abonnement Unibet Coolblue
pi_180789983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

is al jaren toch zo hier . utopia 1 meest erge bijnamen.. ( ik hou er totaal niet van en noem iedereen bij de naam) maar waarom is het nu ineens wel een probleem.? toen ook tig maal gevraagd?
Toen is het ook al talloze keren gevraagd. En dan ga je er van uit dat volwassen mensen zo’n verzoek serieus nemen of respecteren.
Anyway...
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:14:02 #102
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180790057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Ik vind dat je dan een streep moet zetten en bijnamen moet gaan verbieden en gewoon het poppetje vernoemen hoe het poppetje ook daadwerkelijk heet..............Is maar een tip... ;)
Leuk al die verboden. Maakt het ook zo gezellig
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_180790293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Ik vind dat je dan een streep moet zetten en bijnamen moet gaan verbieden en gewoon het poppetje vernoemen hoe het poppetje ook daadwerkelijk heet..............Is maar een tip... ;)
:Y ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator zaterdag 28 juli 2018 @ 14:35:41 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_180790461
Verbieden gaan we niet doen. Verzóeken wel.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 15:23:56 #105
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_180791903
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Verbieden gaan we niet doen. Verzóeken wel.
Denk niet dat dat de oplossing is... ;)
Denk juist dat je minder hoeft te corrigeren als mod zijnde als je het gewoon gaat verbieden, want ik weet zeker dat er users bijzitten die zich toch niet in kunnen houden.

Maar goed de praktijk zal het uitwijzen... ;)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 15:25:22 #106
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_180791930
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Leuk al die verboden. Maakt het ook zo gezellig
Het is geen verbod, maar een fatsoensnorm....... ;)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 15:28:24 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180792024
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Het is geen verbod, maar een fatsoensnorm....... ;)
Je zei verbieden. Dan wordt het er echt niet leuker op
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_180793750
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je zei verbieden. Dan wordt het er echt niet leuker op
Het is ook niet te verbieden. Meestal haal je er wel uit wie er bedoeld wordt maar soms is het ook rete vervelend omdat een lolbroek iets heeft verzonnen en je dan moet vragen wie of wat. Ik heb dat zelf al opgegeven. A3 en Joa is gewoon handig bv. Maar die bolle of jankmuil is weer bezig is wat lastiger.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 28 juli 2018 @ 16:40:42 #109
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180793829
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is ook niet te verbieden. Meestal haal je er wel uit wie er bedoeld wordt maar soms is het ook rete vervelend omdat een lolbroek iets heeft verzonnen en je dan moet vragen wie of wat. Ik heb dat zelf al opgegeven. A3 en Joa is gewoon handig bv. Maar die bolle of jankmuil is weer bezig is wat lastiger.
Als ik niet snap wie er bedoelt wordt dan lees ik gewoon verder. Zo belangrijk is het allemaal niet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_180794023
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als ik niet snap wie er bedoelt wordt dan lees ik gewoon verder. Zo belangrijk is het allemaal niet
Het is vaak een stukje teruglezen. En dan is het niet te begrijpen. Het is blijkbaar zo onbelangrijk dat er 5 mod's hier rondlopen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 28 juli 2018 @ 16:47:30 #111
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180794034
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is vaak een stukje teruglezen. En dan is het niet te begrijpen. Het is blijkbaar zo onbelangrijk dat er 5 mod's hier rondlopen.
:D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_180795523
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als ik niet snap wie er bedoelt wordt dan lees ik gewoon verder. Zo belangrijk is het allemaal niet
Het gaat er toch niet om of het belangrijk is.
De Cos moet gewoon leesbaar zijn, en je moet toch kunnen snappen wat er staat als je begint met lezen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:05:13 #113
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180795762
Ik moet wel lachen om “Kreupele” :+
Er zijn daar drie dames kreupel :7
SOONY
pi_180796194
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

is al jaren toch zo hier . utopia 1 meest erge bijnamen.. ( ik hou er totaal niet van en noem iedereen bij de naam) maar waarom is het nu ineens wel een probleem.? toen ook tig maal gevraagd?
Dat lieg je ook zoals gewoonlijk, bewoners staatsmongool noemen dat doe je dan weer wel dus niet zeggen ik noem ze bij de naam.
pi_180799623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 18:31 schreef danaqui het volgende:

[..]

Dat lieg je ook zoals gewoonlijk, bewoners staatsmongool noemen dat doe je dan weer wel dus niet zeggen ik noem ze bij de naam.
_O-

[ Bericht 27% gewijzigd door Gizmogirl28 op 28-07-2018 20:59:41 ]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_180799788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Suce[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 juli 2018 18:31 schreef danaqui het volgende:

[..]

Dat lieg je ook zoals gewoonlijk, bewoners staatsmongool noemen dat doe je dan weer wel dus niet zeggen ik noem ze bij de naam.
[/quote

_O-
Je quote wat doe je
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 29 juli 2018 @ 08:50:51 #117
241662 Jian
Well, well, well
pi_180807498
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Verbieden gaan we niet doen. Verzóeken wel.
Wat mij betreft goed gedaan Mods. Ik maak mij er eerlijk gezegd ook wel eens schuldig aan maar ik zal er in de toekomst aan proberen te denken!
Een verbod maakt het er niet leuker op zei iemand en dat is waar en het is ook onhandig want wat krijg je dan voor discussies, het werd hier al aangehaald "Joa mag niet da's niet z'n naam" "A3 da's ook niet z'n naam" nee, maar wel zo makkelijk en ook goed te herleiden.
Iedereen weet echt wel wat er bedoeld wordt, nu nog een klein beetje discipline kweken! ;)
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 13:16:21 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_180811307
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 08:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat mij betreft goed gedaan Mods. Ik maak mij er eerlijk gezegd ook wel eens schuldig aan maar ik zal er in de toekomst aan proberen te denken!
Een verbod maakt het er niet leuker op zei iemand en dat is waar en het is ook onhandig want wat krijg je dan voor discussies, het werd hier al aangehaald "Joa mag niet da's niet z'n naam" "A3 da's ook niet z'n naam" nee, maar wel zo makkelijk en ook goed te herleiden.
Iedereen weet echt wel wat er bedoeld wordt, nu nog een klein beetje discipline kweken! ;)
Dank, Jian.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:09:37 #119
111260 Charmian
a little joy
pi_180880342
Je druk maken om bijnamen van bewoners, maar wel bezoekers voor hoer, snol en weet ik niet wat uitmaken. Ik vind het heel raar dat daar dan niets over gezegd wordt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_180880418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:09 schreef Charmian het volgende:
Je druk maken om bijnamen van bewoners, maar wel bezoekers voor hoer, snol en weet ik niet wat uitmaken. Ik vind het heel raar dat daar dan niets over gezegd wordt.
Wat wil je dan, er zijn ook users die facebook uitpluizen en John zijn vrouw een vreemdganger noemen omdat ze op een foto zit met een andere man _O- . Hoe denk je dat tegen te houden?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 1 augustus 2018 @ 23:03:15 #121
241662 Jian
Well, well, well
pi_180885466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:09 schreef Charmian het volgende:
Je druk maken om bijnamen van bewoners, maar wel bezoekers voor hoer, snol en weet ik niet wat uitmaken. Ik vind het heel raar dat daar dan niets over gezegd wordt.
Bewoners en bezoekers van Utopia, het zijn mensen die besluiten de spotlights van een tv-programma in te stappen waarin heel Nederland ze kan zien en horen en dus beoordelen en veroordelen, niemand zegt dat je dat moet, je wilt en doet dat vrijwillig! En dan kun je er natuurlijk over discussiëren of het netjes is om zo iemand in je commentaar op een stream een scheldnaam mee te geven. Voor mij persoonlijk kan het wel, maar het heeft wel grenzen die op zich weer voor discussie in aanmerking komen.
Wat ik nogal hypocriet vind is om samen met je "vrienden en vriendinnetjes" bewoners met de meest vreselijke verwensingen en bijnamen de grond in te stampen en dan hier te komen huilen over de bejegening van een bezoeker. :)

Ik ga er overigens van uit dat wanneer een mod achter de schermen even een user aanspreekt met bijvoorbeeld "heej een beetje rustig jij of houd je een beetje in o.i.d. dat ze dat dan niet ook speciaal bij jou komen melden, maar dit terzijde.
pi_180886021
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 23:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Bewoners en bezoekers van Utopia, het zijn mensen die besluiten de spotlights van een tv-programma in te stappen waarin heel Nederland ze kan zien en horen en dus beoordelen en veroordelen, niemand zegt dat je dat moet, je wilt en doet dat vrijwillig! En dan kun je er natuurlijk over discussiëren of het netjes is om zo iemand in je commentaar op een stream een scheldnaam mee te geven. Voor mij persoonlijk kan het wel, maar het heeft wel grenzen die op zich weer voor discussie in aanmerking komen.
Wat ik nogal hypocriet vind is om samen met je "vrienden en vriendinnetjes" bewoners met de meest vreselijke verwensingen en bijnamen de grond in te stampen en dan hier te komen huilen over de bejegening van een bezoeker. :)

Ik ga er overigens van uit dat wanneer een mod achter de schermen even een user aanspreekt met bijvoorbeeld "heej een beetje rustig jij of houd je een beetje in o.i.d. dat ze dat dan niet ook speciaal bij jou komen melden, maar dit terzijde.
Dat idd. ^O^
pi_180889349
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 23:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Bewoners en bezoekers van Utopia, het zijn mensen die besluiten de spotlights van een tv-programma in te stappen waarin heel Nederland ze kan zien en horen en dus beoordelen en veroordelen, niemand zegt dat je dat moet, je wilt en doet dat vrijwillig! En dan kun je er natuurlijk over discussiëren of het netjes is om zo iemand in je commentaar op een stream een scheldnaam mee te geven. Voor mij persoonlijk kan het wel, maar het heeft wel grenzen die op zich weer voor discussie in aanmerking komen.
[b]Wat ik nogal hypocriet vind is om samen met je "vrienden en vriendinnetjes" bewoners met de meest vreselijke verwensingen en bijnamen de grond in te stampen en dan hier te komen huilen over de bejegening van een bezoeker.[/b] :)

Ik ga er overigens van uit dat wanneer een mod achter de schermen even een user aanspreekt met bijvoorbeeld "heej een beetje rustig jij of houd je een beetje in o.i.d. dat ze dat dan niet ook speciaal bij jou komen melden, maar dit terzijde.
Ik begrijp echt niet wat je hier mee bedoelt. Ik spreek geheel op eigen titel. Ik ben niet lid van een clubje of groepje 'vrienden en vriendinnetjes'. Ik maak er alleen een opmerking over dat ik het raar vind dat een bezoeker die er alleen maar zit en verder niets bijzonders doet of zegt voor alles en nog wat wordt uitgemaakt. Iemand afbranden die daar woont vind ik iets anders dan iemand afbranden die per ongeluk 5 minuten in beeld is op de streams en niet eens de tv uitzendingen haalt. En dat er van iets onbenulligs als een bijnaam zo'n punt wordt gemaakt. Dat vind ik dan nergens op slaan. En waar staat dat ik wil dat mods mij er van op de hoogte moeten houden als ze iemand hebben aangesproken? Ik val niemand persoonlijk aan, ik zet geen TR's, ik maak een algemene opmerking. Maar goed aan de reactie van een mod op jouw post zal ik wel helemaal verkeerd zitten.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_180890317
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat wil je dan, er zijn ook users die facebook uitpluizen en John zijn vrouw een vreemdganger noemen omdat ze op een foto zit met een andere man _O- . Hoe denk je dat tegen te houden?
Misschien een tijdelijke ingelaste pauze. Ik vind het diep triest dat de vrouw van John herhaaldelijk zo word neergezet. Kennelijk is dat normaal tegenwoordig, maar goed dat is de Cos dus.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_180890320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:09 schreef Charmian het volgende:
Je druk maken om bijnamen van bewoners, maar wel bezoekers voor hoer, snol en weet ik niet wat uitmaken. Ik vind het heel raar dat daar dan niets over gezegd wordt.
Bijnamen voor bewoners in de COS is gewoon lastig lezen, en daarom wordt er vriendelijk verzocht om dat tot een minimum te beperken om het voor iedereen duidelijk te laten zijn over wie het gaat.
Hoer en snol is idd niet netjes, en als het te gek wordt wordt er heus wel ingegrepen. Niet alles wat de mods doen is zichtbaar.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:23:56 #126
241662 Jian
Well, well, well
pi_180890999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 06:16 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet wat je hier mee bedoelt. Ik spreek geheel op eigen titel. Ik ben niet lid van een clubje of groepje 'vrienden en vriendinnetjes'. Ik maak er alleen een opmerking over dat ik het raar vind dat een bezoeker die er alleen maar zit en verder niets bijzonders doet of zegt voor alles en nog wat wordt uitgemaakt. Iemand afbranden die daar woont vind ik iets anders dan iemand afbranden die per ongeluk 5 minuten in beeld is op de streams en niet eens de tv uitzendingen haalt. En dat er van iets onbenulligs als een bijnaam zo'n punt wordt gemaakt. Dat vind ik dan nergens op slaan. En waar staat dat ik wil dat mods mij er van op de hoogte moeten houden als ze iemand hebben aangesproken? Ik val niemand persoonlijk aan, ik zet geen TR's, ik maak een algemene opmerking. Maar goed aan de reactie van een mod op jouw post zal ik wel helemaal verkeerd zitten.
De hoofdzaak van wat ik zeg is eigenlijk dit:

quote:
Bewoners en bezoekers van Utopia, het zijn mensen die besluiten de spotlights van een tv-programma in te stappen waarin heel Nederland ze kan zien en horen en dus beoordelen en veroordelen, niemand zegt dat je dat moet, je wilt en doet dat vrijwillig! En dan kun je er natuurlijk over discussiëren of het netjes is om zo iemand in je commentaar op een stream een scheldnaam mee te geven. Voor mij persoonlijk kan het wel, maar het heeft wel grenzen die op zich weer voor discussie in aanmerking komen.
M.a.w. bewoners en bewuste bezoekers zijn voor mij wat dit betreft dezelfde. En als je dan een bezoeker niet mag "uitschelden" waarom een bewoner dan wel? Dan moet je paal en perk stellen en zeggen allebei niet of allebei wel, iets anders is voor mij hypocriet. Jij scheldt wel bewoners uit, al dan niet in groepsverband, doet er niet zoveel toe. maar vindt dat je bezoekers niet mag uitschelden! Raar!

quote:
En waar staat dat ik wil dat mods mij er van op de hoogte moeten houden als ze iemand hebben aangesproken?
Hier:

quote:
Ik vind het heel raar dat daar dan niets over gezegd wordt.
En ik zeg min of meer dat jij dat helemaal niet altijd weet!
pi_180897683
Bezoekers en familie maken zelf de keuze om met hun neus op de streams te komen, daar mag net als bij de bewoners een mening op gegeven worden. Positief maar ook negatief.

Uiteraard zijn er net als bij de bewoners wel grenzen. Gaat men te ver gaat en de mods zien het niet, zet dan een TR of meld het aan een mod die in de buurt is via DM.
pi_180964654
Sorry hoor maar dit vind ik te gek voor woorden. 1 of 2 mensen zitten de boel op te naaien in de CoS en dan gaat de Cos op slot?????
Spreek die lui gewoon aan i.p.v. het voor iedereen dicht gooien.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:14:37 #129
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_180964700
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:12 schreef Zeyina het volgende:
Sorry hoor maar dit vind ik te gek voor woorden. 1 of 2 mensen zitten de boel op te naaien in de CoS en dan gaat de Cos op slot?????
Spreek die lui gewoon aan i.p.v. het voor iedereen dicht gooien.
Even de bezem er doorheen denk ik.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_180964703
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Even de bezem er doorheen denk ik.
Daar hoeft hij niet voor op slot
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_180964788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bezoekers en familie maken zelf de keuze om met hun neus op de streams te komen, daar mag net als bij de bewoners een mening op gegeven worden. Positief maar ook negatief.

Uiteraard zijn er net als bij de bewoners wel grenzen. Gaat men te ver gaat en de mods zien het niet, zet dan een TR of meld het aan een mod die in de buurt is via DM.
Zou toch echt beter zijn als niemand zo grof uitgescholden wordt
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_180964789
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:12 schreef Zeyina het volgende:
Sorry hoor maar dit vind ik te gek voor woorden. 1 of 2 mensen zitten de boel op te naaien in de CoS en dan gaat de Cos op slot?????
Spreek die lui gewoon aan i.p.v. het voor iedereen dicht gooien.
Ik heb 2 keer een waarschuwing gedaan, er werd doorgegaan door meer dan 2 personen.

Dan gaat ie op slot zodat we alles uit kunnen zoeken, zonder dat het geruzie doorgaat.

De COS gaat zo wel weer open.
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:21:39 #133
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_180964797
Ja de popcorn is klaar hoor.....de cos mag weer open. :)
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_180964807
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:21 schreef Alocanda het volgende:
Ja de popcorn is klaar hoor.....de cos mag weer open. :)
Zoute of zoete popcorn?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:22:53 #135
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_180964819
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Zoute of zoete popcorn?
beiden, wil geen risico lopen zonder te zitten. :)
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_180964829
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:22 schreef Alocanda het volgende:

[..]

beiden, wil geen risico lopen zonder te zitten. :)
kom er aan
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:23:57 #137
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_180964839
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

kom er aan
Mooi want hij is weer open. *O*
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_180965962
Wat is dit nou ? Vegen prima maar waarom. Laat godverdomme de comment staan en zeg dan waarom het weg is, echt wat een halfbakken kut zooi is deze moderatie. Echt he? Ik zie Lavender ook vragen omdat iemand weer een grappig naampje heeft verzonnen. En dan niks??? Ik ben een beetje zat van het antwoord dat het achter de schermen wel opgelost wordt. Wat heb je daar nou aan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:45:09 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180968154
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:22 schreef Soury het volgende:
Wat is dit nou ? Vegen prima maar waarom. Laat godverdomme de comment staan en zeg dan waarom het weg is, echt wat een halfbakken kut zooi is deze moderatie. Echt he? Ik zie Lavender ook vragen omdat iemand weer een grappig naampje heeft verzonnen. En dan niks??? Ik ben een beetje zat van het antwoord dat het achter de schermen wel opgelost wordt. Wat heb je daar nou aan
Als je wil nalezen wat je gepost hebt moet je het misschien zodanig posten dat het ook volgens de policy blijft staan. Mods zijn qua opschonen zeker niet verplicht om te melden wat ze hebben verwijderd en waarom. Daar heb je dan het feedbacktopic voor waar je het op een normale(!) toon kan vragen. En vaker wel dan niet weten de mensen waarvan de posts verwijderd zijn heel goed waarom die zaken verwijderd zijn lijkt me zomaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180968212
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je wil nalezen wat je gepost hebt moet je het misschien zodanig posten dat het ook volgens de policy blijft staan. Mods zijn qua opschonen zeker niet verplicht om te melden wat ze hebben verwijderd en waarom. Daar heb je dan het feedbacktopic voor waar je het op een normale(!) toon kan vragen. En vaker wel dan niet weten de mensen waarvan de posts verwijderd zijn heel goed waarom die zaken verwijderd zijn lijkt me zomaar.
Het gaat niet wat om wat ik post. Het gaat om het vegen, wees daar duidelijk in en geef aan waarom.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:51:32 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180968286
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Het gaat niet wat om wat ik post. Het gaat om het vegen, wees daar duidelijk in en geef aan waarom.
Of je gedraagt je gewoon zodat er niet geveegd hoeft te worden. Zeker als het reeksen zijn waar veel geveegd moet worden en snel gaan houdt het gewoon een keer op. En hoe het ook zij, geef feedback op een normale manier en niet zo onbeschoft als dat, dan krijg je misschien meer resultaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180968332
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Of je gedraagt je gewoon zodat er niet geveegd hoeft te worden. Zeker als het reeksen zijn waar veel geveegd moet worden en snel gaan houdt het gewoon een keer op. En hoe het ook zij, geef feedback op een normale manier en niet zo onbeschoft als dat, dan krijg je misschien meer resultaat.
Het gaat niet eens om mijn gedrag :D Laat maar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:57:44 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180968424
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om mijn gedrag :D Laat maar
Voor jou misschien niet maar voor mij wel. Met name dit pareltje.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:22 schreef Soury het volgende:
Wat is dit nou ? Vegen prima maar waarom. Laat godverdomme de comment staan en zeg dan waarom het weg is, echt wat een halfbakken kut zooi is deze moderatie. Echt he? Ik zie Lavender ook vragen omdat iemand weer een grappig naampje heeft verzonnen. En dan niks??? Ik ben een beetje zat van het antwoord dat het achter de schermen wel opgelost wordt. Wat heb je daar nou aan
Gewoon nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180968487
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Voor jou misschien niet maar voor mij wel. Met name dit pareltje.

[..]

Gewoon nee.
Nou dat is best raar.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 5 augustus 2018 @ 22:03:15 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180968555
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou dat is best raar.
Neuh, best normaal om niet scheldend en eisend aangesproken te willen worden alsof je een of andere voetveeg bent.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180968731
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Neuh, best normaal om niet scheldend en eisend aangesproken te willen worden alsof je een of andere voetveeg bent.
Ik ben er wel klaar mee Jogie
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 5 augustus 2018 @ 22:24:08 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180969266
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben er wel klaar mee Jogie
14.gif
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180969524
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:24 schreef jogy het volgende:

[..]

14.gif
Nog wel een klein vraagje? Er lopen hier 5 mod's rond (En even onder ons over één topic cos ). Waarom ben jij de gene die het in banen moet begeleiden :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180979887
Kan iemand de TT aanpassen ? -> 'Gerrit is okay olé olé. Er gebeurt tenminste wat."
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 13:17:42 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_180980463
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen ? -> 'Gerrit is okay olé olé. Er gebeurt tenminste wat."
Hup Gerrit! *O*
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')