abonnement Unibet Coolblue
pi_180125321
https://www.volkskrant.nl(...)eke-crisis~bbdec776/

De Volkskrant is fake news! Geloof me, een deel van de mainstream media bestaat uit nep nieuws. Mensen met heel veel geld financieren die boel. Het is niet volledig bekend wie die mensen zijn, maar ik heb al zo'n vermoeden en ook heb ik gelezen wat er op Wikileaks over staat, dus ik denk dat ik in de richting zit. Maar geloof me, er is echt een "elite" die de macht heeft en de massa onwetend laat. Het is waarschijnlijk alleen niet wie je denkt, maar let maar eens goed op tijdens het nieuws op TV vanavond. Dezelfde personen hebben politici omgekocht met olie dollars in een poging om de wereld te veroveren.

De mainstream media is fake news gecombineerd met echt nieuws. In het geval van de fake nieuws laten ze meestal steken vallen of geven ze op de één of andere manier weg dat ze staan te liegen, let maar eens op. Verder is het ook eenzijdig nieuws. Als je echt onderzoek doet naar dat nieuws kom je er wss achter dat ze staan te liegen en omgekocht zijn. Ze willen de onafhankelijke media niet hebben want daar zouden wel eens dingen op kunnen staan die waar zijn. Niet altijd, maar het komt wel voor dat de onafhankelijke media waarheden verkondigen.

Verwijder dit topic a.u.b niet onder het mom van "complottheorieën." Er zijn daadwerkelijk complotten tegen de mensheid gaande, dat verklaart ook de opwarming van de aarde. Men wil vooral dat je niet gelooft dat er complotten gaande zijn. De kunst is alleen om door te hebben welke complotten er wel gaande zijn en welke complottheorieën fake news zijn.

De media liegt ook over bepaalde politici omdat ze omgekocht zijn. Veel zogenaamd "nieuws" over die personen klopt totaal niet. Kijk maar eens goed, dan zie je dat de mainstream media hartstikke biased is. Ze hersenspoelen mensen, waardoor die mensen vervolgens een onrealistische mening erop na houden die alleen gevormd is via één zogenaamde "betrouwbare" bron. Terwijl je eigenlijk veel meer onderzoek moet doen en niet er vanuit moet gaan dat één bron absoluut waar is omdat X en Z personen zogenaamd altijd betrouwbaar nieuws uitbrengen.

Wat nou als ze je voor de gek houden? Je hebt geen idee wat ze daadwerkelijk doen. De politici vullen hun zakken en wij hebben niks te zeggen in deze schijndemocratie. Als dit een democratie is, verklaar mij dan eens waarom ze referenda af wilden schaffen? Precies.. In een echte democratie worden veel meer referenda gehouden. Kan zijn dat ik veel haat krijg vanwege dit topic of dat mensen mij niet geloven of voor gek uitmaken, maar dat was ook al zo toen ik mensen waarschuwde dat ons land aan het islamiseren is. De radicale moslims willen dat iedereen de wetten van de islam volgt.

De radicale feministen en islamisten vormen eigenlijk één alliantie. Zodra er problemen komen door het radicale feminisme of de verkeerde vorm van het feminisme dan zullen de islamisten beweren dat hun radicale versie van de islam de enige oplossing is voor dit probleem. Het is een alliantie, geloof me. Doe er maar eens onderzoek naar, de radicale (derdegolfs) feministen zijn vaak fan van de sharia wet. Maar de (salafistische versie van de) sharia wet veroorzaakt alleen maar chaos en problemen, zoals we in de wereld zien. Het werkt totaal niet.

Politici en de mainstream media kunnen van alles uitkramen, maar je moet opletten wat er echt in de wereld gebeurt i.p.v alles voor zoete koek te slikken en gewoon te geloven. Maar als je wanorde wilt moet je vooral doorgaan totdat iedereen in Nederland een zeer streng gelovige moslim is.
pi_180125381
Bron?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180125596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:35 schreef Firewarrior het volgende:
Kan zijn dat ik veel haat krijg vanwege dit topic of dat mensen mij niet geloven of voor gek uitmaken, maar dat was ook al zo toen ik mensen waarschuwde dat ons land aan het islamiseren is.
Geen haat. Eerder medelijden.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:23:43 #4
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180126130
Hier is POL niet voor bedoeld.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')