abonnement Unibet Coolblue
pi_180125642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:45 schreef minilot het volgende:
Oh, alvast: ik ben rampzalig met namen, dus ik waarschuw bij deze dat ik iedereen urenlang bij de FOK!nick noemen zal. :+
Zeefje noem ik bijvoorbeeld nog steeds Zeefje, ondanks drie straten verderop wonen. :')
Zat ik ook aan te denken vanmidsag.

Uniek, als je echt wil, en kunt, kan je ms met fiets meerijden?
Is het verder een beetje te doen met het Mantelzorgen? :*

Fffft. Van alles ging mis...
Jullie moeten het ermee doen.

En nou “ moet” ik straks nog mee naar film met slechte recensie.
Sowieso 2:40 minuten vechtfilm. ~O>
pi_180125677
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:55 schreef AnneX het volgende:
Uniek, als je echt wil, en kunt, kan je ms met fiets meerijden?
zeg je idd iets, alhoewel ik ook wel snap als iemand gewoon op eigen gelegenheid wil... maar had ik vast staan hoe laat en weet ik het had wat mij betreft ook iedereen met me mee mogen rijden, geen probleem
  vrijdag 29 juni 2018 @ 17:57:28 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180125684
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180125712
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
goed zo, Piet.
Het zijn altijd benauwde momenten. w/
pi_180125717
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
Yes!!
Beste nieuws van de dag! Wat zeg ik: van de week, van de maand, van het jaar! We heffen morgen het glas op je O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180125727
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
Whaaaaa, wat een goed nieuws *O* *O* *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:00:10 #57
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180125760
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
Ik ging daar gewoon vanuit. :P
Maar durfde dat gisteren toch niet te schrijven.
Supernieuws, Piet!
We drinken er straks allemaal een op jou. :*
pi_180125778
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Fffft. Van alles ging mis...
Jullie moeten het ermee doen.

Hoort erbij. Ik reken erop dat mijn beider dramatisch mislukken en zich als kauwgum over de gloeiende kooltjes draperen, dan kan het alleen maar meevallen. :7

Welke film ga je zien?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:01:57 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180125791
:'(
Na alle ellende van de afgelopen jaren zag ik de bui al hangen.
Wij gaan het zo ook lekker vieren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:02:15 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180125795
Zo, dat is mooi nieuws Piet! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180125796
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
ik hoopte dat al zooooo! cool piet!
pi_180125806
Wat goed Piet! :*
pi_180125811
Piet! *O* Goed man :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180125821
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:00 schreef RobinOok het volgende:
Ik ging daar gewoon vanuit. :P
Maar durfde dat gisteren toch niet te schrijven.
herkenbaar, laatst bij iemand weer de andere kant gezien en daar hele longkwab verwijderd want wel bad news.... gelukkig niet in de lymphe terecht gekomen lijkt het nu op, maar daardoor durf ik niet meer meteen positief te blijven
  Moderator vrijdag 29 juni 2018 @ 18:07:37 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180125898
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
Dat is geweldig ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180125982
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat van de tweede scan
Vlekken op longen zijn weg, klieren zijn veel kleiner.
Ziet er prima uit volgens de longarts en in zijn woorden, geen reden om te denken dat ik kanker heb, onderzoek is klaar en afgesloten.
In zijn opinie waren mijn hart/long problemen veroorzaakt door een infectie en schrijft dat aan huisarts en cardioloog.
*O* *O* *O* *O*
*O*

Toch blij dat ik jaarlijks preventief een thorax foto krijg..

Is vanwege t werken met Aziaten en open tbc enzo
pi_180125985
In de categorie 'matig nieuws':
Weten jullie nog dat Sally vorige week ineens een groot ei op d'r voorhoofd had? Dat is op de plek waar een klein bultje zit.
Dat ei kwam op en ging toen met een uur weer weg. Niet bij de DA geweest.

Kom ik vandaag om half 4 thuis, zit ff in de tuin, kijk de hond aan, ei. Iets minder groot, zelfde plek.

DA gebeld, mn 'eigen' had geen tijd dus backup DA gebeld. Daarheen, bult al veel minder groot. Kijken, voelen, toch wel wat zorgelijk.

Maar dan, wat nu.
Er is dus 2x een soort vocht ei ontstaan op de plek waar ze al jaren een klein bultje heeft. De dierenarts wil dat toch eigenlijk wel onderzoeken. Maar omdat het op een kutplek zit kunnen ze het niet zonder narcose aanprikken en waarschijnlijk ook niet helemaal verwijderen want te weinig huid daar.
Ergo, ze moet onder narcose, maar ze is oud (ik had me een jaar vergist, ze is al 12 :@ ) dus de DA wil eerst bloed onderzoek doen om te kijken of het uberhaupt wel veilig is.

Ik weet even niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor narcose + bloedonderzoek + aanprikken/weghalen, maar ik heb er niet een heel goed gevoel bij. Maar een mogelijk kankerbultje laten zitten (dat er wel al jaren rustig gezeten heeft?) voelt ook niet goed.

Dus ik heb net even heel hard gehuild. Maandag bel ik mijn lievelingsDA in Sneek, om zijn mening, zijn idee. Misschien 'durft' hij het wel zo aan te prikken (net als toen ze ontstoken oogklierding had) en kan ik het gelijk combineren met foto's van poot en spuiten.
En potentieel foto van borst want minimaal hartruisje en kanker kan zich daarheen verplaatsen. Dat is niet waarschijnlijk wel de lymfeklier voelde goed.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180126029
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:11 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie 'matig nieuws':
Weten jullie nog dat Sally vorige week ineens een groot ei op d'r voorhoofd had? Dat is op de plek waar een klein bultje zit.
Dat ei kwam op en ging toen met een uur weer weg. Niet bij de DA geweest.

Kom ik vandaag om half 4 thuis, zit ff in de tuin, kijk de hond aan, ei. Iets minder groot, zelfde plek.

DA gebeld, mn 'eigen' had geen tijd dus backup DA gebeld. Daarheen, bult al veel minder groot. Kijken, voelen, toch wel wat zorgelijk.

Maar dan, wat nu.
Er is dus 2x een soort vocht ei ontstaan op de plek waar ze al jaren een klein bultje heeft. De dierenarts wil dat toch eigenlijk wel onderzoeken. Maar omdat het op een kutplek zit kunnen ze het niet zonder narcose aanprikken en waarschijnlijk ook niet helemaal verwijderen want te weinig huid daar.
Ergo, ze moet onder narcose, maar ze is oud (ik had me een jaar vergist, ze is al 12 :@ ) dus de DA wil eerst bloed onderzoek doen om te kijken of het uberhaupt wel veilig is.

Ik weet even niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor narcose + bloedonderzoek + aanprikken/weghalen, maar ik heb er niet een heel goed gevoel bij. Maar een mogelijk kankerbultje laten zitten (dat er wel al jaren rustig gezeten heeft?) voelt ook niet goed.

Dus ik heb net even heel hard gehuild. Maandag bel ik mijn lievelingsDA in Sneek, om zijn mening, zijn idee. Misschien 'durft' hij het wel zo aan te prikken (net als toen ze ontstoken oogklierding had) en kan ik het gelijk combineren met foto's van poot en spuiten.
En potentieel foto van borst want minimaal hartruisje en kanker kan zich daarheen verplaatsen. Dat is niet waarschijnlijk wel de lymfeklier voelde goed.

;(
ik denk met 12 dat mijn advies zou zijn...niet te veel sleutelen en hard duimen dat ze nog 4 jaar fit is
begin je daar eeenmaal aan is einde soms zoek en of je de kwaliteit van leven nou echt verbetert is maar de vraag......
Ik snap je angst en erst, maar ik denk dat ik het zo zou doen, noem me naief maar wat neit weet wat niet deert en 12 is beste wel op leeftijd, gewoon doen wat je altijd doet
pi_180126039
Oh, dat klinkt allemaal rottig zeg! Knuf voor je, Lonaa! Duimen dat je andere dierenarts er wat mee kan.
Let me see you stripped down to the bone
pi_180126054
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik denk met 12 dat mijn advies zou zijn...niet te veel sleutelen en hard duimen dat ze nog 4 jaar fit is
begin je daar eeenmaal aan is einde soms zoek en of je de kwaliteit van leven nou echt verbetert is maar de vraag......
Ik snap je angst en erst, maar ik denk dat ik het zo zou doen, noem me naief maar wat neit weet wat niet deert en 12 is beste wel op leeftijd, gewoon doen wat je altijd doet
Dit is inderdaad precies onderdeel van de twijfel. ;(
Ik ga soberso Paul in Sneek bellen maandag. En als ik wat laat doen, denk ik daar.
Hij geeft hele andere narcoses ook. Ze komt daar nooit slecht uit. Bij mijn DA hier is ze 3x onder narcose gweest en er 3x slecht uitgekomen. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180126058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef minilot het volgende:
Oh, dat klinkt allemaal rottig zeg! Knuf voor je, Lonaa! Duimen dat je andere dierenarts er wat mee kan.
Dank. :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180126078
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:16 schreef Lonaa het volgende:
a soberso Paul in Sneek bellen maandag. En als ik wat laat doen, denk ik daar.
altijd goed plan, maar maak wel overwogen keuze, en nu gekke dingen doen ben jij en Sally niet mee gebaat, maar dat is mijn mening, beesten gaat daar echt anders mee om ook is mijn ervaring....

Bowie was echt laatste jaren een soort wrak, maar wel vrolijk en levendig, had ik die een medisch traject door getrokken was ze doodongelukkig geweest en had ik dr leven wellicht een half jaar gerekt, wees eerlijk naar jezelf en je hondje

(misschien is beste advies wel handel in haar belang en niet het jouwe....)
pi_180126093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:19 schreef liedetector het volgende:

[..]

altijd goed plan, maar maak wel overwogen keuze, en nu gekke dingen doen ben jij en Sally niet mee gebaat, maar dat is mijn mening, beesten gaat daar echt anders mee om ook is mijn ervaring....

Bowie was echt laatste jaren een soort wrak, maar wel vrolijk en levendig, had ik die een medisch traject door getrokken was ze doodongelukkig geweest en had ik dr leven wellicht een half jaar gerekt, wees eerlijk naar jezelf en je hondje
Ik vind het heel moeilijk om 'eerlijk' te zijn. Ik zie een lieve, blije hond met zin in dingen. het kan zo ontzettend beide kanten op gaan. Bultje kan goedaardig zijn, bultje kan kwaadaardig zijn. Zelfs indien kwaadaardig kan het rustig zo blijven zitten, of niet.

Waar wordt ze het gelukkigst van? Waardoor leeft ze het best? Onmenselijke beslissingen vind ik het. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:21:08 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180126095
Kussen voor Lonaa en Piet!

Het vlees van de boerderij is binnen. If all else fails, hebben we iig allemaal een burger, worst en biefsatéetje.

Mini, kom maar op met die kolfmelk hoor.
Spoilers!
pi_180126099
He bah Lonaa, wat een zorg -O-
Hopelijk kan de Sneekse DA er wat mee zodat ze onder een fijnere narcose kan als het toch moet
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')