abonnement Unibet Coolblue
pi_180117537
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Obama's fouten, vanuit Republikeins perspectief, herstellen?
Dus als Trump regels de nek omdraait die dienen ter bescherming van drinkwater en oceanen, dan moeten de media hem bejubelen?

Geen zorgen, daar zijn ze bij FOX druk mee bezig.

quote:
Waarom gaat het zelden over Xi, dat gezever over wat Trump dagelijks doet ben ik wel beu.
Jij mag gerust een topic openen over Xi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180117606
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:')

Topictitel: is een Trump een psychopaat?

[..]

Ik weet het wel zeker nu.
OP zeker niet geleden? TS stelt die vraag en beantwoordt hem zelf door redenen op te voeren waarom Trump best een geschikte peer is.

Dumbass.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:06:07 #53
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180117655
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

OP zeker niet geleden? TS stelt die vraag en beantwoordt hem zelf door redenen op te voeren waarom Trump best een geschikte peer is.

Dumbass.
Oh, dan is het goed hoor. :')

Door zo'n vraag te stellen kleur je de discussie van tevoren al in. Je stelt de psychische gesteldheid van iemand namelijk ter discussie. Dat je in de OP dan het tegendeel beweert doet daar niets aan af. Ik steek hem daarvoor geen veer in zijn reet.
pi_180117690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed hoor. :')

Door zo'n vraag te stellen kleur je de discussie van tevoren al in. Je stelt de psychische gesteldheid van iemand namelijk ter discussie. Dat je in de OP dan het tegendeel beweert doet daar niets aan af. Ik steek hem daarvoor geen veer in zijn reet.
Punt is dat Trump feitelijk geen psychopaat wordt genoemd.

En zelfs als wel zo was. Wat dan nog?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180117927
Of iemand een psychopaat is kan je alleen vaststellen door middel van gedegen onderzoek uitgevoerd door een professional met medewerking van de patiënt. Tenzij er in het verleden dergelijk onderzoek is uitgevoerd en die gegevens gelekt worden kan je dus onmogelijk zeggen of Trump een psychopaat is.

Je kan zijn media optredens wel langs de kenmerken van psychopathie leggen zoals gespecificeerd in de DSM-V maar dat zal nooit een compleet beeld van het persoon kunnen geven.
pi_180118094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

OP zeker niet geleden? TS stelt die vraag en beantwoordt hem zelf door redenen op te voeren waarom Trump best een geschikte peer is.

Dumbass.
Dus als ik een topic open met 'Is KoosVogels' een pedofiel en daarna zeg ik dat hij dat waarschijnlijk niet is, dan vind je dat geen bijzondere manier van topics openen?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:29:46 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180118206
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dus als ik een topic open met 'Is KoosVogels' een pedofiel en daarna zeg ik dat hij dat waarschijnlijk niet is, dan vind je dat geen bijzondere manier van topics openen?
Het ging er om of Trump in dit topic door veel mensen een psychopaat wordt genoemd, niet of het een bijzondere manier is van topics openen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180118886
Dat de msm nooit kritiek had op Obama is ook een vuige leugen. Er is voldoende kritiek op hem geweest wat betreft zijn keiharde aanpak van klokkenluiders, vooral na het Snowden debacle.

Trumpanzees hebben voldoende de mogelijkheid om dit zelf uit te zoeken, maar ze blijven liever in hun veilige, witte bubble.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:06:53 #59
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180119021
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jarenlange economische groei onder Obama. Dat is een feit. Dus wanneer jij stelt dat economische voorspoed zich slechts voor een 'klein deel' voordeed onder Obama, dan sta je te liegen.

Waarom ik Harley Davidson aanhaalde, is omdat banen dreigen te verdwijnen als gevolg van de handelsoorlog.

Weet ook niet hoe je erbij komt dat het conflict een 'easy win' wordt voor de VS, nog even los van het feit dat een handelsoorlog geen winnaars kent.
Een easy win is wel vrij duidelijk als je kijkt in welke situatie merkel zit zowel landelijk als in Europa en aangezien trump zich richt op merkel en haar autobranche die echt niet happig zijn , zal je zien dat het een korte tijd zal duren alvorens er een nieuwe regeling ligt die positief is voor de US en die dan weer negatief uitgelegd zal gaan worden door de MSM.

Ik heb ook nergens gezegd dat Obama geen groei heeft gebracht maar onder trump zijn de cijfers er een stuk beter uit gaan zien en dat heeft veel meer met trump te maken dan met Obama.
Ik zou zeggen kijk de balkjes :)
https://tradingeconomics.com/united-states/gdp-growth
En de forecast is nog beter al zal de handelsoorlog daar wel de boel lager zetten , maar als het hem lukt (wat ik wel verwacht) dan schiet het meteen weer omhoog, stel je eens voor no tariffs ...
pi_180119141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:06 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Een easy win is wel vrij duidelijk als je kijkt in welke situatie merkel zit zowel landelijk als in Europa en aangezien trump zich richt op merkel en haar autobranche die echt niet happig zijn , zal je zien dat het een korte tijd zal duren alvorens er een nieuwe regeling ligt die positief is voor de US en die dan weer negatief uitgelegd zal gaan worden door de MSM.
Vooral het Amerikaanse bedrijfsleven klaagt steen en been over de handelsoorlog die Trump is gestart op drie fronten. En niets wijst erop dat China en de EU gaan inbinden.

quote:
Ik heb ook nergens gezegd dat Obama geen groei heeft gebracht maar onder trump zijn de cijfers er een stuk beter uit gaan zien en dat heeft veel meer met trump te maken dan met Obama.
Ik zou zeggen kijk de balkjes :)
https://tradingeconomics.com/united-states/gdp-growth
En de forecast is nog beter al zal de handelsoorlog daar wel de boel lager zetten , maar als het hem lukt (wat ik wel verwacht) dan schiet het meteen weer omhoog, stel je eens voor no tariffs ...
Nee, jij stelde dat Obama voor 'een klein deel' verantwoordelijk was voor de economische voorspoed. De waarheid is echter dat hij een crisis als erfenis kreeg en het land onder zijn bewind uit het dal is getrokken waarmee de basis is gelegd voor de huidige hausse.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:22:34 #61
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180119338
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vooral het Amerikaanse bedrijfsleven klaagt steen en been over de handelsoorlog die Trump is gestart op drie fronten. En niets wijst erop dat China en de EU gaan inbinden.

[..]

Nee, jij stelde dat Obama voor 'een klein deel' verantwoordelijk was voor de economische voorspoed. De waarheid is echter dat hij een crisis als erfenis kreeg en het land onder zijn bewind uit het dal is getrokken waarmee de basis is gelegd voor de huidige hausse.
Voor het eerste gedeelte zal de tijd het leren en kunnen we daarna pas oordelen, maar je zal zien dat ik gelijk krijg,heeft geen zin om hier te lang over te bomen want het is een soort van wie het eerst knippert met de ogen.

Maar wat heeft Obama dan precies gedaan dat volgens jou het grootste deel aan Obama ligt en niet aan trump?
Trump heeft taxcuts and regulations aangepast e.d. en daar is overduidelijke positieve invloed op het geheel.
pi_180119383
Ik denk niet dat Trump psychopaat is, maar dat er mentaal het één en ander goed mis is, lijkt me wel duidelijk.
pi_180119395
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:20 schreef SpecialK het volgende:
Wel grappig trouwens:

Links: Mensen met psychologische aandoeningen labelen zonder dat je een (relevant) medicus bent is able-ism. VUIGE ABLEIST!!!

Ook links: Volgens mijn persoonlijke diagnose is Trump een psychopaat.
Echt letterlijk de eerste reactie is dat je dat niet kan zeggen zonder doorgeleerd te hebben. En daarna noemt niemand hem een psychopaat.

Maar oke. Verder is dit vast een constructieve bijdrage.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180119403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:22 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Voor het eerste gedeelte zal de tijd het leren en kunnen we daarna pas oordelen, maar je zal zien dat ik gelijk krijg,heeft geen zin om hier te lang over te bomen want het is een soort van wie het eerst knippert met de ogen.
Net zoals dat het Ruslandonderzoek volgens jou binnen enkele dagen gestopt zou worden? Dat is ondertussen twee weken geleden. :')
pi_180119404
Dit topic gaat niet over of Trump of Obama goed beleid voert, dus kap even met die discussie.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 11:29:14 #66
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180119458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:00 schreef FlipjeHolland het volgende:
Dat de msm nooit kritiek had op Obama is ook een vuige leugen. Er is voldoende kritiek op hem geweest wat betreft zijn keiharde aanpak van klokkenluiders, vooral na het Snowden debacle.

Trumpanzees hebben voldoende de mogelijkheid om dit zelf uit te zoeken, maar ze blijven liever in hun veilige, witte bubble.
De kritiek staat niet in verhouding en overigens was de media voornamelijk in de pocket bij Obama/clinton wat ook via wikileaks bewezen is/
En ik neem aan als mensen zeggen dat Obama niets fout kan doen en trump niets goeds ,dat je dan wel begrijpt wat men daar mee wil zeggen, maar om je gelijk te proberen te halen ga je op de vormgeving hameren ipv de inhoud die toch vrij duidelijk is.

Iig er zijn onderzoeken die het aantonen dus google die even en verdiep je zou ik zeggen.
pi_180119462
quote:
De enige statistiek met balkjes is die van een jaar, en dat jaar is Trump allemaal aan het roer geweest.

Als je kijkt naar een periode van 10 jaar, zodat je Obama ook meeneemt, dan zie je dat er maar weinig verschil zit qua groeicijfers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180119540
KENMERKEN NARCISTISCHE PERSOONLIJKHEIDSSTOORNIS

In eerste opzicht charmant, veel zelfvertrouwen en eigenwaarde
Snel in de verdediging
Zelfkennis gaat vaak verloren onder grootheidswaanzin
Gebrek aan spontaniteit
Gebrek aan uiting van gevoel
Ongeïnteresseerd over komen op anderen
Zwak zelfbeeld (minderwaardigheidsgevoel compenseren)
Vraagt veel om bevestiging van persoon en handelen aan anderen
Diepgewortelde onzekerheid
Moeite met uiterlijke verouderingsverschijnselen
Willen altijd positief overkomen op anderen en zullen dit overdreven tonen
Egocentrisch gedrag vertonen
Alleen om zichzelf bekommeren, niet om anderen
Geen werkelijke gevoelens kunnen tonen
Kan niet tegen kritiek
Wil graag bewondering
Doen zich voor zoals ze willen dat anderen hen zien, niet hoe ze daadwerkelijk zijn
Hebben moeite met liefhebben, maar ontvangen dit vaak zelf wel graag
Vinden zichzelf bijzonder en uniek
Willen graag alleen met “gelijken” omgaan
Ontkenning van problemen rondom eigen persoon en narcisme
Erg gevoelig voor (non-verbaal) gedrag van anderen
Kunnen zich vaak slecht inleven in anderen
Weinig aandacht voor mening van anderen
Energiegehalte in verhouding met zelfvertrouwen
Gebrek aan empathie
Altijd leven naar hun ideaalbeeld in plaats van hun zelfbeeld
Depressiviteit bij (kleine) tegenslagen
Altijd angst voor minderwaardigheid
Het nooit goed genoeg vinden (zowel eigen gedrag als dat van anderen)
Anderen idealiseren om ze lief te kunnen hebben
Gevoelens van zwakheid en minderwaardigheid
Zien hun gedrag niet als een probleem
Komen vaak koel, afstandelijk en berekend over
Scheppen graag op over eigen prestaties en doen minderwaardig over prestaties van anderen
Kunnen geen relaties behouden (wisselen vaak van partner)
Jaloezie
Snel zoeken van nieuwe partner na beëindiging van “oude” relatie
Slecht praten over verbroken relaties
Manipuleren om nieuwe relaties aan te gaan (personen voor zich te winnen)
Obsessief gedrag met betrekking tot fantasieën over ideale “ik”
Onbetrouwbaar in relaties
Verlatingsangst
Altijd anderen de schuld geven, eigen verantwoordelijkheid ontkennen
Kunnen geen echte liefde geven
Geen hulp willen/accepteren
Slecht behandelbaar voor aandoening
Gevoel van innerlijke leegte
Doet zich superieur voor

Geen idee hoe het zit met Trump's minderwaardigheidscomplex en huidige liefdesleven, maar alles wat dikgedrukt is, is overduidelijk van toepassing op hem.
pi_180120028
Iedere pedofiel heeft iets te maken met Clinton en Obama kan elk moment worden opgepakt. Dit had natuurlijk niemand aan zien komen in een topic als dit.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:49:19 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180120973
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Echt letterlijk de eerste reactie is dat je dat niet kan zeggen zonder doorgeleerd te hebben. En daarna noemt niemand hem een psychopaat.

Maar oke. Verder is dit vast een constructieve bijdrage.
Niemand nee

https://www.google.nl/search?q=trump+is+a+psychopath

Al helemaal niet links. Ahum independent bovenaan.

Mooi verhaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180121041
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niemand nee

https://www.google.nl/search?q=trump+is+a+psychopath

Al helemaal niet links. Ahum independent bovenaan.

Mooi verhaal.
Oh, je bedoelt dat op het hele internet mensen dingen zeggen. Aha. Oke.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180124124
Wel mooi hoe het topic meteen verzandt in whataboutisms en BNW geneuzel :')

Topic was: Is Trump psychopaat?
Dat vind ik zwaar aangezet. Hij is overduidelijk een extreme narcist, veel sterker dan bekende andere narcisten, al valt hij wel te vergelijken met een Berlusconi en een Putin denk ik, maar die hebben minder last van het Doning-Kruger effect.

Sociopaat zou ik 'm ook wel toedichten: Er is geen filmpje op internet te vinden waar hij huilt of empathie/affectie toont. Hij voldoet niet voor niets aan vrijwel alle textbook-kenmerken van een sociopaat. Pathologisch liegen, ook als het niet hoeft (dat noemt Trump zelf: hyperbolic truth) is ook een trekje. Dat heeft hij inmiddels tot kunst verheven sinds hij ontdekte dat het de aandacht van belangrijkere zaken aftrekt.

Intellectueel is hij in ieder geval niet. Ik denk werkelijk dat hij bij een IQ test hooguit 100 scoort, gezien hij niet in staat is boeken te lezen. Zeker niet op zijn huidige leeftijd. Als je ze zijn zinsopbouw en woordenschat vergelijkt met de interviews uit de jaren 80, dan zijn die bijzonder beperkt geworden. Als persoon is hij niet in staat lange volzinnen te gebruiken. Nergens op internet zijn filmpjes te vinden waarin hij dat als president doet (tenzij teleprompter) of waarin hij in een discussie werkelijk kennis over de materie lijkt te bezitten (behalve wellicht vastgoed)

Sluw is ie wel. 70 jaar ervaring in wat werkt en wat niet werkt om iemand voor je te winnen zie je duidelijk terug. Door zijn leeftijd denk ik wel dat ie enigszins vast zit in de truukjes die hij gebruikt. Daarom zijn ze vaak zo doorzichtig. Alleen werken ze nog steeds. Dat is het frustrerende vaak. Hij gooit een bal weg en journalisten denken een paar secondes 'niet aan toegeven, het is afleiding!' en dan hup, de tongen gaan uit de mond en ze springen met kwispelende staart achter de bal aan :')

Heb zelf inmiddels een aantal boeken over Trump gedeeltelijk gelezen en interviews van mensen die dicht bij hem waren en het beeld rijst van een hele enge meedogenloze (want geen empathie) man.

En voorlopig is er nergens op internet iets te vinden wat op het tegendeel wijst. Hij doet he-le-maal niets dat niet in eigen belang of dat van zijn familie is. Onvermogen om sorry te zeggen geeft ook wel zijn karakter aan. (ook een trekje van narcisten/sociopaten overigens...die zien toegeven als gezichtsverlies. Bij Trump is dit zelfs zo ernstig aanwezig dat hij het niet eens kan zelfs, al zou dat hem uit een nare situatie redden. Zelfs bij die ene keer dat hij het wel deed -de pussygrab tape- was het halfslachtig en kwam hij er later op terug door de tape ineens als fake proberen te bestempelen: een ronduit bizarre actie).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_180124454
The point is, one of the things I say later is…get even. When somebody screws you, you screw them back in spades. And I really mean it. I really mean it. You’ve gotta hit people hard. And it’s not so much for that person. It’s other people watch.
pi_180125446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik weet zelf te weinig van wat hij allemaal gedaan heeft tijdens (en voor) zijn presidents-schap. Dus daarom wil ik er zelf nog geen oordeel aan geven. Misschien kunnen jullie mij wat essentiële kennis bijspijkeren? :)

Maar so far is het enige wat mij bij hem opvalt ten opzichte van de andere presidenten dat hij geen blad voor de mond en impulsief is in zijn uitspraken. Voor de rest vind ik het hem eigenlijk keurig doen. Als hij op staatsbezoek is bijvoorbeeld, kan hij zich vriendelijk en respectvol opstellen naar de ander.

In zijn politieke gedachtengoed heeft hij weliswaar een conservatieve en republikeinse mening waar ik het ook niet altijd mee eens ben, maar dat maakt nog niet dat hij een racist is of geen geweten heeft.

Er wordt in de media heel erg ingezoomd op zijn narcistische gedrag. En dat gedrag valt mij ook heel duidelijk op. Maar ik kan mij er ook wat bij voorstellen: als er dagelijks over je wordt beweerd dat je een narcist en een psychopaat bent, ga je juist in een pantser kruipen en een houding aannemen "Niemand kan mij iets maken!" En dat heeft hij ook nodig in zijn job, want een zwakke houding aannemen kan voor een president heel negatieve gevolgen hebben.

Het zou zomaar kunnen dat Hillary Clinton en misschien wel Barack Obama narcistischer zijn dan Trump, juist omdat het bij hen dan minder opvalt.
Er is inderdaad ook een andere vorm van narcisme, dat heet: "Verborgen narcisme."

Ik vertel je één ding:
Sommige mensen komen slecht over terwijl ze dat niet echt zijn, soms komt het door een misverstand of meningsverschil. En sommige mensen doen zich heel goed voor, maar ondertussen.

Sommige mensen maken ook blunders, maar dat moet ook wel vergeven kunnen worden.

PS: Ik waarschuw je ook dat sommige mensen narcistisch overkomen terwijl ze dat totaal niet zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:48 schreef Krollie het volgende:
Je weet dat psychopaten zich juist heel netjes kunnen voordoen?
Klopt, maar als je verstand van zaken hebt dan zie je daar doorheen. En jij bedoelt narcisten, niet psychopaten. Een psychopaat is niet netjes richting iedereen in ieder geval. Het kan zijn dat ze zich op bepaalde momenten goed voordoen of alleen slechte dingen doen richting één persoon als niemand diegene kan helpen, zoiets. Maar psychopathie is de extreme vorm van de narcistische persoonlijkheidsstoornis.

Zelfrespect hebben is overigens ook niet hetzelfde als narcisme. Er zijn misverstanden gaande over narcisme. Een narcist is echt iemand die andere mensen bewust pijn doet, soms omdat hij/zij onzeker is over zichzelf en een "boost" nodig heeft en soms omdat het gewoon echt een kwaadaardig persoon is met fantasieën en neigingen die richting psychopathie gaan.

Vrouwelijke narcisten zijn (over het algemeen) geniepiger en hun vorm van narcisme is moeilijker herkenbaar dan bij mannen. Dus vrouwen zijn vaker de verborgen narcist, terwijl mannen vaker de openlijke narcist zijn, maar dat betekend niet dat een man geen verborgen narcist kan zijn en dat een vrouw geen openlijke narcist kan zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 17:48:44 ]
pi_180125505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:07 schreef Knipoogje het volgende:
Wel mooi hoe het topic meteen verzandt in whataboutisms en BNW geneuzel :')

Topic was: Is Trump psychopaat?
Dat vind ik zwaar aangezet. Hij is overduidelijk een extreme narcist, veel sterker dan bekende andere narcisten, al valt hij wel te vergelijken met een Berlusconi en een Putin denk ik, maar die hebben minder last van het Doning-Kruger effect.

Sociopaat zou ik 'm ook wel toedichten: Er is geen filmpje op internet te vinden waar hij huilt of empathie/affectie toont. Hij voldoet niet voor niets aan vrijwel alle textbook-kenmerken van een sociopaat. Pathologisch liegen, ook als het niet hoeft (dat noemt Trump zelf: hyperbolic truth) is ook een trekje. Dat heeft hij inmiddels tot kunst verheven sinds hij ontdekte dat het de aandacht van belangrijkere zaken aftrekt.

Intellectueel is hij in ieder geval niet. Ik denk werkelijk dat hij bij een IQ test hooguit 100 scoort, gezien hij niet in staat is boeken te lezen. Zeker niet op zijn huidige leeftijd. Als je ze zijn zinsopbouw en woordenschat vergelijkt met de interviews uit de jaren 80, dan zijn die bijzonder beperkt geworden. Als persoon is hij niet in staat lange volzinnen te gebruiken. Nergens op internet zijn filmpjes te vinden waarin hij dat als president doet (tenzij teleprompter) of waarin hij in een discussie werkelijk kennis over de materie lijkt te bezitten (behalve wellicht vastgoed)

Sluw is ie wel. 70 jaar ervaring in wat werkt en wat niet werkt om iemand voor je te winnen zie je duidelijk terug. Door zijn leeftijd denk ik wel dat ie enigszins vast zit in de truukjes die hij gebruikt. Daarom zijn ze vaak zo doorzichtig. Alleen werken ze nog steeds. Dat is het frustrerende vaak. Hij gooit een bal weg en journalisten denken een paar secondes 'niet aan toegeven, het is afleiding!' en dan hup, de tongen gaan uit de mond en ze springen met kwispelende staart achter de bal aan :')

Heb zelf inmiddels een aantal boeken over Trump gedeeltelijk gelezen en interviews van mensen die dicht bij hem waren en het beeld rijst van een hele enge meedogenloze (want geen empathie) man.

En voorlopig is er nergens op internet iets te vinden wat op het tegendeel wijst. Hij doet he-le-maal niets dat niet in eigen belang of dat van zijn familie is. Onvermogen om sorry te zeggen geeft ook wel zijn karakter aan. (ook een trekje van narcisten/sociopaten overigens...die zien toegeven als gezichtsverlies. Bij Trump is dit zelfs zo ernstig aanwezig dat hij het niet eens kan zelfs, al zou dat hem uit een nare situatie redden. Zelfs bij die ene keer dat hij het wel deed -de pussygrab tape- was het halfslachtig en kwam hij er later op terug door de tape ineens als fake proberen te bestempelen: een ronduit bizarre actie).
Trump's IQ is rond de 135, dat is hoger dan die van de meeste mensen die president zijn geweest. Eigenlijk is hij qua IQ de slimste president tot nu toe.

Men zegt ook wel dat mensen met een gemiddelde intelligentie slimmere mensen niet snappen omdat hun intelligentie daar te laag voor is. Zoek dat maar eens op. Zo zal men bijvoorbeeld zeggen dat de persoon met het hogere IQ "outrageous statements" maakt omdat ze het niet begrijpen. Ik geloof dat dat best kan.

Maar Trump maakt zeker grove fouten tijdens zijn presidentschap. Hij heeft ook goede dingen gedaan though. Het probleem is ook dat er zo veel macht gegeven wordt aan één persoon, daarom ben ik tegen de schijndemocratie. De burgers moeten meer inbreng hebben, want als één persoon zo veel macht heeft is er een probleem. Ja, de Amerikanen mogen kiezen uit een aantal verschillende personen, maar dat zie ik niet echt als een democratie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')