abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:35:28 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180119593
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat ze onervaren zou zijn wordt voornamelijk uit de duim gezogen door mensen die niks hebben met GroenLinks.
Het bagatelliseren van haar mindere kanten wordt voornamelijk gebezigd door mensen die iets te veel hebben met GL.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180119617
Heb Femke een keer vrij uitgebreid en informeel mogen spreken. Het is een schat van een mens.

Derhalve gun ik haar deze prachtige baan van harte!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:40:51 #103
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180119718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het bagatelliseren van haar mindere kanten wordt voornamelijk gebezigd door mensen die iets te veel hebben met GL.
Als je onervarenheid uit je duim moet zuigen is er kennelijk niet veel op haar aan te merken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:42:19 #104
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180119747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:32 schreef Red_85 het volgende:
Haar onervarenheid is maar een klein deel.
Oh ja, ik was vergeten dat zij een moslimknuffelende asielzoekersaaiende hollandershatende emancipatiegeile groenbezeten psychopate is, die als eerste burgemeestersdaad zal stellen: alle autoʼs de gracht in (behalve de mercedes van haar eega) en de hoofdstad grimlachend uitlevert aan de hordes hongerige wolven uit verweggistan.
Excuus!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:44:26 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180119784
Halsema *O*
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180119846
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Oh ja, ik was vergeten dat zij een moslimknuffelende asielzoekersaaiende hollandershatende emancipatiegeile groenbezeten psychopate is, die als eerste burgemeestersdaad zal stellen: alle autoʼs de gracht in (behalve de mercedes van haar eega) en de hoofdstad grimlachend uitlevert aan de hordes hongerige wolven uit verweggistan.
Excuus!
Met de auto Amsterdam in is ook niet heel erg comfortabel. Gewoon die stad lekker auto vrij maken. Daarna de brallende, dronken toeristen aanpakken.

Misschien wordt het dan nog wel wat daar.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:48:49 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_180119892
De dronken britten zullen na de brexit wel snel minder worden en ze kunnen dan ook harder aangepakt worden.
pi_180119907
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zeg Loekie? Wat is jouw achtergrond en vakgebied eigenlijk, dat je politici denkt te kunnen adviseren? Ervaring?
Loeki is gewoon een natuurlijk talent met levenservaring, je hoeft niet overal een opleiding voor te hebben.
pi_180120093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat ze onervaren zou zijn wordt voornamelijk uit de duim gezogen door mensen die niks hebben met GroenLinks.
Hoezo is dat uit de duim gezogen? Haar cv is toch bekend?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:01:04 #110
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180120121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoezo is dat uit de duim gezogen? Haar cv is toch bekend?
Yep. Heb je die ook bekeken? Anders is dit een nogal domme vraag.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_180120164
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Yep. Heb je die ook bekeken? Anders is dit een nogal domme vraag.
Ja, die heb ik bekeken. En ik kan er helemaal niets mee. het CV van Halsema is een schoolvoorbeeld van hoe je een CV NIET moet maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:04:51 #112
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180120181
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, die heb ik bekeken. En ik kan er helemaal niets mee. het CV van Halsema is een schoolvoorbeeld van hoe je een CV NIET moet maken.
Ik krijg toch de indruk dat je haar CV geheel niet hebt gezien en gemakshalve maar wat roept.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:05:38 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_180120201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, die heb ik bekeken. En ik kan er helemaal niets mee. het CV van Halsema is een schoolvoorbeeld van hoe je een CV NIET moet maken.
Je hebt vaak in commissies gezeten die een profielschets maakten voor een nieuwe burgemeester en de sollicitaties daarop beoordeelden?
pi_180120213
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik krijg toch de indruk dat je haar CV geheel niet hebt gezien en gemakshalve maar wat roept.
Ja, dat kan dat jij die indruk hebt. Daar kan ik ook niets aan doen.

Maar ik heb hem echt gezien, sterker nog, hij staat nu op mijn scherm.

Maar waaruit kan ik dan precies opmaken dat ze wel ervaren is?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180120312
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Je hebt vaak in commissies gezeten die een profielschets maakten voor een nieuwe burgemeester en de sollicitaties daarop beoordeelden?
Waarom is dat relevant?

In wat voor commissies ik heb gezeten heeft geen enkele invloed op het cv van Halsema en dus ook niet relevant voor de vraag of haar CV goed in elkaar steekt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:15:56 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_180120381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant?
Omdat ik vermoed dat jij helemaal de capaciteiten niet hebt om CV’s voor de functie van burgemeester van Amsterdam te beoordelen.
pi_180120414
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat ik vermoed dat jij helemaal de capaciteiten niet hebt om CV’s voor de functie van burgemeester van Amsterdam te beoordelen.
en ik vermoed dat jij ook maar wat kletst, wat nu?

Voor de vraag of haar CV goed is opgebouwd is het niet relevant in welke commissies ik wel of niet heb gezeten. Iedere jobcoach of loopbaanadviseur kan je dat ook vertellen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180120419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat kan dat jij die indruk hebt. Daar kan ik ook niets aan doen.

Maar ik heb hem echt gezien, sterker nog, hij staat nu op mijn scherm.

Maar waaruit kan ik dan precies opmaken dat ze wel ervaren is?
Het gaat dan vooral om relevante ervaring neem ik aan? Want dertien jaar Tweede Kamer, waarvan 9 als lijsttrekker bij Groenlinks is wel ruime politieke ervaring, en daarnaast nog meerdere plekken bij Raden van Advies, president-commisaris bij WPG, wat commissies en dergelijke als bestuurlijke ervaring. Dan heb je enkele publicaties en optredens die aangeven dat ze nog steeds nadenkt over politieke issues, dus ze is aantoonbaar actueel qua kennis.

Maar goed, ze heeft geen ervaring in het besturen in de gemeentelijke politiek. Dat klopt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180120465
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het gaat dan vooral om relevante ervaring neem ik aan? Want dertien jaar Tweede Kamer, waarvan 9 als lijsttrekker bij Groenlinks is wel ruime politieke ervaring, en daarnaast nog meerdere plekken bij Raden van Advies, president-commisaris bij WPG, wat commissies en dergelijke als bestuurlijke ervaring. Dan heb je enkele publicaties en optredens die aangeven dat ze nog steeds nadenkt over politieke issues, dus ze is aantoonbaar actueel qua kennis.

Maar goed, ze heeft geen ervaring in het besturen in de gemeentelijke politiek. Dat klopt.
En wat houdt deze functie in? Inderdaad, het besturen van de gemeentelijke politiek van de grootste gemeente van het land. En daar heeft ze zoals je zelf al aangeeft 0 ervaring.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180120499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En wat houdt deze functie in? Inderdaad, het besturen van de gemeentelijke politiek van de grootste gemeente van het land. En daar heeft ze zoals je zelf al aangeeft 0 ervaring.
De vraag is dan dus of de commissie specifiek dat soort ervaring zocht, of gewoon op zoek was naar iemand met ruime politieke ervaring.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180120501
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het gaat dan vooral om relevante ervaring neem ik aan? Want dertien jaar Tweede Kamer, waarvan 9 als lijsttrekker bij Groenlinks is wel ruime politieke ervaring, en daarnaast nog meerdere plekken bij Raden van Advies, president-commisaris bij WPG, wat commissies en dergelijke als bestuurlijke ervaring. Dan heb je enkele publicaties en optredens die aangeven dat ze nog steeds nadenkt over politieke issues, dus ze is aantoonbaar actueel qua kennis.

Maar goed, ze heeft geen ervaring in het besturen in de gemeentelijke politiek. Dat klopt.
Een vrouw van de wereld hoort meer als burgemeester van een wereldstad dan een vrouw van de gemeente.

Ze leert blijkbaar erg snel.

Prima keuze.
pi_180120512
Ervaring vind ik altijd zo overschat als het gaat om besturen of politiek of leidinggeven. Het moet in je aard zitten.

Op zelfstandig opererend hersenchirug moet bijvoorbeeld ervaring hebben.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180120579
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De vraag is dan dus of de commissie specifiek dat soort ervaring zocht, of gewoon op zoek was naar iemand met ruime politieke ervaring.
Eerste zin uit de profielschets:

quote:
Amsterdam is op zoek naar een ervaren bestuurder met hart voor het openbaar bestuur en de lokale democratie.
https://www.noord-holland(...)er_van_Amsterdam.org (pdf)

Dus ja, de commissie zocht specifiek dit soort ervaring.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180120597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Eerste zin uit de profielschets:

[..]

https://www.noord-holland(...)er_van_Amsterdam.org

Dus ja, de commissie zocht specifiek dit soort ervaring.
Maar ja, ze is het toch geworden. Ja-maren heeft weinig zin meer volgens mij.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:28:07 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_180120600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

en ik vermoed dat jij ook maar wat kletst, wat nu?

Voor de vraag of haar CV goed is opgebouwd is het niet relevant in welke commissies ik wel of niet heb gezeten. Iedere jobcoach of loopbaanadviseur kan je dat ook vertellen.
Als ik maar wat klets ben jij dus inderdaad betrokken bij de aanstellng van burgemeesters. Dat lijkt me echt heel erg sterk. Dus flikker gewoon een eind op met je zure ongefundeerde kritiek op mevrouw Halsema.
pi_180120622
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Als ik maar wat klets ben jij dus inderdaad betrokken bij de aanstellng van burgemeesters. Dat lijkt me echt heel erg sterk. Dus flikker gewoon een eind op met je zure ongefundeerde kritiek op mevrouw Halsema.
Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat jou sterk lijkt en wat niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180120623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Eerste zin uit de profielschets:

[..]

https://www.noord-holland(...)er_van_Amsterdam.org (pdf)

Dus ja, de commissie zocht specifiek dit soort ervaring.
Ze is toch een ervaren bestuurder? Dat geef ik net aan, ze heeft genoeg bestuurlijke ervaring. Alleen niet specifiek binnen een gemeente. Dat ze hart heeft voor openbaar bestuur moge duidelijk zijn, en ik neem aan dat ze ook over lokale democratie wel het een en ander te zeggen heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:32:04 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_180120669
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat jou sterk lijkt en wat niet.
Ik wordt een beetje moe van azijnpissers zoals jij, die zijn nogal sfeerverneukend en verzieken de maatschappij.

Maar goed, je zal wel een kutleven hebben.
pi_180120715
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze is toch een ervaren bestuurder? Dat geef ik net aan, ze heeft genoeg bestuurlijke ervaring. Alleen niet specifiek binnen een gemeente. Dat ze hart heeft voor openbaar bestuur moge duidelijk zijn, en ik neem aan dat ze ook over lokale democratie wel het een en ander te zeggen heeft.
Dat heb ik dan even gemist. Raad van advies is geen bestuurlijke ervaring. Commissariaat ook niet.

Ik kan het weten, zit zelf in een adviesraad. Dat heeft niets met besturen te maken maar met zoals het woord al zegt: adviseren.

Als Halsema een ervaren bestuurder is is iemand die 2 jaar bestuurtje heeft gespeeld bij de studentenvereniging dat ook. Dat maakt je natuurlijk niet geschikt als burgemeester van de hoofdstad.

Ik denk overigens dat Halsema wel geschikt is, maar dat is puur omdat ik haar hoog heb zitten en niet op basis van haar ervaring want die heeft ze nauwelijks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180120767
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wordt een beetje moe van azijnpissers zoals jij, die zijn nogal sfeerverneukend en verzieken de maatschappij.

Maar goed, je zal wel een kutleven hebben.
Nee hoor, integendeel. Heb een mooie vrouw en kind, we zijn allemaal gezond, mijn ouders leven nog, ik heb flinke overwaarde op mijn huis en ik heb een hoog inkomen en mijn vrouw ook. En dan mag ik zo nu en dan nog met een ander naar bed ook.

Kortom, maak je om mij maar geen zorgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:52:27 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180121018
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor, integendeel. Heb een mooie vrouw en kind, we zijn allemaal gezond, mijn ouders leven nog, ik heb flinke overwaarde op mijn huis en ik heb een hoog inkomen en mijn vrouw ook. En dan mag ik zo nu en dan nog met een ander naar bed ook.

Kortom, maak je om mij maar geen zorgen.
Trek je gewoon niks van die pot augurken aan joh.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180121026
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat heb ik dan even gemist. Raad van advies is geen bestuurlijke ervaring. Commissariaat ook niet.

Ik kan het weten, zit zelf in een adviesraad. Dat heeft niets met besturen te maken maar met zoals het woord al zegt: adviseren.

Als Halsema een ervaren bestuurder is is iemand die 2 jaar bestuurtje heeft gespeeld bij de studentenvereniging dat ook. Dat maakt je natuurlijk niet geschikt als burgemeester van de hoofdstad.

Ik denk overigens dat Halsema wel geschikt is, maar dat is puur omdat ik haar hoog heb zitten en niet op basis van haar ervaring want die heeft ze nauwelijks.
Als je fractievoorzitter bent, dan ben je in principe gewoon ook een bestuurder van die politieke partij. Daarnaast gewoon een plek in het bestuur bij VGN, voorzitter Bestuurlijk Overleg Zorg, bestuurder bij de Start Foundation, bestuurder bij een aantal goede doelen en stichtingen, voorzitter van het bestuur bij Stichting Vluchteling en ze zit in het bestuur bij IDFA.

Daarnaast zijn dingen als de raad van commissarissen bij WPG of Independer natuurlijk wel degelijk bestuursfuncties, die niet te vergelijken zijn met wat studenten.

Wat mij betreft meer dan voldoende bestuurlijke ervaring in ieder geval. Wat betreft de commissie die de aanstelling afhandelt blijkbaar ook. Prima.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:53:11 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_180121033
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor, integendeel. Heb een mooie vrouw en kind, we zijn allemaal gezond, mijn ouders leven nog, ik heb flinke overwaarde op mijn huis en ik heb een hoog inkomen en mijn vrouw ook. En dan mag ik zo nu en dan nog met een ander naar bed ook.

Kortom, maak je om mij maar geen zorgen.
Maak jij je dan ook maar geen zorgen om Femke.

Of ga eens langs de huisarts met die onderbuikontsteking van je.
pi_180121066
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je fractievoorzitter bent, dan ben je in principe gewoon ook een bestuurder van die politieke partij. Daarnaast gewoon een plek in het bestuur bij VGN, voorzitter Bestuurlijk Overleg Zorg, bestuurder bij de Start Foundation, bestuurder bij een aantal goede doelen en stichtingen, voorzitter van het bestuur bij Stichting Vluchteling en ze zit in het bestuur bij IDFA.

Daarnaast zijn dingen als de raad van commissarissen bij WPG of Independer natuurlijk wel degelijk bestuursfuncties, die niet te vergelijken zijn met wat studenten.

Wat mij betreft meer dan voldoende bestuurlijke ervaring in ieder geval. Wat betreft de commissie die de aanstelling afhandelt blijkbaar ook. Prima.
Op zich geen onaardige functietitels, maar hoeveel verantwoordelijkheid draag je echt bij zulke functies in vergelijking met burgemeester van Amsterdam?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180121149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Op zich geen onaardige functietitels, maar hoeveel verantwoordelijkheid draag je echt bij zulke functies in vergelijking met burgemeester van Amsterdam?
Burgemeester van Amsterdam lijkt mij wat drukker dan een theaterstichting besturen, maar ik kan me voorstellen dat het niet veel zwaarder is dan een landelijke politieke partij leiden.

Maar dat is uiteraard speculatie. Ik ben immers geen burgemeester, en ik leid vooralsnog ook geen politieke partij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180121160
Ik woon niet in Amsterdam dus het zal me volledig aan de reet roesten wie daar burgemeester is. Dat het eentje van GL is, lijkt me verder alleen maar prima aangezien GL de grootste partij is en sinds jaar en dag daar een prominente rol speelt.

Storm in een glas water.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:01:05 #137
413653 199.999
Komt voor 200.000
pi_180121172
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Op zich geen onaardige functietitels, maar hoeveel verantwoordelijkheid draag je echt bij zulke functies in vergelijking met burgemeester van Amsterdam?
Als Kamerlid en partijleider namens een belangrijke (zo niet de belangrijkste op sommige momenten) oppositiepartij draag je flinke verantwoordelijkheid.

Maar hoe zie je het dan voor je? Kan je pas met goed fatsoen burgemeester van Amsterdam worden als je dat eerst van Utrecht, Rotterdam of Den Haag was? Of minister-president?
Ik voel tieten
pi_180121214
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Maak jij je dan ook maar geen zorgen om Femke.

Of ga eens langs de huisarts met die onderbuikontsteking van je.
Hoe kom je er bij dat ik me zorgen om Femke maak? Ik zou als ik jou was mijn eigen onderbuik eens na laten kijken. volgens mij trekt die zuurstof weg uit je hersenen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:04:26 #139
413653 199.999
Komt voor 200.000
pi_180121225
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Eerste zin uit de profielschets:

[..]

https://www.noord-holland(...)er_van_Amsterdam.org (pdf)

Dus ja, de commissie zocht specifiek dit soort ervaring.
Specifiek bestuurlijke ervaring. Dat heeft ze toch ook gewoon?
Het type commentaar wat we zien is wel erg gezocht hoor allemaal.
Ik voel tieten
pi_180121243
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:01 schreef 199.999 het volgende:

[..]

Als Kamerlid en partijleider namens een belangrijke (zo niet de belangrijkste op sommige momenten) oppositiepartij draag je flinke verantwoordelijkheid.

Maar hoe zie je het dan voor je? Kan je pas met goed fatsoen burgemeester van Amsterdam worden als je dat eerst van Utrecht, Rotterdam of Den Haag was? Of minister-president?
Burgemeester van een kleinere plaats? Wethouder? andere functies in het openbaar bestuur.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180121256
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:01 schreef 199.999 het volgende:

[..]

Als Kamerlid en partijleider namens een belangrijke (zo niet de belangrijkste op sommige momenten) oppositiepartij draag je flinke verantwoordelijkheid.

Maar hoe zie je het dan voor je? Kan je pas met goed fatsoen burgemeester van Amsterdam worden als je dat eerst van Utrecht, Rotterdam of Den Haag was? Of minister-president?
Nee hoor, maar er zijn zeker zwaardere bestuursfuncties in de (semi-)private sector te vinden dan Halsema heeft bekleed. Bestuursvoorzitter van een ziekenhuis, onderwijsinstelling, een bank, energiebedrijf, verzekeringsbedrijf, mediabedrijf.. ik kan nog wel even doorgaan.

Ik heb in een eerdere post in dit topic al aangegeven niet zo heel veel bezwaren te zien in Halsema's voordracht, ik begrijp het zelfs. Maar de bestuursfuncties die Halsema heeft bekleed komen sterk over als leuke hobbybaantjes.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180121262
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Maak jij je dan ook maar geen zorgen om Femke.

Of ga eens langs de huisarts met die onderbuikontsteking van je.
Kijk eens in de spiegel, wat heb jij een vervelende (onbeschofte en persoonlijke) manier van discussie voeren.
pi_180121298
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
Ik woon niet in Amsterdam dus het zal me volledig aan de reet roesten wie daar burgemeester is. Dat het eentje van GL is, lijkt me verder alleen maar prima aangezien GL de grootste partij is en sinds jaar en dag daar een prominente rol speelt.

Storm in een glas water.
Juist dat GL dingetje doet een hoop mensen pijn. En best grappig om te zien hoe mensen daarop reageren. Soms aandoenlijk.

Maar je argumentatie is een juiste verder. Niks mis met deze keuze.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:09:25 #144
413653 199.999
Komt voor 200.000
pi_180121325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Burgemeester van een kleinere plaats? Wethouder? andere functies in het openbaar bestuur.
Burgemeester van Schubbekutteveen zijn is beter vergelijkbaar qua druk en verantwoordelijkheden dan wat ze gedaan heeft?

Vanuit dergelijke functies zijn alleen de handvol grootste gemeenten een beetje serieus vergelijkbaar lijkt me.
Ik voel tieten
pi_180121343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Burgemeester van een kleinere plaats? Wethouder? andere functies in het openbaar bestuur.
Als Kamerlid maak je toch gewoon deel uit van het openbaar bestuur?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:12:56 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180121377
Weten we eigenlijk wie de andere kandidaten waren?
Denk dat je dan pas kunt kijken of er een juiste keuze is gemaakt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180121380
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:09 schreef 199.999 het volgende:

[..]

Burgemeester van Schubbekutteveen zijn is beter vergelijkbaar qua druk en verantwoordelijkheden dan wat ze gedaan heeft?

Vanuit dergelijke functies zijn alleen de handvol grootste gemeenten een beetje serieus vergelijkbaar lijkt me.
Echt serieuze bestuursfuncties heeft ze niet gehad inderdaad. Al helemaal niet in het publieke domein.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:13:42 #148
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180121388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

Weten we eigenlijk wie de andere kandidaten waren?
Denk dat je dan pas kunt kijken of er een juiste keuze is gemaakt.
Bij mijn weten niet, en het zou mij eerlijk gezegd erg verbazen als dat bekend gemaakt zou worden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_180121392
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als Kamerlid maak je toch gewoon deel uit van het openbaar bestuur?
Nee, het kabinet is het bestuur. Als kamerlid bestuur je niets. Je neemt geen besluiten, hoeft geen beleid te verdedigen of te vormen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:14:16 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180121400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Bij mijn weten niet, en het zou mij eerlijk gezegd erg verbazen als dat bekend gemaakt zou worden.
Lijkt me ook niet wenselijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')