abonnement Unibet Coolblue
pi_180123276
Zo gek is het geworden

quote:
De PVV-leider zegt het in het boek berustend: ,,Ik kan heel goed zonder veel sociale contacten.’’ Alsof het een gelukje is, bij zijn bestaan in isolement, zo is te lezen in Zo gek is het geworden, dat vandaag wordt gepresenteerd.

Dat schetst een beeld van een eenzame workaholic.

Toch mist de PVV’er zijn vrijheid wel degelijk. Het meest van allemaal: zelf autorijden. Dat mag niet meer in Nederland door zijn beveiliging, waar ze vroeger zijn Audi TT pakten op zondag. ,,Dan reden we vanuit Venlo een stukje Duitsland in. De vrijheid alleen op pad te gaan. Dat mis ik enorm.’’
Met andere woorden, Geert Wilders is van elk waarheen bevrijd.

Het boek is geschreven door Arthur Blok. Die eerder al heeft meegeschreven aan een boek over Wilders.

Ik ben geen Wilders-stemmer, heb dit ook nooit overwogen. Het is naar mijn mening wel een grove schande dat hij al zo lang beveiligd moet worden. Dit zou geen plaats moeten hebben in een volwassen democratie. Het wordt echter al 14 jaar lang gedoogd.

Kritiek dat Wilders dit over zichzelf zou afroepen vind ik van een enorme brutaliteit getuigen richting Wilders, maar ook van gebrek aan respect voor onze democratie.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180123369
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Oostwoud het volgende:
Zo gek is het geworden

[..]

Dit zou geen plaats moeten hebben in een volwassen democratie.
Volwassen mensen zijn erger dan kinderen.
pi_180123379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Oostwoud het volgende:
Zo gek is het geworden
Het wordt echter al 14 jaar lang gedoogd.
Hoe bedoel je dit?

Natuurlijk is het verschrikkelijk dat Wilders bedreiging heeft. Ik zie echter geen alternatief.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180123439
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?

Natuurlijk is het verschrikkelijk dat Wilders bedreiging heeft. Ik zie echter geen alternatief.
Stoppen met politiek, en plastische chirurgie, opgelost.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180123450
Hij kan natuurlijk altijd nog naar de VS verkassen, dat zie ik hem vroeg of laat sowieso wel doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:21:24 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180123457
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180123469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
Juist.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180123494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
Leuk, maar ook als we de grenzen dicht zouden gooien, zou hij alsnog beveiligd moeten worden. Sterker, die had je 500 jaar geleden dan moeten afsluiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180123521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Oostwoud het volgende:
Zo gek is het geworden

[..]

Met andere woorden, Geert Wilders is van elk waarheen bevrijd.

Het boek is geschreven door Arthur Blok. Die eerder al heeft meegeschreven aan een boek over Wilders.

Ik ben geen Wilders-stemmer, heb dit ook nooit overwogen. Het is naar mijn mening wel een grove schande dat hij al zo lang beveiligd moet worden. Dit zou geen plaats moeten hebben in een volwassen democratie. Het wordt echter al 14 jaar lang gedoogd.

Kritiek dat Wilders dit over zichzelf zou afroepen vind ik van een enorme brutaliteit getuigen richting Wilders, maar ook van gebrek aan respect voor onze democratie.
Hoezo? Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen?

Dat dat niet ok is dat mensen zich zo opstellen dat hij beveiligd moet worden is een tweede, maar hij heeft wel bewust gekozen om mensen onderuit te schoppen.
pi_180123553
Haal die bescherming weg en er gebeurt geen drol. Sjerrie Berdet is tegenwoordig de bliksemafleider. Hij heeft die bescherming alleen nog zodat ie lekker zielig kan blijven doen voor zijn iq-loze achterban. Zo van: "Kijk mij eens bedreigd worden!"
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:29:13 #11
286575 Roces18
Chef de party
pi_180123570
Lijkt wel facebook hier met die domme comments
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180123572
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leuk, maar ook als we de grenzen dicht zouden gooien, zou hij alsnog beveiligd moeten worden. Sterker, die had je 500 jaar geleden dan moeten afsluiten.
Nou 500 jaar geleden liepen er hier niet zoveel boze islamietjes rond.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180123581
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen?

Dat dat niet ok is dat mensen zich zo opstellen dat hij beveiligd moet worden is een tweede, maar hij heeft wel bewust gekozen om mensen onderuit te schoppen.
Ja dus kritiek op de islam is doodsbedreigingen over je afroepen?

Duidelijk.

Wat zegt dat over de islam en haar volgers?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180123597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:29 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou 500 jaar geleden liepen er hier niet zoveel boze islamietjes rond.
Maar ook zonder migratie kunnen moslims aanslagen plegen op Wilders.

Je hoeft hier niet wonen om de man aan te vallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180123614
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja dus kritiek op de islam is doodsbedreigingen over je afroepen?

Duidelijk.

Wat zegt dat over de islam en haar volgers?
Dat het niet een religie van vrede is.
pi_180123624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Hathor het volgende:
Hij kan natuurlijk altijd nog naar de VS verkassen, dat zie ik hem vroeg of laat sowieso wel doen.
Ook daar is hij niet direct veilig toch? Kan me nog een mislukte aanslag herinneren op hem bij een of andere cartoonwedstrijd
pi_180123638
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar ook zonder migratie kunnen moslims aanslagen plegen op Wilders.

Je hoeft hier niet wonen om de man aan te vallen.
Maakt het anders een heeeeeel stuk moeilijker.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180123646
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat het niet een religie van vrede is.
Juistem.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180123649
Bedreiging van politici - van Simons tot Wilders - is een bedreiging voor onze democratie. Helaas lijkt het niet te voorkomen omdat er zich aan beide kanten van het politieke spectrum hersenlozen bevinden die er totaal niet mee om kunnen gaan dat bepaalde politici een andere (extremere) mening zijn toegedaan.

Wat trouwens ook heel vermoeiend is, is het geclaim van één partij dat de bedreigingen altijd van de andere kant komen. Onzin, het komt van alle kanten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180123661
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:32 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ook daar is hij niet direct veilig toch? Kan me nog een mislukte aanslag herinneren op hem bij een of andere cartoonwedstrijd
Dat had niks met hem te maken maar met die cartoons.
pi_180123683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maakt het anders een heeeeeel stuk moeilijker.
Als we de grenzen dichtgooien, kan hier alsnog iemand wonen die Wilders wat aan wil doen. Dus heeft hij nog steeds beveiliging nodig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180123707
Waar blijven de Fitna deel 2 en 3 nu?
pi_180123739
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Bedreiging van politici - van Simons tot Wilders - is een bedreiging voor onze democratie. Helaas lijkt het niet te voorkomen omdat er zich aan beide kanten van het politieke spectrum hersenlozen bevinden die er totaal niet mee om kunnen gaan dat bepaalde politici een andere (extremere) mening zijn toegedaan.

Wat trouwens ook heel vermoeiend is, is het geclaim van één partij dat de bedreigingen altijd van de andere kant komen. Onzin, het komt van alle kanten.
^O^
pi_180123760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Hathor het volgende:
Hij kan natuurlijk altijd nog naar de VS verkassen, dat zie ik hem vroeg of laat sowieso wel doen.
Hij kan beter naar Hongarije dan, komt zijn vrouw daar niet ook vandaan?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:40:14 #25
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_180123765
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:33 schreef Nielsch het volgende:

Wat trouwens ook heel vermoeiend is, is het geclaim van één partij dat de bedreigingen altijd van de andere kant komen. Onzin, het komt van alle kanten.
Lees ook even deze topic start door

NWS / 'afgelopen met die trouwstoeten'

ga dan dan eens afvragen waarom mensen dit soort gedrag hier niet meer willen en waarom veel mensen nu zeggen dat het afgelopen moet wezen met het wegkijken .... wat dus ook deze rechter niet doet , zo zouden ze hier ook allemaal moeten zijn ........
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:41:12 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_180123774
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:32 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ook daar is hij niet direct veilig toch? Kan me nog een mislukte aanslag herinneren op hem bij een of andere cartoonwedstrijd
Hij is er denk ik wel beter af als in Europa, Ayaan is er tenslotte ook heengegaan, en die kon hier ook niet over straat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180123789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

Lees ook even deze topic start door

NWS / 'afgelopen met die trouwstoeten'

ga dan dan eens afvragen waarom mensen dit soort gedrag hier niet meer willen en waarom veel mensen nu zeggen dat het afgelopen moet wezen met het wegkijken .... wat dus ook deze rechter niet doet , zo zouden ze hier ook allemaal moeten zijn ........
Ik heb geen idee wat je nu precies wilt zeggen. Lijkt me totaal niet aan elkaar gerelateerd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180123818
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Oostwoud het volgende:
Zo gek is het geworden

[..]

Met andere woorden, Geert Wilders is van elk waarheen bevrijd.

Het boek is geschreven door Arthur Blok. Die eerder al heeft meegeschreven aan een boek over Wilders.

Ik ben geen Wilders-stemmer, heb dit ook nooit overwogen. Het is naar mijn mening wel een grove schande dat hij al zo lang beveiligd moet worden. Dit zou geen plaats moeten hebben in een volwassen democratie. Het wordt echter al 14 jaar lang gedoogd.

Kritiek dat Wilders dit over zichzelf zou afroepen vind ik van een enorme brutaliteit getuigen richting Wilders, maar ook van gebrek aan respect voor onze democratie.
Amen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:46:40 #29
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_180123889
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je nu precies wilt zeggen. Lijkt me totaal niet aan elkaar gerelateerd.
Voorbeeld:,,Dit is traditie bij ons in Turkije’’ dus dat Claimen dat ze hier dan ook maar alles mogen doen , het schijt hebben aan de hele Europese normen en waardes en hun wil is wet , net zo als vele Moslims dus ook denken dat HUN geloof ook wet is en zich niets anders laten vertellen dan wat hun boek verteld .......

daar om staan er mensen op zo als Theo V , Geert W , Pim F en ga maar even door .... het moet gewoon eens afgelopen zijn .... in Nederland behoort iedereen de wet te kennen en zich daar naar te gedragen doe je het niet ben je niet welkom ..en zeker niet in een slachtofferrol kruipen wat vele dus dan wel doen ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:50:03 #30
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_180123946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Stoppen met politiek, en plastische chirurgie, opgelost.
Een ander kapsel, onder een pseudoniem naar buiten treden en de komende jaren in Hongarije gaan wonen bij zijn schoonfamilie wil ook wel helpen. Ja, stoppen met politiek natuurlijk. Binnen de kortste keren is er een opvolger van Geert opgestaan en over een jaar of 6 maakt niemand zich meer druk om hem.
Non possumus non loqui
pi_180123983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:46 schreef RAVW het volgende:

[..]

Voorbeeld:,,Dit is traditie bij ons in Turkije’’ dus dat Claimen dat ze hier dan ook maar alles mogen doen , het schijt hebben aan de hele Europese normen en waardes en hun wil is wet , net zo als vele Moslims dus ook denken dat HUN geloof ook wet is en zich niets anders laten vertellen dan wat hun boek verteld .......

daar om staan er mensen op zo als Theo V , Geert W , Pim F en ga maar even door .... het moet gewoon eens afgelopen zijn .... in Nederland behoort iedereen de wet te kennen en zich daar naar te gedragen doe je het niet ben je niet welkom ..en zeker niet in een slachtofferrol kruipen wat vele dus dan wel doen ..
Ik snap nog steeds niet wat je nu wilt toevoegen aan de discussie... sorry.

Wil je nu beweren dat ik NIET van mening ben dat iedereen zich aan de wet moet houden?

Ik snap het echt niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180124144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:27 schreef FlipjeHolland het volgende:
Haal die bescherming weg en er gebeurt geen drol. Sjerrie Berdet is tegenwoordig de bliksemafleider. Hij heeft die bescherming alleen nog zodat ie lekker zielig kan blijven doen voor zijn iq-loze achterban. Zo van: "Kijk mij eens bedreigd worden!"
Kijk eens op zijn instagram en zie hoeveel haat en dreigementen hij dagelijks krijgt. Begrijp mij niet verkeerd, ik sta aan het compleet andere uiteinde van het politieke spectrum als Wilders maar hij is vogelvrij verklaard.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180124352
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?

Natuurlijk is het verschrikkelijk dat Wilders bedreiging heeft. Ik zie echter geen alternatief.
Je zou als politie op z'n minst een langs kunnen gaan bij de mensen die dreigementen uiten tegen Wilders. Gewoon, voor een goed, maar indringend gesprek om duidelijk te maken dat er in een vrije en volwassen democratie ruimte moet zijn voor meningen die je slecht kunt verteren. Dit deed men ook toen het internet volstroomde met grove taal die gericht was tegen vluchtelingen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen?

Dat dat niet ok is dat mensen zich zo opstellen dat hij beveiligd moet worden is een tweede, maar hij heeft wel bewust gekozen om mensen onderuit te schoppen.
Mensen onderuit schoppen, verbaal trouwens, want Wilders heeft voor zover mij bekend nog nooit iemand fysiek belaagd, is een geldige reden om dreigementen te ontvangen?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180124888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:25 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je zou als politie op z'n minst een langs kunnen gaan bij de mensen die dreigementen uiten tegen Wilders. Gewoon, voor een goed, maar indringend gesprek om duidelijk te maken dat er in een vrije en volwassen democratie ruimte moet zijn voor meningen die je slecht kunt verteren. Dit deed men ook toen het internet volstroomde met grove taal die gericht was tegen vluchtelingen.

[..]

Mensen onderuit schoppen, verbaal trouwens, want Wilders heeft voor zover mij bekend nog nooit iemand fysiek belaagd, is een geldige reden om dreigementen te ontvangen?
Volgens mijn worden die mensen vervolgd en krijgen ze taakstraffen en boetes. Het is dus niet zo dat de politie niks doet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180125242
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens mijn worden die mensen vervolgd en krijgen ze taakstraffen en boetes. Het is dus niet zo dat de politie niks doet.
Allemaal? Kennelijk wordt er geen duidelijk genoeg signaal afgegeven dat het afgelopen moet zijn, of dat er anders heel ernstige juridische gevolgen zijn voor het bedreigen van een gekozen volksvertegenwoordiger.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180125350
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wat je nu wilt toevoegen aan de discussie... sorry.

Wil je nu beweren dat ik NIET van mening ben dat iedereen zich aan de wet moet houden?

Ik snap het echt niet.
Volgens mij wil hij beweren dat alle auslander raus moeten.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180125364
OT: blijft triest dat de beste man rond de klok beveiliging nodig heeft. Of je het nu eens bent met hem of niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 17:38:56 #38
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_180125373
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Kijk eens op zijn instagram en zie hoeveel haat en dreigementen hij dagelijks krijgt. Begrijp mij niet verkeerd, ik sta aan het compleet andere uiteinde van het politieke spectrum als Wilders maar hij is vogelvrij verklaard.
Met medewerking van de huidige regering/politici. Al vele jaren buigen de politici voor de islam. En ze hadden destijds gewoon de gastarbeiders weer naar huis moeten sturen. Dat had een hoop ellende voorkomen en niet alleen voor Wilders.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_180125408
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:28 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Allemaal? Kennelijk wordt er geen duidelijk genoeg signaal afgegeven dat het afgelopen moet zijn, of dat er anders heel ernstige juridische gevolgen zijn voor het bedreigen van een gekozen volksvertegenwoordiger.
Nee natuurlijk niet allemaal omdat het op internet vaak lekker anoniem bedreigen is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180125865
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Kijk eens op zijn instagram en zie hoeveel haat en dreigementen hij dagelijks krijgt. Begrijp mij niet verkeerd, ik sta aan het compleet andere uiteinde van het politieke spectrum als Wilders maar hij is vogelvrij verklaard.
Daar is Wilders helaas echt niet uniek in.
pi_180126046
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:06 schreef bamibij het volgende:

[..]

Daar is Wilders helaas echt niet uniek in.
Ik volg Sylvana ook en de reacties bij haar zijn ook werkelijk schaamteloos. Echter is het bij haar voornamelijk racistisch terwijl bij Wilders onder elke post genoeg (pubers?) mensen reageren met rechtstreekse doodsbedreigingen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180126280
En hij is de enige niet meer. Een paar journalisten worden net zo beveiligd als hij. En straks misschien burgemeesters - ze kunnen tegen de klippen op klappen maar dat houdt het niet tegen - en mensen uit andere beroepsgroepen.
pi_180126407
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leuk, maar ook als we de grenzen dicht zouden gooien, zou hij alsnog beveiligd moeten worden. Sterker, die had je 500 jaar geleden dan moeten afsluiten.
En dan heb je natuurlijk nog geen garantie. Zolang er mensen zijn, zijn er problemen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_180126533
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Oostwoud het volgende:
Zo gek is het geworden

[..]

Met andere woorden, Geert Wilders is van elk waarheen bevrijd.

Het boek is geschreven door Arthur Blok. Die eerder al heeft meegeschreven aan een boek over Wilders.

Ik ben geen Wilders-stemmer, heb dit ook nooit overwogen. Het is naar mijn mening wel een grove schande dat hij al zo lang beveiligd moet worden. Dit zou geen plaats moeten hebben in een volwassen democratie. Het wordt echter al 14 jaar lang gedoogd.

Kritiek dat Wilders dit over zichzelf zou afroepen vind ik van een enorme brutaliteit getuigen richting Wilders, maar ook van gebrek aan respect voor onze democratie.
Best erg dat je meteen moet zeggen dat je geen Wilders stemmer bent!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180126937
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:48 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Best erg dat je meteen moet zeggen dat je geen Wilders stemmer bent!
Ik ben ook geen Wilders stemmer obviously, maar wat jij hier zegt is idd wel eigenaardig.
I´m back.
pi_180126995
Het ironische hieraan is dat de reden waarom hij zo beveiligd moet worden hem zo populair heeft gemaakt. Hij doet gewoon keiharde uitspraken en dat spreekt gewoon veel mensen aan. En dat maakt hem ook zo gehaat door bepaalde groeperingen.

Zou Wilders milder hebben gereageerd was hij misschien nog steeds een onbetekenende VVD poppetje gebleven niks meer niks minder.

Zo simpel is het.

En de mensen die het erg vinden dat iemand zich gelijk moet verontschuldigen als niet-Wilders stemmer. Wat denk je dan van Denk stemmers? Die worden ook gedemoniseerd en voor van alles en nog wat uitgemaakt, IK ZEG NIET dat Kuzu, Ozturk of Azarkan op dezelfde manier worden bedreigd voor hun uitlatingen he GOED lezen. Ik zeg alleen dat ook Denk stemmers voor van alles en nog wat worden uitgemaakt alleen omdat ze op Denk stemmen. Dus daar is de PVV niet uniek in.
pi_180127103
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 19:14 schreef yup het volgende:
Het ironische hieraan is dat de reden waarom hij zo beveiligd moet worden hem zo populair heeft gemaakt. Hij doet gewoon keiharde uitspraken en dat spreekt gewoon veel mensen aan. En dat maakt hem ook zo gehaat door bepaalde groeperingen.

Zou Wilders milder hebben gereageerd was hij misschien nog steeds een onbetekenende VVD poppetje gebleven niks meer niks minder.

Zo simpel is het.

En de mensen die het erg vinden dat iemand zich gelijk moet verontschuldigen als niet-Wilders stemmer. Wat denk je dan van Denk stemmers? Die worden ook gedemoniseerd en voor van alles en nog wat uitgemaakt, IK ZEG NIET dat Kuzu, Ozturk of Azarkan op dezelfde manier worden bedreigd voor hun uitlatingen he GOED lezen. Ik zeg alleen dat ook Denk stemmers voor van alles en nog wat worden uitgemaakt alleen omdat ze op Denk stemmen. Dus daar is de PVV niet uniek in.
Nog nooit deze strofe tegengekomen: "Niet dat ik Denk stem, maar hier heeft Farid Azarkhan toch gelijk" hoor.
I´m back.
pi_180127324
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja dus kritiek op de islam is doodsbedreigingen over je afroepen?

Duidelijk.

Wat zegt dat over de islam en haar volgers?
Ik heb het uiteraard niet over normaal kritiek hebben op de islam.
pi_180127357
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:25 schreef Oostwoud het volgende:

Mensen onderuit schoppen, verbaal trouwens, want Wilders heeft voor zover mij bekend nog nooit iemand fysiek belaagd, is een geldige reden om dreigementen te ontvangen?
Als je nou eens mijn reactie van begin tot eind leest, dan hoef je geen domme vragen te stellen.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 19:37:38 #50
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_180127360
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
Dit inderdaad.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_180127405
Hij kiest toch zelf voor die beveiliging :?
Ik bedoel, als hij tegen zijn beveiligers zou zeggen, 'Jongens, ik ga nu ff lekker met plankgas de Autobahnen op', dan zetten zijn bodyguards hem toch niet het pistool tegen het hoofd om dat te verhinderen?
Kortom, jankie-jankie dus.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_180127517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 19:40 schreef Sicstus het volgende:
Hij kiest toch zelf voor die beveiliging :?
Ik bedoel, als hij tegen zijn beveiligers zou zeggen, 'Jongens, ik ga nu ff lekker met plankgas de Autobahnen op', dan zetten zijn bodyguards hem toch niet het pistool tegen het hoofd om dat te verhinderen?
Kortom, jankie-jankie dus.
Op zich goeie vraag, weet het antwoord er niet op, anders dan jij.
Ik denk dat er toch wel dwang is bij die beveiliging. We kunnen het ons in NL namelijk ook niet veroorloven dat er nog een politicus wordt vermoord. Bij wijze van spreke.
Daarnaast zal Geertje toch ook wel bang zijn dat-ie wordt vermoord, lijkt me. Hij is niet levensmoe.
I´m back.
pi_180127863
Wie wil Geertje nou vermoorden? De Islam is toch een vredelievende religie? :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_180127934
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:00 schreef Sicstus het volgende:
Wie wil Geertje nou vermoorden? De Islam is toch een vredelievende religie? :')
Ja, op zich ook een goeie vraag natuurlijk.
Islam afgeleid van salaam het woord voor vrede.
Werkelijk geen moslim die iemand zou vermoorden, hoorde ik gister weer.
Alleen de moslims die geen goeie moslims zijn doen dat, werd me verteld.
En dus kreeg je weer dezelfde discussie als altijd. No true Scotsman.
I´m back.
pi_180128271
Misschien ga ik er een paar kopen als cadeautje voor mensen waar ik een hekel aan heb. Of om de barbecue mee aan te krijgen.
pi_180128751
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:48 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Best erg dat je meteen moet zeggen dat je geen Wilders stemmer bent!
Ik erken dat het vreemd is dat ik die behoefte kennelijk voel om zoiets te verklaren. Ik ben hier natuurlijk anoniem, dus in die zin zou het niet hoeven. Gevoelsmatig vind ik het erg sneu voor de mensen die wel voor hun PVV-stem uitkomen dat ze bijvoorbeeld hun baan kwijt zijn geraakt, of uitgesloten worden door hun sociale omgeving. Ook dat heeft geen plaats in een volwassen democratie, als je het mij vraagt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180128768
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 18:21:24 #HangGreetWilders staat er op het protestbord in Islamabad. Gelukkig is mijn naam verkeerd gespeld. Idioten. #HangGreetWilders it says on the protest sign in Islamabad. Luckely they misspelled my name. Idiots. https://t.co/RvbYAzAXuc reageer retweet
Voor de mensen die denken dat hij zijn beveiligers een hand kan geven en uit kan zwaaien.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:02:33 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180128911
Als je een ruime tijd in isolatie leeft dan ben je dus op een gegeven moment erg vatbaar voor "zelf indoctrinatie" en dat is iets waar Wilders al jarenlang mee zal worstelen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180128915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:55 schreef Oostwoud het volgende:
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 18:21:24 #HangGreetWilders staat er op het protestbord in Islamabad. Gelukkig is mijn naam verkeerd gespeld. Idioten. #HangGreetWilders it says on the protest sign in Islamabad. Luckely they misspelled my name. Idiots. https://t.co/RvbYAzAXuc reageer retweet
Voor de mensen die denken dat hij zijn beveiligers een hand kan geven en uit kan zwaaien.
Ja, nou noemen veel mensen hem in NL ook Greet of Greetje, maar soit, ik begrijp wat-ie bedoelt.
I´m back.
pi_180130042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Oostwoud het volgende:
Zo gek is het geworden

[..]

Met andere woorden, Geert Wilders is van elk waarheen bevrijd.

Het boek is geschreven door Arthur Blok. Die eerder al heeft meegeschreven aan een boek over Wilders.

Ik ben geen Wilders-stemmer, heb dit ook nooit overwogen. Het is naar mijn mening wel een grove schande dat hij al zo lang beveiligd moet worden. Dit zou geen plaats moeten hebben in een volwassen democratie. Het wordt echter al 14 jaar lang gedoogd.

Kritiek dat Wilders dit over zichzelf zou afroepen vind ik van een enorme brutaliteit getuigen richting Wilders, maar ook van gebrek aan respect voor onze democratie.
De Deense grenzen zijn enkele jaren geleden al gesloten op initiatief van de Deense socialisten en in samenwerking met de Dansk Folkeparti (PVV) verder ontwikkeld.

In Nederland is dat volstrekt ondenkbaar. Daar slaan de politieke leiders elkaar op de bek. Want dat is pas politiek bedrijven. Volgens de politici. Maar niet meer door de burger.

Resultaat gesloten Deense grenzen:

Asielzoekers aanbod Denemarken. Incl familiehereniging, dat na 2 jaar wachten. En andere voorwaarden.

2016:
totaal 7494

2017:
totaal 2748

2018:
jan 174
feb 110
mrt 106
apr 56
mei 129

Idem zelfde verklaring doelgroep Nederland:

2015: 58.880
2016: 31.642
2017: 41.300 is 3441 per maand

NB afgewezen asielzoekers blijven in NL.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180130824
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
Neuh. Als ik lang genoeg roep dat alle mannen idioten en sikkels zijn krijg ik ook in een periode van 10 jaar doodsbedreigingen binnen. Betekent dat dan dat mijn punten haarfijn aangetoond zijn?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:49:51 #62
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180135691
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
Toont het feit dat Jesse Klaver niet beveiligd hoeft te worden, zijn punten omtrent migratie ook haarfijn aan?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:56:30 #63
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_180135833
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:32 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ook daar is hij niet direct veilig toch? Kan me nog een mislukte aanslag herinneren op hem bij een of andere cartoonwedstrijd
Was in Florida staat me bij je. Maar in de VS kun je in elk geval je AK47 uit je binnenzak trekken en jezelf verdedigen (hoewel je misschien je dan wel weer een vergunning voor carried concealed nodig hebt ;) ).
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_180136123
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou noemen veel mensen hem in NL ook Greet of Greetje, maar soit, ik begrijp wat-ie bedoelt.
Ik dacht inderdaad dat Greet de correcte spelling was. Of Weert Gilders.
pi_180136237
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
De feiten weerspreken dat.
pi_180136549
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:18 schreef cempexo het volgende:

[..]

De Deense grenzen zijn enkele jaren geleden al gesloten op initiatief van de Deense socialisten en in samenwerking met de Dansk Folkeparti (PVV) verder ontwikkeld.

In Nederland is dat volstrekt ondenkbaar. Daar slaan de politieke leiders elkaar op de bek. Want dat is pas politiek bedrijven. Volgens de politici. Maar niet meer door de burger.

Resultaat gesloten Deense grenzen:

Asielzoekers aanbod Denemarken. Incl familiehereniging, dat na 2 jaar wachten. En andere voorwaarden.

2016:
totaal 7494

2017:
totaal 2748

2018:
jan 174
feb 110
mrt 106
apr 56
mei 129

Idem zelfde verklaring doelgroep Nederland:

2015: 58.880
2016: 31.642
2017: 41.300 is 3441 per maand

NB afgewezen asielzoekers blijven in NL.
Maar ja dan zit je in Denemarken. Het België van Scandinavië.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180136612
Als je genoeg poep praat, trek je vanzelf strontvliegen aan.

Als de allochtonen PVV (DENK) lang genoeg dingen gaat roepen over autochtonen denk ik dat ze nooit meer uit hun pausmobiel komen.
pi_180136638
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh. Als ik lang genoeg roep dat alle mannen idioten en sikkels zijn krijg ik ook in een periode van 10 jaar doodsbedreigingen binnen. Betekent dat dan dat mijn punten haarfijn aangetoond zijn?
Genoeg "feministen" die dat dagelijks doen en die worden juist toegejuicht.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180136877
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Maar ja dan zit je in Denemarken. Het België van Scandinavië.
die vergelijking gaat niet op...ik woon en werk er overigens, alsmede in Zweden, Noorwegen en Noord Duitsland.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180137356
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Genoeg "feministen" die dat dagelijks doen en die worden juist toegejuicht.
Nou ene Sylvana...
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:02:57 #71
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180137701
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Genoeg "feministen" die dat dagelijks doen en die worden juist toegejuicht.
Ja, door een beperkt groepje andere idioten. Zo´n beetje iedere halve zool heeft wel een aanhang. Laten we niet doen alsof zij daarmee meteen representatief zijn voor een grotere groep in de samenleving.
pi_180138437
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:27 schreef FlipjeHolland het volgende:
Haal die bescherming weg en er gebeurt geen drol. Sjerrie Berdet is tegenwoordig de bliksemafleider. Hij heeft die bescherming alleen nog zodat ie lekker zielig kan blijven doen voor zijn iq-loze achterban. Zo van: "Kijk mij eens bedreigd worden!"
Dit soort beveiliging is peperduur. Die krijg je echt niet als daar geen concrete aanleiding voor is.

Het is verder droevig dat Wilders beveiligd moet worden. De man moet zijn mening kunnen geven als politicus.
pi_180139879
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit soort beveiliging is peperduur. Die krijg je echt niet als daar geen concrete aanleiding voor is.

Het is verder droevig dat Wilders beveiligd moet worden. De man moet zijn mening kunnen geven als politicus.
Als dat een gematigde mening zou zijn dan zou er niks aan de hand zijn.

Maar Wilders kan alleen maar one-liners roepen, de cabaretier uithangen en provoceren. Een ander probleem is ook dat hij zelf heeft meegewerkt aan de immigratie en alle problemen die daardoor zijn ontstaan, als langst zittende ex-VVD politicus. Hij ageert nu tegen een beleid wat hij zelf heeft gesteund destijds. Sorry, maar dan ben je niet echt serieus te nemen.
pi_180139945
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:46 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Als dat een gematigde mening zou zijn dan zou er niks aan de hand zijn. Maar Wilders kan alleen maar one-liners roepen, de cabaretier uithangen en provoceren. Het grote probleem is ook dat hij zelf heeft meegewerkt aan de immigratie en alle problemen die daardoor zijn ontstaan, als langst zittende ex-VVD politicus. Hij ageert nu tegen een beleid wat hij zelf heeft gesteund destijds.
Altijd die rare lui die alleen maar welgevallige meningen dulden. Van die vlees noch vis gematigde meningen.
Waar heel Den Haag vol mee zit.
Ieder woordje vooraf langs de meetlat van de peilingen gelegd.
pi_180139980
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:51 schreef Zegnouzelf het volgende:

[..]

Altijd die rare lui die alleen maar welgevallige meningen dulden. Van die vlees noch vis gematigde meningen.
Waar heel Den Haag vol mee zit.
Ieder woordje vooraf langs de meetlat van de peilingen gelegd.
Waarom denk je dat zoveel mensen voor het FvD vallen. Baudet is gewoon een gematigde Wilders en dat trekt veel meer mensen aan dan zo'n clowneske schreeuwlelijk die in al die jaren dat ie er zit nog geen moer voor elkaar heeft gekregen.
pi_180140354
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Hathor het volgende:
Hij kan natuurlijk altijd nog naar de VS verkassen, dat zie ik hem vroeg of laat sowieso wel doen.
ik denk dat hij veel gelukkiger zal zijn de VS. iets wat hij waarschijnlijk is vergeten wat dat ook alweer was, "gelukkig zijn"

best sneu eigenlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180140432
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:46 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Als dat een gematigde mening zou zijn dan zou er niks aan de hand zijn.

Maar Wilders kan alleen maar one-liners roepen, de cabaretier uithangen en provoceren. Een ander probleem is ook dat hij zelf heeft meegewerkt aan de immigratie en alle problemen die daardoor zijn ontstaan, als langst zittende ex-VVD politicus. Hij ageert nu tegen een beleid wat hij zelf heeft gesteund destijds. Sorry, maar dan ben je niet echt serieus te nemen.
Gewaagde stelling. Er zijn mensen die op uiterst genuanceerde, zelfs op wetenschappelijke basis islamkritiek hebben geuit die bedreigd worden of zelfs personeelsbeveiling nodig hebben. Zou het dan toch te maken kunnen hebben met islam en haar volgelingen die geen kritiek dulden?

Het toonpolitie-argument vind ik verder nooit zo sterk.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180140969
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:46 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Als dat een gematigde mening zou zijn dan zou er niks aan de hand zijn.

Maar Wilders kan alleen maar one-liners roepen, de cabaretier uithangen en provoceren. Een ander probleem is ook dat hij zelf heeft meegewerkt aan de immigratie en alle problemen die daardoor zijn ontstaan, als langst zittende ex-VVD politicus. Hij ageert nu tegen een beleid wat hij zelf heeft gesteund destijds. Sorry, maar dan ben je niet echt serieus te nemen.
De vraag of Wilders serieus is te nemen, is een andere dan de vraag of hij mag zeggen wat hij wil. Ik vind ook dat hij vaak niet voorbij het stadium van de oneliners komt, maar hij moet mogen zeggen wat hij wil zeggen. En hij zegt ook regelmatig dingen waar hij gewoon gelijk in heeft.

Provoceren is een rekbaar begrip. Ik nog wel wat bevolkingsgroepen en politici die dat graag doen. Waar het uiteindelijk om gaat, is dat de veiligheid van mensen is gewaarborgd en dat mensen niet worden vermoord vanwege hun mening, hoe provocerend ook.
pi_180141033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het feit dat Wilders beschermd moet worden, toont zijn punten omtrent migratie haarfijn aan.
hate begets hate, dat is wat het toont.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180141046
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Genoeg "feministen" die dat dagelijks doen en die worden juist toegejuicht.
Dat soort figuren worden eveneens regelmatig met de dood bedreigd.
pi_180141081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:53 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Waarom denk je dat zoveel mensen voor het FvD vallen. Baudet is gewoon een gematigde Wilders en dat trekt veel meer mensen aan dan zo'n clowneske schreeuwlelijk die in al die jaren dat ie er zit nog geen moer voor elkaar heeft gekregen.
Denk nou niet dat ik op Wilders zou stemmen. Daarvoor mist hij de diepgang, de nuance en de werkbare oplossing. Bovendien is zijn stemgedrag rechtser dan de VVD.
Maar hij heeft meer zetels dan FvD. En verder heeft hij natuurlijk bereikt dat de andere partijen inmiddels behoorlijk zijn opgeschoven.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 juni 2018 @ 15:44:33 #82
442397 UitStraling
pi_180141093
Als je het beter hebt dan een ander bouw je geen hoog hek maar een langere tafel
pi_180142486
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Als je het beter hebt dan een ander bouw je geen hoog hek maar een langere tafel
Maar je kiest wel zelf uit wie mee mag eten.
pi_180147007
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Genoeg "feministen" die dat dagelijks doen en die worden juist toegejuicht.
En bedreigd. Je kijkt weg.
pi_180156171
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?

Natuurlijk is het verschrikkelijk dat Wilders bedreiging heeft. Ik zie echter geen alternatief.
Alternatief ?

Ja wel hoor...die opfokkers zoals Pechtold aanpakken met zijn ophitsende gedrag. Het is een sub-cultuur geworden. In Nederland dan.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180157574
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 06:54 schreef cempexo het volgende:

[..]

Alternatief ?

Ja wel hoor...die opfokkers zoals Pechtold aanpakken met zijn ophitsende gedrag. Het is een sub-cultuur geworden. In Nederland dan.
En dan gooi Pechtold in de bak. Heeft Wilders dan geen beveiliging meer nodig?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180159707
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan gooi Pechtold in de bak. Heeft Wilders dan geen beveiliging meer nodig?
Er wordt een voorbeeld gesteld. Daar is Nederland heel gevoelig voor daar 99% van de NL bevolking geen eigen menig heeft, economisch lui en mentaal afwezig. Maar wel het gedrag hebben van een fotokopieer apparaat.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180159793
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:56 schreef cempexo het volgende:

[..]

Er wordt een voorbeeld gesteld. Daar is Nederland heel gevoelig voor daar 99% van de NL bevolking geen eigen menig heeft, economisch lui en mentaal afwezig. Maar wel het gedrag hebben van een fotokopieer apparaat.
Van 99.99 procent van de Nederlanders heeft Wilders dan ook niets te vrezen. Het gaat om het kleine percentage radicalen dat hem om wil leggen. En die hoeven niet eens in Nederland te wonen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')