abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180125621
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:48 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Trump's IQ is rond de 135, dat is hoger dan die van de meeste mensen die president zijn geweest. Eigenlijk is hij qua IQ de slimste president tot nu toe.

Men zegt ook wel dat mensen met een gemiddelde intelligentie slimmere mensen niet snappen omdat hun intelligentie daar te laag voor is. Zoek dat maar eens op. Zo zal men bijvoorbeeld zeggen dat de persoon met het hogere IQ "outrageous statements" maakt omdat ze het niet begrijpen. Ik geloof dat dat best kan.

Maar Trump maakt zeker grove fouten tijdens zijn presidentschap. Hij heeft ook goede dingen gedaan though. Het probleem is ook dat er zo veel macht gegeven wordt aan één persoon, daarom ben ik tegen de schijndemocratie. De burgers moeten meer inbreng hebben, want als één persoon zo veel macht heeft is er een probleem. Ja, de Amerikanen mogen kiezen uit een aantal verschillende personen, maar dat zie ik niet echt als een democratie.
Trump zit zogenaamd ook een kilo onder de obesitasgrens en is, ondanks het feit dat hij iedere dag junkfood eet en nooit sport, "de gezondste man van zijn leeftijd" die zijn dokter ooit heeft ontmoet. Vind je het gek als ik zijn IQ score niet geloof? :')
pi_180125794
quote:

[..]

Trump's IQ is rond de 135, dat is hoger dan die van de meeste mensen die president zijn geweest. Eigenlijk is hij qua IQ de slimste president tot nu toe.
Nogal dommetjes van je als je dit gelooft.
pi_180129751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik weet zelf te weinig van wat hij allemaal gedaan heeft tijdens (en voor) zijn presidents-schap. Dus daarom wil ik er zelf nog geen oordeel aan geven. Misschien kunnen jullie mij wat essentiële kennis bijspijkeren? :)

Maar so far is het enige wat mij bij hem opvalt ten opzichte van de andere presidenten dat hij geen blad voor de mond en impulsief is in zijn uitspraken. Voor de rest vind ik het hem eigenlijk keurig doen. Als hij op staatsbezoek is bijvoorbeeld, kan hij zich vriendelijk en respectvol opstellen naar de ander.

In zijn politieke gedachtengoed heeft hij weliswaar een conservatieve en republikeinse mening waar ik het ook niet altijd mee eens ben, maar dat maakt nog niet dat hij een racist is of geen geweten heeft.

Er wordt in de media heel erg ingezoomd op zijn narcistische gedrag. En dat gedrag valt mij ook heel duidelijk op. Maar ik kan mij er ook wat bij voorstellen: als er dagelijks over je wordt beweerd dat je een narcist en een psychopaat bent, ga je juist in een pantser kruipen en een houding aannemen "Niemand kan mij iets maken!" En dat heeft hij ook nodig in zijn job, want een zwakke houding aannemen kan voor een president heel negatieve gevolgen hebben.

Het zou zomaar kunnen dat Hillary Clinton en misschien wel Barack Obama narcistischer zijn dan Trump, juist omdat het bij hen dan minder opvalt.
Je gebruikt academische begrippen. Graag eerst dan maar een academische uitleg wat een psychopaat is.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180129911
Trump is gek en tegelijkertijd geniaal :)
pi_180130258
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 15:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
Hij is vooral gewoon heel Amerikaans. Groots met belachelijke claims komen om de aandacht te trekken, doen ze daar min of meer allemaal.
Ik vind hem overigens toch wel een aantal beloftes met veel snelheid er doorheen zien te stampen. (Zoals alleen een ekte zakenman dat kan). Nu gaat hij wel wat ver met zijn tradewar, maar goed in de EU houden we er ook niet de meest gezonde financiële politiek erop na dus wie ben ik om daarover te oordelen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180130302
quote:
Men zegt ook wel dat mensen met een gemiddelde intelligentie slimmere mensen niet snappen omdat hun intelligentie daar te laag voor is. Zoek dat maar eens op. Zo zal men bijvoorbeeld zeggen dat de persoon met het hogere IQ "outrageous statements" maakt omdat ze het niet begrijpen. Ik geloof dat dat best kan.
Klopt, kijk ook naar de autisme/ asperger hoek, daar komt het regelmatig voor dat iemand als "dom" wordt verklaard terwijl het iq eigenlijk hardstikke hoog is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:07:36 #82
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_180130787
quote:

[..]

Zelfs als je dat al wil geloven, dan nog klopt het niet dat hij met een IQ van 135 de slimste president in de geschiedenis is...
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:18:00 #83
439554 Firewarrior
Everyone can change
pi_180132026
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:07 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Zelfs als je dat al wil geloven, dan nog klopt het niet dat hij met een IQ van 135 de slimste president in de geschiedenis is...
Ik denk dat ik me vergist heb. Ik heb het gegoogled en er stond waarschijnlijk iets van 156 in het artikel wat ik las, maar dat blijkt dus niet te kloppen.
De radicale islam is een gevaar voor onze vrijheid.
pi_180132737
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me vergist heb. Ik heb het gegoogled en er stond waarschijnlijk iets van 156 in het artikel wat ik las, maar dat blijkt dus niet te kloppen.
Zijn IQ is geen 135, dat is universitair niveau. Het is domweg onmogelijk dat hij dat haalt. En nee, daar heeft autisme/asperger niks van doen.

Er is nergens op internet filmpjes waarin hij bewijst dat zijn IQ boven 100 uitkomt of pakweg 110, iets bovengemiddeld. En al helemaal nu niet meer op zijn 71e.

Zijn spraakvermogen is dat van een 4e klasser (10-11 jarige) volgens experts (onderwijskundigen e.d.). En dat is gewoon door speech patterns te vergelijken enzo. Die mensen praten echt geen poep.

Als jij een filmpje kan vinden waarin hij aantoont over intellectuele gaven te bezitten of enig idee te hebben waar hij over praat (een filmpje na 2015), succes.

Zijn schoolcijfers mogen niet bekend gemaakt worden en hij heeft nooit de SAT toets hoeven afleggen, dat zegt eigenlijk al genoeg.

Werkelijk, ik zie die man niet in staat een wiskundig rijtje te completeren. 6x17 is al te moeilijk.

Daar komt bij dat hij in tientallen speeches getallen door elkaar haalt of gewoon niet benoemt omdat hij het niet kon onthouden ('big number' zegt ie dan).

Het bewijs is gewoon overal op internet terug te vinden: De man is geen groot licht en weet schrikbarend weinig
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 30 juni 2018 @ 02:59:34 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180133697
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt dat op het hele internet mensen dingen zeggen. Aha. Oke.
Als jij de independent en andere nieuwsbronnen als "gekkies online" ziet en fok als wel representatief voor links en rechts.

Dan heb je gelijk
Dan wel
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 03:19:02 #86
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_180133751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:33 schreef FlipjeHolland het volgende:
KENMERKEN NARCISTISCHE PERSOONLIJKHEIDSSTOORNIS

In eerste opzicht charmant, veel zelfvertrouwen en eigenwaarde
Snel in de verdediging
Zelfkennis gaat vaak verloren onder grootheidswaanzin
Gebrek aan spontaniteit
Gebrek aan uiting van gevoel
Ongeïnteresseerd over komen op anderen
Zwak zelfbeeld (minderwaardigheidsgevoel compenseren)
Vraagt veel om bevestiging van persoon en handelen aan anderen
Diepgewortelde onzekerheid
Moeite met uiterlijke verouderingsverschijnselen
Willen altijd positief overkomen op anderen en zullen dit overdreven tonen
Egocentrisch gedrag vertonen
Alleen om zichzelf bekommeren, niet om anderen
Geen werkelijke gevoelens kunnen tonen
Kan niet tegen kritiek
Wil graag bewondering
Doen zich voor zoals ze willen dat anderen hen zien, niet hoe ze daadwerkelijk zijn
Hebben moeite met liefhebben, maar ontvangen dit vaak zelf wel graag
Vinden zichzelf bijzonder en uniek
Willen graag alleen met “gelijken” omgaan
Ontkenning van problemen rondom eigen persoon en narcisme
Erg gevoelig voor (non-verbaal) gedrag van anderen
Kunnen zich vaak slecht inleven in anderen
Weinig aandacht voor mening van anderen
Energiegehalte in verhouding met zelfvertrouwen
Gebrek aan empathie
Altijd leven naar hun ideaalbeeld in plaats van hun zelfbeeld
Depressiviteit bij (kleine) tegenslagen
Altijd angst voor minderwaardigheid
Het nooit goed genoeg vinden (zowel eigen gedrag als dat van anderen)
Anderen idealiseren om ze lief te kunnen hebben
Gevoelens van zwakheid en minderwaardigheid
Zien hun gedrag niet als een probleem
Komen vaak koel, afstandelijk en berekend over
Scheppen graag op over eigen prestaties en doen minderwaardig over prestaties van anderen
Kunnen geen relaties behouden (wisselen vaak van partner)
Jaloezie
Snel zoeken van nieuwe partner na beëindiging van “oude” relatie
Slecht praten over verbroken relaties
Manipuleren om nieuwe relaties aan te gaan (personen voor zich te winnen)
Obsessief gedrag met betrekking tot fantasieën over ideale “ik”
Onbetrouwbaar in relaties
Verlatingsangst
Altijd anderen de schuld geven, eigen verantwoordelijkheid ontkennen
Kunnen geen echte liefde geven
Geen hulp willen/accepteren
Slecht behandelbaar voor aandoening
Gevoel van innerlijke leegte
Doet zich superieur voor

Geen idee hoe het zit met Trump's minderwaardigheidscomplex en huidige liefdesleven, maar alles wat dikgedrukt is, is overduidelijk van toepassing op hem.
Eerste logische post in dit topic (de verdere discussie even overheen gelezen).
Volgens mij spreekt men in de DSM ook niet meer over een 'psychopaat' maar een anti sociale persoonlijkheidsstoornis.

Ik ben geen psychiater dus ik kan niet zeggen dat hij het wel/niet heeft.

Persoonlijke gedachtegang is dat je veel ziet dat CEO's met hoge functies in de VS (en bijvoorbeeld Japan veel minder) wel een bepaalde kille hardheid hebben. Ergens moet je ook wel stevig in je schoenen staan wanneer je onderhandeld over miljarden.
Ik kan me dat niet echt voorstellen, zulke bedragen. Maar ik denk persoonlijk dat je na zware dagen echt stoom moet afblazen. Als je ook al zoveel geld en macht hebt, dan doet een jointje je niet meer relaxen, dan zoek je vaak de andere vormen op. Seksuele uitspattingen met extremen.

Ooit een boek gelezen "Wie is er bang voor Linda". Over een Hollands meisje dat op de Wallen terecht komt en vrijwillig kiest voor de SM wereld. Dat ze in '95 de halve Ajax selectie los van elkaar op bezoek kreeg. Die gasten waren toen DE voetballers van de wereld, en die zochten allemaal 'iets'. Lijkt me ergens ook wel iets menselijks, dat je steds lastiger een kick krijgt of voldoening als je steeds meer macht/geld hebt.
Ik hoop het in ieder geval nooit mee te maken.
Ik ook.
pi_180134044
IQ heeft niets met gedrag te maken, SQ heeft dat wel.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180137057
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:33 schreef FlipjeHolland het volgende:
KENMERKEN NARCISTISCHE PERSOONLIJKHEIDSSTOORNIS

Gebrek aan uiting van gevoel
Zwak zelfbeeld (minderwaardigheidsgevoel compenseren)
Diepgewortelde onzekerheid
Moeite met uiterlijke verouderingsverschijnselen
Geen werkelijke gevoelens kunnen tonen
Depressiviteit bij (kleine) tegenslagen
Altijd angst voor minderwaardigheid
Gevoelens van zwakheid en minderwaardigheid
Verlatingsangst
Kunnen geen echte liefde geven
Slecht behandelbaar voor aandoening
Gevoel van innerlijke leegte

Van de niet-vetgedrukte zou ik deze ook gewoon vet maken. Als je zijn tweets leest en zijn non-stop aanvallen op van alles en nog wat, dan is hij gewoon super onzeker en draait alles om gezichtsverlies.

En daarnaast het hele gedoe met zijn haar en de vervalste doktersversklaringen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_180137067
Helemaal 100 lijkt ie me niet, maar dat zie je op zich wel vaker.
pi_180140057
Ik zie graag een link naar een betrouwbare bron waarin wordt bevestigd dat Trump een IQ heeft van 135.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:33:56 #91
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_180142421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:57 schreef FlipjeHolland het volgende:
Ik zie graag een link naar een betrouwbare bron waarin wordt bevestigd dat Trump een IQ heeft van 135.
Same here.

Ik denk dat ik dan een hoed ga kopen om die te verorberen.
Op het scherp van de snede.
  zondag 1 juli 2018 @ 15:44:10 #92
179949 Elfletterig
Muziekfreak
pi_180163377
In de Amerikaanse late night-talkshows waren deze week regelmatig fragmenten te zien uit toespraken die Trump hield bij rally's. Hij is namelijk al volop bezig met z'n herverkiezing. Als je hoort wat hij zoal uitkraamt, kun je nauwelijks tot een andere conclusie komen dan: deze man is compleet geschift.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_180230921
De manier waarop die praat en zich presenteert is redelijk orthodox. Hij heeft een stijl die goed werkt, ik bedoel hij is president. Hij is zeker niet een psychopaat, dom of iets in die richting. Dat maakt hem natuurlijk niet een per se intelligent.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:19:23 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180230966
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Los van alle labels.

Jij zet het in de TT.

Ontopic: Ik zie hier wel wat van terug bij Trump.

https://en.wikipedia.org/wiki/Antisocial_personality_disorder

quote:
Antisocial personality disorder is defined by a pervasive and persistent disregard for morals, social norms, and the rights and feelings of others.[3] Individuals with this personality disorder will typically have no compunction in exploiting others in harmful ways for their own gain or pleasure and frequently manipulate and deceive other people, achieving this through wit and a facade of superficial charm or through intimidation and violence.[11] They may display arrogance, think lowly and negatively of others, and lack remorse for their harmful actions and have a callous attitude to those they have harmed.[3][4] Irresponsibility is a core characteristic of this disorder: they can have significant difficulties in maintaining stable employment as well as fulfilling their social and financial obligations, and people with this disorder often lead exploitative, unlawful, or parasitic lifestyles.[3][4][12][13]

Those with antisocial personality disorder are often impulsive and reckless, failing to consider or disregarding the consequences of their actions. They may repeatedly disregard and jeopardize their own safety and the safety of others and place themselves and others in danger.[3][4][14] They are often aggressive and hostile and display a disregulated temper and can lash out violently with provocation or frustration.[3][13] Individuals are prone to substance abuse and addiction, and the abuse of various psychoactive substances is common in this population. These behaviors lead such individuals into frequent conflict with the law, and many people with ASPD have extensive histories of antisocial behavior and criminal infractions stemming back before adulthood.[3][4][12][13]

Serious problems with interpersonal relationships are often seen in those with the disorder. Attachments and emotional bonds are weak, and interpersonal relationships often revolve around the manipulation, exploitation, and abuse of others.[3] While they generally have no problems in establishing relationships, they may have difficulties in sustaining and maintaining them.[12] Relationships with family members and relatives are often strained due to their behavior and the frequent problems that these individuals may get into.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ulx op 04-07-2018 10:33:34 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:23:42 #95
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180231045
quote:
Daar is Hitler ook nogsteeds erg populair.
"Evil Alien Conquerers....They Rule!"
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:31:58 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180231161
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dan nog, je moet niet zo makkelijk dat soort extremen geloven.

Iemand die over zichzelf alleen maar in superlatieven praat, is iemand die je normaalgesproken uit je vrienden/kennisgroep gooit. Lijkt mij sterk dat echt slimme mensen zo over zichzelf zouden praten.
"Evil Alien Conquerers....They Rule!"
pi_180241927
Volgens één van zijn oud-leraren aan de universiteit was Trump één van de domste studenten die hij ooit had gehad.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:36:22 #98
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_180242249
Zijn iq zal vast niet ver afwijken van andere presidenten. Als je die allemaal op een rijtje zet dan zijn er een aantal puur toevallig op die positie terecht gekomen. Lange carriere in de politiek en uiteindelijk in hun nadagen op de ballet geraakt. Qua sociale intelligentie is hij wel onderontwikkeld. Dat lijkt me duidelijk. Hij kan geen sorry zeggen, hij kan geen enkele empathie tonen en moet zichzelf altijd overschreeuwen. Zo ook bijvoorbeeld deze tweet van vanmorgen:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-07-2018 om 01:13:34 After having written many best selling books, and somewhat priding myself on my ability to write, it should be noted that the Fake News constantly likes to pore over my tweets looking for a mistake. I capitalize certain words only for emphasis, not b/c they should be capitalized! reageer retweet
Niemand heeft het hem gevraagd maar hij moet zeggen dat hij een goede auteur is. Dat bleek daarnaast ook nog eens een leugen.

quote:
A biographer of President Trump hit back at Trump’s tweet touting himself as the author of “many best selling books,” saying that ghostwriters had written all of the president’s books.

“President Trump didn’t write any of his books. Ghostwriters on all of them,” author Tim O’Brien tweeted Tuesday.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:35:00 #99
309126 Doublepain
Burn A Nearby New Yard
pi_180253137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:36 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn iq zal vast niet ver afwijken van andere presidenten. Als je die allemaal op een rijtje zet dan zijn er een aantal puur toevallig op die positie terecht gekomen. Lange carriere in de politiek en uiteindelijk in hun nadagen op de ballet geraakt. Qua sociale intelligentie is hij wel onderontwikkeld. Dat lijkt me duidelijk. Hij kan geen sorry zeggen, hij kan geen enkele empathie tonen en moet zichzelf altijd overschreeuwen. Zo ook bijvoorbeeld deze tweet van vanmorgen:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-07-2018 om 01:13:34 After having written many best selling books, and somewhat priding myself on my ability to write, it should be noted that the Fake News constantly likes to pore over my tweets looking for a mistake. I capitalize certain words only for emphasis, not b/c they should be capitalized! reageer retweet
Niemand heeft het hem gevraagd maar hij moet zeggen dat hij een goede auteur is. Dat bleek daarnaast ook nog eens een leugen.

[..]

Komt omdat Trump geen softy maar een alpha male is en alpha males willen er altijd bovenuit springen.
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
pi_180253340
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Komt omdat Trump geen softy maar een alpha male is en alpha males willen er altijd bovenuit springen.
Trump is geen alpha male, maar een onzekere zielenpiet die snakt naar erkenning. Trieste vent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')