abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juli 2018 @ 16:11:51 #226
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_180187861
Lunch O+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 2 juli 2018 @ 16:12:02 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180187865
Ga toch liever voor het diner.
pi_180187887
quote:
6s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat moet sowieso ja.

Haha ja idd, soms zie je mensen squaten en komen net op de 45graden enzo. Slaat nergens op.
Iedereen moet ergens beginnen toch
  maandag 2 juli 2018 @ 16:18:54 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180188019
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 16:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Iedereen moet ergens beginnen toch
Dat zeker. Maar dit zijn ook soms sporters die er dan veel gewicht opgooien.
Want ja meer gewicht is beter/stoerder vinden/denken ze

Terwijl mijn idee toch echt is dat de basis en de vorm het beste is.
pi_180188051
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 16:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zeker. Maar dit zijn ook soms sporters die er dan veel gewicht opgooien.
Want ja meer gewicht is beter/stoerder vinden/denken ze

Terwijl mijn idee toch echt is dat de basis en de vorm het beste is.
:Y liever wat lichter en goed diep kunnen zakken idd. Hoewel dat op dagen ook zonder gewicht niet even goed lukt :') :@
pi_180189051
Ook geen fan van lunges hier. Wel van lunches ook :9

Gewichtsafname ging heel goed de hele week, zelfs zondag niet aangekomen ondanks pokebowl met sojasaus op zaterdag, maar gisteren BBQ en vanmorgen dus toch wel +0.7 en daarmee terug op gewicht vorige week maandag. Was wel erg lekker en erg gezellig. Vandaag weer normaal lijstje en let goed op veel drinken, dan verwacht ik morgenochtend wel weer wat afname.

Kreeg vanmiddag als bedankje van een studente een reep Tony en vooralsnog lukt het me prima om daar met mate van te eten ipv dat het ding nu al op is.

O: yoghurt, low calorie meal, frambozen
L: 3 sneden brood, 1 met kipfilet en 2 met light smeerkaas
T: 30g Tony pompoenpitten en cranberry chocola, 150g kersen
T: eiwitreep
S: 60min body attack, 30 min cx worx
D: snijbonen met kipgehakt

Dit is 1195 kcal dus mag nog wel wat bij, denk dat ik nog wat Breyers ijs pak (laatst waren ze in de bonus en had ik een voorraadje ingeslagen O+ ). Vandaag mik ik op rond 1300-1350 uitkomen.
pi_180191135
Fijn dat het goed gaat, vlindertje! :)
pi_180191908
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ye 1 sec naar boven, 1 sec daar blijven en 2 sec naar beneden is wel nice. Dan heb je concentric, isometric en eccentric. De meeste mensen doen alleen concentric want dan kun je meer repjes machen. Liefst ook niet de hele range of motion want ook dat kost weer reps :+
Yep.
Of lekker halfjes doen. Zodat je helemaal geen rust op de spier hebt. Onderste helft van de squat blijven bijv.
Ga je kapot. *)
pi_180191959
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 16:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zeker. Maar dit zijn ook soms sporters die er dan veel gewicht opgooien.
Want ja meer gewicht is beter/stoerder vinden/denken ze

Terwijl mijn idee toch echt is dat de basis en de vorm het beste is.
Vrouwen nemen vaak te weinig gewicht tov wat ze kunnen. Ze onderschatten zichzelf.
En mannen vaak te veel gewicht, overschatten zichzelf. Vandaar dat mannen vaak maar een halve range of motion doen.. :D
  maandag 2 juli 2018 @ 19:09:39 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180192159
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:58 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Vrouwen nemen vaak te weinig gewicht tov wat ze kunnen. Ze onderschatten zichzelf.
En mannen vaak te veel gewicht, overschatten zichzelf. Vandaar dat mannen vaak maar een halve range of motion doen.. :D
Ik zie beide voorbij komen en andersom. Achja ieder moet z'n ding maar doen.
  maandag 2 juli 2018 @ 19:56:03 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_180193276
extra vijf pond verklaard.
Ik vind een cyclus van 23 dagen wel extreem kort :(
disclaimer
  maandag 2 juli 2018 @ 20:01:49 #237
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_180193476
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind een cyclus van 23 dagen wel extreem kort :(
Oef, dat is een trollcyclus de andere kant op -O-

Vakantie-schade lijkt hier redelijk mee te vallen, maar dat was wel te verwachten door minimale eetlust.

O: yoghurt met rabarbercompote
L: 3 crackers met runderrookvlees
T: Yoghurt. Alweer :'). En een banaan.
D: Kabeljauwburger, aardappelpartjes en een berg salade (ijsbergsla, tomaat, komkommer, zwarte olijven en wat feta).

Hebben jullie nog fijne recepten voor courgette? De tuin van mijn schoonmoeder produceert momenteel een overdaad aan courgette, dus ik heb er nu een stuk of 5 ( :') ) in mijn koelkast liggen.
pi_180196491
Ik vind courgette uit de oven (laatste paar minuutjes grillstand aan) lekker, bij stukje vlees of vis. Of een gevulde courgette met couscous-tomaat-komkommer-(evt feta en/of gehakt) mengsel?
  maandag 2 juli 2018 @ 21:57:27 #239
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_180198463
Gegrilde courgette O+ van de week maken voor bij de wok.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 2 juli 2018 @ 22:06:48 #240
335643 faptist
Maakt fouten
pi_180198838
Ik snap echt niet meer waar dit topic over gaat.
Komt door mijn desinteresse in de sportschool hoor. Snap ik. Weet ik.
Maar soms kom ik er zelfs met Google niet meer uit bij jullie :D
Doen jullie nog weleens andere dingen behalve sport en uitgaan?
Lees dit aub niet als verwijt, snauw of iets negatiefs , maar puur uit interesse. Hoe leven jullie?

Hier is het wakker worden met peuter. Werken. Kind ophalen. Boodschappen en koken. Even spelen. Uurtje /anderhalf wandelen -hopen dat kind al slaapt- en dan uitgeput naar bed.
En soms zie ik Mn man nog tussendoor (vaak valt hij met kind in slaap).

Ik heb momenteel moeite om in het gareel te blijven. Positief gezien: Sinds 1 juni heb ik nog nul eetbuien gehad. Dat is voor mij al langer dan in 5 jaar tijd.
Maar soms kom ik niet aan Mn kcal en heb ik er nog 400 over. Dan kan ik zó piekeren over wat/wel te eten dat ik er gespannen van wordt en wil snaaien.
Het maakt dan niet eens meer uit wat het is; alles kan en gaat dan naar binnen. Op zo’n moment kon ik ook hels worden (uit zn plaat gaande tokkie stijl) wanneer iemand ‘mijn’ chocolade/pindakaas/chips/troep op had gegeten.
Gisteren merkte ik op dat ik op dusdanige manier in de kast stond te zoeken naar voedsel dat ik huilend de deur dicht heb gedaan.

Vandaag heb ik een dag met volop snaaiende pubers in een pretpark gelopen en 5 uur over de busreis gedaan zonder 1 snoepje te eten of chips.
En nóg heb ik het idee dat het niet goed gaat, omdat ik zo’n 600 kcal boven Mn doel zit vandaag (achteraf 2 verkeerde keuzes gemaakt).
Ik vind het oprecht moeilijk dus kudoos voor jullie allen. Jullie doen het maar weer ff
^O^
  maandag 2 juli 2018 @ 22:14:22 #241
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180199131
Mijn gemiddelde werkdag:
Wakker worden
Honden uitlaten
Soms hardlopen
Werken
Honden uitlaten
Soms hardlopen
Koken
Eten
Huishouden doen/Netflixen/Dingen met mijn vrouw of vrienden doen/Trainen (donderdag)
Slapen

In t weekend kun je werken vervangen door dingen in huis doen, winkelen, of familie opzoeken ofzo.

In de winter komen daar op vrijdag-/zaterdag-/zondag-avond nog 2 tot 4 wedstrijden per week bij.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_180199454
Ik heb tot nu toe heel weinig gewerkt (max 4x4 uurtjes in de middag) dus alle tijd voor sporten, huishouden, hond en studie. Dat gaat per 1 sept. veranderen dus dan gaat mijn dagindeling drastisch veranderen. Maar 3-4x sporten per week is ook dan het streven :)
  maandag 2 juli 2018 @ 22:26:17 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_180199598
Ik vind anderhalf uur wandelen per dag best respectabel, faptist. Dat lukt mij echt niet.
Met kleine kinderen is het ook lastiger he. Al die fanatieke sporters hier hebben geen kleine kinderen voor zover ik weet. Maar dat wordt beter!

Mijn dag:

6:30 opstaan.
Mezelf aankleden en in de maquillage, kinderen wakker maken, verschonen, aankleden, voeren. Mealpreppen, ontbijten, tassen inpakken.
7:45 van huis, kind wegbrengen, werken.
Terug van werk, kinderen ophalen. 18:15 thuis. Snel koken, eten, kinderen in bad / bed. Keuken opruimen, vaatwasser doen.
20:30 alles slaapt, me -time. Snel omkleden. Rondje hardlopen. Half uurtje tv kijken. Douchen. Slapen. Repeat.
disclaimer
  maandag 2 juli 2018 @ 22:31:16 #244
335643 faptist
Maakt fouten
pi_180199774
Ja, geen kinderen hebben zorgt er wel voor dat je meer tijd aan jezelf kunt besteden natuurlijk.
Maar goed.. dan nog.. er zijn ook moeders die het wel lukt. Waarom mij dan niet?
En ik red het niet elke dag om zo lang te lopen maar 4x per week wel. Heb alleen verkeerde schoenen aangehad en nu last van nare blaren.

Misschien moet ik wat kritischer naar Mn dagplanning gaan kijken.
  maandag 2 juli 2018 @ 22:32:52 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_180199829
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:31 schreef faptist het volgende:
Ja, geen kinderen hebben zorgt er wel voor dat je meer tijd aan jezelf kunt besteden natuurlijk.
Maar goed.. dan nog.. er zijn ook moeders die het wel lukt. Waarom mij dan niet?
En ik red het niet elke dag om zo lang te lopen maar 4x per week wel. Heb alleen verkeerde schoenen aangehad en nu last van nare blaren.

Misschien moet ik wat kritischer naar Mn dagplanning gaan kijken.
zijn er moeders die dat lukt ja? Naam en rugnummers! Ik ken ze niet :')
disclaimer
pi_180200027
Ik heb inderdaad geen kinderen en ook niet een heel uitgebreid sociaal leven, dat helpt inderdaad wel mee wat betreft tijd voor sporten.
Gemiddelde dag gaat hier zo:
7.40 wekker, opstaan aankleden spullen in tas gooien en 7.55 op de fiets naar station
8.35 op werk
16.50 weer richting de trein
17.30 thuis

Avonden: maandag 19-20.30 sport, woensdag 20-20.30 sport, vrijdag 17.30-18.30 sport. In hockeyseizoen donderdag 20-21.15 en zondag twee uur ook nog sport. Soms een keer een avond wat met een vriendinnetje doen, maar dat plan ik dan bij voorkeur op dinsdag- (of buiten seizoen ook donderdag)avond ivm sport. Dinsdag lig ik de hele avond op de bank tv te kijken en in het weekend ook wel veel op de bank hangen. En ik leg dus in de avond al m'n eten voor de volgende dag al klaar zodat ik het alleen nog maar in tas hoef te gooien.

Als ik thuis werk probeer ik altijd tussendoor een uur/anderhalf uur te gaan wandelen om de beweging die ik op werk wel krijg en bij thuiswerken niet (fietsen naar station, lopen van station naar werk, 2x 12 trappen op en af) te compenseren.

Anderhalf uur per dag wandelen 4x in de week vind ik dus ook hartstikke knap al fap, al helemaal met kleine kinderen thuis!
  maandag 2 juli 2018 @ 22:43:53 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_180200175
Een kwartier tijd in de ochtend _O_ those were the days :')

Ik stond serieus ooit om 8:30 op om om 8:45 te vertrekken en 9:00 oop kantoor te zijn ja. Hoe dan.
disclaimer
  maandag 2 juli 2018 @ 22:47:24 #248
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_180200280
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:06 schreef faptist het volgende:
Ik snap echt niet meer waar dit topic over gaat.
Komt door mijn desinteresse in de sportschool hoor. Snap ik. Weet ik.
Maar soms kom ik er zelfs met Google niet meer uit bij jullie :D
Doen jullie nog weleens andere dingen behalve sport en uitgaan?
Lees dit aub niet als verwijt, snauw of iets negatiefs , maar puur uit interesse. Hoe leven jullie?

Hier is het wakker worden met peuter. Werken. Kind ophalen. Boodschappen en koken. Even spelen. Uurtje /anderhalf wandelen -hopen dat kind al slaapt- en dan uitgeput naar bed.
En soms zie ik Mn man nog tussendoor (vaak valt hij met kind in slaap).

Ik heb momenteel moeite om in het gareel te blijven. Positief gezien: Sinds 1 juni heb ik nog nul eetbuien gehad. Dat is voor mij al langer dan in 5 jaar tijd.
Maar soms kom ik niet aan Mn kcal en heb ik er nog 400 over. Dan kan ik zó piekeren over wat/wel te eten dat ik er gespannen van wordt en wil snaaien.
Het maakt dan niet eens meer uit wat het is; alles kan en gaat dan naar binnen. Op zo’n moment kon ik ook hels worden (uit zn plaat gaande tokkie stijl) wanneer iemand ‘mijn’ chocolade/pindakaas/chips/troep op had gegeten.
Gisteren merkte ik op dat ik op dusdanige manier in de kast stond te zoeken naar voedsel dat ik huilend de deur dicht heb gedaan.

Vandaag heb ik een dag met volop snaaiende pubers in een pretpark gelopen en 5 uur over de busreis gedaan zonder 1 snoepje te eten of chips.
En nóg heb ik het idee dat het niet goed gaat, omdat ik zo’n 600 kcal boven Mn doel zit vandaag (achteraf 2 verkeerde keuzes gemaakt).
Ik vind het oprecht moeilijk dus kudoos voor jullie allen. Jullie doen het maar weer ff
^O^
Klinkt als een drukke planning en ik vind het knap dat je daarin nog anderhalf uur kan vrijmaken om te gaan lopen.

Ennuh welke moeders hebben nog tijd over? In mijn omgeving hebben die het ook al druk genoeg. :*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180201505
7 uur vrij, naar trein wandelen
7.15/7.25 trein naar huis
7.35/7.45 op station, naar huis wandelen
8.00/8.10 thuis, poes knuffelen & voeren, mezelf voeren, kijken of er nog iets interessants op FOK is gebeurd
9.00 naar bed
11.30 wakker, moet plassen
11.32 weer slapen
tussen 13.00 en 16.00 te wakker om verder te slapen. Met geluk 16 uur, met pech 13 uur
'lunchen'
wandelen of naar de sportschool (en ligt allemaal aan hoe laat ik wakker was en hoe moe ik ben)
18.30 avondeten
18.50 douchen
19.00 nog wat proberen te slapen, want altijd te weinig slaap gehad
21.00 opstaan, aankleden, zombie voelen
21.20 naar station wandelen
23.00 werken, koffie!

Geen kinderen, wel chronisch moe :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport maandag 2 juli 2018 @ 23:39:37 #250
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180201705
Sporten is mijn leven, ik kan dus niet zonder en ik ga liever 20km hardlopen dan dat ik sociaal moet doen :')

Ohja en ik heb geen kinderen of verder een sociaal leven buiten de zwemclub en muziekvereniging om.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')