abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:00:51 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180127874


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:02:02 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180127908
Mooie inverse Bart weer. Morgen weer pump naar 6.2k
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180128007
Dash kopen
pi_180128815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:02 schreef Rossdale het volgende:
Mooie inverse Bart weer. Morgen weer pump naar 6.2k
Lijkt er wel op ja, laten we het heaupen..
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:39:39 #5
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_180130374
Ik weet nu wel hoe de mensen op de Titanic zich voelden toen het langzaam begon te dagen dat het schip toch best zinkbaar was..
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_180130646
denial..
pi_180130727
pi_180131229
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:39 schreef Districore het volgende:
Ik weet nu wel hoe de mensen op de Titanic zich voelden toen het langzaam begon te dagen dat het schip toch best zinkbaar was..
Als het goed is, kunnen de meeste van ons dit later nog wel navertellen en in dat licht gezien, valt dit allemaal nog wel mee in vergelijking met de Titanic.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180131335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:31 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als het goed is, kunnen de meeste van ons dit later nog wel navertellen en in dat licht gezien, valt dit allemaal nog wel mee in vergelijking met de Titanic.
_O- _O- _O-

Nee joh, BTC die met 1000 daalt staat gelijk aan je geliefde verliezen.
pi_180131430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Nee joh, BTC die met 1000 daalt staat gelijk aan je geliefde verliezen.
Ja klopt. Btc < 500 USD staat gelijk aan verzuipen.
Vakman pur sang
pi_180131577
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Nee joh, BTC die met 1000 daalt staat gelijk aan je geliefde verliezen.
Je zal niet de eerste zijn die vanwege een prijsdaling uit het raam springt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180131605
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Nee joh, BTC die met 1000 daalt staat gelijk aan je geliefde verliezen.
De enige kans om te overleven terwijl je met veel geweld naar de kille en donkere dieptes van een ijskoude oceaan wordt gezogen, is als de zwaartekracht spontaan ongeldig wordt verklaard en de markt kan stijgen en dalen, maar kan ook op ieder moment door een totaal onverklaarbare oorzaak volledig omslaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180131805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:54 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De enige kans om te overleven terwijl je met veel geweld naar de kille en donkere dieptes van een ijskoude oceaan wordt gezogen, is als de zwaartekracht spontaan ongeldig wordt verklaard en de markt kan stijgen en dalen, maar kan ook op ieder moment door een totaal onverklaarbare oorzaak volledig omslaan.
Waar ik woon is een sterke Flat Earth aanhang en die zegt dat zwaartekracht niet bestaat dus je zou best eens gelijk kunnen krijgen.
pi_180131827
Eerste keer dat ik HODL trouwens in bijna een jaar. Beetje ongunstig ingekocht, en zit nu met de gebakken peren. Lach me nog steeds rot want heb het gros vorige lente ingekocht. :P
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:08:19 #15
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180131831
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja klopt. Btc < 500 USD staat gelijk aan verzuipen.
Hmz...
pi_180131956
Denk dat ie de 6k wel weer breekt vannacht.
pi_180132013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:06 schreef illusions het volgende:
Waar ik woon is een sterke Flat Earth aanhang
Het gekkehuis of? :P
pi_180132018
double bottom.
pi_180132140
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het gekkehuis of? :P
Dat was wel m'n 1e huis om eerlijk te zijn, maar anti-kraak, niet vanwege m'n aandoening.

Nee, er is echt een flat earth movement hier, en ze bieden 10.000¤ als je kan bewijzen dat we toch op een ronde bal wonen. :D
pi_180132224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat was wel m'n 1e huis om eerlijk te zijn, maar anti-kraak, niet vanwege m'n aandoening.

Nee, er is echt een flat earth movement hier, en ze bieden 10.000¤ als je kan bewijzen dat we toch op een ronde bal wonen. :D
Als je het niet wil zeggen hoeft het niet hoor.

Maar ik welk land woon je joh? _O-
pi_180132259
moentje!!
pi_180132265
JAJA 6066
pi_180132286
WTF gebeurt er
pi_180132287
we have liftoff
pi_180132292
Toch leuk om het gevoel te hebben dat je een paar ruggen verdient maar eigenlijk gewoon net iets minder in de min staat.
pi_180132305
Precies 6200 high. Flinke wall dus.
pi_180132321
we hebben t verdient, we mogen er zijn.
pi_180132327
Echt, nou breekt m'n fucking klomp.

Manipulatie? Nee hoor. :P
pi_180132332
Ff 400 omhoog in 5 minuten alsof t niks is, and counting.
pi_180132358
6300 wall weer..
pi_180132398
LOL ik heb alles weer terug verdiend... ga dit ff afwachten en dan teringsnel de tether in (dat ligt best lekker in de mond trouwens)
pi_180132457
Ik snap dus niet waarom BNB nu omlaag gaat, logischerwijs gaat die bij veel trades omhoog dus of er wordt op een andere exchange gepushed maar dat verklaart de acute stijging niet echt.

Gaat niet echt verder dan 6300 trouwens, jammer.

Ok zal nu stoppen met shitposten.
pi_180132468
lijkt wel op een double bottom. bullish!
pi_180132490
Dikke vettu groene kaars jongu
pi_180132497
als ie straks gaat dalen maar niet onder de 5800 komt ga ik vuistdiep inkopen doen.
pi_180132518
Mja ik maak me niet meer zo druk over die <6k, je kan lullen wat je wilt over dat support gedoe maar het blijkt er wel te zijn.

Maar dit is gewoon bullshit, in 5min hebben een paar mensen nu echt miljoenen verdiend.
pi_180132553
Wel weer vaag dat vandaag settlement dag van de futures was.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180132566
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:46 schreef ITrade het volgende:
Wel weer vaag dat vandaag settlement dag van de futures was.
wat houdt dat in en sinds wanneer liep dat?
pi_180132567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:46 schreef ITrade het volgende:
Wel weer vaag dat vandaag settlement dag van de futures was.
Net zo'n excuus als wanneer 't omlaag gaat en ze zoeken er een artikeltje bij om zich gerust te stellen over betreffende daling. Dit is echt geen normale marktreactie IMHO, wat jij?
pi_180132582
Vandaag is Binance ook de CoinBase van Uganda geworden.

Waarom ze in godesnaam Uganda als 1e testcase voor fiat deposits gebruiken is mij reeds onduidelijk.
pi_180132631
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Net zo'n excuus als wanneer 't omlaag gaat en ze zoeken er een artikeltje bij om zich gerust te stellen over betreffende daling. Dit is echt geen normale marktreactie IMHO, wat jij?
Nou ja of het is een soort Self-fulfilling prophecy of iemand helpt een handje. Ik geloof niet per see in dat die futures nu echt zoveel betekenen. Maar elke settlement is wel weer het zelfde verhaal. In de week ervoor zakt de koers weg en daarna op de dag zelf nog wat verder. En dan boem weer terug omhoog.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180132677
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:53 schreef ITrade het volgende:

[..]

Nou ja of het is een soort Self-fulfilling prophecy of iemand helpt een handje. Ik geloof niet per see in dat die futures nu echt zoveel betekenen. Maar elke settlement is wel weer het zelfde verhaal. In de week ervoor zakt de koers weg en daarna op de dag zelf nog wat verder. En dan boem weer terug omhoog.
Ik bedoel, die futures zullen niet de reden zijn dat Bitcoin van 8650 naar 6300 stijgt in 5 minuten.

Dat er een handje geholpen wordt, lijkt me evident. ;)
pi_180132685
En nu ramvast op 6235.

Jongens, ik denk dat we aan 't verkeerde eind van 't touw trekken. :P
pi_180132708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:49 schreef illusions het volgende:
Vandaag is Binance ook de CoinBase van Uganda geworden.

Waarom ze in godesnaam Uganda als 1e testcase voor fiat deposits gebruiken is mij reeds onduidelijk.
Eerder kwam ik dit ook tegen en vond het ook maar vaag.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180132718
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Eerder kwam ik dit ook tegen en vond het ook maar vaag.
Inderdaad, why the fuck Uganda, of all places? In een land waar ze brood met 2ehands autobanden betalen. Maarja, Binance, nummer 1 exchange.

Ik snap er eerlijk gezegd geen mallemoer van. :P
pi_180132752
Moen
pi_180132788
Denk dit een mooi moment is om van m'n ONT af te komen en in BNB te dumpen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2018 @ 01:10:44 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180132869
Omdat Uganda geen strenge regelgeving heeft denk ik.
pi_180133003
Mja, vrij risky. Uganda is echt een mongolenland waar homofilie illegaal is en je ze mag opjagen. :P
  zaterdag 30 juni 2018 @ 01:41:11 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180133277
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 01:23 schreef illusions het volgende:
Mja, vrij risky. Uganda is echt een mongolenland waar homofilie illegaal is en je ze mag opjagen. :P
Ik heb er een aantal maanden gewoond, en kan je zeggen dat het er zeer goed toeven is.
pi_180133609
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 01:23 schreef illusions het volgende:
Mja, vrij risky. Uganda is echt een mongolenland waar homofilie illegaal is en je ze mag opjagen. :P
Moet kunnen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180133718
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 01:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal maanden gewoond, en kan je zeggen dat het er zeer goed toeven is.
Waar, Kampala? Het is wel één van de sterkst opkomende economieën in de regio. Misschien heeft het iets te maken met ontwikkelingen op gebied van electriciteitsnet.


Deze lecture toevallig gezien?

Daar valt tyfusveel te verdienen met het oprichten van microgrids.
pi_180135332
:B

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 09:28:25 ]
pi_180136696
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/

de fear index is weer langzaam aan het stijgen, hebben we de (voorlopige) bodem gehad?
pi_180136899
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:58 schreef iloveshitcoins het volgende:
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/

de fear index is weer langzaam aan het stijgen, hebben we de (voorlopige) bodem gehad?
Niemand weet dat echt met zekerheid te zeggen natuurlijk. Maar goed, gisteren was de settling dag voor de futures, daarna in de avond een short squeeze lijkt het voor btcusdshorts - Bitfinex. Volumes zijn niet echt gestegen, algemeen sentiment is niet echt verbeterd. Mij best guess is dat het wel weer omlaag gaat binnenkort.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180136985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:10 schreef ITrade het volgende:

[..]

Niemand weet dat echt met zekerheid te zeggen natuurlijk. Maar goed, gisteren was de settling dag voor de futures, daarna in de avond een short squeeze lijkt het voor btcusdshorts - Bitfinex. Volumes zijn niet echt gestegen, algemeen sentiment is niet echt verbeterd. Mij best guess is dat het wel weer omlaag gaat binnenkort.
het sentiment is altijd laag op de bodem. voor mn gevoel gaan we ook nog verder dalen maar ik heb t altijd fout dus misschien weer een bounce.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2018 @ 11:21:03 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180137090
Iemand een paar miljoenmiljard rode beton klinkers overnemen? 1 UTN per stuk.

Tuin aan het verbouwen, moet van die krengen af.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:23:00 #59
131603 Afwazig
Serious business
pi_180137118
IOTA is the gift that keeps on giving.

Wat een puinhoop weer.

https://blog.iota.org/iot(...)process-e316647e06e6
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2018 @ 11:24:32 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180137149
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:23 schreef Afwazig het volgende:
IOTA is the gift that keeps on giving.

Wat een puinhoop weer.

https://blog.iota.org/iot(...)process-e316647e06e6
EOS & IOTA sitting in a three ....
pi_180137179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

het sentiment is altijd laag op de bodem. voor mn gevoel gaan we ook nog verder dalen maar ik heb t altijd fout dus misschien weer een bounce.
Dat is ook weer zo ja.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180137338
VeChain mainnet gaat live en de koers gaat als een jekko omhoog. Wat een godencoin die VeChain.

Oh nee, er gebeurt geen moer. :P
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:21:34 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180137946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:40 schreef illusions het volgende:
VeChain mainnet gaat live en de koers gaat als een jekko omhoog. Wat een godencoin die VeChain.

Oh nee, er gebeurt geen moer. :P
Ik had eerder een main net dump verwacht dus dat het stabiel blijft is al positief.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180137988
Denk dat dit komt door Over-Promotie. Zeg maar teveel aandacht icm met de lage volumes momenteel. Er zijn zo goed als geen nieuwe instappers tot nu toe.
Wachten op de Grote Hype Buble (GHB)
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2018 @ 12:36:16 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180138151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:40 schreef illusions het volgende:
VeChain mainnet gaat live en de koers gaat als een jekko omhoog. Wat een godencoin die VeChain.

Oh nee, er gebeurt geen moer. :P
Ik was eigenlijk bang voor een dump. Dat is wat er normaal gesproken gebeurt tijdens een mainnet release.

Alleen was er nu ook geen pump omdat de koersen allemaal kut zijn de afgelopen weken, dus wa er ook geen dump.

Niks met VEN te maken dit.
pi_180138475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:40 schreef illusions het volgende:
VeChain mainnet gaat live en de koers gaat als een jekko omhoog. Wat een godencoin die VeChain.

Oh nee, er gebeurt geen moer. :P
in de komende maanden zal vechain zich loskoppelen van btc
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:58:13 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_180138749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

in de komende maanden zal vechain zich loskoppelen van btc
VEN gaat nog meer down de drain? niet echt verrassend.
pi_180138755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:16 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

VEN gaat nog meer down de drain? niet echt verrassend.
_O-

Maar eoy 12 toch? :Y
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180138773
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:17 schreef ITrade het volgende:

[..]

_O-

Maar eoy 12 toch? :Y
Dat is belachelijk laag las ik hier in februari. Mínstens 50 dollah, veel waarschijnlijker is rond de 300 dollah. Zelf gelezen hier!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180138803
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is belachelijk laag las ik hier in februari. Mínstens 50 dollah, veel waarschijnlijker is rond de 300 dollah. Zelf gelezen hier!
Net als OCL, die werd ook volop geshilled hier. Staat nu op plek 1117(!) van Coinmarketcap! haha
pi_180138811
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is belachelijk laag las ik hier in februari. Mínstens 50 dollah, veel waarschijnlijker is rond de 300 dollah. Zelf gelezen hier!
Ja klopt, nu wordt dat wel een mooie return though. Dikke 6x in 6 maanden tijd :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180138846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:21 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

Net als OCL, die werd ook volop geshilled hier. Staat nu op plek 1117(!) van Coinmarketcap! haha
Qua positie doet vechain het wel aardig. Maar de koersdoelen van slechts vier maanden terug lijken echt te belachelijk voor woorden nu.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180139045
Iedereen dacht dat 2018 het jaar van de altcoins zou worden maar dat is tot nu toe niet echt gebleken haha. Een correctie was logisch na december, maar het is wel erg zonde dat sommige toffe projecten al 6 maanden aan het dalen zijn qua prijs terwijl de developers goed werk leveren. Voor hetzelfde geld gaan we nog het hele jaar kut en dan hebben veel altcoins hun roadmap afgewerkt zonder dat de investeerders er iets voor terugkrijgen.. Kan dan lang duren voordat het vertrouwen in crypto weer terug is denk ik.
pi_180139154
Kijk al die Universa en andere shitcoin shillers eens losgaan op Vechain :D mooi joh. Hou lekker vast aan je shitcoins met 90% verlies terwijl je lacht om een coin die de markt outperformed :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180139183
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kijk al die Universa en andere shitcoin shillers eens losgaan op Vechain :D mooi joh. Hou lekker vast aan je shitcoins met 90% verlies terwijl je lacht om een coin die de markt outperformed :D
Universa is ook een kutcoin, ik heb nog steeds niemand gezien mij uitlegt hoe ze nou precies die 20k TPS gaan halen los van DAG +BLOCKCHAIN !!

Met wat AI en machine learning in de cloud op een smart chain met big data zeker.
pi_180139204
Projecten waar ik naar uit kijk zijn Dfinity en Algorand.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 14:07:34 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_180139390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Universa is ook een kutcoin, ik heb nog steeds niemand gezien mij uitlegt hoe ze nou precies die 20k TPS gaan halen los van DAG +BLOCKCHAIN !!

Met wat AI en machine learning in de cloud op een smart chain met big data zeker.
Gewoon een compliant turn key solution op basis van Azure op corporate niveau jatog.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 14:35:48 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180139748
Weekendmoon :D
pi_180139788
Zit er hier iemand in Key (Selfkey)? In 2 dagen tijd is die 6x over de kop gegaan :P
pi_180139839
katherineykwu twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 15:28:16 3. Defendant proved that its content was originally produced by showing two hash values: one on the bitcoin blockchain, another on FACTOM. The defendant had hashed the relevant data onto the relevant chains & proved by way of timestamp that infringement would’ve been impossible. reageer retweet
Dit is wel tof :P

Blockchain in een rechtzaak in China.
pi_180139929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:16 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

VEN gaat nog meer down de drain? niet echt verrassend.
10% gestegen?

De hele markt stijgt wat zeikt iedereen nou?
pi_180140172
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:50 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

10% gestegen?

De hele markt stijgt wat zeikt iedereen nou?
sommige mensen kijken verder dan 24uur terug.
pi_180140581
Bulltrap.
pi_180140589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:04 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

sommige mensen kijken verder dan 24uur terug.
Je kijkt naar de toekomst maar hebt het over het verleden...

:')
pi_180140650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:21 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Je kijkt naar de toekomst maar hebt het over het verleden...

:')
heb t over het verleden en de toekomst. dat doe je als serieuze belegger.
pi_180140705
jaja goed verhaal doen we niks mee
pi_180140726
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:17 schreef ITrade het volgende:

[..]

_O-

Maar eoy 12 toch? :Y
_O-

dan heb ik 10 mil EUR :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 15:28:33 ]
pi_180140732
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:16 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

VEN gaat nog meer down de drain? niet echt verrassend.
?
pi_180140775
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kijk al die Universa en andere shitcoin shillers eens losgaan op Vechain :D mooi joh. Hou lekker vast aan je shitcoins met 90% verlies terwijl je lacht om een coin die de markt outperformed :D
veel dom volk hier en in de cryptoworld

allemaal utopiechasers _O-
pi_180140846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk bang voor een dump. Dat is wat er normaal gesproken gebeurt tijdens een mainnet release.

Alleen was er nu ook geen pump omdat de koersen allemaal kut zijn de afgelopen weken, dus wa er ook geen dump.

Niks met VEN te maken dit.
Ja, dat soort dumps komen alleen als er ook een gelijkwaardige pump aan vooraf gaat.

In dit geval gebeurde er niks dus valt er ook niks te dumpen bij mainnet release..
pi_180140913


echt poep ja

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 15:37:08 ]
pi_180140939
de mensen hier zijn één grote grap
pi_180140993
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

echt poep ja
als je t in btc wilt meten waarom koop je dan niet gewoon btc? die is 0% gedaald in btc itt VEN 50% gedaald.
pi_180140994
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

?
hij snapt het zelf ook niet..
pi_180141007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:39 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

als je t in btc wilt meten waarom koop je dan niet gewoon btc? die is 0% gedaald in btc itt VEN 50% gedaald.
ja
pi_180141008
VEN hodlers zijn nog al gevoelig...
pi_180141027
Ven haters zijn niet de slimste mensen...

Om even mee te gaan in het kansloze niveau :')
pi_180141085
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:40 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja


misschien snap je t zo beter.
pi_180141110
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:43 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

misschien snap je t zo beter.
Omg, echt waar dit is je argument?

haha de tering he..
pi_180141115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:43 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

misschien snap je t zo beter.
wat moet ik precies snappen
pi_180141134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat moet ik precies snappen
Dat hij het niet snapt hahahahaha
pi_180141152
ik zie een flatline

bitcoin is dead

the king is dead, long live the king

flippening :)
  zaterdag 30 juni 2018 @ 15:47:04 #104
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180141157
SEAL, wat een godencoin. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180141177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat moet ik precies snappen
dat jij loopt te pronken met VEN die 50% gedaald is in btc, dan had je beter btc kunnen hebben want die is niet gedaald in btc.
pi_180141182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dat jij loopt te pronken met VEN die 50% gedaald is in btc, dan had je beter btc kunnen hebben want die is niet gedaald in btc.
ja
pi_180141222
bitcoin is 14.000 usd gezakt en vechain maar 7 usd daahaaaagggggg

:W
pi_180141226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dat jij loopt te pronken met VEN die 50% gedaald is in btc, dan had je beter btc kunnen hebben want die is niet gedaald in btc.
:')
pi_180141714
Is het weer vechain bashingtime?! Altijd terecht
pi_180142149
tijd voor een btc correction.
pi_180143093
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

_O-

dan heb ik 10 mil EUR :Y
1.6 mil in VEN hebben zitten :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180143814
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

1.6 mil in VEN hebben zitten :')
vandaar dat ie zo gekwetst is als je wat over VEN zegt..
pi_180143977
PwC stapt uit ven _O-
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:30:06 #114
61320 TwztId
ja toch..
pi_180144052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

1.6 mil in VEN hebben zitten :')
12 dollar eoy is x480 ofzo, dus dan hoef je geen 1.6 miljoen geïnvesteerd te hebben om 10 miljoen te halen..
pi_180144147
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:30 schreef TwztId het volgende:

[..]

12 dollar eoy is x480 ofzo, dus dan hoef je geen 1.6 miljoen geïnvesteerd te hebben om 10 miljoen te halen..
Splitten en name changen voordat je überhaupt een mainnet had. Het klinkt wel als een goed doordachte startup ja.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180144385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dat jij loopt te pronken met VEN die 50% gedaald is in btc, dan had je beter btc kunnen hebben want die is niet gedaald in btc.
:') godverdomme wat een niveau.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180144837
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') godverdomme wat een niveau.
om even aan te tonen dat t onzin is om in btc te rekenen. beter in $ of ¤.
pi_180144945
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:01 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

om even aan te tonen dat t onzin is om in btc te rekenen. beter in $ of ¤.
ja
pi_180145154
Waarmee zelfs de doorgwinterde cryptofanaat moet erkennen dat de volatiliteit van BTC het moeilijk maakt dit als standaard voor waarde te gebruiken
#bearish

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 18:42:04 ]
pi_180145814
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:01 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

om even aan te tonen dat t onzin is om in btc te rekenen. beter in $ of ¤.
Aha, dus daarom gaat Ven nog meer down de drain.

Logisch :')
  zaterdag 30 juni 2018 @ 18:57:14 #121
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180145841
Niveautje weer hier. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180145879
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:47 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dat jij loopt te pronken met VEN die 50% gedaald is in btc, dan had je beter btc kunnen hebben want die is niet gedaald in btc.
Mijn persoonlijke quote van de week gaat dit worden. :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 19:00:51 #123
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180145912
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:58 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke quote van de week gaat dit worden. :D
Ik denk dat ik een combinatie van maak. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180146127
Mijn godencoin van de week is gewoon BAT. :P Lekker verdiend hoor gister.
pi_180146246
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef illusions het volgende:
Mijn godencoin van de week is gewoon BAT. :P Lekker verdiend hoor gister.
BAT is de enige coin die ik echt gebruik :D
pi_180146328
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:20 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

BAT is de enige coin die ik echt gebruik :D
Gister op tijd ONT verkocht en BAT gekocht toen ie nog in de min stond. :D Toch 12% ofzo.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:24:40 #128
61320 TwztId
ja toch..
pi_180147769
Waar kan ik Portugal shorten ?
pi_180148262
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:24 schreef TwztId het volgende:
Waar kan ik Portugal shorten ?
Bij de ECB.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 20:50:57 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_180148605
Bijna Wavesmaand. JAAAAAAAAA
pi_180150757
Mooi horizontale lijn... kijken wat ie vanaaf gaat doen
  zaterdag 30 juni 2018 @ 22:32:05 #132
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180151422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:04 schreef Dwaalboy het volgende:
Mooi horizontale lijn... kijken wat ie vanaaf gaat doen
Hmz...
pi_180151922
Universaaaa hahaha jaaaaaaa
Lambo of Rekt
pi_180152030
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:55 schreef EggsTC het volgende:
Universaaaa hahaha jaaaaaaa
JAAAAAAHAHAAA ALEXANDER DE GROTE GAAT ONS ALLEMAAL TRILJARDAIR MAKEN.
pi_180152045
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:02 schreef Gehrman het volgende:

[..]

JAAAAAAHAHAAA ALEXANDER DE GROTE GAAT ONS ALLEMAAL TRILJARDAIR MAKEN.
Sowieso.
Lambo of Rekt
pi_180152259
We hebben weer een nieuwe Satoshi hoor.

http://nakamotofamilyfoundation.org/duality.pdf
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180152992
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:18 schreef ITrade het volgende:
We hebben weer een nieuwe Satoshi hoor.

http://nakamotofamilyfoundation.org/duality.pdf
http://nakamotofamilyfoundation.org/cryptogram.html

Ook wel een erg ingewikkelde puzzel. Staar me er al een uur blind op maar kom er maar niet uit.
pi_180153490
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:07 schreef illusions het volgende:

[..]

http://nakamotofamilyfoundation.org/cryptogram.html

Ook wel een erg ingewikkelde puzzel. Staar me er al een uur blind op maar kom er maar niet uit.
honne and tatamae :?
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juli 2018 @ 00:39:29 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180153577
Zijn we al dood?
pi_180153593
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:34 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

honne and tatamae :?
https://en.wikipedia.org/wiki/Honne_and_tatemae

Zit wel een spelfout in de "puzzel". :P
pi_180153631
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:40 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Honne_and_tatemae

Zit wel een spelfout in de "puzzel". :P
thnx
pi_180153654
VEN al mars?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juli 2018 @ 00:53:23 #143
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180153814
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:44 schreef EggsTC het volgende:
VEN al mars?
Pluto.

VEN wel door het putje vandaag :( (in BTC waarde)
pi_180153817
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:44 schreef EggsTC het volgende:
VEN al mars?
Je moet weer spacemuziek gaan draaien geloof ik.
pi_180153884
quote:
12s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:53 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je moet weer spacemuziek gaan draaien geloof ik.
wellicht zo nog, maar not sure.
Lambo of Rekt
pi_180153908
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

wellicht zo nog, maar not sure.
Die Boiler room link is al geniale Rotterdam shit.
pi_180153915
quote:
6s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die Boiler room link is al geniale Rotterdam shit.
Tis dat ik je whatsapp niet heb, anders stuurde ik je ff wat door :7
Lambo of Rekt
pi_180153931
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tis dat ik je whatsapp niet heb, anders stuurde ik je ff wat door :7
Ik heb sinds kort een Nokia 5, DM je zo het nummer wel
  zondag 1 juli 2018 @ 01:01:45 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180153956
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 03:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar, Kampala? Het is wel één van de sterkst opkomende economieën in de regio. Misschien heeft het iets te maken met ontwikkelingen op gebied van electriciteitsnet.


Deze lecture toevallig gezien?

Daar valt tyfusveel te verdienen met het oprichten van microgrids.
Kampala ja. Geweldige tijd, zou willen dat ik het ooit over kon doen.

Docu niet gezien overigens, ga nog wel eens kijken. Dat daar veel te verdienen valt is een feit.

[ Bericht 3% gewijzigd door leolinedance op 01-07-2018 01:07:09 ]
pi_180157769
24 uur
Zil +8%
Ven - 0,7%

Week
ZIL + 19%
Ven + 5%

3maand
ZIL +66%
Ven -5%

Jammer dat het de laatste maanden geen rendement oplevert maar hodl anyway een deel VEN

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 01-07-2018 10:57:12 ]
Vakman pur sang
pi_180158791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Gister op tijd ONT verkocht en BAT gekocht toen ie nog in de min stond. :D Toch 12% ofzo.
wow, kan je weer een McFlurry kopen ! :D
goed gedaan jochie !
pi_180159024
quote:
3s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
24 uur
Zil +8%
Ven - 0,7%

Week
ZIL + 19%
Ven + 5%

3maand
ZIL +66%
Ven -5%

Jammer dat het de laatste maanden geen rendement oplevert maar hodl anyway een deel VEN
Verkapte Zilliqa shill post (heb ik zelf ook) :P
  zondag 1 juli 2018 @ 11:11:53 #154
61320 TwztId
ja toch..
pi_180159083
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
24 uur
Zil +8%
Ven - 0,7%

Week
ZIL + 19%
Ven + 5%

3maand
ZIL +66%
Ven -5%

Jammer dat het de laatste maanden geen rendement oplevert maar hodl anyway een deel VEN
Ik begrijp je vergelijking niet ?

Je hebt gewoon een random coin genomen die beter heeft gepresteerd ofzo, want dan kan je hetzelfde doen tegenover zilliqa ?

Of is het een "ZIL is beter dan VEN" vergelijking ?

Misschien wou je duidelijk maken dat er de laatste 3 maanden niks te verdienen viel aan VEN ? Daar heb je dan geen vergelijking voor nodig toch ?

:?
pi_180159125
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:11 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik begrijp je vergelijking niet ?

Je hebt gewoon een random coin genomen die beter heeft gepresteerd ofzo, want dan kan je hetzelfde doen tegenover zilliqa ?

Of is het een "ZIL is beter dan VEN" vergelijking ?

Misschien wou je duidelijk maken dat er de laatste 3 maanden niks te verdienen viel aan VEN ? Daar heb je dan geen vergelijking voor nodig toch ?

:?
Ik pakte gewoon mijn beste en slechtste coin voor een vergelijk. Wat je er mee doet moet je zelf weten. Doel? Ven fanbois irriteren.
Vakman pur sang
pi_180159233
:')
pi_180159389
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Doel? Ven fanbois irriteren.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180159407
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:58 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wow, kan je weer een McFlurry kopen ! :D
goed gedaan jochie !
Dat jij 12% als een McFlurry ziet zegt meer over jou jochie. :P
pi_180159458
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat jij 12% als een McFlurry ziet zegt meer over jou jochie. :P
12% bij mij is een mcflurry van puur goud jochie....
  zondag 1 juli 2018 @ 11:43:04 #160
61320 TwztId
ja toch..
pi_180159519
Echt niet ik heb de grootste piemel!


:')
pi_180159590
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:43 schreef TwztId het volgende:
Echt niet ik heb de grootste piemel!

:')
ook van goud ?
  zondag 1 juli 2018 @ 11:52:39 #162
61320 TwztId
ja toch..
pi_180159650
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ook van goud ?
Diamant. 8-)
pi_180159675
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:52 schreef TwztId het volgende:

[..]

Diamant. 8-)
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_180161171
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik pakte gewoon mijn beste en slechtste coin voor een vergelijk. Wat je er mee doet moet je zelf weten. Doel? Ven fanbois irriteren.
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180168528
Als de Russische coins nu eens net zo presteren als de voetballers.

De WAVES maand is begonnen hoor!!!!!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juli 2018 @ 21:46:59 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180173530
Hebben we het al opgegeven? Stil hier :D
pi_180173597
Allemaal terug wanneer btc >8000 usd is, okay?
Vakman pur sang
pi_180175593
ik wacht op moon
pi_180176619
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 21:46 schreef Kyran het volgende:
Hebben we het al opgegeven? Stil hier :D
Lekker weer he :P

Tevens WK beetje gekeken _O_
  zondag 1 juli 2018 @ 23:09:13 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180176758
Wat ziet Edje er vriendelijk uit! https://crypto-ta.nl/
pi_180177767
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat ziet Edje er vriendelijk uit! https://crypto-ta.nl/
ED :')
450 euro (dat is wel fantastisch trouwens) per maand aan membership _O-

Het zal beter verdienen dat het traden zelf denk ik.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 2 juli 2018 @ 00:34:29 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180178028
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef ITrade het volgende:

[..]

ED :')
450 euro (dat is wel fantastisch trouwens) per maand aan membership _O-

Het zal beter verdienen dat het traden zelf denk ik.
Ik denk je maakt een grapje. Maar het is écht Eur 450,- per maand _O-
pi_180178073
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef ITrade het volgende:

[..]

ED :')
450 euro (dat is wel fantastisch trouwens) per maand aan membership _O-

Het zal beter verdienen dat het traden zelf denk ik.
  maandag 2 juli 2018 @ 02:03:59 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180178427
Is het trouwens wavesmaand boys?
  maandag 2 juli 2018 @ 08:56:56 #175
131603 Afwazig
Serious business
pi_180180998
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 02:03 schreef leolinedance het volgende:
Is het trouwens wavesmaand boys?
Augustus en september zijn het weer Wavesmaanden. Het is niet altijd feest heh.
pi_180181622
Een "journalist" over USDT bij kraken voor Bloomberg:
https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tether-kraken-trades/

We weten allemaal dat journalisten de ballen verstand ergens van hebben en kraken dacht laten we eens wat terug schrijven:
https://blog.kraken.com/p(...)c-raising-red-flags/

_O_ _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 2 juli 2018 @ 10:26:32 #177
366734 dimmak
bitcoin
pi_180182102
https://play.google.com/s(...).mystakingwallet.app

Mobiel staken? En er voor betalen? Hoe werkt dit?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180182527
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:26 schreef dimmak het volgende:
https://play.google.com/s(...).mystakingwallet.app

Mobiel staken? En er voor betalen? Hoe werkt dit?
Klinkt als een mooie scam
  maandag 2 juli 2018 @ 10:55:54 #179
366734 dimmak
bitcoin
pi_180182537
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:55 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Klinkt als een mooie scam
Precies, dat dacht ik dus ook.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 2 juli 2018 @ 10:58:13 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180182560
Ugh Lindacoin weer :')

Staken van andere coins in 1 wallet ofzo. Wazig ding, waar ik dezelfde mensen over hoor die lyrisch waren over bitconnect en Verge
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180182585
Die sunerok van Verge is ook van de aardbodem verdwenen. Zit lekker van z'n centjes te genieten B-)
pi_180182613
Er zijn tegenwoordig heel veel diensten die staking-services aanbieden. Eigenlijk verhuren ze een soort VPSjes aan je voor een fee per maand. Instellen is gratis maar de partij die het regelt ontvangt een deel van jouw staking percentage. En je moet ook nog eens je coins naar die wallet van die andere partij sturen om staken uberhaupt mogelijk te maken. Ik zou daar zelf niet zo snel aan beginnen eerlijk gezegd. Je geeft namelijk wel je coins uit handen aangezien jij niet de private keys hebt van de wallet die aan het staken is, ook al zijn het op papier wel jouw coins
pi_180182640
Not your keys, not your coins. Doe maar niet
  maandag 2 juli 2018 @ 11:11:33 #184
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180182722
Had her er vorige week ofzo over... nou kom maar op dan! K&W / Trap dicht maken ( tips gezocht )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180183021
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:11 schreef revpolen het volgende:
Had her er vorige week ofzo over... nou kom maar op dan! K&W / Trap dicht maken ( tips gezocht )
Genoeg BTC om ff die trapkast naar voren te toveren toch?
Lambo of Rekt
  maandag 2 juli 2018 @ 12:10:32 #186
366734 dimmak
bitcoin
pi_180183637
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:02 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn tegenwoordig heel veel diensten die staking-services aanbieden. Eigenlijk verhuren ze een soort VPSjes aan je voor een fee per maand. Instellen is gratis maar de partij die het regelt ontvangt een deel van jouw staking percentage. En je moet ook nog eens je coins naar die wallet van die andere partij sturen om staken uberhaupt mogelijk te maken. Ik zou daar zelf niet zo snel aan beginnen eerlijk gezegd. Je geeft namelijk wel je coins uit handen aangezien jij niet de private keys hebt van de wallet die aan het staken is, ook al zijn het op papier wel jouw coins
Maar hoe willen ze een PoW coin gaan staken? _O- En PoS vereist dat je een wallet open hebt, dus hoe werkt zo'n mobiele wallet dan?

Wat ik dus denk is dat hun dus je LindaCoin staken en die uitbetalen in wat anders. Maar dan snap ik nog niet hoe dat staken precies gaat met een mobiele wallet.

[ Bericht 3% gewijzigd door dimmak op 02-07-2018 12:18:24 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180183782
Hebben we nu eigenlijk al de bodem bereikt of niet?
pi_180183803
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:18 schreef KappenBakken het volgende:
Hebben we nu eigenlijk al de bodem bereikt of niet?
Tuurlijk niet :7
Vakman pur sang
  maandag 2 juli 2018 @ 12:20:38 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_180183810
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:59 schreef ChickenMan het volgende:
Die sunerok van Verge is ook van de aardbodem verdwenen. Zit lekker van z'n centjes te genieten B-)
De kutzooi is niet meer te overzien dus die kerel is weg ja? Bron?
pi_180183832
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De kutzooi is niet meer te overzien dus die kerel is weg ja? Bron?
Zijn twitter feed?
  maandag 2 juli 2018 @ 12:30:45 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_180183986
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:22 schreef Drxx het volgende:

[..]

Zijn twitter feed?
Maar op andere media zoals reddit enzo dan?
pi_180183991
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De kutzooi is niet meer te overzien dus die kerel is weg ja? Bron?
Hij is op vakantie :z
Vakman pur sang
pi_180184132
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:30 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Maar op andere media zoals reddit enzo dan?
Geen idee eigenlijk. Maar voor mensen die zo uitgesproken en betrokken zijn als Justin is 3 maanden radiostilte op Twitter niet heel erg rustgevend.
pi_180184443
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De kutzooi is niet meer te overzien dus die kerel is weg ja? Bron?
Ja maar dit zagen we al even aankomen toch.
Lambo of Rekt
  maandag 2 juli 2018 @ 13:11:16 #196
61320 TwztId
ja toch..
pi_180184586
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:26 schreef dimmak het volgende:
https://play.google.com/s(...).mystakingwallet.app

Mobiel staken? En er voor betalen? Hoe werkt dit?
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Ugh Lindacoin weer :')

Staken van andere coins in 1 wallet ofzo. Wazig ding, waar ik dezelfde mensen over hoor die lyrisch waren over bitconnect en Verge
Neuh, Linda is wel een serieus project.

Je huurt in feite gewoon een van hun servers om je coins op te staken, zodat je zelf je pc niet constant hoeft te laten draaien.

Cloudmining is hetzelfde principe.
pi_180184632
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:11 schreef TwztId het volgende:

[..]

[..]

Neuh, Linda is wel een serieus project.

Je huurt in feite gewoon een van hun servers om je coins op te staken, zodat je zelf je pc niet constant hoeft te laten draaien.

Cloudmining is hetzelfde principe.
Cloudmining is dan ook gewoon een scam.
  maandag 2 juli 2018 @ 13:19:12 #198
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180184672
Heren, iemand ervaring met rolgordijnen?
Moet beetje degelijk zijn, verduisterend en mooi hangen.

Tips? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180184731
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:30 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Maar op andere media zoals reddit enzo dan?
Die dode Twitterfeed zegt mij genoeg iig

En als het geld op is komt ie wel weer terug met een reden om nieuw geld te crowdfunden. Vergens kan je alles wijsmaken *)

[ Bericht 18% gewijzigd door ChickenMan op 02-07-2018 13:30:54 ]
  maandag 2 juli 2018 @ 13:37:26 #200
366734 dimmak
bitcoin
pi_180184934
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:11 schreef TwztId het volgende:

[..]

[..]

Neuh, Linda is wel een serieus project.

Je huurt in feite gewoon een van hun servers om je coins op te staken, zodat je zelf je pc niet constant hoeft te laten draaien.

Cloudmining is hetzelfde principe.
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:03 schreef ChickenMan het volgende:
Not your keys, not your coins. Doe maar niet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180184939
Ff die Linda whitepaper snel doorgenomen. Zou er ver van weg blijven :')
  maandag 2 juli 2018 @ 13:41:11 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180184997
Goed verhaal lekker kort
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 2 juli 2018 @ 13:51:14 #203
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180185127
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Genoeg BTC om ff die trapkast naar voren te toveren toch?
Ga ( voor mijn bedrijf ) de garage ombouwen naar horeca keukentje.. daar gaat al 1btc inzitten en dan dan 1 btc aan apparatuur :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180185307
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:41 schreef fathank het volgende:
Goed verhaal lekker kort
als je als coin 99% interest belooft... dan is dat gewoon een scam die je recht in je face aankijkt.

verder prachtige teksten als “unique technology”, “technological breakthrough” over die multi coin staking wallet :') het is echt weer zo obvious allemaal.

ik weet niet hoeveel coins de devs in handen hebben, wss meer dan 50%, die kunnen dus een boel masternodes stapelen en zo tig keer 99% per jaar verdienen? :')
pi_180186395
https://www.bitgild.com/

Hun doen LN payments nu, de eerste 20 LN transacties krijgen 1 ounce Zilver.

+ freeshippingLN voor gratis verzending.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180186423
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:19 schreef ssjgoku het volgende:
Heren, iemand ervaring met rolgordijnen?
Moet beetje degelijk zijn, verduisterend en mooi hangen.

Tips? :D
Zolang er maar een SEAL chip in zit _O_
Lambo of Rekt
  maandag 2 juli 2018 @ 15:04:51 #207
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180186461
Dikke vette bullflag op btc 3 dagen

All-in, op naar de maaaaaaaan
Hmz...
pi_180186469
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:04 schreef Koelkastje het volgende:
Dikke vette bullflag op btc 3 dagen

All-in, op naar de maaaaaaaan
MOEEEEEEEEHOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
pi_180186928
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:04 schreef Koelkastje het volgende:
Dikke vette bullflag op btc 3 dagen

All-in, op naar de maaaaaaaan
Mooi moment om het schip te verlaten. :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 2 juli 2018 @ 15:34:29 #210
332574 µ
alt-m
pi_180186936
Whooo BTC
జ్ఞ‌ా
  maandag 2 juli 2018 @ 15:36:12 #211
332574 µ
alt-m
pi_180186965
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:01 schreef ITrade het volgende:
https://www.bitgild.com/

Hun doen LN payments nu, de eerste 20 LN transacties krijgen 1 ounce Zilver.

+ freeshippingLN voor gratis verzending.
Moet je dus wel 50eur+ uitgeven lijkt...
జ్ఞ‌ా
pi_180187099
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:04 schreef Koelkastje het volgende:
Dikke vette bullflag op btc 3 dagen

All-in, op naar de maaaaaaaan
Eerste stap is gezet, Mcap maakt even een sprongetje van 12B in een uur.
  maandag 2 juli 2018 @ 15:48:17 #213
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180187288
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

Eerste stap is gezet, Mcap maakt even een sprongetje van 12B in een uur.
Hmz...
  maandag 2 juli 2018 @ 15:54:20 #214
131603 Afwazig
Serious business
pi_180187431
SarahJamieLewis twitterde op maandag 02-07-2018 om 01:35:38 I accept. Do you wanna start with collision resistance? Or the fact you couldn't sign the number 13? Or your complete lack of an adversarial model? Or your insistence of redefine cryptographic terms when you lose an argument? Or your COO? Or your legion of abusive investors? https://t.co/OKG5a1FgL1 reageer retweet
Dit draadje is echt fantastisch. IOTA is echt zo`n shitshow dat hou je niet voor mogelijk.
pi_180188075
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:54 schreef Afwazig het volgende:
SarahJamieLewis twitterde op maandag 02-07-2018 om 01:35:38 I accept. Do you wanna start with collision resistance? Or the fact you couldn't sign the number 13? Or your complete lack of an adversarial model? Or your insistence of redefine cryptographic terms when you lose an argument? Or your COO? Or your legion of abusive investors? https://t.co/OKG5a1FgL1 reageer retweet
Dit draadje is echt fantastisch. IOTA is echt zo`n shitshow dat hou je niet voor mogelijk.
Zij heeft sowieso vaak prima meningen over crypto.
pi_180188714
Ik word schijtziek van deze manipulatie

Knal gewoon door naar 8267kk miljoen miljard of ga naar 0
  maandag 2 juli 2018 @ 16:55:41 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180188815
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:48 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Your*
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 2 juli 2018 @ 16:58:49 #218
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180188866
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 16:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Your*
Niet mijn gif vriend.
Hmz...
pi_180188878
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:37 schreef ChickenMan het volgende:
Ff die Linda whitepaper snel doorgenomen. Zou er ver van weg blijven :')
zit wel in n uptrend, kunnen veel cryptos niet zeggen.
  maandag 2 juli 2018 @ 17:00:43 #220
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180188899
Jongens! Ongelofeloos nieuws!!!

Blijkbaar heeft Gulden en-de-lijk hun PoW2 gereleased :o

Maar een jaar te laat ofzo :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 2 juli 2018 @ 17:01:21 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180188915
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 16:59 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

zit wel in n uptrend, kunnen veel cryptos niet zeggen.
Dumb money
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180188959
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dumb money
boeiend. als t maar stijgt.
pi_180189081
goaaaaal
pi_180189103
Stieren jahaa
  maandag 2 juli 2018 @ 17:09:17 #225
131603 Afwazig
Serious business
pi_180189121
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:00 schreef Rossdale het volgende:
Jongens! Ongelofeloos nieuws!!!

Blijkbaar heeft Gulden en-de-lijk hun PoW2 gereleased :o

Maar een jaar te laat ofzo :')
Tering. :')

Waar zijn alle gulden shillers nu? Ik mis ze soms. Die Jean Luc ofzo?
pi_180189127


als de trendlijn nog een keer getest wordt ga ik ballsdeep in btc.
pi_180189230
EOS heeft eindelijk al hun Ether verkocht _O_

Of ja eigenlijk block.one maar vooruit.
pi_180189996
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:09 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

als de trendlijn nog een keer getest wordt ga ik ballsdeep in btc.
Wat verwacht je dan precies?
Vakman pur sang
pi_180190378
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan precies?
Het maakt niet zoveel uit in welke coin je zit, of het nou btc is of een andere top100 coin (uitzonderingen daargelaten), alles gaat tegelijk up en down, maar dit is een flinke dubbele bullflag voor btc zotezien
Lambo of Rekt
pi_180190408
Is ven al moen?
SEAL al op CMC?
Universa al op 300USD?
Lambo of Rekt
pi_180190422
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het maakt niet zoveel uit in welke coin je zit, of het nou btc is of een andere top100 coin (uitzonderingen daargelaten), alles gaat tegelijk up en down, maar dit is een flinke dubbele bullflag voor btc zotezien
Moeeeehoeeen 8-)
Vakman pur sang
pi_180190694
Nu instappen hup hup
pi_180190735
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 16:59 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

zit wel in n uptrend, kunnen veel cryptos niet zeggen.
bitconnect ging ook ooit lekker
pi_180191068
Best lang geleden dat ik iemand heb zien posten "azie wordt wakker". Dat is positief :D
  maandag 2 juli 2018 @ 18:20:22 #235
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180191182
Gaat het goed dan met de markt?
Ik kijk niet meer. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180191280
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan precies?
moon
pi_180191286
Als we de komende dagen rond dit niveau kunnen blijven hangen zou dat mooi zijn. Ik ben zelf echter bang voor de zoveelste bart movement
pi_180191309
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:24 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

moon
Maar hoe zie je de test voor waarover je het hebt. Naar welk level eerst om de trendlijn te testen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180191356
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maar hoe zie je de test voor waarover je het hebt. Naar welk level eerst om de trendlijn te testen?
als t een paar dagen duurt kan t terugvallen naar 6k, als t niet verder dan 5800 daalt ben ik positief. maar het kan natuurlijk weer tegenvallen.
pi_180191371
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:28 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

als t een paar dagen duurt kan t terugvallen naar 6k, als t niet verder dan 5800 daalt ben ik positief. maar het kan natuurlijk weer tegenvallen.
Goede TA. Moet ik nou instappen of verkopen?
pi_180191407
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Goede TA. Moet ik nou instappen of verkopen?
nooit luisteren naar TA-amateurs.
pi_180191410
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:28 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

als t een paar dagen duurt kan t terugvallen naar 6k, als t niet verder dan 5800 daalt ben ik positief. maar het kan natuurlijk weer tegenvallen.
Ja oké de bodem van 5800 die dus wel getest wordt maar niet gebroken. Dat is opzich wel een sterke ja.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180191424
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:30 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

nooit luisteren naar TA-amateurs.
:(
  maandag 2 juli 2018 @ 18:40:42 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180191592
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:20 schreef ssjgoku het volgende:
Gaat het goed dan met de markt?
Ik kijk niet meer. :(
Waarom dagelijks kijken als seal je toch loaded gaat maken
  maandag 2 juli 2018 @ 18:41:20 #245
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180191613
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom dagelijks kijken als seal je toch loaded gaat maken
Je hebt me door. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180191713
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:41 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Je hebt me door. :7
90% of startups fail. kthanksbye
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 2 juli 2018 @ 18:49:44 #247
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180191763
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:46 schreef ITrade het volgende:

[..]

90% of startups fail. kthanksbye
Nog 0% van meegemaakt. :D
kthnxbye
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180191775
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nog 0% van meegemaakt. :D
kthnxbye
Des te groter is de kans dat je het nu gaat meemaken :P

Hoop het overigens niet voor je, hoop SEAL MOOOON.
  maandag 2 juli 2018 @ 18:55:08 #249
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180191883
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Des te groter is de kans dat je het nu gaat meemaken :P

Hoop het overigens niet voor je, hoop SEAL MOOOON.
Hoezo dat?
Same research als altijd.
Dat faalt niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180191892
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nog 0% van meegemaakt. :D
kthnxbye
Gek hé als ze nu al door hun miljoenen en miljoenen aan seed money zijn gebrand zou het wel helemaal een shitshow zijn :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 2 juli 2018 @ 18:58:32 #251
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180191957
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:55 schreef ITrade het volgende:

[..]

Gek hé als ze nu al door hun miljoenen en miljoenen aan seed money zijn gebrand zou het wel helemaal een shitshow zijn :p
Precies, vooral voor iets wat al zo goed als af is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180191963
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Same research als altijd.
Dat faalt niet.
Als 90% van de coins gaan floppen, neemt de kans dat er eentje bij zit waar jij een positie in hebt toe hoe meer (als in meer verschillende, niet meer van 1 coin) coins je bezit.
  maandag 2 juli 2018 @ 18:59:24 #253
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180191985
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als 90% van de coins gaan floppen, neemt de kans dat er eentje bij zit waar jij een positie in hebt toe hoe meer coins je bezit.
Nee, vind die stelling niet kloppen. En kloppen ook niet met mijn eigen cijfers.
meer dan 10 ICO's, nog nooit een scam meegemaakt. :)
Allemaal afhankelijk van onderzoek zeg ik dan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180192024
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nee, vind die stelling niet kloppen. En kloppen ook niet met mijn eigen cijfers.
meer dan 10 ICO's, nog nooit een scam meegemaakt. :)
Allemaal afhankelijk van onderzoek zeg ik dan.

Stel er zijn 100 coins, en 90% gaat falen. Als je er dan meer dan 10 bezit gaat sowieso een van je projecten floppen.
pi_180192027
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als 90% van de coins gaan floppen, neemt de kans dat er eentje bij zit waar jij een positie in hebt toe hoe meer (als in meer verschillende, niet meer van 1 coin) coins je bezit.
denk zelfs 95%. dat wil niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen. als mensen geloven dat t wat wordt dan is t goed.
  maandag 2 juli 2018 @ 19:03:34 #256
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180192043
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:01 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Stel er zijn 100 coins, en 90% gaat falen. Als je er dan meer dan 10 bezit gaat sowieso een van je projecten floppen.
Mij zie je dan geen 11e pakken, tot nummer 101 komt. (En potentie heeft) :p
Maar ik snap je punt. Hoewel het met huidig aanbod (en wat ik heb) , nog niet van toepassing is ;-)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180192075
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Mij zie je dan geen 11e pakken, tot nummer 101 komt. (En potentie heeft) :p
Maar ik snap je punt. Hoewel het met huidig aanbod (en wat ik heb) , nog niet van toepassing is ;-)
Het is ook geen feit hoor, dat 90% percentage is een gok. Jij kunt dat 75% vinden of zoals user boven jou 95%. Maar best veel mensen denken dat een hoog percentage van projecten geen toekomst heeft. Dan is diversificeren eigenlijk geen goede tactiek omdat je al gauw posities aan het nemen bent waarvan je zelf zegt dat ze gaan verdwijnen.
  maandag 2 juli 2018 @ 19:09:41 #258
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180192161
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het is ook geen feit hoor, dat 90% percentage is een gok. Jij kunt dat 75% vinden of zoals user boven jou 95%. Maar best veel mensen denken dat een hoog percentage van projecten geen toekomst heeft. Dan is diversificeren eigenlijk geen goede tactiek omdat je al gauw posities aan het nemen bent waarvan je zelf zegt dat ze gaan verdwijnen.
Even ingaan op het laatste stuk, 100% eens.
Veel shit heeft ook geen toekomst. Maar ICO's doen zo snel x2,3,4,20, hetzij vanwege hype, marketing, markt in het algemeen, e.o.a. bonus, etc.

M.a.w, ik houd niet alle coins die ik van ICO's heb, laatste heb ik sold bij x20, in 1.5 maandje. :) Dat had ik niet gehad met het hodlen van andere coins.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180192218
Hier een nieuw schema, waarvan ik geen zin heb om goed door te lezen.
https://twitter.com/vecha(...)811142244749313?s=21
Vakman pur sang
pi_180192220
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nee, vind die stelling niet kloppen. En kloppen ook niet met mijn eigen cijfers.
meer dan 10 ICO's, nog nooit een scam meegemaakt. :)
Allemaal afhankelijk van onderzoek zeg ik dan.

Omdat het nog veel te kort is om hiervan enige resultaten te zien. Maar het gaat sowieso gebeuren, eigenlijk durf ik rustig te zeggen dat de ratio nog veel hoger is als bij VC's or andere vormen van financiering. In cryptoland gooide iedereen geld naar iedereen die maar een paar regels Engels kan typen.

Stel dat Crypto XYZ 10 miljoen heeft opgehaald en burned zo'n 150k per maand. Dan kunnen ze rustig 5 jaar lang aankloten voordat ze zonder geld komen te zitten. Tegen die tijd moeten ze of meer geld hebben verzameld, of revenue (winst) genereren of heel erg op de kosten gaan letten.

Dat je nu in het groen staat zegt overigens ook weinig of de projecten wel of niet echt een success zijn. Het is meer algemene markt sentiment.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180192237
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een nieuw schema, waarvan ik geen zin heb om goed door te lezen.
https://twitter.com/vecha(...)811142244749313?s=21
VEN _O_
pi_180192247
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:09 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Even ingaan op het laatste stuk, 100% eens.
Veel shit heeft ook geen toekomst. Maar ICO's doen zo snel x2,3,4,20, hetzij vanwege hype, marketing, markt in het algemeen, e.o.a. bonus, etc.

M.a.w, ik houd niet alle coins die ik van ICO's heb, laatste heb ik sold bij x20, in 1.5 maandje. :) Dat had ik niet gehad met het hodlen van andere coins.
True, flippen kan natuurlijk altijd een goede tactiek zijn.
  maandag 2 juli 2018 @ 19:16:08 #263
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180192317
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

Omdat het nog veel te kort is om hiervan enige resultaten te zien. Maar het gaat sowieso gebeuren, eigenlijk durf ik rustig te zeggen dat de ratio nog veel hoger is als bij VC's or andere vormen van financiering. In cryptoland gooide iedereen geld naar iedereen die maar een paar regels Engels kan typen.

Stel dat Crypto XYZ 10 miljoen heeft opgehaald en burned zo'n 150k per maand. Dan kunnen ze rustig 5 jaar lang aankloten voordat ze zonder geld komen te zitten. Tegen die tijd moeten ze of meer geld hebben verzameld, of revenue (winst) genereren of heel erg op de kosten gaan letten.

Dat je nu in het groen staat zegt overigens ook weinig of de projecten wel of niet echt een success zijn. Het is meer algemene markt sentiment.
Eens eens. :) Gaat me dan ook niet zozeer altijd om de projecten.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180192406
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:09 schreef ssjgoku het volgende:
M.a.w, ik houd niet alle coins die ik van ICO's heb, laatste heb ik sold bij x20, in 1.5 maandje. :) Dat had ik niet gehad met het hodlen van andere coins.
Klopt, maar flippen is wel wat anders dan succesvolle projecten uitkiezen natuurlijk. Zeker wel een handige skill om geld binnen te harken als de markt een beetje in de juiste richting gaat.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 2 juli 2018 @ 19:24:49 #265
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180192507
Potver, gewoon een fatsoenlijke "discussie" gehad @ SC. ^O^ :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180192555
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:24 schreef ssjgoku het volgende:
Potver, gewoon een fatsoenlijke "discussie" gehad @ SC. ^O^ :D
En nu kan de tering krijgen joh gek!

Nu niet meer :D
  maandag 2 juli 2018 @ 19:33:47 #267
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180192725
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En nu kan de tering krijgen joh gek!

Nu niet meer :D
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180192742
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:24 schreef ssjgoku het volgende:
Potver, gewoon een fatsoenlijke "discussie" gehad @ SC. ^O^ :D
Tijd voor de genade klap die de laatste weak hands eruit schut en dan mooooon!!!¡¡¡
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180193487
knallen als gekken vandaag.
pi_180193967
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een nieuw schema, waarvan ik geen zin heb om goed door te lezen.
https://twitter.com/vecha(...)811142244749313?s=21
Wat een coin hè _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 20:18:21 ]
pi_180194820
quote:
6s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat een coin hè _O_
Blijft presteren _O_
Vakman pur sang
pi_180196121
Groene candles genot w/
pi_180196468
Weet iemand wat de levertijd is als je ledger bestelt op hun homesite?
pi_180196663
Japan gaat zo inkop(p)en

Kope kope
  maandag 2 juli 2018 @ 21:58:10 #275
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180198505
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:24 schreef Dwaalboy het volgende:
Japan gaat zo inkop(p)en

Kope kope
Japan is gone. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180199045
O jee
  maandag 2 juli 2018 @ 22:19:27 #277
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180199342
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand wat de levertijd is als je ledger bestelt op hun homesite?
Hij was volgensmij 79 euro bij Coolblue vandaag, geen idee van levertijd.
Bij de officiële site toen die een half jaar terug op voorraad was was bij mij 2 dagen met DHL.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180200288
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:19 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hij was volgensmij 79 euro bij Coolblue vandaag, geen idee van levertijd.
Bij de officiële site toen die een half jaar terug op voorraad was was bij mij 2 dagen met DHL.
Voor 23:59 besteld, morgen in huis.
Ik heb een paar Ledgers en een paar Trezor model T. Die Ledgers zijn fijn maar de model T vind ik nog veel fijner. Is ook wel een stuk duurder.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 22:50:20 ]
pi_180200544
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_180200732
Xrp gaat moonen dit jaar.. tas vol van
pi_180200778
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:59 schreef Dwaalboy het volgende:
Xrp gaat moonen dit jaar.. tas vol van
Jep, 900USD by aug
Lambo of Rekt
pi_180200811
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 23:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, 900USD by aug
Hoppa machtig mooi!
pi_180200816
Xrp shot
  maandag 2 juli 2018 @ 23:03:21 #284
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180200843

Nu instappen!! Locomotief vertrekt!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180200857
Qua googlen op cryptocoins komt xrp de laatste tijd ook als nummer 1 te voor... veel interesse dus
pi_180200882
al die xrp noobs gaan fomo op vechain 2 cent en dan voorbij alpha centauri
pi_180200887
:B
pi_180200970
XRP gaat moen
Lambo of Rekt
pi_180201489
Augur mainnet is wel iets waar ik naar uit kijk :P
  dinsdag 3 juli 2018 @ 07:47:01 #290
366734 dimmak
bitcoin
pi_180205013
ALL IN XRP
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:27:13 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180205357
VEN en AE lekker moonen
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:45:06 #292
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180205519
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:19 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hij was volgensmij 79 euro bij Coolblue vandaag, geen idee van levertijd.
Bij de officiële site toen die een half jaar terug op voorraad was was bij mij 2 dagen met DHL.
Werd er niet geadviseerd door Ledger om je Ledger niet ergens anders te bestellen?
pi_180205799
Gaat lekker. Maar niet hard genoeg om de pcn miskleun goed te maken
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:20:07 #294
62913 Blik
The one and Only!
pi_180205849
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Werd er niet geadviseerd door Ledger om je Ledger niet ergens anders te bestellen?
Neem aan dat ze bedoelen dan niet bij één of andere shady webshop.

Al moet je wel oppassen dat die niet toevallig retour is gestuurd natuurlijk
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:28:24 #295
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180205940
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Werd er niet geadviseerd door Ledger om je Ledger niet ergens anders te bestellen?
Aan de ene kant vast wel, dat je hem niet voor 50 euro (of juist 130 euro bij schaarste) haalt bij een gure eBay-reseller, maar Coolblue moet haast wel een officiele reseller zijn.
Aan de andere kant zijn Ledgers tamper-proof en geven ze een foutmelding als ze de interne check of de software nog origineel is niet goed doorkomen. Maarrrr een goede modder heeft dan gewoon een hardware-mod uitgevoerd ipv de software aangepast.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180206113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Aan de ene kant vast wel, dat je hem niet voor 50 euro (of juist 130 euro bij schaarste) haalt bij een gure eBay-reseller, maar Coolblue moet haast wel een officiele reseller zijn.
Aan de andere kant zijn Ledgers tamper-proof en geven ze een foutmelding als ze de interne check of de software nog origineel is niet goed doorkomen. Maarrrr een goede modder heeft dan gewoon een hardware-mod uitgevoerd ipv de software aangepast.
Dat is tamelijk lastig omdat de software de hardware challenget/valideert. Ledger maakt gebruik van resellers, dus dat je niet bij andere partijen dan Ledger zelf moet kopen zullen ze niet zo snel zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 09:46:48 ]
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:46:37 #297
62913 Blik
The one and Only!
pi_180206140
Universa reageert lekker tegendraads. Alles gaat omhoog in sats behalve Universa
pi_180206156
Als je gewoon nieuwe key maakt op je ledger Dan zit je safe toch

Heb gwn bij coolblue besteld
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:59:47 #299
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180206307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:46 schreef Blik het volgende:
Universa reageert lekker tegendraads. Alles gaat omhoog in sats behalve Universa
En wanneer btc door het putje ging klom universa rustig omhoog
Hmz...
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:00:37 #300
62913 Blik
The one and Only!
pi_180206313
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:59 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

En wanneer btc door het putje ging klom universa rustig omhoog
Ja idd :D
pi_180206643
Mijn Bnb is ook geen kut meer waard :'( neo gaat lekker. Baal dat ik niet in ark ben gestapt toen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')