abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180115565
Ik heb gister een rondje gemaakt langs alle fora waar ik in het verleden actief was. Op de ene site kon ik niet meer inloggen omdat mijn wachtwoord 4800 dagen oud was en op de site zelf waren meerdere onderdelen gesloten. Andere fora waar ik wel eens kwam waren sinds december geen nieuwe berichten geplaatst en weer anderen waren in zijn geheel opgeheven.

Dan valt het op Fok nog redelijk mee hoewel ik heb begrepen dat hier de bezoekersaantallen ook teruglopen.

Ik vind het best jammer. Andere social media als Facebook en Twitter vind ik toch een stuk minder.
pi_180115597
Tijden veranderen. Jammer, maar weinig aan te doen.

Een besloten groep op FB opzetten is eenvoudiger dan een forum beginnen. Zelfde met IRC, is in mijn ogen ook een stuk laagdrempeliger dan Discord, maar volgens mij is Discord toch populairder.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_180115685
Fora die gericht zijn op een onderwerp zijn nog steeds springlevend hoor.
pi_180116116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:24 schreef T-D het volgende:
Fora die gericht zijn op een onderwerp zijn nog steeds springlevend hoor.
Die Biodanza community is anders flink terug aan het lopen.
pi_180116192
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Die Biodanza community is anders flink terug aan het lopen.
Nooit van gehoord.
pi_180116204
Kan me bijna niet voorstellen dat er geen mensen meer zijn die online over hun ellende willen bakkeleien. Lijkt toch zo te zijn
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180116350
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:16 schreef T-D het volgende:

[..]

Nooit van gehoord.


pi_180116393
MastaLine :D goede oude tijd.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 08:51:07 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_180116522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:40 schreef MilkTea het volgende:
MastaLine :D goede oude tijd.
_O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_180116564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:24 schreef T-D het volgende:
Fora die gericht zijn op een onderwerp zijn nog steeds springlevend hoor.
Dit is wat ik ook zie, kom op een paar fora die specifiek aan één iets zijn toegwijd, en daar merk ik helemaal niet dat het rustiger wordt.
pi_180116622
Viva forum doet het gewoon.
pi_180116660
Jongeren vinden heel andere dingen interessant op internet. Geen nieuwe aanwas meer en oude users verlaten ook allemaal dit zinkende schip of worden vakkundig geband van het forum. Het is niet anders. Binnen een paar maanden zal hier ook wel de stekker eruit getrokken worden.
pi_180116693
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dit is wat ik ook zie, kom op een paar fora die specifiek aan één iets zijn toegwijd, en daar merk ik helemaal niet dat het rustiger wordt.
Zelfde hier, het wordt er eerder drukker.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 09:12:06 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180116742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:05 schreef Mariocash het volgende:
Binnen een paar maanden zal hier ook wel de stekker eruit getrokken worden.
2001 wil z'n voorspelling terug. :D. :').
And so is the past
pi_180116815
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

2001 wil z'n voorspelling terug. :D. :').
Ik probeer de kar te trekken, maar ik kan het niet alleen, jongens.
pi_180116818
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 06:53 schreef Somberling het volgende:
Dan valt het op Fok nog redelijk mee
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
7 topics :')

https://web.archive.org/w(...)/fok/list_new_topics
zoek het verschil.
  Moderator vrijdag 29 juni 2018 @ 09:26:40 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180116943
quote:
Het doel van dit forum lijkt zich dan ook wat te verplaatsen. Meer en meer mensen zoeken elkaar op in de Slowchat. Niet echt de originele insteek van een forum maar wel iets wat gebeurt. Want qua postaantallen loopt het weliswaar ook wat terug maar in een veel minder heftige vergelijking als jij nu maakt met nieuwe topics. Zie het meer als een ontmoetingsplaats waar gelijkgezinden elkaar treffen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 29 juni 2018 @ 09:29:54 #18
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_180116996
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:06 schreef Resistor het volgende:
Tijden veranderen. Jammer, maar weinig aan te doen.

Een besloten groep op FB opzetten is eenvoudiger dan een forum beginnen. Zelfde met IRC, is in mijn ogen ook een stuk laagdrempeliger dan Discord, maar volgens mij is Discord toch populairder.
Facebook groepen zijn inderdaad een prima platform om te discussiëren. Het enige echte nadeel is dat je niet anoniem bent. En dat was vroeger (<2000) toch wel een dingetje. Iedereen wilde anoniem zijn op Internet. Tegenwoordig is dit niet meer. Kijk maar naar Instagram. Hoereren voor volgers. :')
pi_180117262
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:29 schreef NoXia het volgende:

[..]

Facebook groepen zijn inderdaad een prima platform om te discussiëren. Het enige echte nadeel is dat je niet anoniem bent. En dat was vroeger (<2000) toch wel een dingetje. Iedereen wilde anoniem zijn op Internet. Tegenwoordig is dit niet meer. Kijk maar naar Instagram. Hoereren voor volgers. :')
Allemaal kechies.
pi_180117354
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:29 schreef NoXia het volgende:

[..]

Facebook groepen zijn inderdaad een prima platform om te discussiëren. Het enige echte nadeel is dat je niet anoniem bent. En dat was vroeger (<2000) toch wel een dingetje. Iedereen wilde anoniem zijn op Internet. Tegenwoordig is dit niet meer. Kijk maar naar Instagram. Hoereren voor volgers. :')
Toch niet echt vergelijkbaar met een forum denk ik.
Wat moet ik dan op facebook allemaal verschillende groepen gaan zoeken over een onderwerp en lid worden etc.
Wat een forum juist leuk maakt althans denk ik, is gewoon een beetje langs de active topics scrollen en zien of er wat leuks bij zit.

Of bv een vraag waar je niet uit komt. Dat maakt een forum toch wel uniek tegenover allerlei social media.
Do what you love, love what you do!
pi_180117419
quote:
Dat is inderdaad een gigantisch verschil.
pi_180117425
wat doet de zolderkamerautist dan tegenwoordig? Of is dat een uitstervend ras?
pi_180117444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het doel van dit forum lijkt zich dan ook wat te verplaatsen. Meer en meer mensen zoeken elkaar op in de Slowchat. Niet echt de originele insteek van een forum maar wel iets wat gebeurt. Want qua postaantallen loopt het weliswaar ook wat terug maar in een veel minder heftige vergelijking als jij nu maakt met nieuwe topics. Zie het meer als een ontmoetingsplaats waar gelijkgezinden elkaar treffen.
Dat slowchats steeds populairder worden is me ook opgevallen.
pi_180117544
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:54 schreef LCMS het volgende:
wat doet de zolderkamerautist dan tegenwoordig? Of is dat een uitstervend ras?
Livestreamen op Twitch en hopen dat ze beroemd en rijk worden.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:40:14 #25
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180118461
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:54 schreef LCMS het volgende:
wat doet de zolderkamerautist dan tegenwoordig? Of is dat een uitstervend ras?
De zolderkamerautist wordt nu gewaardeerd voor de nerd die hij is. Zolderkamerautisten veranderen in gewilde IT ondernemers.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180118464
Voor mijn gevoel klopt dit ook wel. Ik zit sinds 2002 op fora zo'n beetje en heb er de laatste tijd echt veel zien verdwijnen. Ook meer generieke fora zoals een creativiteitsforum. Die heeft het nog geprobeerd om meer leden te trekken door ook meer algemene subfora te openen. Maar tocht stopt het forum per 1 juli ;(

En ik merk het ook bij lotgenotencontacten. Ik heb bijvoorbeeld diabetes, maar de diabetesfora worden steeds rustiger. Het verplaatst zich allemaal naar Facebook- en Whatsappgroepen.

Ik ben zelf ook wel lid van veel Facebookgroepen, maar het fijne aan een forum zoals dit vind ik dat het zo algemeen is. Een Facebook-groep heeft toch vaak 1 bepaald thema.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:42:28 #27
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180118511
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:40 schreef _Hestia_ het volgende:
Voor mijn gevoel klopt dit ook wel. Ik zit sinds 2002 op fora zo'n beetje en heb er de laatste tijd echt veel zien verdwijnen. Ook meer generieke fora zoals een creativiteitsforum. Die heeft het nog geprobeerd om meer leden te trekken door ook meer algemene subfora te openen. Maar tocht stopt het forum per 1 juli ;(

En ik merk het ook bij lotgenotencontacten. Ik heb bijvoorbeeld diabetes, maar de diabetesfora worden steeds rustiger. Het verplaatst zich allemaal naar Facebook- en Whatsappgroepen.

Ik ben zelf ook wel lid van veel Facebookgroepen, maar het fijne aan een forum zoals dit vind ik dat het zo algemeen is. Een Facebook-groep heeft toch vaak 1 bepaald thema.
En het is hier lekker anoniem :@

In een facebook- of whatsappgroep zou ik echt niet bespreken wat ik hier allemaal bespreek hoor.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180118563
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:42 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

En het is hier lekker anoniem :@

In een facebook- of whatsappgroep zou ik echt niet bespreken wat ik hier allemaal bespreek hoor.
Klopt idd, al kun je het net zo anoniem maken als je wilt natuurlijk. Ook op FB kun je een tweede account aanmaken bijvoorbeeld. Maar hier is de drempel wel lager ja.
pi_180118640
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:29 schreef NoXia het volgende:

[..]

Facebook groepen zijn inderdaad een prima platform om te discussiëren. Het enige echte nadeel is dat je niet anoniem bent. En dat was vroeger (<2000) toch wel een dingetje. Iedereen wilde anoniem zijn op Internet. Tegenwoordig is dit niet meer. Kijk maar naar Instagram. Hoereren voor volgers. :')
kan toch gewoon een fake account aanmaken?
pi_180118746
Ik zie zelf dat fora gericht op één hobby toch ook wel verdwijnen. Vaak richting Facebook.

Nadeel van FB vind ik dat als je iets zinnigs post over hobby X dat er dan iemand van hobby Y goedbedoeld maar onnozel gaat reageren. En FB bepaald wat jij te zien krijgt, zeker wat betreft oude onderwerpen vind je niets terug.

Dat indertijd de nieuwsgroepen ten onder gingen aan spam en trollen kwamen de fora op. Ook toen was het best wennen datje veel moeilijker een specifiek forum kon vinden dan een nieuwsgroep. Bovendien moest je van alles en nog wat lid worden.
pi_180118828
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:55 schreef qajariaq het volgende:
Ik zie zelf dat fora gericht op één hobby toch ook wel verdwijnen. Vaak richting Facebook.

Nadeel van FB vind ik dat als je iets zinnigs post over hobby X dat er dan iemand van hobby Y goedbedoeld maar onnozel gaat reageren. En FB bepaald wat jij te zien krijgt, zeker wat betreft oude onderwerpen vind je niets terug.

Dat indertijd de nieuwsgroepen ten onder gingen aan spam en trollen kwamen de fora op. Ook toen was het best wennen datje veel moeilijker een specifiek forum kon vinden dan een nieuwsgroep. Bovendien moest je van alles en nog wat lid worden.
Precies dit. Daarom vind ik Facebook waardeloos als discussieplatform. Ik kan vaak mijn eigen berichten niet eens terugvinden.
pi_180119267
Nou ja FB en Twitter gebruik loopt ook terug. Van Twitter al een langere tijd zelfs.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180120430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:58 schreef Somberling het volgende:

[..]

Precies dit. Daarom vind ik Facebook waardeloos als discussieplatform. Ik kan vaak mijn eigen berichten niet eens terugvinden.
Ja precies. Je kunt wel zoeken in Facebookgroepen, maar echt handig is dat niet als er heel veel gepost wordt. En sommige Facebookgroepen waarin ik zit hebben 80-90.000 leden. Dan is het geen doen.
pi_180124189
Forums met een vast onderwerp lopen best nog wel, al zitten er tussen die het zwaar hebben.
Meer mensen verhuizen richting Facebook en Twitter en vooral Reddit.

Hoe dat komt? Omdat alles snel snel snel moet.

Vroeger ook wat forums gehad, en mee gewerkt aan het bouwen ervan.
Die tijd werden er dagelijks tal van nieuwe forums opgezet. Veel dezelfde onderwerpen welke na 3 weken al weer down waren.
Van bijna al die knuddeforums, en photoshopturialsgedrochten is niets meer over.

En om eerlijk te zijn, zie ik FOK! ook snel verdwijnen.
Forum kost geld, en brengt niets op. FP draait nog redelijk maar mensen gebruiken steeds vaker adblockers, ghostery en dat soort zaken. Ook mobiele browsers ondersteunen steeds vaker een adblocker waardoor ook de FP straks langzaam niets meer gaat opleveren.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:01:03 #35
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180127879
Het op de man spelen kan hier achterwege blijven. Dank u.
With the stars as her umbrella
pi_180128299
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
Het op de man spelen kan hier achterwege blijven. Dank u.
Dit is nou precies een voorbeeld van modden waar Danny het over heeft in FB. Totaal geen pijl op te trekken.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:24:20 #37
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180128337
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit is nou precies een voorbeeld van modden waar Danny het over heeft in FB. Totaal geen pijl op te trekken.
Er zit inderdaad een grote subjectieve component aan. Heel vervelend.
Ik zou er over klagen bij Danny als ik jou was.
With the stars as her umbrella
pi_180128363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Er zit inderdaad een grote subjectieve component aan. Heel vervelend.
Ik zou er over klagen bij Danny als ik jou was.
Jij spoort echt niet! Jij bent écht een goede mod! _O- je vindt het blauwe erg aantrekkelijk hè?

Hendheeving!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 20:27:56 ]
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:27:29 #39
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180128390
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:25 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet _O- je vind het blauwe erg aantrekkelijk hè?

Hendheeving!
Ik ben de laatste die dát ontkent :)

Maar laten we weer ontopic gaan, is veel interessanter :*
With the stars as her umbrella
pi_180128396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:27 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ben de laatste die dát ontkent :)

Maar laten we weer ontopic gaan, is veel interessanter :*
Wel bedankt voor een real live voorbeeld _O_
pi_180128401
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:25 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet! Jij bent écht een goede mod! _O- je vindt het blauwe erg aantrekkelijk hè?

Hendheeving!
Euh vriend, je reactie sloeg kant nog wal. En was zeker niet ontopic.
Reageer gewoon op het onderwerp van het topic en niet op een TS of wie dan ook persoonlijk als daar niet om gevraagd wordt.

Discussie ok, maar je begon in het wilde weg ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180128441
En om dan wel ontopic te gaan juist dit soort dingen zorgt dus dat het uitsterft :)

Ik zit toch aardig wat jaren op Fok! en er waren altijd al dit soort dingetjes, maar dat lijkt erger te worden de laatste tijd, vraag me af waardoor dat komt?

Jongere generatie, minder respect, maar denken dat echt alles kan?
Ik weet het niet echt
Do what you love, love what you do!
pi_180128521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:28 schreef kree het volgende:

[..]

Euh vriend, je reactie sloeg kant nog wal. En was zeker niet ontopic.
Reageer gewoon op het onderwerp van het topic en niet op een TS of wie dan ook persoonlijk als daar niet om gevraagd wordt.

Discussie ok, maar je begon in het wilde weg ;)
Het gaat over het toontje en het niet hebben van ook maar enige vorm van beleid van dat geval van een mod.
Maar ey, ik bemoei niet *O* ze is gewoon totaal niet serieus te nemen op die manier(al zou serieus nemen waarschijnlijk een deel van de problemen wegnemen).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 20:38:58 ]
  Admin vrijdag 29 juni 2018 @ 20:38:25 #44
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180128539
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:32 schreef kree het volgende:
En om dan wel ontopic te gaan juist dit soort dingen zorgt dus dat het uitsterft :)

Ik zit toch aardig wat jaren op Fok! en er waren altijd al dit soort dingetjes, maar dat lijkt erger te worden de laatste tijd, vraag me af waardoor dat komt?

Jongere generatie, minder respect, maar denken dat echt alles kan?
Ik weet het niet echt
Ik stoor me inderdaad ook aan de manier waarop gecommuniceerd wordt. Ik kan er zelf af en toe ook wat van hoor, ik ben niet onschuldiger of heiliger, maar we zouden best met z'n allen kunnen proberen elkaar wat meer in de waarde te laten en discussies fel maar respectvol te voeren als we het oneens zijn. Je moet prima een felle discussie kunnen voeren en na afloop tegen elkaar kunnen zeggen dat je een goeie discussie hebt gehad.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:38:42 #45
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180128543
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het gaat over het toontje en het niet hebben van ook maar enige vorm van beleid van dat geval van een mod.
Maar ey, ik bemoei niet *O*
Als je klachten hebt over het modbeleid en/of het gebrek daar aan kun je klagen in FB. Niet hier.
With the stars as her umbrella
pi_180128567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik stoor me inderdaad ook aan de manier waarop gecommuniceerd wordt. Ik kan er zelf af en toe ook wat van hoor, ik ben niet onschuldiger of heiliger, maar we zouden best met z'n allen kunnen proberen elkaar wat meer in de waarde te laten en discussies fel maar respectvol te voeren als we het oneens zijn. Je moet prima een felle discussie kunnen voeren en na afloop tegen elkaar kunnen zeggen dat je een goeie discussie hebt gehad.
Komop ey, we zitten niet op het forum van de misdienaars hè Danny....

Maar over het voeren van discussie kan deze mod wel nog heel wat leren in ieder geval.

Daarnaast zou ik irl hetzelfde reageren. Dus zo alarmerend is het allemaal niet -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 20:44:16 ]
pi_180128608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik stoor me inderdaad ook aan de manier waarop gecommuniceerd wordt. Ik kan er zelf af en toe ook wat van hoor, ik ben niet onschuldiger of heiliger, maar we zouden best met z'n allen kunnen proberen elkaar wat meer in de waarde te laten en discussies fel maar respectvol te voeren als we het oneens zijn. Je moet prima een felle discussie kunnen voeren en na afloop tegen elkaar kunnen zeggen dat je een goeie discussie hebt gehad.
Ja dat denk ik ook, bedoel er is niks mis mee en je kunt het oneens zijn met elkaar en echt elkaar in de haren vliegen met punten, maar dat is het probleem dus niet.

Wat het wel is, is dat er nu soort van one-liners vaak dan heen en weer gegooid gaan worden die direct een aanval zijn op iemand persoonlijk (met dingen dus die helemaal niks met de discussie te maken hebben) om maar de mond te snoeren en stoer te doen ofzo??? weet niet.

Dat is denk een verschil met vroeger.
Do what you love, love what you do!
pi_180128620
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, bedoel er is niks mis mee en je kunt het oneens zijn met elkaar en echt elkaar in de haren vliegen met punten, maar dat is het probleem dus niet.

Wat het wel is, is dat er nu soort van one-liners vaak dan heen en weer gegooid gaan worden die direct een aanval zijn op iemand persoonlijk (met dingen dus die helemaal niks met de discussie te maken hebben) om maar de mond te snoeren en stoer te doen ofzo??? weet niet.

Dat is denk een verschil met vroeger.
Dit is geen FB :{w
  Admin vrijdag 29 juni 2018 @ 20:45:09 #49
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180128625
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Komop ey, we zitten niet op het forum van de misdienaars hè Danny....

Maar over het voeren van discussie kan deze mod wel nog heel wat leren in ieder geval.
Tuurlijk. Mods zijn ook maar mensen. Maar op basis van de drie verwijderde posts was de melding dat de persoonlijke aanvallen achterwege kunnen blijven gewoon terecht en jouw uitbarsting die daarop volgt was eigenlijk nergens voor nodig. imo.
Maar we gaan nogal offtopic en ook dat is niet zo netjes :P
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:45:57 #50
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180128638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, bedoel er is niks mis mee en je kunt het oneens zijn met elkaar en echt elkaar in de haren vliegen met punten, maar dat is het probleem dus niet.

Wat het wel is, is dat er nu soort van one-liners vaak dan heen en weer gegooid gaan worden die direct een aanval zijn op iemand persoonlijk (met dingen dus die helemaal niks met de discussie te maken hebben) om maar de mond te snoeren en stoer te doen ofzo??? weet niet.

Dat is denk een verschil met vroeger.
Ugh dit ja.
With the stars as her umbrella
pi_180128640
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit is geen FB :{w
Dit is ontopic clown, ga jij maar naar feedback doeeeei :P
Do what you love, love what you do!
  Admin vrijdag 29 juni 2018 @ 20:48:08 #52
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180128659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, bedoel er is niks mis mee en je kunt het oneens zijn met elkaar en echt elkaar in de haren vliegen met punten, maar dat is het probleem dus niet.

Wat het wel is, is dat er nu soort van one-liners vaak dan heen en weer gegooid gaan worden die direct een aanval zijn op iemand persoonlijk (met dingen dus die helemaal niks met de discussie te maken hebben) om maar de mond te snoeren en stoer te doen ofzo??? weet niet.

Dat is denk een verschil met vroeger.
Het is wel een groot deel van de reden waarom ik lange tijd FOK! gewoon niet leuk meer vond. Ik hoop dat we dat tij nog kunnen keren. Maar goed, we gaan nu denk ik wel erg offtopic zo ;)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180128718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is wel een groot deel van de reden waarom ik lange tijd FOK! gewoon niet leuk meer vond. Ik hoop dat we dat tij nog kunnen keren. Maar goed, we gaan nu denk ik wel erg offtopic zo ;)
Neuh tis juist denk erg ontopic zo?

Ik weet wel want kan me nog een keertje herinneren dat fok op zwart ging na een rel (rotterdam)
En kan best begrijpen dat jij er echt klaar mee bent dan ook.

De vraag is dan en ok de tt noemt fora in het algemeen, maar neem aan betrekking op fok! dus.

Hoe doe je dat?
Nieuwe users kun je niet echt veranderen, strenger mod beleid? trekt ook niet echt aan.

Het is nogal moeilijk om iets te verzinnen om het weer een beetje op te krikken.

En de nieuwe generatie kiest mss andere dingen nu. Maar voor mij???

Ik kan niet echt een alternatief vinden voor wat fok is ook.
Do what you love, love what you do!
pi_180128836
Edit, moest in FB. *O*

Gaat niet over onze lokale poes overigens.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:00:03 ]
pi_180128891
Loopt het bezoek hier op fok eigenlijk nog steeds terug? Ik heb niet echt het gevoel dat het veel rustiger is dan een jaar geleden bijvoorbeeld.

Verder hou je toch altijd wat nieuwe aanwas via Google lijkt mij. Fok forum duikt best vaak op in de Google zoekresultaten als ik iets willekeurigs zoek.
٩๏̯͡๏)۶
  Admin vrijdag 29 juni 2018 @ 21:02:21 #56
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180128909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Loopt het bezoek hier op fok eigenlijk nog steeds terug? Ik heb niet echt het gevoel dat het veel rustiger is dan een jaar geleden bijvoorbeeld.

Verder hou je toch altijd wat nieuwe aanwas via Google lijkt mij. Fok forum duikt best vaak op in de Google zoekresultaten als ik iets willekeurigs zoek.
We zitten een beetje stabiel nu, maar of er nou echt meer mensen bijkomen dan er opstappen weet ik niet. Dat is erg lastig te meten.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180129005
Ik denk dat het niet eens het bezoekers aantal is, meer de algehele mentaliteit van mensen naar elkaar.
Er zijn nl een aantal goede subfora wel, waarvan ik denk dat er echt mensen zijn die elkaar helpen.
Er gaat ook veel daarna via DM natuurlijk, gewoon omdat iedereen al bang is om het openbaar te zetten omdat ze dan gelijk afgezeken worden.

Prima in ONZ en hou dat dan ook onzin, in die andere fora moet dat niet, daar moet veel en veel strenger op gelet worden lijkt me.
Do what you love, love what you do!
pi_180129032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:07 schreef kree het volgende:
Ik denk dat het niet eens het bezoekers aantal is, meer de algehele mentaliteit van mensen naar elkaar.
Er zijn nl een aantal goede subfora wel, waarvan ik denk dat er echt mensen zijn die elkaar helpen.
Er gaat ook veel daarna via DM natuurlijk, gewoon omdat iedereen al bang is om het openbaar te zetten omdat ze dan gelijk afgezeken worden.

Prima in ONZ en hou dat dan ook onzin, in die andere fora moet dat niet, daar moet veel en veel strenger op gelet worden lijkt me.
GC/ONZ/KLB is toch allemaal dezelfde niet serieuze pot. Zo wordt er in ieder geval wel mee omgegaan.
pi_180129055
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

GC/ONZ/KLB is toch allemaal dezelfde niet serieuze pot. Zo wordt er in ieder geval wel mee omgegaan.
Nou wellicht is dat iets om naar te kijken om dat een soort van meer in 1 sub forum te zetten?

GC moet je wel houden
ONZ/KLB is wel beetje hetzelfde denk
Do what you love, love what you do!
pi_180129120
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wellicht is dat iets om naar te kijken om dat een soort van meer in 1 sub forum te zetten?

GC moet je wel houden
ONZ/KLB is wel beetje hetzelfde denk
Ik denk dat het gros er zo tegenaan kijkt. In ieder geval als ik de oudere users >2010 ofzo hoor wel.

Ben het met je eens dat buiten deze 3 het serieus moet zijn.

Daarom ook mijn felle reactie zojuist. Het beleid is totaal niet bestaand. Iedere mod zijn eigen beleid, dat werkt niet. Dat is wat Danny net zelf in FB ook aangeeft.

Neem alleen al de laatste posts, sinds Danny meedoet zeg maar. Eerst zegt miauw dat alles naar fb moet, het topic neemt vervolgens een wending, en totaal niks meer te zien van modgedrag. Dat is inconsequent. Dat irriteert users en maakt het totaal onduidelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:15:58 ]
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:18:44 #61
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180129189
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wellicht is dat iets om naar te kijken om dat een soort van meer in 1 sub forum te zetten?

GC moet je wel houden
ONZ/KLB is wel beetje hetzelfde denk
GC is een serieus forum. Er is natuurlijk ruimte voor luchtige onderwerpen maar het heeft niet eenzelfde karakter als ONZ of KLB. En ook tussen die twee zie ik wel een verschil.
With the stars as her umbrella
pi_180129228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

GC is een serieus forum. Er is natuurlijk ruimte voor luchtige onderwerpen maar het heeft niet eenzelfde karakter als ONZ of KLB. En ook tussen die twee zie ik wel een verschil.
Klopt maar wellicht is dat juist het probleem?
Dat er teveel subforums zijn met allemaal verschillende regels en mods ook?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:21:59 #63
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180129245
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:21 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt maar wellicht is dat juist het probleem?
Dat er teveel subforums zijn met allemaal verschillende regels en mods ook?
Wat ís het probleem dan?
With the stars as her umbrella
pi_180129261
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat ís het probleem dan?
Dat staat in zijn 2e deel. :')
pi_180129270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat ís het probleem dan?
Nou wat ik net zeg.

Bedoel we zoeken even een oplossing of idee mss, van hoe we een beetje fora weer op gang helpen.
Of in dit geval dus Fok!

Doe maar wat ideeen dus :)
Do what you love, love what you do!
pi_180129289
Het probleem schetst zich net zelf in de laatste +~ 20 posts. Van veel te streng modden naar niet modden in 3....2....1.....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:25:21 ]
pi_180129323
Was ik nou echt zo onduidelijk dan :') hahaha

Vraag maar dan :)

Maar het is ook aan een ieder die dit leest natuurlijk om ideeën te geven :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:27:50 #68
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180129337
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wat ik net zeg.

Bedoel we zoeken even een oplossing of idee mss, van hoe we een beetje fora weer op gang helpen.
Of in dit geval dus Fok!

Doe maar wat ideeen dus :)
Aha. Ik zie dat zelf anders.
Ik denk dat het een gebrek aan leuke, creatieve inhoud is en een vervelende mentaliteit. Zodra een bepaalde user iets zegt er meteen bovenop duiken, sneren en dat soort ongein.
Denk dat dat mensen ook weerhoudt om nog leuk te willen posten.
With the stars as her umbrella
pi_180129357
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:27 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

en een vervelende mentaliteit. Zodra een bepaalde user iets zegt er meteen bovenop duiken, sneren en dat soort ongein.
Denk dat dat mensen ook weerhoudt om nog leuk te willen posten.
Nou, kijk eens in de spiegel dan :D
pi_180129380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:27 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Aha. Ik zie dat zelf anders.
Ik denk dat het een gebrek aan leuke, creatieve inhoud is en een vervelende mentaliteit. Zodra een bepaalde user iets zegt er meteen bovenop duiken, sneren en dat soort ongein.
Denk dat dat mensen ook weerhoudt om nog leuk te willen posten.
Ja dat denk ik ook, maar die kun je niet echt eruit filteren ook.
Wellicht is het de hele maatschappij haast die zo nu is al.

Heb jij nog een idee? Denk wat samenvoegen in fora die min of meer hetzelfde doen zou helpen?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:30:35 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180129388
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nou, kijk eens in de spiegel dan :D
Het is eigenlijk exact dit gedrag. Je vindt het blijkbaar normaal om TS te beledigen, want dat is grappig bedoeld. Vervolgens verwijder ik jouw post en andere post die niet ok zijn en je gaat dreinen als een klein kind.
Hou toch op man.
With the stars as her umbrella
pi_180129397
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nou, kijk eens in de spiegel dan :D
Hoewel je dus net nog zinnige dingen zei. Dit dus juist, waarom?????

Echt leg dat eens even uit nu?
Juist omdat je het er eigenlijk zelf net nog over hebt. Denk je dat dat soort reacties werken en wat wil je er mee bereiken?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:35:13 #73
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180129448
To be continued. Ik ga nog even van de zon en een terrasje genieten.
With the stars as her umbrella
pi_180129472
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
To be continued. Ik ga nog even van de zon en een terrasje genieten.
Ja doe dat ;)

wss Blue_note toch weer te laf om dan te reageren behalve weer de aanvallende richting te kiezen. Nou het probleem is duidelijk ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180129538
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:36 schreef kree het volgende:

[..]

Ja doe dat ;)

wss Blue_note toch weer te laf om dan te reageren behalve weer de aanvallende richting te kiezen. Nou het probleem is duidelijk ;)
:') x 10000.

Miauw is gewoon een nutteloze mod. Period.
Haar samenvatting van ergelijk gedrag is een beschrijving van haarzelf. Daar zijn legio voorbeelden van.

Toch weer te laf ook echt :'). Ga een beertje vangen man. :W

Sneeuwvlokjes united hier. Ik begrijp opeens wel weer waarom het minder en minder gaat :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:46:19 ]
pi_180129656
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

:') x 10000.

Miauw is gewoon een nutteloze mod. Period.
Haar samenvatting van ergelijk gedrag is een beschrijving van haarzelf. Daar zijn legio voorbeelden van.

Toch weer te laf ook echt :'). Ga een beertje vangen man. :W

Sneeuwvlokjes united hier. Ik begrijp opeens wel weer waarom het minder en minder gaat :D
haha tja, ok ik ben het niet met je eens, maar goed. wat je zegt zou zeggen ga je gang :)
Do what you love, love what you do!
pi_180129668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:49 schreef kree het volgende:

[..]

haha tja, ok ik ben het niet met je eens, maar goed. wat je zegt zou zeggen ga je gang :)
Wat wil je nou zeggen?
pi_180129684
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen?
Dat je de rest via DM mag doen en niet meer in dit topic. :)
Do what you love, love what you do!
pi_180129695
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:51 schreef kree het volgende:

[..]

Dat je de rest via DM mag doen en niet meer in dit topic. :)
Dat jij mij een totaal onnozele DM stuurt om wat uit te lokken zullen we maar achterwege laten? En je dan voordoen als model user. Je bent gewoon een achterbakse lul. Punt.

En ik zal gelijk naar je luisteren ja :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:54:46 ]
pi_180129754
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:52 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat jij mij een totaal onnozele DM stuurt om wat uit te lokken zullen we maar achterwege laten? En je dan voordoen als model user. Je bent gewoon een achterbakse lul. Punt.

En ik zal gelijk naar je luisteren ja :')
Wat lul je nu gek??? dat heb ik helemaal niet gedaan, ik ga vragen om dit weg te laten halen nu gelijk zoals ik al eerder zei, je voegt niks toe, je zit uit te lokken alleen en nu ga je het op mij gooien omdat ik er tegen in ga. ja lekker doei dan, eerder zei je trouwens nog iets wat ok was. dank daarvoor nog
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:58:17 #81
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180129789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:56 schreef kree het volgende:

[..]

Wat lul je nu gek??? dat heb ik helemaal niet gedaan, ik ga vragen om dit weg te laten halen nu gelijk zoals ik al eerder zei, je voegt niks toe, je zit uit te lokken alleen en nu ga je het op mij gooien omdat ik er tegen in ga. ja lekker doei dan, eerder zei je trouwens nog iets wat ok was. dank daarvoor nog
Je bent echt een zeer bijzonder iemand. Je bent OF dement, of hebt een gespleten persoonlijkheid.
Die DM kunnen mods gewoon zien. Don't worry.

Heb je toevallig net een foutje gemaakt met je kloon account of je vriendje ingeschakelt? _O-

Prachtige einde dit!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:59:32 ]
pi_180129824
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je bent echt een zeer bijzonder iemand. Je bent OF dement, of hebt een gespleten persoonlijkheid.
Die DM kunnen mods gewoon zien. Don't worry.

Heb je toevallig net een foutje gemaakt met je kloon account of je vriendje ingeschakelt? _O-

Prachtige einde dit!
Ja het einde van jou in dit topic hoop ik, fijne avond verder he
Do what you love, love what you do!
pi_180130225
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je bent echt een zeer bijzonder iemand. Je bent OF dement, of hebt een gespleten persoonlijkheid.
Die DM kunnen mods gewoon zien. Don't worry.

Heb je toevallig net een foutje gemaakt met je kloon account of je vriendje ingeschakelt? _O-

Prachtige einde dit!
Echt je veroorzaakte nu dingen die er dus helemaal niet waren en het is allemaal opgelost al hoor.

Waar haal je het vandaa??? dikke retard ben je en van mij mag je een ban krijgen ook nu door dit want ik moest dit dus weer horen via DM, dikke lul met jou je hoort hier niet thuis..
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:57:31 #85
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_180130635
Nou moe, zo kan ie wel weer. :{w
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_180130759
Niet tegen drank kunnen.. :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_180130923
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:57 schreef Kerplunk het volgende:
Nou moe, zo kan ie wel weer. :{w
wil wel een ban eigenlijk op die clown, wat denkt ie wel niet, ik krijg er DM over nl en geen idee waarom, maar weer opzet voor een drama, ik ga er niet in mee dus.
Do what you love, love what you do!
pi_180133833
Dat het in een topic als dit weer persoonlijk moest worden is tekenend voor dit forum. Ik heb er op deze manier echt geen zin meer in.
pi_180133913
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 04:01 schreef Somberling het volgende:
Dat het in een topic als dit weer persoonlijk moest worden is tekenend voor dit forum. Ik heb er op deze manier echt geen zin meer in.
Ja het probleem dus, nu ben ik die gast alweer vergeten want ik heb geen kloon ik post hier al sinds het begin dat ik me registreerde nl onder deze naam. aaname 1 die al fout is.

En verder ben ik er sowieso al tegen en we zijn het er allemaal mee eens dat dit zelfs hier nu gebeurt?

Wat kunnen we daar aan doen, want dat is de oplossing namelijk. :)
Do what you love, love what you do!
pi_180133923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 04:45 schreef kree het volgende:

[..]

Ja het probleem dus, nu ben ik die gast alweer vergeten want ik heb geen kloon ik post hier al sinds het begin dat ik me registreerde nl onder deze naam. aaname 1 die al fout is.

En verder ben ik er sowieso al tegen en we zijn het er allemaal mee eens dat dit zelfs hier nu gebeurt?

Wat kunnen we daar aan doen, want dat is de oplossing namelijk. :)
Ik denk dat ik me lekker ga bezighouden met de echte wereld ipv online een oorlogje voeren met vervelende mensen waar totaal geen energie uit te halen is. Ben wel weer klaar met dit forum.

Ik zal je een dezer dagen toevoegen op Facebook als je dat ok vind.
pi_180134045
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 04:54 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me lekker ga bezighouden met de echte wereld ipv online een oorlogje voeren met vervelende mensen waar totaal geen energie uit te halen is. Ben wel weer klaar met dit forum.

Ik zal je een dezer dagen toevoegen op Facebook als je dat ok vind.
Dat is ok, maar ook geen oplossing enzo.
Facebook is aleen maar groepjes kennen en er zit totaal geen structuur ib.
HEt kan trouwens wel helpen om anderen te leren kennen, maar dat is op een heel andere ma nier als zo hier :)

Ik denk dat Fok! nog best een kans maakt maar het is zoeken naarde weg ernaar enzo vooral. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180134100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 06:27 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is ok, maar ook geen oplossing enzo.
Facebook is aleen maar groepjes kennen en er zit totaal geen structuur ib.
HEt kan trouwens wel helpen om anderen te leren kennen, maar dat is op een heel andere ma nier als zo hier :)

Ik denk dat Fok! nog best een kans maakt maar het is zoeken naarde weg ernaar enzo vooral. ;)
Ik erger me er aan dat ik anoniem wordt aangevallen door users. Ik behandel iedereen zoals ik zelf ook behandeld wil worden en als iemand mij van iets beschuldigd wil ik graag weten wie ik voor me heb. Maar goed, mensen hebben een grote bek vanachter hun nickname. Op straat gebeuren dit soort dingen nooit.
pi_180134745
Het lijkt hier wel een kippenhok. Rustig aan, dames. Stress is slecht voor je bloeddruk.
  Forum Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 08:48:32 #94
58651 crew  murp
murp
pi_180134774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:45 schreef Mariocash het volgende:
Het lijkt hier wel een kippenhok. Rustig aan, dames. Stress is slecht voor je bloeddruk.
inderdaad zeg. Mochten jullie het voor de schermen willen uitvechten, luister dan naar elkaar zeg.

Wel jammer dat zon topic oversneeuwd wordt door een “ruzie” van 2 users ;(
  zaterdag 30 juni 2018 @ 08:53:35 #95
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_180134826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:48 schreef murp het volgende:

[..]

inderdaad zeg. Mochten jullie het voor de schermen willen uitvechten, luister dan naar elkaar zeg.

Wel jammer dat zon topic oversneeuwd wordt door een “ruzie” van 2 users ;(
Wilde het eerst verwijderen maar eigenlijk past het heel erg goed in dit topic.

Jammer wel ja.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:05:01 #96
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180134994
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 04:01 schreef Somberling het volgende:
Dat het in een topic als dit weer persoonlijk moest worden is tekenend voor dit forum. Ik heb er op deze manier echt geen zin meer in.
De grap is dat dit op social media als Facebook juist alléén maar gebeurt, omdát het persoonlijk is.

Het grote verschil zit hem in gebruiksgemak. Appje openen, meteen onzin lezen, meteen kunnen reageren, meteen fotootje delen van hoe goed je het hebt.
Op een forum moet je eerst naar de website gaan, een topic openen, lezen en het reactie vak staat onderaan etc.
En je moet je foto uploaden op een ándere website (dit was vroeger al een probleem voor mensen met wat minder computer aanleg), dan een linkje kopiëren, plakken en tussen moeilijke karakters zetten. Gebruiksgemak is hetgeen waar fora aan ten onder gaan, naast de desinteresse bij ouder worden (mensen die vroeger al geen fora bezochten, doen dat nu nog niet (maar wel Facebook etc, maar een groot aantal mensen die wel fora bezochten zijn daarmee gestopt omdat ze het niet meer interesseert oid).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:07:24 #97
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180135038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 06:27 schreef kree het volgende:

[..]

Facebook is aleen maar groepjes kennen en er zit totaal geen structuur ib.
Dat vind ik ook idd. Ondanks de ontzettend vervelende structuur van Facebook is het nog steeds aardig populair. Je kan niks terug vinden nadat je een keer op "terug" duwt of als je de site/app heropent :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:09:05 #98
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135064
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

:') x 10000.

Miauw is gewoon een nutteloze mod. Period.
Dit soort opmerkingen leiden - als ik ze tegen kom - tot hele vlugge bans. Mods zijn mensen die hun fucking vrije tijd vrijwillig en belangeloos opgeven om te zorgen dat JIJ een plekje hebt waar je je kunt uiten. En daar verwacht ik eenvoudigweg een normale, respectvolle houding voor terug. Ik ga er dan ook vanuit dat je je toon richting crewleden 180 graden aanpast.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:12:19 #99
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_180135093
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:09 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen leiden - als ik ze tegen kom - tot hele vlugge bans. Mods zijn mensen die hun fucking vrije tijd vrijwillig en belangeloos opgeven om te zorgen dat JIJ een plekje hebt waar je je kunt uiten. En daar verwacht ik eenvoudigweg een normale, respectvolle houding voor terug. Ik ga er dan ook vanuit dat je je toon richting crewleden 180 graden aanpast.
Wij met zijn allen zorgen er weer voor dat JIJ ervan kan leven. Daar mag je toch best capabele mods voor terug verwachten. Of is het alleen ja en amen knikken.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:18:21 #100
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135162
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:12 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wij met zijn allen zorgen er weer voor dat JIJ ervan kan leven. Daar mag je toch best capabele mods voor terug verwachten. Of is het alleen ja en amen knikken.
Je kunt gewoon posten en de mods hun werk laten doen. Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat op een normale manier uiten (op de JUISTE plek). Krijg je geen bevredigend antwoord kun je mailen naar forum@fok.nl voor een oordeel van hogerhand. En dat kan allemaal binnen doodnormale fatsoensnormen. Kun je niet op een fatsoenlijke manier met je postrechten hier omgaan dan raak je ze kwijt. Als ik bij jou thuis kom en ik ga je vervolgens zitten afkraken en je nutteloze gastheer noemen wijs je me ook de deur. Dat is hier niet anders.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 juni 2018 @ 09:29:49 #101
442397 UitStraling
pi_180135363
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:12 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wij met zijn allen zorgen er weer voor dat JIJ ervan kan leven. Daar mag je toch best capabele mods voor terug verwachten. Of is het alleen ja en amen knikken.
Dit is zo'n nutteloos dogma, dat is hetzelfde als tegen de politieagent zeggen dat hij respect moet tonen want je faciliteert zijn salaris :')

Veel mensen denken tegenwoordig vanuit de ik vorm omdat ze zichzelf zo belangrijk vinden terwijl ze dat niet zijn, je kunt ook die politieagent een knuffel geven omdat hij eerder op de dag drie bezopen autorijders van de weg heeft gehaald die anders wellicht een naaste van je aangereden hadden.

Beetje nadenken en wat socialer zijn dan je eigen voortuintje, we zijn mensen, laat het ons sieren :)
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:38:13 #102
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_180135488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:18 schreef Danny het volgende:
Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat op een normale manier uiten
Het zou je sieren als eigenaar als je dat zelf ook deed. Dat was de reden van mijn post.
pi_180135531
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:38 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het zou je sieren als eigenaar als je dat zelf ook deed. Dat was de reden van mijn post.
Laat gaan, het is nu in ieder geval duidelijk waar de problemen ontstaan en dat ze niet worden opgelost.

Een beetje hetzelfde probleem als in de katholieke kerk.

Ik snap volkomen waarom meer mensen blijven afhaken in ieder geval. Zo blijft alleen de kneuzenkermis bestaan.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:40:51 #104
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:38 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het zou je sieren als eigenaar als je dat zelf ook deed. Dat was de reden van mijn post.
Ik heb elders ook al gezegd - maar wil dat hier best herhalen - dat ik me ook weleens laat gaan. We zijn wat dat betreft allemaal mens. Structureel op de man spelen is iets heel anders.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180135558
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:09 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen leiden - als ik ze tegen kom - tot hele vlugge bans. Mods zijn mensen die hun fucking vrije tijd vrijwillig en belangeloos opgeven om te zorgen dat JIJ een plekje hebt waar je je kunt uiten. En daar verwacht ik eenvoudigweg een normale, respectvolle houding voor terug. Ik ga er dan ook vanuit dat je je toon richting crewleden 180 graden aanpast.
Slaat natuurlijk he-le-maal nergens op, dat argument van vrije tijd, belangeloos etc.

Als je het gratis doet mag je fout op fout stapelen? Ok! Nou als dat het beleid is, top jongen ^O^
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:42:36 #106
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135566
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Laat gaan, het is nu in ieder geval duidelijk waar de problemen ontstaan en dat ze niet worden opgelost.

Een beetje hetzelfde probleem als in de katholieke kerk.

Ik snap volkomen waarom meer mensen blijven afhaken in ieder geval. Zo blijft alleen de kneuzenkermis bestaan.
En weer iedereen die anders denkt dan jij aanvallen, maar verwachten zelf NIET behandeld te worden zoals je anderen behandelt. Zo werkt het niet in het leven.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180135580
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:42 schreef Danny het volgende:

[..]

En weer iedereen die anders denkt dan jij aanvallen, maar verwachten zelf NIET behandeld te worden zoals je anderen behandelt. Zo werkt het niet in het leven.
Mijn leven werkt anders meer dan prima :D
Als je zo lichtgeraakt bent als jij kan ik me wel voorstellen dat het lastig leven is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 09:44:02 ]
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:44:00 #108
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135592
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Slaat natuurlijk he-le-maal nergens op, dat argument van vrije tijd, belangeloos etc.

Als je het gratis doet mag je fout op fout stapelen? Ok! Nou als dat het beleid is, top jongen ^O^
Lezen is lastig, ik weet het. Ik lees ook weleens ergens overheen. Maar ik zei toch echt:
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:18 schreef Danny het volgende:

Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat op een normale manier uiten (op de JUISTE plek). Krijg je geen bevredigend antwoord kun je mailen naar forum@fok.nl voor een oordeel van hogerhand. En dat kan allemaal binnen doodnormale fatsoensnormen.
Misschien is het een idee om gewoon te lezen wat ik schrijf en daar niet zelfverzonnen conclusies aan te hangen?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:44:58 #109
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135611
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Mijn leven werkt anders meer dan prima :D
Prima. Als je namelijk doorgaat met op de man spelen en ander ongewenst gedrag vertonen kun je in dat leven straks meer tijd doorbrengen ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180135621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Lezen is lastig, ik weet het. Ik lees ook weleens ergens overheen. Maar ik zei toch echt:

[..]

Misschien is het een idee om gewoon te lezen wat ik schrijf en daar niet zelfverzonnen conclusies aan te hangen?
Lees je eigen posts eens terug en bekijk eens de (ontbrekende) lijn.

Het ga je goed jongen, het ga je goed :W
Ik zou echter zorgen voor een secundaire inkomstenbron. Gewoon een tip. Op deze manier haal je je pensioen niet met FOK!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 09:46:01 ]
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:46:07 #111
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135630
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Lees je eigen posts eens terug en bekijk eens de (ontbrekende) lijn.

Het ga je goed jongen, het ga je goed :W
Ik zou echter zorgen voor een secundaire inkomstenbron. Gewoon een tip. Op deze manier haal je je pensioen niet.
en weer op de man :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:47:01 #112
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_180135641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit is zo'n nutteloos dogma, dat is hetzelfde als tegen de politieagent zeggen dat hij respect moet tonen want je faciliteert zijn salaris :')

Veel mensen denken tegenwoordig vanuit de ik vorm omdat ze zichzelf zo belangrijk vinden terwijl ze dat niet zijn, je kunt ook die politieagent een knuffel geven omdat hij eerder op de dag drie bezopen autorijders van de weg heeft gehaald die anders wellicht een naaste van je aangereden hadden.

Beetje nadenken en wat socialer zijn dan je eigen voortuintje, we zijn mensen, laat het ons sieren :)
Mijn sociaal zijn bestaat uit het nemen van een FOK! abo. Niet uit het posten van een :') smiley.
pi_180135643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:46 schreef Danny het volgende:

[..]

en weer op de man :')
De waarheid is soms pijnlijk.
Bespaar je de moeite, dit is mijn allerlaatste post ever.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 09:47:59 #114
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180135652
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:47 schreef Blue_note het volgende:

[..]

De waarheid is soms pijnlijk.
Bespaar je de moeite, dit is mijn allerlaatste post ever.
Ok, bedankt voor de mededeling.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:50:01 #115
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_180135699
Ben er ook klaar mee. Kinderachtig kutzooitje.
pi_180136001
Elementair fatsoen is blijkbaar kinderachtig.
Weer iets geleerd.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 10:44:16 #117
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180136476
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:08 schreef Treinhomo het volgende:
Elementair fatsoen is blijkbaar kinderachtig.
Weer iets geleerd.
Het maakt niet uit hoe vaak ik zeg dat er prima kritiek mag worden gegeven, maar dat dat op normale toon en op de juiste plek hoort; de uitkomst is dat gelezen wordt dat kritiek verboden is en mensen maar op moeten rotten.
Ik snap ook prima dat iemand weleens een keer uit de bocht kan vliegen en uit frustratie oid iets roept. Dan is 't vaak voldoende om dat later even uit te leggen. Als het structureel gebeurt en mensen consistent in plaats van op basis van argumenten komen met persoonlijke zaken die er helemaal niets mee te maken hebben, of de discussiepartner ronduit beledigen of uitschelden, dan is die persoon zelf verkeerd bezig. Het is alleen zo jammer dat ze dat zelf niet helemaal snappen en vinden dat ze alles maar tegen iedereen moeten kunnen zeggen. Al helemaal omdat bij een fatsoenlijk weerwoord (ik ben volgens mij nergens onhebbelijk of op de man geweest hier) ze met veel theater opstappen. Dan lijkt het erop dat ze niet willen dat iedereen een mening moet kunnen geven, maar dat ze willen dat iedereen zich alles laat zeggen zonder enig weerwoord. En da's niet heel realistisch imo.
Maar als mensen die alleen maar anderen op de man aan kunnen vallen en daarop worden aangesproken vertrekken blijft vanzelf een clubje over dat wel fel en hard kan discussiëren op argumenten, zonder op de man te spelen. Dat zijn die heerlijke discussies waar je na afloop eigenlijk gewoon kunt zeggen 'lekkere discussie, biertje doen?'
Zoals het hoort zeg maar.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180141403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe vaak ik zeg dat er prima kritiek mag worden gegeven, maar dat dat op normale toon en op de juiste plek hoort; de uitkomst is dat gelezen wordt dat kritiek verboden is en mensen maar op moeten rotten.
Ik snap ook prima dat iemand weleens een keer uit de bocht kan vliegen en uit frustratie oid iets roept. Dan is 't vaak voldoende om dat later even uit te leggen. Als het structureel gebeurt en mensen consistent in plaats van op basis van argumenten komen met persoonlijke zaken die er helemaal niets mee te maken hebben, of de discussiepartner ronduit beledigen of uitschelden, dan is die persoon zelf verkeerd bezig. Het is alleen zo jammer dat ze dat zelf niet helemaal snappen en vinden dat ze alles maar tegen iedereen moeten kunnen zeggen. Al helemaal omdat bij een fatsoenlijk weerwoord (ik ben volgens mij nergens onhebbelijk of op de man geweest hier) ze met veel theater opstappen. Dan lijkt het erop dat ze niet willen dat iedereen een mening moet kunnen geven, maar dat ze willen dat iedereen zich alles laat zeggen zonder enig weerwoord. En da's niet heel realistisch imo.
Maar als mensen die alleen maar anderen op de man aan kunnen vallen en daarop worden aangesproken vertrekken blijft vanzelf een clubje over dat wel fel en hard kan discussiëren op argumenten, zonder op de man te spelen. Dat zijn die heerlijke discussies waar je na afloop eigenlijk gewoon kunt zeggen 'lekkere discussie, biertje doen?'
Zoals het hoort zeg maar.
Ik ben het met je eens, sowieso ook ik ga wel eens te ver denk ik.
Maargoed de mentaliteit is dan om maar te blijven zeuren tegen elkaar totdat het eigenlijk nergens meer over gaat en een mod het maar weg gooit of het topic sluit.

Denk ook zeker als user moet je dan mss ook wel eens de wijste zijn en het laten gaan.
En weet het dat is moeilijk en soms lukt het niet. Ook ik heb daar last van.
Maar denk dat dat vooral het probleem is nu :)
Do what you love, love what you do!
pi_180141703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de mededeling.
Na een goed gesprek met jou, waarvoor hulde en dank, neem ik mijn vorige post terug en ben ik er weer.

Danny, merci !
pi_180141772
Vond de manier waarop Miauw ingreep eigenlijk een voorbeeld van hoe het zou moeten. De persoon aanspreken en de-escaleren naar de mensen die haar te hulp schoten (lees zich ermee bemoeiden).

Of het consequent zo gaat weet ik niet. Ben er te weinig. Maar als je ontevreden bent, blijf eens in andere sub forums hangen en ervaar hoe er daar ge-mod wordt.

Kijken of Miauw dan wat meer waardering krijgt van sommige users...
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 16:14:47 #121
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180141946
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Na een goed gesprek met jou, waarvoor hulde en dank, neem ik mijn vorige post terug en ben ik er weer.

Danny, merci !
Jij ook. En gefeliciteerd met je 10 jarig FOK!jubileum (gisteren) ;)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180141985
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:10 schreef Mojo.jojo het volgende:
Vond de manier waarop Miauw ingreep eigenlijk een voorbeeld van hoe het zou moeten. De persoon aanspreken en de-escaleren naar de mensen die haar te hulp schoten (lees zich ermee bemoeiden).

Of het consequent zo gaat weet ik niet. Ben er te weinig. Maar als je ontevreden bent, blijf eens in andere sub forums hangen en ervaar hoe er daar ge-mod wordt.

Kijken of Miauw dan wat meer waardering krijgt van sommige users...
Voor de goede orde. Heb -Miauw- mijn excuses aangeboden. Betekent niet dat ik het nu wél eens ben met de mod acties, maar de excuses voor de manier waarop. Het hele oorzaak verhaal zal ik achterwege laten ;)
pi_180141988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij ook. En gefeliciteerd met je 10 jarig FOK!jubileum (gisteren) ;)
^O^
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 juni 2018 @ 16:18:52 #124
442397 UitStraling
pi_180142041
Zie je wel, met begripvol, beschaafd en aardig zijn is de wereld en dus ook Fok! een stuk leuker *O*
pi_180142064
Het gaat nog bijna een "feel good " topic worden zo :)
Do what you love, love what you do!
pi_180142069
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Zie je wel, met begripvol, beschaafd en aardig zijn is de wereld en dus ook Fok! een stuk leuker *O*
FOK!


;)
pi_180142130
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:19 schreef kree het volgende:
Het gaat nog bijna een "feel good " topic worden zo :)
Maar chef, jij hebt me wel wat bagger gePM't he .

Anyway. Onelove. *;

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 16:21:19 ]
pi_180142145
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Voor de goede orde. Heb -Miauw- mijn excuses aangeboden. Betekent niet dat ik het nu wél eens ben met de mod acties, maar de excuses voor de manier waarop. Het hele oorzaak verhaal zal ik achterwege laten ;)
*O* _O_
pi_180142172
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:21 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar chef, jij hebt me wel wat bagger gePM't he .

Anyway. Onelove. *;
Haha ja in het heetst van de strijd ;) maargoed dat maakt niet uit. alweer vergeten joh ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180142190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:22 schreef kree het volgende:

[..]

Haha ja in het heetst van de strijd ;) maargoed dat maakt niet uit. alweer vergeten joh ;)
Wil je zeggen dat je wel nuchter was :D :*?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 16:23:54 ]
pi_180142200
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat je wel nuchter was :D :*?
Niet echt :')

Haha
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:26:23 #132
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_180142244
Mensen willen gewoon apps. Een van de redenen dat reddit bijvoorbeeld prima loopt, daar zijn veel apps voor.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 16:27:57 #133
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180142286
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Mensen willen gewoon apps. Een van de redenen dat reddit bijvoorbeeld prima loopt, daar zijn veel apps voor.
nieuwe forumlayout geeft users straks de mogelijkheid een webapp te installeren op je mobiel. Maar goed, zover is het nog niet.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180142313
Mobiele versie van FOK! werkt toch prima?
Beter dan Tweakers ofzo....
Zeker met de quote functie.

Wat moet ik me met de Reddit apps (meerdere?) voorstellen?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 16:30:20 ]
pi_180142458
Hoef ook niet echt een app voor Fok! eigenlijk, opzich kun je nu mobiel gewoon alles doen wat je wil.

Krijg je alleen maar weer een balk erboven met menu etc etc. Of het percé dan de functionaliteit verbeterd vraag ik me maar af.

Ben wel benieuwd dan weer naar die webapp, maar we zullen zien :)
Do what you love, love what you do!
pi_180142501
Zou de webapp wel fijn vinden denk ik. Hoop dat deelquoten en foto's toevoegen dan wat makkelijker wordt.
pi_180142587
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:37 schreef Mojo.jojo het volgende:
Zou de webapp wel fijn vinden denk ik. Hoop dat deelquoten en foto's toevoegen dan wat makkelijker wordt.
mjah mobiel werkt het toch min of meer precies het zelfde als op een laptop met foto's toevoegen?
Het zou handig zijn om het als bijlage ofzo te kunnen uploaden wel, maar dat gaat heeeeeel veel server capaciteit kosten denk ik.
Do what you love, love what you do!
pi_180142772
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:37 schreef Mojo.jojo het volgende:
Zou de webapp wel fijn vinden denk ik. Hoop dat deelquoten en foto's toevoegen dan wat makkelijker wordt.
Deelquoten is inderdaad wel goed punt!

Foto's invoegen via het fotocameraatje gaat simpel toch?!
pi_180142912
Ik kan daar alleen een URL kwijt. Niet een foto selecteren van m'n mobiel?
pi_180142938
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:51 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ik kan daar alleen een URL kwijt. Niet een foto selecteren van m'n mobiel?
klopt maar zo gaat het ook op een laptop, het probleem is denk gewoon server ruimte/data daarvoor.
Do what you love, love what you do!
pi_180142947
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:51 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ik kan daar alleen een URL kwijt. Niet een foto selecteren van m'n mobiel?
Klopt. Dacht dat je de url ook bedoelde. Zo is het op desktop ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 16:53:27 ]
pi_180142989
Opzich en zie hier een verdien model in :) je zou natuurlijk het zo kunnen maken dat mensen met een abo bv gewoon een foto kunnen uploaden naar de fok! servers bv.

Maargoed, zoals het nu is, is het voor mij opzich ok :)
Do what you love, love what you do!
pi_180143028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:55 schreef kree het volgende:
Opzich en zie hier een verdien model in :) je zou natuurlijk het zo kunnen maken dat mensen met een abo bv gewoon een foto kunnen uploaden naar de fok! servers bv.

Maargoed, zoals het nu is, is het voor mij opzich ok :)
Denk niet dat abo's kosten coveren voor extra ruimte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 16:57:40 ]
pi_180143048
Zit ook op een ander klein forum. Die hebben iets van imgbb.com geïntegreerd, en dan kun je gewoon je foto's kiezen en wordt de url automatisch geplaatst. Kost geen serverruimte.
pi_180143056
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Denk niet dat abo's kosten coveren voor extra ruimte.
Niet nu, maar dat is een rekensom, denk best dat mensen iets meer willen betalen bv voor dat gemak. Moet het natuurlijk niet overdreven duur worden.
Maar gewoon kosten dekkend plus paar cent
Do what you love, love what you do!
pi_180143430
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:58 schreef kree het volgende:

[..]

Niet nu, maar dat is een rekensom, denk best dat mensen iets meer willen betalen bv voor dat gemak. Moet het natuurlijk niet overdreven duur worden.
Maar gewoon kosten dekkend plus paar cent
Ja waarom niet :) foto's maken een topic vaak ook wel leuker, dus dat zou win-win zijn.

Quote of reactie melding in een app zou ook wel tof zijn!
Push notificaties dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 17:13:16 ]
pi_180143836
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja waarom niet :) foto's maken een topic vaak ook wel leuker, dus dat zou win-win zijn.

Quote of reactie melding in een app zou ook wel tof zijn!
Push notificaties dus.
Is je kleine er al?
pi_180143946
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:24 schreef T-D het volgende:

[..]

Is je kleine er al?
Nee :(

:D ze laat op zich wachten.
pi_180144174
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja waarom niet :) foto's maken een topic vaak ook wel leuker, dus dat zou win-win zijn.

Quote of reactie melding in een app zou ook wel tof zijn!
Push notificaties dus.
Hmms die push notificaties zou ik zelf dan denk uitzetten, behalve wellicht voor DM of PM ofzo.

Haha zit nu al zat weg te swipen aan push zooi die ik eigenlijk niet eens hoef te zien.
En ja ik weet het, dat kan je uit zetten per app, maar geen zin om in te stellen :')
Do what you love, love what you do!
pi_180144194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:34 schreef kree het volgende:

[..]

Hmms die push notificaties zou ik zelf dan denk uitzetten, behalve wellicht voor DM of PM ofzo.

Haha zit nu al zat weg te swipen aan push zooi die ik eigenlijk niet eens hoef te zien.
En ja ik weet het, dat kan je uit zetten per app, maar geen zin om in te stellen :')
Het moet wel optioneel inderdaad....

Mobiele meldingen komen bij mij nu overigens sowieso niet meer binnen ?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 17:37:14 ]
pi_180144222
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee :(

:D ze laat op zich wachten.
Klein meisje ❤ ze komt wel. Baby's zijn fantastisch, puur en onbeschreven.
pi_180144252
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:37 schreef T-D het volgende:

[..]

Klein meisje ❤ ze komt wel. Baby's zijn fantastisch, puur en onbeschreven.
Ja ik (we!) zit er met smacht op te wachten, maar de natuur zal zijn werk moeten doen. Kan een hoop gebeuren in een paar uur, maar kan ook nog 2.5 week duren !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 17:38:27 ]
pi_180144280
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het moet wel optioneel inderdaad....

Mobiele meldingen komen bij mij nu overigens sowieso niet meer binnen ?
Je bedoelt die popup aan de zijkant?
Geen idee ik gebruik meestal de mobiele layout op mobiel en daar zitten ze sowieso niet in.
Do what you love, love what you do!
pi_180144316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:39 schreef kree het volgende:

[..]

Je bedoelt die popup aan de zijkant?
Geen idee ik gebruik meestal de mobiele layout op mobiel en daar zitten ze sowieso niet in.
Jawel, sinds donderdag ofzo ook mobiel. Naast je profiel bovenaan. Een belletje.

Althans iOS.
pi_180144337
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Jawel, sinds donderdag ofzo ook mobiel. Naast je profiel bovenaan. Een belletje.

Althans iOS.
Ah was me nog niet opgevallen :) Heb het ook niet vaak mobiel gebruikt de laatste dagen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180144493
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja ik (we!) zit er met smacht op te wachten, maar de natuur zal zijn werk moeten doen. Kan een hoop gebeuren in een paar uur, maar kan ook nog 2.5 week duren !
Ons menneke was prematuur, geboren met 33 weken na een heel snelle bevalling. Was gewoon ronduit kut. Hij is nu 7 maanden.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 17:48:24 #157
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180144508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:55 schreef kree het volgende:
Opzich en zie hier een verdien model in :) je zou natuurlijk het zo kunnen maken dat mensen met een abo bv gewoon een foto kunnen uploaden naar de fok! servers bv.

Maargoed, zoals het nu is, is het voor mij opzich ok :)
Dat is op zich wel een idee. Dat beperkt de hoeveelheid foto's natuurlijk. Maar een ander belangrijk punt is de juridische kant. Zeker met dit op komst:
EU verbiedt linken en citeren en eist uploadfilters

quote:
3s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:58 schreef Mojo.jojo het volgende:
Zit ook op een ander klein forum. Die hebben iets van imgbb.com geïntegreerd, en dan kun je gewoon je foto's kiezen en wordt de url automatisch geplaatst. Kost geen serverruimte.
Ik kan daarnaar kijken, maar ik ben ook met een andere user bezig die een uploadsysteem aan het bouwen is. Daar een integratie mee is misschien ook nog een optie, hoewel dat natuurlijk wel een startup is waarbij we nog niet weten hoe dat in de toekomst zal gaan lopen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja ik (we!) zit er met smacht op te wachten, maar de natuur zal zijn werk moeten doen. Kan een hoop gebeuren in een paar uur, maar kan ook nog 2.5 week duren !
je wordt vader? *O*
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180144912
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:47 schreef T-D het volgende:

[..]

Ons menneke was prematuur, geboren met 33 weken na een heel snelle bevalling. Was gewoon ronduit kut. Hij is nu 7 maanden.
Wel alles gewoon prima nu?
pi_180144924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een idee. Dat beperkt de hoeveelheid foto's natuurlijk. Maar een ander belangrijk punt is de juridische kant. Zeker met dit op komst:
EU verbiedt linken en citeren en eist uploadfilters

[..]

Ik kan daarnaar kijken, maar ik ben ook met een andere user bezig die een uploadsysteem aan het bouwen is. Daar een integratie mee is misschien ook nog een optie, hoewel dat natuurlijk wel een startup is waarbij we nog niet weten hoe dat in de toekomst zal gaan lopen.

[..]

je wordt vader? *O*
Ja :D kan letterlijk ieder moment gebeuren!
pi_180145181
Is mijn ventje. Met zijn twee tanden ❤❤
Als ik zeg: laat uw tanden eens zien grijnst en lacht ie zijn twee tandjes bloot. Net kleine pareltjes die tandjes, zo wit en vlijmscherp❤

[ Bericht 26% gewijzigd door T-D op 01-07-2018 02:19:33 ]
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 18:53:45 #161
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180145775
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:05 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja :D kan letterlijk ieder moment gebeuren!
Eerste?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180146109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:53 schreef Danny het volgende:

[..]

Eerste?
Yes sir! Baby girl.
pi_180146114
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:21 schreef T-D het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn ventje. Met zijn twee tanden ❤❤
Als ik zeg: laat uw tanden eens zien grijnst en lacht ie zijn twee tandjes bloot. Net kleine pareltjes die tandjes, zo wit en vlijmscherp❤
^O^
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 20:01:22 #164
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180147158
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Yes sir! Baby girl.
tijd om je usericon te veranderen van blauw naar roze dan :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 1 juli 2018 @ 23:25:07 #165
478810 Jarko12
Ng Ying Kungfu is mijn passie
pi_180177134
Forums moeten blijven _O_
pi_180182514
Heb de gehele discussie eens gelezen en ik denk ook dat 'grote' fora's uitsterven, en fora's met een specialisatie zullen blijven bestaan vanwege een trouwe gebruikersgroep.. Elk 'product' heeft een houdbaarheids-datum, kijk bijvoorbeeld naar de stille dood van Hyves en ook de populariteit van Facebook neemt af (https://nos.nl/artikel/22(...)aak-op-facebook.html)

Wat ook een negatieve invloed heeft op nieuwe bezoekers zijn de 'stam' gasten van het forum, wanneer een onbekend iemand in één van de slowchats reageert wordt deze vaak genegeerd of negatief benaderd (Persoonlijke ervaring). Dit weerhoud je ervan om deel te nemen aan de slowchats of überhaupt nog een post te maken.
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 17:16:26 #167
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180260305
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:54 schreef Infinti het volgende:

Wat ook een negatieve invloed heeft op nieuwe bezoekers zijn de 'stam' gasten van het forum, wanneer een onbekend iemand in één van de slowchats reageert wordt deze vaak genegeerd of negatief benaderd (Persoonlijke ervaring). Dit weerhoud je ervan om deel te nemen aan de slowchats of überhaupt nog een post te maken.
Ligt er wel een beetje aan waar en wanneer je reageert denk ik. Sommige SCs hebben dat heel sterk, anderen wat minder.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180260454
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:54 schreef Infinti het volgende:
Heb de gehele discussie eens gelezen en ik denk ook dat 'grote' fora's uitsterven, en fora's met een specialisatie zullen blijven bestaan vanwege een trouwe gebruikersgroep.. Elk 'product' heeft een houdbaarheids-datum, kijk bijvoorbeeld naar de stille dood van Hyves en ook de populariteit van Facebook neemt af (https://nos.nl/artikel/22(...)aak-op-facebook.html)

Wat ook een negatieve invloed heeft op nieuwe bezoekers zijn de 'stam' gasten van het forum, wanneer een onbekend iemand in één van de slowchats reageert wordt deze vaak genegeerd of negatief benaderd (Persoonlijke ervaring). Dit weerhoud je ervan om deel te nemen aan de slowchats of überhaupt nog een post te maken.
ja is het wel een beetje denk, Ik kan het makkelijk zeggen want heb er schijt aan en ken de meeste. Maar voor iemand djie nieuw is kan het nogal intimiderend over komen
Do what you love, love what you do!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')