pleit je hier dus niet van vrij automatisch,
ok, nog 1 keer dan.

Ze hebben beide iets gedaan wat ze niet hadden moeten doen, onder invloed van drank en van pushen van ‘vrienden’.
Voor beiden is dit echt behoorlijk kut. Niet alleen omdat het gefilmd is, maar ook omdat je er vanuit mag gaan dat dit iets is wat zij beiden niet wilden.
Jouw theorie is: niks aan de hand, allebei dom gedaan, move on.
En ik hoop dat het zo zal gaan, echter, omdat het wel wat heftiger is dan met je dronken kop de vriend van je beste vriendin zoenen, is er best een kans dat een van de twee, of beiden, hier zwaarder aan tillen dan een: niks aan de hand.
Schuldgevoelens, schaamte, boosheid naar de ander omdat hij/zij erin mee is gegaan en naar die ‘vrienden’ omdat zij hebben lopen pushen, is helemaal niet vergezocht.

Het maakt daarvoor helemaal niet uit wat er feitelijk is gebeurd, die gevoelens kun je niet zomaar aan of uit zetten. Je kan voor jezelf blijven zeggen dat er in feite niet zoveel gebeurd is, maar dat maakt die gevoelens niet spontaan minder.

Ik heb het verder nergens over we bepaalde gevoelens hierover kn krijgen, jij maakt ervan dat ik het over haar heb, ik heb het over beiden of een van beiden.
compact en kleverig.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')