abonnement Unibet Coolblue
pi_180140500


De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.

Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht gewoon omdat het kan iets wil posten, hoe slecht je bent met grapjes maken, hoe goed je in spoilers kan posten, hoe goed je door slotjes kan posten, hoe erg je een hekel hebt aan spinnen, of she her lipstick wel on heeft, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, of je droomt van een huisje in spanje, of je tegen herrie kunt en hoe vaak je naar het toilet ging vandaag en hoe je haar zit, en of de koffie al binnen is, en of je kunt om gaan met het beantwoorden van vage vragen.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoeft niemand sorry voor te zeggen.)

Kortom, praat lekker over wat je bezig houdt. Zolang het op normale toon naar elkaar is, is echt alles oké. :)

Samenvatting van de afgelopen tijd:

Slakken en pissenbedden zijn kloothommels.
Pinguïns zijn schatjes.
Rode mieren zijn eetbaar?
Ronaldo zijn we nog niet over uit.
Lucifer is hot.
Het is nog wachten op het Pannini ESF plaatjes boek.
Is Titanic een wijvenfilm?
Was vroeger alles beter of slechter?
Waar we bezig zijn met de ESF teamselectie.
Iedereen krijgt een sticker.
Het wordt een stuk warmer.
Wij hebben een nieuwe burgemeester in A'dam. Meningen zijn verdeeld.
En we kunnen ondanks onze verschillende meningen, prima door 1 deur.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 30-06-2018 20:16:42 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180140514
Greys je postte door het slotje heen en nu kan ik je post niet meer zien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:19:27 #3
163650 Greys
pi_180140540
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
Greys je postte door het slotje heen en nu kan ik je post niet meer zien
Had hem snel verwijderd toen ik het zag dat het door het slotje ging zodat jij geen verwarring had over wie de nieuwe kon openen :D en de TT _O_

Dit was de post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Och Jezus wat een HORROR! :X :X :X Ik zou het gewoon eng vinden om onder zo'n aso te wonen.

En dan snap ik zeker dat je nu extra blij bent met leuke buren!
Was ook heel eng. En ook nog koopappartement. :X Dus kon er niet makkelijk weg. Vergeet het nooit meer, ben heel vaak jankend m'n eigen huis uitgevlucht naar familie of vrienden omdat ik nooit meer sliep en bang voor hem was. Nooit meer!

Krijg net een appje van de buurman dat ie het helemaal geweldig vindt en dat ie er zo blij mee is en het zo goed werkt en het maakt me belachelijk gelukkig :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180140554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd. :P
Dat was ook de bedoeling ;)
Koel en donker bewaren
pi_180140676
Ik heb in een studentenhuis gewoond waar o.a. een stelletje op zolder woonde (die werkten al), waarvan de jongen/man heel agressief kon worden naar haar. De eerste avond dat ik daar sliep ging hij meteen al door het lint omdat de cola op was (in ieder geval zo'n soort non-reden).

En heel vaak hoorden we hem tekeer gaan, en haar jammeren. Een keer heeft een ander huisgenootje zelfs de politie gebeld omdat we haar echt 'au au!' hoorden roepen. Stond er 's avondslaat ineens 4 man sterk politie in huis om ze te kalmeren. Achteraf bleek ook dat hij had gezegd 'als blijkt dat Guanabana het was die gebeld heeft, nou, dan ...' :{

En dat is lang niet het enige verhaal uit dat huis, op een gegeven moment waren ze allemaal 'tegen' mij (geen idee meer waarom) en moest er een gesprek komen, er waren altijd conflicten over het schoonmaken, die agressieve gast ging op een dag ook naar doen tegen mij. Man, ik was blij dat ik daar wegging.

(En dit is nog niet eens het erge verhaal dat ik bedoelde, daarover later meer......! ;))
Koel en donker bewaren
pi_180140730
Ik merk echt dat ik ergens nog moeite heb met alles wat er gebeurd is toen, heel die periode was sowieso al een kutperiode voor mij (zal er niet teveel over uitwijden want dat is allemaal te serieus voor hier en nu), maar ik kan niet zeggen dat ik een leuke studententijd heb gehad. Ben gewoon veel te vroeg uit huis gegaan eigenlijk.
Koel en donker bewaren
pi_180140743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb in een studentenhuis gewoond waar o.a. een stelletje op zolder woonde (die werkten al), waarvan de jongen/man heel agressief kon worden naar haar. De eerste avond dat ik daar sliep ging hij meteen al door het lint omdat de cola op was (in ieder geval zo'n soort non-reden).

En heel vaak hoorden we hem tekeer gaan, en haar jammeren. Een keer heeft een ander huisgenootje zelfs de politie gebeld omdat we haar echt 'au au!' hoorden roepen. Stond er 's avondslaat ineens 4 man sterk politie in huis om ze te kalmeren. Achteraf bleek ook dat hij had gezegd 'als blijkt dat Guanabana het was die gebeld heeft, nou, dan ...' :{

En dat is lang niet het enige verhaal uit dat huis, op een gegeven moment waren ze allemaal 'tegen' mij (geen idee meer waarom) en moest er een gesprek komen, er waren altijd conflicten over het schoonmaken, die agressieve gast ging op een dag ook naar doen tegen mij. Man, ik was blij dat ik daar wegging.

(En dit is nog niet eens het erge verhaal dat ik bedoelde, daarover later meer......! ;))
Nou, dit vind ik ook al behoorlijk erg! Van alles wat mis kan gaan met huisgenoten is een agressieveling echt het meest erge wat je kan overkomen zo'n beetje. :{ Goed dat jullie de politie erbij hebben gehaald.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:29:01 #8
163650 Greys
pi_180140746
Guana, gadver! En idd die angst dat iemand boos wordt als blijkt dat jij de politie belde. Brrr. :X Had ik dus ook. Echt superkut die angst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:30:34 #9
163650 Greys
pi_180140789
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk echt dat ik ergens nog moeite heb met alles wat er gebeurd is toen, heel die periode was sowieso al een kutperiode voor mij (zal er niet teveel over uitwijden want dat is allemaal te serieus voor hier en nu), maar ik kan niet zeggen dat ik een leuke studententijd heb gehad. Ben gewoon veel te vroeg uit huis gegaan eigenlijk.
Is best te begrijpen dat je er nu nog moeite mee hebt. Weet ook zeker dat die periode ook invloed op mij als karakter/persoon heeft gehad, kan niet exact aanwijzen op welke manier maar snap wat jij bedoelt. Voel jij de boosheid vast ook nog als je erover typt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180140794
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk echt dat ik ergens nog moeite heb met alles wat er gebeurd is toen, heel die periode was sowieso al een kutperiode voor mij (zal er niet teveel over uitwijden want dat is allemaal te serieus voor hier en nu), maar ik kan niet zeggen dat ik een leuke studententijd heb gehad. Ben gewoon veel te vroeg uit huis gegaan eigenlijk.
Wat rot voor je. :{ Lijkt me heel naar als zo'n hele periode zo naar is geweest dat je er niet positief op kan terugkijken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180140841
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat rot voor je. :{ Lijkt me heel naar als zo'n hele periode zo naar is geweest dat je er niet positief op kan terugkijken.
Ja, meer ook door de opeenstapeling. In mijn eerste studentenhuis waren er nare dingen, dit was het tweede huis waar ik woonde, en later (waar mijn verhaal van zometeen over gaat) was het ook telkens wat.

Dat had ik allemaal kunnen voorkomen als ik gewoon wat langer thuis was blijven wonen en daar gewoon netjes mijn studie had afgemaakt (heb ik ook niet gedaan :') ;(), maar door verschillende redenen (o.a afstand tot studiemogelijkheden) was dat ook niet echt een optie.
Bleh. Die periode (18-28) heeft echt mijn leven tot aan nu gevormd en heb ik weinig leuke herinneringen aan.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Is best te begrijpen dat je er nu nog moeite mee hebt. Weet ook zeker dat die periode ook invloed op mij als karakter/persoon heeft gehad, kan niet exact aanwijzen op welke manier maar snap wat jij bedoelt. Voel jij de boosheid vast ook nog als je erover typt.
Nja boosheid niet eens echt, meer van, joh wat een ellende zat je eigenlijk in, en waarom ben je er niet gewoon mee gekapt (ik was toen 19 of 20, was weer lekker thuis gaan wonen joh, denk ik nu).
Koel en donker bewaren
pi_180140853
Oke sorry, ik wilde niet zo serieus erop ingaan en er een drama van maken :P , nu heb ik dat toch gedaan :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:38:40 #13
163650 Greys
pi_180140954
Ja snap ik Guana. (edit: oh dit was nog over je eerdere post, niet die hier pal boven :D )

Heb zelf nog wel wat boosheid als ik eraan terugdenk. Dat de politie foei zei en gewoon weer weg ging en niks deed terwijl ze glas naar zich gegooid kregen enzo. Zal het nooit begrijpen. Lieten ons gewoon elke keer aan ons lot over.

En één keer sliep ik een nacht bij een vriendin zodat ik eens gewoon kon slapen ipv herrie en agressie en toen werd ik door de overbuurvrouw gebeld dat ik snel naar huis moest want Fred was in slaap gevallen dronken in bad en had een washandje neergelegd op dat dingetje waar het water wegloopt als het te vol wordt. Zijn hele huis overstroomd en kwam door plafond bij mij naar binnen. Het regende in m'n huis. Hard. Op m'n computer, m'n meubels, alles.

Hoe één zo'n teringlul (pardon my French) echt jaren van je leven kan verzieken. :r

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 30-06-2018 15:50:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:39:57 #14
163650 Greys
pi_180140992
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Oke sorry, ik wilde niet zo serieus erop ingaan en er een drama van maken :P , nu heb ik dat toch gedaan :@
GEEN SORRY :P

Mag best eens over serieuze dingen gaan. Daar zijn we toch een SC voor. Straks gaat het gewoon weer over ijsjes en voetbal enzo. Wat maakt het uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180140995
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:38 schreef Greys het volgende:

Hoe één zo'n teringlul (pardon my French) echt jaren van je leven kan verzieken. :r
:D mijn huisgenoot van mijn vorige huis noem ik consequent 'kutlul' :D

Wat erg ook dat lekkageverhaal :o

Maar inderdaad, ik weet enigszins hoe het is. Ik sta er vaak bij stil hoe fijn ik het nu heb (qua wonen).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:44:30 #16
163650 Greys
pi_180141091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D mijn huisgenoot van mijn vorige huis noem ik consequent 'kutlul' :D

Wat erg ook dat lekkageverhaal :o

Maar inderdaad, ik weet enigszins hoe het is. Ik sta er vaak bij stil hoe fijn ik het nu heb (qua wonen).
Dat laatste is het belangrijkst. :Y
Aan het oude kunnen we toch niets meer veranderen helaas, dus maar extra genieten en waarderen hoe we nu wonen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180141162
Ik weet niet precies wat ik van deze TT moet denken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_180141187
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet precies wat ik van deze TT moet denken.
Ik wilde eerst alleen Fred doen, maar toen dacht ik aan jou en heb ik dat bovenbuurman er nog even bij gezet. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180141189
https://www.hema.nl/winke(...)dheden/ijsjes-maker-(80630275)

Ik was van plan om deze te kopen, maar ik lees nu dat bijna iedereen zegt dat je de ijsjes er niet meer uitkrijgt.

Oh link werkt niet.

Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:50:44 #20
163650 Greys
pi_180141240
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet precies wat ik van deze TT moet denken.
_O- :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180141249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:48 schreef Guanabana het volgende:
https://www.hema.nl/winke(...)dheden/ijsjes-maker-(80630275)

Ik was van plan om deze te kopen, maar ik lees nu dat bijna iedereen zegt dat je de ijsjes er niet meer uitkrijgt.

Oh link werkt niet.

[ afbeelding ]
Die heb ik! Of nou ja, ik heb twee verschillende soorten. Ik heb deze van de HEMA en er ook nog een van de Blokker.

Het gaat inderdaad niet altijd even makkelijk met het eruit halen, maar heel kort dopen in warm water helpt wel. Die van de Blokker zijn een stuk beter wat dat betreft (maar wel heel klein).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180141263
Ik heb hier een Blokker en een Hema vlakbij, dus ga dan wel even bij de Blokker kijken (hoewel ik dat een behoorlijke kutwinkel geworden vind waar ik echt nooit iets kan vinden wat ik zoek :P)
Koel en donker bewaren
pi_180141399
Oh en het is hier 28 graden binnen ;(
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 15:59:08 #24
163650 Greys
pi_180141473
Met deze temperaturen krijg je volgens mij na een minuut wachten elk ijsje uit elk hoesje :D

En gaat idd snel nu met binnen oplopende temperaturen. Vanmorgen nog 22 hier, nu 25.5. Guana jouw 28 is echt smerig warm. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180141512
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
Guana jouw 28 is echt smerig warm. :X
Ja, komt door dat ik heel veel raam op het zuidwesten heb. Appartement, dus lekker zonder beschutting hop vol in de zon.
(Het is hier binnen ook weleens 30 geweest ;()
Koel en donker bewaren
pi_180141548
Soms ben ik weleens bang dat ik herkenbaar ben qua wat ik hier allemaal post, maar dit is best een obscuur hoekje FOK! dus denk dat dat wel meevalt verder :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 16:06:18 #27
163650 Greys
pi_180141685
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:01 schreef Guanabana het volgende:
Soms ben ik weleens bang dat ik herkenbaar ben qua wat ik hier allemaal post, maar dit is best een obscuur hoekje FOK! dus denk dat dat wel meevalt verder :P
Laat ik het zo zeggen, ik lees zo ongeveer alles wat je zegt en zou je echt niet uit een groep mensen kunnen aanwijzen :D Of achter je adres kunnen komen of je echte naam. Dus geen zorgen. :P

Ik ben toch al jaren niet meer anoniem dus mij maakt het zelf weinig meer uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:12:18 #28
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180141853
Zo, bordje banaan, perzik en abrikoos, grote pot ijskoude thee erbij. :9

Laat die wedstrijd maar komen. Hup Frankrijk! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180141866
Penalty voor Frankrijk! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:13:10 #30
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180141893
Oh, begint goed. Kom binnen bij een penalty voor Frankrijk. _O-

1 - 0
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 16:13:18 #31
163650 Greys
pi_180141898
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, bordje banaan, perzik en abrikoos, grote pot ijskoude thee erbij. :9

Laat die wedstrijd maar komen. Hup Frankrijk! w/
Lekker *O*

En gaat best aardig al voor Frankrijk. Niet voor m'n poule maar ach _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180141937
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, bordje banaan, perzik en abrikoos, grote pot ijskoude thee erbij. :9

Laat die wedstrijd maar komen. Hup Frankrijk! w/
Oh goed idee! Ik ga als het rust is ook even ijsthee maken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 16:15:00 #33
163650 Greys
pi_180141954
Dit is toch de eerste wedstrijd van de 8e finales? Want dan klopt de volgorde in de poule niet zie ik nu. Tot nu toe elke keer wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 16:21:16 #34
43556 miss_dynastie
pi_180142133
Heb hem ook weer eens aangezet. Argentinië’s manier van verdedigen is: ‘maai de tegenstander neer’... ben benieuwd wanneer daar rood valt _O-
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:21:50 #35
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180142151
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:15 schreef Greys het volgende:
Dit is toch de eerste wedstrijd van de 8e finales? Want dan klopt de volgorde in de poule niet zie ik nu. Tot nu toe elke keer wel.
Klopt, volgorde van de poule klopt niet helemaal.
Wedstrijdschema.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180142387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die heb ik! Of nou ja, ik heb twee verschillende soorten. Ik heb deze van de HEMA en er ook nog een van de Blokker.

Het gaat inderdaad niet altijd even makkelijk met het eruit halen, maar heel kort dopen in warm water helpt wel. Die van de Blokker zijn een stuk beter wat dat betreft (maar wel heel klein).
Bij de Blokker hadden ze ze (uiteraard) niet, dus het zijn toch die van de HEMA geworden. Ben benieuwd of dat gaat lukken.

Ik ga diepvriesfruit met water eerst blenderen en dan erin doen.
Koel en donker bewaren
pi_180142419
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:32 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Bij de Blokker hadden ze ze (uiteraard) niet, dus het zijn toch die van de HEMA geworden. Ben benieuwd of dat gaat lukken.

Ik ga diepvriesfruit met water eerst blenderen en dan erin doen.
Oke succes! Diepfriesfruit met water door de blender doe ik ook altijd. Wat dan niet in de vormpjes kan, kun je dan meteen opeten als sorbetijs. :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180142530
Het was een oven buiten ;(

(En dan heb ik nog geluk dat ik drie stappen zet en bij de winkels ben)
Koel en donker bewaren
pi_180142666
Wat een raar onverwacht doelpunt was dat :P
Koel en donker bewaren
pi_180142668
He nee Argentinië tikt de 1 - 1 erin -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 16:42:50 #41
43556 miss_dynastie
pi_180142704
Pluisje is ambassadeur van de FIFA? _O-
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:43:18 #42
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180142722
-O-

Nu moet Frankrijk nog een keer scoren. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180142746
Zijn we voor Frankrijk omdat Argentinië en Messi stom is en de favorieten eruit moeten?
Koel en donker bewaren
pi_180142780
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Zijn we voor Frankrijk omdat Argentinië en Messi stom is en de favorieten eruit moeten?
Ik vind Frankrijk overall beter voetballen dit toernooi, en sowieso een leuker team. En ik ben inderdaad vaak voor "underdogs" (niet dat Frankrijk echt een underdog is, maar Argentinië werd vier jaar geleden nog tweede).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180142796
Ik ben voor Argentinië. Dat Messi er is boeit me niet zo. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:47:12 #46
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180142810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Zijn we voor Frankrijk omdat Argentinië en Messi stom is en de favorieten eruit moeten?
Ik ben voor Frankrijk omdat ik weinig met Argentinië heb, Frankrijk een mooi land vind en ik leuke Franse buren heb.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180142831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind Frankrijk overall beter voetballen dit toernooi, en sowieso een leuker team. En ik ben inderdaad vaak voor "underdogs" (niet dat Frankrijk echt een underdog is, maar Argentinië werd vier jaar geleden nog tweede).
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben voor Argentinië. Dat Messi er is boeit me niet zo. :D
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben voor Frankrijk omdat ik weinig met Argentinië heb, Frankrijk een mooi land vind en ik leuke Franse buren heb.
Oke :P

Ik heb deze wedstrijd niet echt een favoriet, maar ik ben ook wel vaker voor de underdogs ja.

Vanavond ben ik wel voor Ronaldogod, though.
Koel en donker bewaren
pi_180142855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]


[..]


[..]

Oke :P

Altijd iemand die blij is met de uitslag in deze SC :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180142875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje is ambassadeur van de FIFA? _O-
Jep. Voor 11.000 euro per dag.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 16:50:29 #50
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180142886
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jep. Voor 11.000 euro per dag.
Iemand moet z'n snuiverij natuurlijk bekostigen. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 16:53:18 #51
43556 miss_dynastie
pi_180142953
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jep. Voor 11.000 euro per dag.
Nou dan snap ik die middelvingers ook nog... sukkels _O-

Ik doe het voor een derde lieve mensen, bel maar :7
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 16:57:39 #52
368283 ato
pi_180143035
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje is ambassadeur van de FIFA? _O-
Ik moest hier ook om lachen, wat een raar ventje is het ook he.

Die Maria scoorde wel een mooi doelpunt zeg.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 16:59:08 #53
368283 ato
pi_180143075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Zijn we voor Frankrijk omdat Argentinië en Messi stom is en de favorieten eruit moeten?
Toch voor Frankrijk, die spelen net iets relaxter en lijken beter georganiseerd.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:00:03 #54
368283 ato
pi_180143094
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Iemand moet z'n snuiverij natuurlijk bekostigen. :')
Nee hij heeft rug klachten, jullie begrijpen hem niet :P
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:01:30 #55
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180143133
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jep. Voor 11.000 euro per dag.
En daarvoor moet hij wedstrijden bijwonen en een beetje raar doen op de tribune? :P
Want dat kan ik ook en wil dat wel doen voor "slechts" 1.000 euro per dag. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 17:05:12 #56
163650 Greys
pi_180143228
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En daarvoor moet hij wedstrijden bijwonen en een beetje raar doen op de tribune? :P
Want dat kan ik ook en wil dat wel doen voor "slechts" 1.000 euro per dag. :+
De voorzitter van de Europese Commissie is ook steevast dronken in het openbaar. Mag kennelijk ook gewoon z'n functie houden. Echt zo bizar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:06:11 #57
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180143270
-O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180143284
Mweh.
Koel en donker bewaren
pi_180143300
Nou de ijsjes zitten in de vriezer, het zal me benieuwen.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:06:58 #60
43556 miss_dynastie
pi_180143311
Oh heerlijk dit, wat een geklungel _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 17:07:44 #61
163650 Greys
pi_180143340
Hup poule *O*

Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180143363
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:07 schreef Greys het volgende:
Hup poule *O*

Sorry
Mijn vriend zit ook te juichen om zijn poule, hij heeft 1-2 :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:10:30 #63
43556 miss_dynastie
pi_180143411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mijn vriend zit ook te juichen om zijn poule, hij heeft 1-2 :P
Het zal me verbazen als het hierbij blijft :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 17:12:01 #64
163650 Greys
pi_180143445
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mijn vriend zit ook te juichen om zijn poule, hij heeft 1-2 :P
Ik had 0-1 geloof ik dus kan het al niet meer goed hebben maar bij winst alsnog vijf punten en die heb ik nodig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:15:22 #65
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180143528
Die was mooi! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:16:01 #66
43556 miss_dynastie
pi_180143566
Wowwwww wat een goal O+
pi_180143595
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had 0-1 geloof ik dus kan het al niet meer goed hebben maar bij winst alsnog vijf punten en die heb ik nodig!
Oh hij had ook 0-1 :D ik dacht 1-2
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:21:36 #68
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180143707
*O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180143721
Jaaaa
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180143754
Ik was net in de keuken :')
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:22:27 #71
43556 miss_dynastie
pi_180143761
Wow nog zo’n mooie!
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:23:16 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180143804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik was net in de keuken :')
Ik ken dat gevoel. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180143815
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel. :P
:D ja ik dacht ook meteen aan jou
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:26:17 #74
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180143877
_O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180143896
_O- _O-
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 17:26:46 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180143917
Goeie TT overigens
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:26:54 #77
368283 ato
pi_180143930
Goede wedstrijd hoor ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:26:56 #78
43556 miss_dynastie
pi_180143932
Missi ging jagen en hup, toen was het een goal voor Frankrijk _O-
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:28:31 #79
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180144003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Missi ging jagen en hup, toen was het een goal voor Frankrijk _O-
Jagen is natuurlijk ook een heel andere "sport". :+
Iemand moet die arme jongen even vertellen dat ze daar zijn om te voetballen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:28:50 #80
368283 ato
pi_180144013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Missi ging jagen en hup, toen was het een goal voor Frankrijk _O-
Lijkt met de minuut een ouder mannetje te worden..
Life can be a bitch, so like it..
pi_180144161
Wat hebben de Argentijnen toch met dat gegrijp? :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180144467
Maar wel jammer dat we dan geen Messi vs. Ronaldo krijgen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 17:47:56 #83
163650 Greys
pi_180144498
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh hij had ook 0-1 :D ik dacht 1-2
Allebei nul punten _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:50:40 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180144554
4 - 3 _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:51:31 #85
43556 miss_dynastie
pi_180144582
Knokken *O*
pi_180144586
Vechtuh
Koel en donker bewaren
pi_180144587
Deze zag ik nu niet meer aankomen :D Zou een giller zijn als het straks nog gelijk wordt en we een verlenging krijgen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:53:42 #88
43556 miss_dynastie
pi_180144649
De wereld voelt met hem mee zegt die commentator. Nou, ik lach me kapot anders _O-
pi_180144656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:
De wereld voelt met hem mee zegt die commentator. Nou, ik lach me kapot anders _O-
Ja ik deed ook van 'hmpf'' toen hij dat zei.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:54:58 #90
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180144694
Dan denk je "we zijn de groepsfase voorbij, het zal nu verder wel meevallen met de hoge eindcijfers.".
Krijg je bij de eerste wedstrijd 4 - 3. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:56:32 #91
43556 miss_dynastie
pi_180144739
Die ‘welgemeende’ knuffel van Deschamps aan Missi _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 17:56:54 #92
163650 Greys
pi_180144747
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dan denk je "we zijn de groepsfase voorbij, het zal nu verder wel meevallen met de hoge eindcijfers.".
Krijg je bij de eerste wedstrijd 4 - 3. _O-
Ja wtf, ik dacht ook eindelijk eens bescheiden te blijven qua uitslagen. Had beter gewoon zo idioot door kunnen gaan als de eerste ronde _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:57:15 #93
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180144753
Zo, nu vanavond nog even Ronaldo een rode kaart vroeg in de wedstrijd en Portugal roemloos naar huis en dan heb ik en mooie dag gehad. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:58:02 #94
368283 ato
pi_180144768
Frankrijk speelde goed hoor, die Mbappa of hoe die ook heet *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:58:05 #95
43556 miss_dynastie
pi_180144771
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu vanavond nog even Ronaldo een rode kaart vroeg in de wedstrijd en Portugal roemloos naar huis en dan heb ik en mooie dag gehad. :P
En dat Suarez dan een klein nibbeltje neemt. Uit zijn neus :+
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 17:59:02 #96
368283 ato
pi_180144791
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu vanavond nog even Ronaldo een rode kaart vroeg in de wedstrijd en Portugal roemloos naar huis en dan heb ik en mooie dag gehad. :P
Wordt ook een mooie wedstrijd, onderschat inderdaad Uruguay niet.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180144856
Het was echt een mooie wedstrijd. *O* Mooie bonus is ook dat de NOS het nu niet meer de hele tijd over Messi gaat hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180144876
Ik ga nu couscous maken met paprika, bosui, komkommer, geitenkaas en abrikoos. :Y)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 18:05:01 #99
163650 Greys
pi_180144898
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat Suarez dan een klein nibbeltje neemt. Uit zijn neus :+
Nai want een bijter is erger dan een pruilert. :P

Liever dat er na tien minuten een VAR mannetje het veld op stapt, Suarez op z'n schouder tikt en zegt "ik heb nogges naar jouw oude beelden gekeken maar je bent met terugwerkende kracht geschorst jij gek, okedoei". Jaaaaaa *O* _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 18:08:41 #100
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180144997
Volgens mij is de autocue kapot bij het nieuws, want hij moet voorlezen van zijn blaadje :P
Koel en donker bewaren
pi_180145053
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu couscous maken met paprika, bosui, komkommer, geitenkaas en abrikoos. :Y)
Lekker! :9 Is ook echt een zomergerechtje.

Hier wordt het vanavond bulgur/quinoa salade met linzen, geroosterde pompoen, veldsla, bietjes en feta.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180145061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:08 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is de autocue kapot bij het nieuws, want hij moet voorlezen van zijn blaadje :P
Ik vond het al apart klinken (veel meer pauzes tussen zinnen), en toen zag ik ineens die blaadjes. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 18:19:38 #103
163650 Greys
pi_180145159
Hier een stuk sparerib met waldorfsalade en een pita met hummus :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 18:32:48 #104
368283 ato
pi_180145342
Lekker pizza..
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 18:46:09 #105
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180145618
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:19 schreef Greys het volgende:
Hier een stuk sparerib met waldorfsalade en een pita met hummus :9
Die pita met hummus is wel een favoriet bij jou he? ;)
Koel en donker bewaren
pi_180145763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Lekker! :9 Is ook echt een zomergerechtje.

Hier wordt het vanavond bulgur/quinoa salade met linzen, geroosterde pompoen, veldsla, bietjes en feta.
Oeh dat klinkt apart en lekker :9

Ik heb lasagne met spinazie. Uurtje de oven laten loeien wel waard.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 18:58:58 #107
163650 Greys
pi_180145881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die pita met hummus is wel een favoriet bij jou he? ;)
Ja :D

Tis niet zo veel kcal en ik hoef echt niet elke dag aardappels ofzo en met warm weer wil ik zo min mogelijk minuten boven een fornuis :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:00:22 #108
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180145904
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D

Tis niet zo veel kcal en ik hoef echt niet elke dag aardappels ofzo en met warm weer wil ik zo min mogelijk minuten boven een fornuis :P
Het is ook heel lekker! Ik eet bijna elke dag hummus op knackebröd. Die ronde bakjes bij de Jumbo (normaal en pittig) zijn echt heerlijk.

Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 19:10:22 #109
163650 Greys
pi_180146081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is ook heel lekker! Ik eet bijna elke dag hummus op knackebröd. Die ronde bakjes bij de Jumbo (normaal en pittig) zijn echt heerlijk.

[ afbeelding ]
Ja! Ik haal bij Jumbo meestal de pompoenhummus en bij AH de pikante :9 Allebei heerlijk. Zal de pikante van Jumbo ook eens testen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:11:27 #110
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180146105
Ik heb er nu helemaal zin in gekregen. Ik ben in staat om pitabroodjes en hummus te gaan kopen en dat vanavond bij het voetbal op te eten, met paprika erop, of komkommer. :P
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 30 juni 2018 @ 19:23:32 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_180146289
Net thuis dus kapot moe, vieswarm alles (mijn auto is een magnetron op wieletjes) en het simpel gehouden. Vietnamese loempiaatjes met chilisaus op en Greys’ Tip van de Eeuw, watermeloen met feta. En nu lekker pootjes omhoog, Portugal aanmoedigen en topic bijlezen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 19:24:35 #112
163650 Greys
pi_180146310
Watermeloen met feta _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:34:09 #113
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180146472
Het is hier 30,5 graad in de woonkamer
Koel en donker bewaren
pi_180146509
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:34 schreef Guanabana het volgende:
Het is hier 30,5 graad in de woonkamer
De tering zeg :o :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:37:18 #115
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180146536
Ik neem alles terug, over dat ik zei dat ik fijn woon ;(
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 19:39:55 #116
163650 Greys
pi_180146607
Gadver! Gordijnen niet dicht gedaan dan overdag met al dat glas of helpt dat niks?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 30 juni 2018 @ 19:52:32 #117
87554 Cee
Welluk?
pi_180146925
Oh wacht ik zie nu die ouwe knartrainer van Uruguay die al jaaaaaaren de bondscoach is en nu ben ik een beetje ook supporter van Uruguay.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:52:53 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180146929
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet precies wat ik van deze TT moet denken.
Weten we eindelijk waar die b in je nick voor staat: bovenbuurman :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:54:11 #119
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180146956
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:39 schreef Greys het volgende:
Gadver! Gordijnen niet dicht gedaan dan overdag met al dat glas of helpt dat niks?
Nee helpt niet.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:55:28 #120
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180146992
Greys ik heb net nog pitabroodjes en hummus gehaald :D :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 19:56:59 #121
163650 Greys
pi_180147023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Greys ik heb net nog pitabroodjes en hummus gehaald :D :')
:D _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 19:57:10 #122
163650 Greys
pi_180147031
HUP RONALDO
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180147068
Ik weet niet zo goed voor wie ik ben vanavond. Beide zijn het teams waar ik weinig mee heb, maar ik misgun het ze ook allebei niet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:00:14 #124
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147122
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:57 schreef Greys het volgende:
HUP RONALDO
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:00:55 #125
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147143
Frank Snoeks ;(
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:01:33 #126
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147162
Ik zit nu met een natte theedoek in mijn nek. En niet op de bank maar aan tafel, want dat vind ik koeler.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:01:50 #127
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147172
Oke nu ga ik een tijdje mijn mond houden, joe!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:02:02 #128
163650 Greys
pi_180147176
Vochtigheidsgraad daar 74 procent. En gevoelstemp 30 (ik weet niet waarom ik dit zeg want dat zullen jullie zelf ook allemaal horen _O- ) maar arme voetballerts :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:02:24 #129
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147187
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
Vochtigheidsgraad daar 74 procent. En gevoelstemp 30 (ik weet niet waarom ik dit zeg want dat zullen jullie zelf ook allemaal horen _O- ) maar arme voetballerts :D
Ik zei tegen Frank: nou hier ook Frank!
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:02:35 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147192
Nou hup ehhhh allebei *O* Ik heb hier geen favoriet. Beiden mogen ze door. Hoop vooral op een leuke wedstrijd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:03:03 #131
163650 Greys
pi_180147205
Guana heb je een ventilator?

Of koop zo'n hondenkoelmatje als ik heb :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:03:17 #132
163650 Greys
pi_180147210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zei tegen Frank: nou hier ook Frank!
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180147234
Ah, ze zenden Titanic uit ter compensatie van het WK.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:04:19 #134
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147236
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:03 schreef Greys het volgende:
Guana heb je een ventilator?

Of koop zo'n hondenkoelmatje als ik heb :D
Ja heb ik! Het snoer is alleen nogal kort dus ik kan hem niet superdichtbij me zetten (hij moet ook op mijn vriend op de bank kunnen blazen).

Issues issues! ;)
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:05:04 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147259
Er zit hier wel een dierenwinkel, dus kan eens kijken. Kost dat?

Maar goed, ik ging mijn mond houden.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:05:13 #136
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180147262
Zo, ik ben er ook weer.

Heeft Ronaldo al rood? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:05:38 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147273
En nu helemaal bijgelezen. Greys, wat een verhaal over die bovenbuurman :o :X Gelukkig woon je daar niet meer.

En Guana, klote dat je dat allemaal hebt moeten meemaken :{ Wat een walgelijke figuren zijn er zeg :r
Gelukkig woon je nu wel goed en kun je nu wel leuke en mooie herinneringen maken.

Zelf ook wel wat meegemaakt toen ik met huisgenoten woonde, maar dat was niet door de huisgenoten. En verre van zo erg als je zelf beschrijft.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:06:37 #138
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147293
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:05 schreef Redefine het volgende:

En Guana, klote dat je dat allemaal hebt moeten meemaken :{ Wat een walgelijke figuren zijn er zeg :r
Gelukkig woon je nu wel goed en kun je nu wel leuke en mooie herinneringen maken.

Zelf ook wel wat meegemaakt toen ik met huisgenoten woonde, maar dat was niet door de huisgenoten. En verre van zo erg als je zelf beschrijft.
Jullie houden mijn ergste verhaal zelfs nog tegoed :D Maar ik wil niet door het voetbal heenblaten met al mijn verhalen.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:06:41 #139
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147294
Oh. Ronaldo leeft in het tijdperk Messi....
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:07:28 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147311
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jullie houden mijn ergste verhaal zelfs nog tegoed :D
Ja dat las ik. Maar ik doelde ook op het geheel, dat je veel slechte dingen hebt meegemaakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:07:30 #141
163650 Greys
pi_180147315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Er zit hier wel een dierenwinkel, dus kan eens kijken. Kost dat?

Maar goed, ik ging mijn mond houden.
Small 13 eu geloof ik.

Medium 17.

Small is genoeg voor beide voeten. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:07:30 #142
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180147318
Goal! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:07:33 #143
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147321
:( :(
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:07:42 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147333
Leuk, een snelle goal *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:07:57 #145
163650 Greys
pi_180147345
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:06 schreef Redefine het volgende:
Oh. Ronaldo leeft in het tijdperk Messi....
Ja zelfs nu gaat het over Messi _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:08:23 #146
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180147365
Mooi gedaan ook.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:08:34 #147
43556 miss_dynastie
pi_180147377
Jaaaaaaa #teamhappie w/
pi_180147380
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja heb ik! Het snoer is alleen nogal kort dus ik kan hem niet superdichtbij me zetten (hij moet ook op mijn vriend op de bank kunnen blazen).

Issues issues! ;)
Ik las weer even te snel en dacht even dat je had getypt dat je wilde dat je vriend zou worden opgeblazen. _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:08:37 #149
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147384
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat las ik. Maar ik doelde ook op het geheel, dat je veel slechte dingen hebt meegemaakt.
Mja ;(
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:08:39 #150
163650 Greys
pi_180147387
Kut, maar wel een heel goede aanval en doelpunt _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:09:47 #151
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mja ;(
Hier een digitale knuffel van heel de ESF SC ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:10:20 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180147428
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hier een digitale knuffel van heel de ESF SC ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:10:35 #153
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147438
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hier een digitale knuffel van heel de ESF SC ^O^
O+

Ik vind jullie allemaal supertof en het hier (veel te, ik ging mijn mond even houden :+ ) gezellig! ^O^
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:10:46 #154
163650 Greys
pi_180147446
O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:11:38 #155
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147467
Oh en wat mij betreft zou ook de OP 'moeten' staan dat er ook gewoon over serieuze, zware, vervelende dingen gepraat mag worden. En dat iemand zich daar dan niet voor hoeft te verontschuldigen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:11:38 #156
163650 Greys
pi_180147468
Waarom zou je je mond houden. Niet voor ons toch hoop ik? Of omdat je pita er anders niet in past? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:12:10 #157
163650 Greys
pi_180147481
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:11 schreef Redefine het volgende:
Oh en wat mij betreft zou ook de OP 'moeten' staan dat er ook gewoon over serieuze, zware, vervelende dingen gepraat mag worden. En dat iemand zich daar dan niet voor hoeft te verontschuldigen.
On it!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:12:23 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180147484
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:11 schreef Redefine het volgende:
Oh en wat mij betreft zou ook de OP 'moeten' staan dat er ook gewoon over serieuze, zware, vervelende dingen gepraat mag worden. En dat iemand zich daar dan niet voor hoeft te verontschuldigen.
Goeie!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:12:26 #159
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147487
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:11 schreef Greys het volgende:
Waarom zou je je mond houden. Niet voor ons toch hoop ik? Of omdat je pita er anders niet in past? :+
Haha omdat ik veel te veel zit te posten, dan wil ik ook anderen 'een kans geven' :D
Koel en donker bewaren
pi_180147508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha omdat ik veel te veel zit te posten, dan wil ik ook anderen 'een kans geven' :D
Iedereen heeft net zoveel kans. Er is geen wachtrij hier. Dus gewoon door blijven praten!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:13:45 #161
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180147517
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha omdat ik veel te veel zit te posten, dan wil ik ook anderen 'een kans geven' :D
Nou, Guanabana maar wisselen jongens, wie hebben we op de bank zitten?

TV4E,
witbaard,
die ierse? :o :{ ;( :')

Blijf maar posten, GUANA! POSTEN!!!!!!!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:14:23 #162
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147532
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:11 schreef Greys het volgende:
Waarom zou je je mond houden. Niet voor ons toch hoop ik? Of omdat je pita er anders niet in past? :+
Nee. Met mond open valt die pita er juist weer uit. :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:14:55 #163
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147543
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou, Guanabana maar wisselen jongens, wie hebben we op de bank zitten? ]]

TV4E,
witbaard,
die ierse? :o :{ ;( :')

Blijf maar praten, GUANA! PRATEN!!!!!!!
:D

Mijn vriend zit hier op de bank te schelden met OETLUL! _O-

Zijn Greys en ik nu als enige voor Portugal?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:15:21 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147552
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou, Guanabana maar wisselen jongens, wie hebben we op de bank zitten?

TV4E,
witbaard,
die ierse? :o :{ ;( :')

Blijf maar posten, GUANA! POSTEN!!!!!!!
De gedachte alleen al aan die users :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:15:50 #165
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180147563
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou, Guanabana maar wisselen jongens, wie hebben we op de bank zitten?

TV4E,
witbaard,
die ierse? :o :{ ;( :')

Blijf maar posten, GUANA! POSTEN!!!!!!!
We hebben ook genoeg toffe userts op de bank zitten, WAAR zijn GRAZZ, Kyran en Allememachies (andromache ;( ) ;( , maar you get the point.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:16:21 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147577
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D

Mijn vriend zit hier op de bank te schelden met OETLUL! _O-

Zijn Greys en ik nu als enige voor Portugal?
Zit jouw vriend nou ijs_beer uit te schelden :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180147586
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou, Guanabana maar wisselen jongens, wie hebben we op de bank zitten?

TV4E,
witbaard,
die ierse? :o :{ ;( :')

Blijf maar posten, GUANA! POSTEN!!!!!!!
Nou Guana, post vooral HEEL VEEL!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:16:59 #168
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147589
Oja Kyran. Ik was het altijd eens met hem (behalve over Cyprus).
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:17:30 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180147602
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zit jouw vriend nou ijs_beer uit te schelden :o
Sfeerimpressie van mijn gemoedstoestand na de scheldpartij.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:17:46 #170
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180147608
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sfeerimpressie van mijn gemoedstoestand na de scheldpartij.
[ afbeelding ]
Aw O+
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:18:37 #171
163650 Greys
pi_180147621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha omdat ik veel te veel zit te posten, dan wil ik ook anderen 'een kans geven' :D
We hebben een bundel met onbeperkt aantal topics dus je post maar lekker een eind weg. :D :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:19:45 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147636
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sfeerimpressie van mijn gemoedstoestand na de scheldpartij.
[ afbeelding ]
Hier een ijsje als troost :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:20:33 #173
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147654
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben een bundel met onbeperkt aantal topics dus je post maar lekker een eind weg. :D :*
Gelukkig dat je de onbeperkt posten voor ons allen hebt afgesloten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180147659
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sfeerimpressie van mijn gemoedstoestand na de scheldpartij.
[ afbeelding ]
Aaah O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:21:05 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180147667
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Gelukkig dat je de onbeperkt posten voor ons allen hebt afgesloten.
Mag ze aftrekken van belasting als modje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180147681
Suarez :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:22:04 #177
43556 miss_dynastie
pi_180147695
Ik zit te schelden op die nare Suarez en dan denk ik weer ‘oh ja daar moet ik voor juichen vandaag’ _O-
pi_180147710
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit te schelden op die nare Suarez en dan denk ik weer ‘oh ja daar moet ik voor juichen vandaag’ _O-
Hahaha :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:23:05 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147721
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Mag ze aftrekken van belasting als modje.
Mooi.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:24:27 #180
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180147761
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mooi.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:26:53 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180147835
quote:
:Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:31:54 #182
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180147992
Baggerplek voor vrije trap. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:35:19 #183
368283 ato
pi_180148130
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, ze zenden Titanic uit ter compensatie van het WK.
Ik wil het niet verraden, maar er gaat een boot zinken.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:35:37 #184
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148139
Titanic O+
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:36:21 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148154
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:35 schreef ato het volgende:

[..]

Ik wil het niet verraden, maar er gaat een boot zinken.
*valt van stoel*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:36:26 #186
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148156
It's been 84 years, and I can still smell the fresh paint.
The china had never been used.
The sheets had never been slept in.
Titanic was called the Ship of Dreams, and it was.
It really was.”
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:37:04 #187
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148167
(als jij Titanic ook O+ vindt Greys, hebben we onze gezamenlijke film gevonden :P)
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:40:37 #188
368283 ato
pi_180148260
Heb je nog genoten van het concert en Antwerpen, Cee?
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:45:44 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148451
Zouden voetballers als ze hun rechterteen stoten naar hun linkerbeen grijpen van pijn?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180148486
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:45 schreef Redefine het volgende:
Zouden voetballers als ze hun rechterteen stoten naar hun linkerbeen grijpen van pijn?
Dit WK heerst het wat betreft dat soort dingen :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:46:47 #191
43556 miss_dynastie
pi_180148487
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:35 schreef ato het volgende:

[..]

Ik wil het niet verraden, maar er gaat een boot zinken.
Ik wou dat er een alternate ending was :’(
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:47:28 #192
43556 miss_dynastie
pi_180148507
En die scheids die wel een slokje water van Suarez jat _O-
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:47:48 #193
368283 ato
pi_180148516
Vanmiddag vond ik het meer spannend..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:47:54 #194
163650 Greys
pi_180148518
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:37 schreef Guanabana het volgende:
(als jij Titanic ook O+ vindt Greys, hebben we onze gezamenlijke film gevonden :P)
Mjah wel aardig. Niet geweldig. :@ :D Dus we moeten nog even door zoeken naar eentje die we echt geweldig vinden. Ik heb m'n hoop voorlopig nog op The Best Exotic Marigold Hotel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:49:00 #195
163650 Greys
pi_180148550
Heb even snel een ijsje gehaald :9

En ik draag bijna nooit lipstick en ik kocht er gister eentje en die zou lang blijven zitten en hij zit al vanaf half negen vanmorgen en heb er sparerib mee gegeten en al en hij zit nu nog steeds hetzelfde _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:49:30 #196
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148562
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah wel aardig. Niet geweldig. :@ :D Dus we moeten nog even door zoeken naar eentje die we echt geweldig vinden. Ik heb m'n hoop voorlopig nog op The Best Exotic Marigold Hotel :D
Nou ik keek even wat voor film het was, en het is een soort seniorenkomedie, het lijkt me heel sterk dat ik die geweldig vind :D :@
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 20:49:45 #197
368283 ato
pi_180148568
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik wou dat er een alternate ending was :’(
Helaas, is er niet.

Ik vind Kate en Leonardo wel een leuk acteer koppel.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:50:39 #198
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148592
Maar met komedies ben ik sowieso wel lastig hoor, vind ze meestal niet leuk (alleen The Big Lebowski).
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:51:03 #199
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148607
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit WK heerst het wat betreft dat soort dingen :Y
Niet alleen dit WK :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:51:26 #200
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148616
Ken je Simon, Nederlandse film? Is erg goed en leuk (en zielig) ^O^
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 20:51:56 #201
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180148630
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
Heb even snel een ijsje gehaald :9

En ik draag bijna nooit lipstick en ik kocht er gister eentje en die zou lang blijven zitten en hij zit al vanaf half negen vanmorgen en heb er sparerib mee gegeten en al en hij zit nu nog steeds hetzelfde _O_ _O_ _O_
Van Histor zeker? :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:52:41 #202
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148643
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
Heb even snel een ijsje gehaald :9

En ik draag bijna nooit lipstick en ik kocht er gister eentje en die zou lang blijven zitten en hij zit al vanaf half negen vanmorgen en heb er sparerib mee gegeten en al en hij zit nu nog steeds hetzelfde _O_ _O_ _O_
Jedward is er blij mee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180148646
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah wel aardig. Niet geweldig. :@ :D Dus we moeten nog even door zoeken naar eentje die we echt geweldig vinden. Ik heb m'n hoop voorlopig nog op The Best Exotic Marigold Hotel :D
Ik loop niet warm sinds ik de trailer gezien heb ;(
Maar ik ga wel een gokje wagen. Al kan ik het wel een beetje invullen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180148684
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
Heb even snel een ijsje gehaald :9

En ik draag bijna nooit lipstick en ik kocht er gister eentje en die zou lang blijven zitten en hij zit al vanaf half negen vanmorgen en heb er sparerib mee gegeten en al en hij zit nu nog steeds hetzelfde _O_ _O_ _O_
Zo hoort het *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:54:18 #205
163650 Greys
pi_180148690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik keek even wat voor film het was, en het is een soort seniorenkomedie, het lijkt me heel sterk dat ik die geweldig vind :D :@
Doe toch maar ooit een keer kijken als je echt niks te doen hebt. Zou je nog meevallen denk ik :P M'n halve bioscoopzaal (jong en oud) zat hardop te lachen en huilen. ;)

Maar we hebben een aardig andere smaak dus ik weet het idd niet of je het wat vindt, al kan je deze bijna niet haten. Met al die geweldige acteurs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:54:26 #206
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148693
Pixarfilms? Finding Nemo? Toy Story (3), Inside Out?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:54:34 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148698
Nog even een _O_ voor die voorzet van Suárez.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180148704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik keek even wat voor film het was, en het is een soort seniorenkomedie, het lijkt me heel sterk dat ik die geweldig vind :D :@
Ik moest gniffelen (toen ik dit las) :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180148715
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:36 schreef Guanabana het volgende:
It's been 84 years, and I can still smell the fresh paint.
The china had never been used.
The sheets had never been slept in.
Titanic was called the Ship of Dreams, and it was.
It really was.”

Dat is echt zo'n film die ik al heel vaak gezien heb, maar leuk blijf vinden om te zien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:55:04 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148719
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Pixarfilms? Finding Nemo? Toy Story (3), Inside Out?
_O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180148734
Wat doet Rico daar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:56:35 #212
163650 Greys
pi_180148754
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:51 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Van Histor zeker? :+
_O-

Maybelline Matte Ink.
Nu nog even keren net zo netjes op te doen als die mevrouw :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180148756
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef ato het volgende:

[..]

Helaas, is er niet.

Ik vind Kate en Leonardo wel een leuk acteer koppel.
Ik ook :) Ik vind ze zo leuk, allebei zo jong nog daar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180148774
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Maybelline Matte Ink.
Nu nog even keren net zo netjes op te doen als die mevrouw :D

[ afbeelding ]
Mooie kleur Greys!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:57:27 #215
163650 Greys
pi_180148777
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik moest gniffelen (toen ik dit las) :D
Ik ook. :P Maar Frankie en Grace is eigenlijk ook in de beschrijving een seniorenkomedie. En kijk wat we daarvan vonden *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 20:58:27 #216
163650 Greys
pi_180148804
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooie kleur Greys!
Ja, helemaal verliefd op! O+

En nu hij echt gewoon de hele dag blijft zitten koop ik denk ik meer kleuren van deze! M'n goede voornemen om meer girlie te zijn gaat goed :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180148837
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
Heb even snel een ijsje gehaald :9

En ik draag bijna nooit lipstick en ik kocht er gister eentje en die zou lang blijven zitten en hij zit al vanaf half negen vanmorgen en heb er sparerib mee gegeten en al en hij zit nu nog steeds hetzelfde _O_ _O_ _O_
Welk merk lipstick? Want ik heb altijd het probleem dat het niet blijft zitten.

Edit: Oh, stond hierboven al :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Aoibhin op 30-06-2018 21:05:36 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:59:39 #218
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180148841
Als die lippenstift zelfs spareribs overleeft is hij wel vrij hardcore ja.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:00:17 #219
163650 Greys
pi_180148854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Welk merk lipstick? Want ik heb altijd het probleem dat het niet blijft zitten.
Maybelline Superstay Matte Ink _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180148858
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook. :P Maar Frankie en Grace is eigenlijk ook in de beschrijving een seniorenkomedie. En kijk wat er daarvan vonden *;
Klopt. Maar daar is alles vaak hard en sarcastisch. En Amerikaans. Heel wat anders.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180148888
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, helemaal verliefd op! O+

En nu hij echt gewoon de hele dag blijft zitten koop ik denk ik meer kleuren van deze! M'n goede voornemen om meer girlie te zijn gaat goed :P
Van elk drugstore merk is er eentje die de hele dag zit. Dus je kunt je nog flink uitleven wbt merken en kleuren :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:02:19 #222
163650 Greys
pi_180148892
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klopt. Maar daar is alles vaak hard en sarcastisch. En Amerikaans. Heel wat anders.
Ja misschien vind jij dit ook niks hoor. Maar ik denk stiekem van wel :D Gewoon het hele verhaal O+

En ik vind het wel leuk, de zoektocht naar een gezamenlijke toffe film haha. Dus ergens hoop ik dat jullie het niks vinden want dan kunnen we verder zoeken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:04:20 #223
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180148935
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja misschien vind jij dit ook niks hoor. Maar ik denk stiekem van wel :D Gewoon het hele verhaal O+

En ik vind het wel leuk, de zoektocht naar een gezamenlijke toffe film haha. Dus ergens hoop ik dat jullie het niks vinden want dan kunnen we verder zoeken _O-
The fellowship of the ESF SC. Searching for one film to rule them all.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180148945
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja misschien vind jij dit ook niks hoor. Maar ik denk stiekem van wel :D Gewoon het hele verhaal O+


Ik vond geen seconde leuk in de trailer. ;( Had het afgezet als ik de titel niet gekregen had. Weet ook nu al dat ik het echt niks ga vinden.

Ik heb gezamenlijke titels met jou. En met Guana. Maar allemaal wordt misschien wel een dingetje. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:05:57 #225
163650 Greys
pi_180148970
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond geen seconde leuk in de trailer. ;( Had het afgezet als ik de titel niet gekregen had. Weet ook nu al dat ik het echt niks ga vinden.

Ik heb gezamenlijke titels met jou. En met Guana. Maar allemaal wordt misschien wel een dingetje. :D
Oh nee dan wordt het niks met die :D

Ooit gaan we hem vinden :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:06:11 #226
163650 Greys
pi_180148976
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

The fellowship of the ESF SC. Searching for one film to rule them all.
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180148988
Misschien moeten we romantisch skippen en ander genre kiezen :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:07:18 #228
163650 Greys
pi_180148997
Ik ben een beetje hyper. Van het ijs denk ik. Suiker rush :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:07:37 #229
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149003
Kijk Greys, ik heb het gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:07:40 #230
163650 Greys
pi_180149005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moeten we romantisch skippen en ander genre kiezen :9
Of een serie! The Bridge _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:08:01 #231
163650 Greys
pi_180149012
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Kijk Greys, ik heb het gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkahhhhhh :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:08:21 #232
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149018
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje hyper. Van het ijs denk ik. Suiker rush :D
Dat is het altijd hier bij ESF heb ik mij laten vertellen. En dat de sfeer dan meteen omslaat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:08:32 #233
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149023
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Of een serie! The Bridge _O_
Friends _O_
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:08:43 #234
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149028
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is het altijd hier bij ESF heb ik mij laten vertellen. En dat de sfeer dan meteen omslaat.
:D
Koel en donker bewaren
pi_180149030
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Of een serie! The Bridge _O_
Die ken ik niet. Maar de zoektocht ging tussen jullie twee. Als zij hem ook een duimpje geeft *O*

Orange Is The New Black O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:09:22 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180149039
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

The fellowship of the ESF SC. Searching for one film to rule them all.
Kan nog een flinke zoektocht worden, een film waar we met de hele SC achter staan.
Misschien moeten we zelf maar eens een film gaan maken. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:09:32 #237
163650 Greys
pi_180149045
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is het altijd hier bij ESF heb ik mij laten vertellen. En dat de sfeer dan meteen omslaat.
:D _O-

*willekeurige voorbijganger in elkaar beukt*

Oops! Sorry! Omslagje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:09:47 #238
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149051
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die ken ik niet. Maar de zoektocht ging tussen jullie twee. Als zij hem ook een duimpje geeft *O*

Orange Is The New Black O+
Nooit gezien, maar ik ben niet zo heel erg van de series.

Ik ben dus wel fanatiek Friends-fan (en ook wel How I met your Mother).

Oja en natuurlijk Game of Thrones _O_ _O_
Koel en donker bewaren
pi_180149061
BH90210 als jeugdsentiment :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:10:45 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149073
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kan nog een flinke zoektocht worden, een film waar we met de hele SC achter staan.
Misschien moeten we zelf maar eens een film gaan maken. :7
Dat wordt nachtwerk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:10:55 #241
163650 Greys
pi_180149075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nooit gezien, maar ik ben niet zo heel erg van de series.

Ik ben dus wel fanatiek Friends-fan (en ook wel How I met your Mother).

Oja en natuurlijk Game of Thrones _O_ _O_
Friends bwah.
HIMYM trekt me niet dus ooit halve afl gezien.
GoT nooit gezien.

Bwoehahaha, dit wordt leuk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:11:07 #242
368283 ato
pi_180149081
Ik moet lachen om dat kleintje van Uruguay.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:11:37 #243
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149099
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kan nog een flinke zoektocht worden, een film waar we met de hele SC achter staan.
Misschien moeten we zelf maar eens een film gaan maken. :7
The Shawshank Redemption is altijd zo'n film die iedereen wel goed vindt toch? :P
Koel en donker bewaren
pi_180149102
Guana kon jij Thierry waarderen?
Met mannen kunnen we het dus wel *G*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:12:04 #245
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149113
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Friends bwah.

Oh god, dit wordt weer een Verboden Lijstje hoor!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:12:11 #246
163650 Greys
pi_180149122
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die ken ik niet. Maar de zoektocht ging tussen jullie twee. Als zij hem ook een duimpje geeft *O*

Orange Is The New Black O+
Ja, die vind ik ook heerlijk. *O*

Al ben ik er nu wel helemaal uit weer na zo'n lange tijd voor het nieuwe seizoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:12:19 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Guana kon jij Thierry waarderen?
Met mannen kunnen we het dus wel *G*
Noooooo. Man the harpoons :r :(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:12:24 #248
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149133
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Guana kon jij Thierry waarderen?
Met mannen kunnen we het dus wel *G*
Ja uiterlijk/uitstraling, niet per se als persoon :P
Koel en donker bewaren
pi_180149134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

The Shawshank Redemption is altijd zo'n film die iedereen wel goed vindt toch? :P
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180149144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja uiterlijk/uitstraling, niet per se als persoon :P
Alsof we hier mannen op karakter beoordelen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:13:32 #251
163650 Greys
pi_180149154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh god, dit wordt weer een Verboden Lijstje hoor!
_O- _O- :*

Ik vind het gewoon veel te veel van hetzelfde steeds.

Maar vooruit, zet maar op je verboden lijst onder dinges, wat was het ook alweer? :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:13:45 #252
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180149168
:(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:13:54 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149177
Mooi voor de wedstrijd de 1-1 ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:04 #254
163650 Greys
pi_180149192
Whoehoeeeee *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:09 #255
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149201
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:13 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O- :*

Ik vind het gewoon veel te veel van hetzelfde steeds.

Maar vooruit, zet maar op je verboden lijst onder dinges, wat was het ook alweer? :@ :D
Ik weet niet meer, dus zo dramatisch was het vast niet :P
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:14 #256
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180149210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
:(
Omslaande stemming gepsot!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180149213
Yassss *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:20 #258
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149217
*O* *O* *O*
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:36 #259
368283 ato
pi_180149226
Waarom doet hij zijn duimen in zijn mond?
Life can be a bitch, so like it..
pi_180149234
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:13 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O- :*

Ik vind het gewoon veel te veel van hetzelfde steeds.

Maar vooruit, zet maar op je verboden lijst onder dinges, wat was het ook alweer? :@ :D
The Note Book?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:15:07 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149243
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Omslaande stemming gepsot!
Maar dat is slechts een gevoel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:15:15 #262
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180149248
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

The Shawshank Redemption is altijd zo'n film die iedereen wel goed vindt toch? :P
Die vinden er veen wel goed, maar in zo'n epische zoektocht als dit moet je geen genoegen nemen met 'wel goed'. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:15:43 #263
163650 Greys
pi_180149268
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik weet niet meer, dus zo dramatisch was het vast niet :P
Oh ja, Love Actually en Letters to Juliet en welke er meer oppervlakkig was. :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180149273
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:13 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O- :*

Ik vind het gewoon veel te veel van hetzelfde steeds.


Niet eens dat. Ik vind er gewoon niks aan. Ook twintig jaar later niet.

Will & Grace *G*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:16:18 #265
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149281
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, Love Actually en Letters to Juliet en welke er meer oppervlakkig was. :D O+
oja :D Ik voel mijn stemming al omslaan :D :( :D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:17:12 #266
163650 Greys
pi_180149307
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

The Note Book?
:Y O+

Maar toch niet in m'n top drie ooit denk ik. Net niet. Ga er eens over nadenken welke dat dan wel zijn :D

Wat is jullie ergste huilfilm ooit? Mijne Hachi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180149313
Ik bekijk de top nogwattes films op IMBD maar om nu honderd titels te noemen.. :P zitten veel goeie bij O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:17:58 #268
368283 ato
pi_180149327
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die vinden er veen wel goed, maar in zo'n epische zoektocht als dit moet je geen genoegen nemen met 'wel goed'. 8-)
Zeker een goede film. Verder zijn er zo veel goede fims.
Shopie's choice, Amélie, Lost in transalation etc..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:18:22 #269
163650 Greys
pi_180149335
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Niet eens dat. Ik vind er gewoon niks aan. Ook twintig jaar later niet.

Will & Grace *G*
Will & Grace vind ik ook veeeel leuker dan *verboden lijst* :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180149337
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:17 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y O+

Maar toch niet in m'n top drie ooit denk ik. Net niet. Ga er eens over nadenken welke dat dan wel zijn :D

Wat is jullie ergste huilfilm ooit? Mijne Hachi.
De naam zien is me al teveel _O- Nooit meer. Al krijg ik bijbetaald :X maar dieren zijn mijn weak spot.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:18:42 #271
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149339
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:17 schreef Greys het volgende:

bWat is jullie ergste huilfilm ooit? Mijne Hachi.
Haha, die heb ik expres nooit gekeken :D

Nou ja, ik huil bij heel veel films wel. Het hardst heb ik ooit gehuild bij The Curious Case of Benjamin Button (is verder helemaal geen favoriet van me ofzo, of een film die me bij is gebleven) maar die moest ik even pauzeren om tot mezelf te komen :D :')
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:19:15 #272
368283 ato
pi_180149360
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:17 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y O+

Maar toch niet in m'n top drie ooit denk ik. Net niet. Ga er eens over nadenken welke dat dan wel zijn :D

Wat is jullie ergste huilfilm ooit? Mijne Hachi.
The colour purple, termes of endearment..
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:19:36 #273
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149367
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De naam zien is me al teveel _O- Nooit meer. Al krijg ik bijbetaald :X
:D haha ik lachte hardop om dit
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:19:38 #274
163650 Greys
pi_180149368
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De naam zien is me al teveel _O- Nooit meer. Al krijg ik bijbetaald :X maar dieren zijn mijn weak spot.
Echt he. Ik snap zo goed al die reviews op imdb van "I am a grown man and I cried my eyes out at the toilet of the cinema" _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180149373
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:17 schreef ato het volgende:

[..]

Zeker een goede film. Verder zijn er zo veel goede fims.
Shopie's choice, Amélie, Lost in transalation etc..
Eerste ken ik niet. Even opgezocht. *op lijstje zet*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:04 #276
375570 crew  Cyan9
pi_180149378
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

We hebben ook genoeg toffe userts op de bank zitten, WAAR zijn GRAZZ, Kyran en Allememachies (andromache ;( ) ;( , maar you get the point.
Ik heb al 5 dagen niks gepost, en ik zit nog steeds niet op de reserve bank? Geen wonder dat we dit jaar niet mee doen mee doen met het WK. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:27 #277
163650 Greys
pi_180149390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D haha ik lachte hardop om dit
Ik jank ook al bij de beschrijving alleen al. Terwijl ik hem dus al gezien heb. Die film is gewoon niet te zien zonder gierende uithalen en snot en alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:36 #278
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180149394
*O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:39 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149397
Goede goal hoor _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:42 #280
163650 Greys
pi_180149400
Godver _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180149401
Kak :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:48 #282
368283 ato
pi_180149407
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Niet eens dat. Ik vind er gewoon niks aan. Ook twintig jaar later niet.

Will & Grace *G*
Nieuwe afleveringen van Will & Grace vond ik weer erg leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:52 #283
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149417
Oh god ja, ik weet het al.

A Beautiful Mind zag ik voor het eerst op tv toen ik 15 was. Zo hard gehuild dat ik de volgende dag op school nog steeds een huilgezicht had :')!

Is daarna ook járen mijn favoriete film geweest.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:21:07 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149436
Kut :(
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:21:37 #285
368283 ato
pi_180149466
Cavani is wel goed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180149475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Oh god ja, ik weet het al.

A Beautiful Mind zag ik voor het eerst op tv toen ik 15 was. Zo hard gehuild dat ik de volgende dag op school nog steeds een huilgezicht had :')!

Is daarna ook járen mijn favoriete film geweest.
Nooit geen traan om moeten laten, maar mooie film.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180149489
Mooie goal net!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:22:09 #288
163650 Greys
pi_180149491
Nou Ronaldo ram er even twee in. Ik ben het nu zat :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:22:19 #289
368283 ato
pi_180149499
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eerste ken ik niet. Even opgezocht. *op lijstje zet*
Wel een heftige film hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180149500
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:20 schreef ato het volgende:

[..]

Nieuwe afleveringen van Will & Grace vond ik weer erg leuk.
Die moet ik nog zien.

In het jaar met een enerverend ESF en WK. Ik weet nog steeds niet hoe _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180149510
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:22 schreef ato het volgende:

[..]

Wel een heftige film hoor.
Hou ik wel van :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:22:46 #292
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149514
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Mooie goal net!
Ik ga straks als het afgelopen is de ijsjes proberen! Hoop dat ze eruit komen :P
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:22:55 #293
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149521
Heat, The Usual Suspects, The Maltese Falcon, The Third Man.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:23:04 #294
163650 Greys
pi_180149523
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik heb al 5 dagen niks gepost, en ik zit nog steeds niet op de reserve bank? Geen wonder dat we dit jaar niet mee doen mee doen met het WK. :P
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 21:23:34 #295
368283 ato
pi_180149536
Wat romantische films betreft vind ik Mystic Pizza nog steeds leuk.
Oh en Murriels wedding vind ik geweldig, hebben jullie die al gezien?
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:24:22 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180149561
Little Miss Sunshine vind ik ook erg leuk. En Amélie inderdaad.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 21:24:29 #297
163650 Greys
pi_180149567
Ik denk dat ik een bril moet want ik kan niet lezen hoeveel tijd ze nog mogen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:25:35 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149587
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik een bril moet want ik kan niet lezen hoeveel tijd ze nog mogen :')
24 minuten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:25:58 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149598
Almost Famous _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:26:11 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180149603
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik heb al 5 dagen niks gepost, en ik zit nog steeds niet op de reserve bank? Geen wonder dat we dit jaar niet mee doen mee doen met het WK. :P
Ik dacht dat jij onze coach was? :o :@
Zou nog steeds verklaren waarom we niet op het WK staan, met een coach die zich niet laat horen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:26:27 #301
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180149611
En vol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')