abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180124732
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:16 schreef Hyperdude het volgende:
Of er zitten meer accountants dan ingenieurs in de directie.
Ramp voor een bedrijf i.h.a.
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
pi_180126333
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:23 schreef blomke het volgende:

[..]

Die zie je ook veel rijden als je er op let. Maar inderdaad, zowel qua kleur als qua uiterlijk: saai grijs.
Zo'n blauwe OPC mogen ze bij mij zo voor de deur zetten..

Kan met een gewone ook trouwens, pakketje erop, leuke velgjes regelen en het is al een heel ander ding. Werkt met elke auto wel een beetje trouwens..

Als ik zoiets zou moeten kopen voor dat doel, zou ik voor zo praktisch mogelijk gaan, fuck de buren.. 2 schuifdeuren met drie zitjes op de achterbank is helemaal geweldig natuurlijk.. Caddy life is een prima bak om te rijden dan. lekker makkelijk, bult laadruimte achterin, bank is volgens mij ook nog verstelbaar.. Raampjes netjes iets donkerder maken, beter voor de kids ook, nette, niet t protserige velgjes eronder, en je rijdt helemaal niet voor aap ^O^
Torque makes life easy.
Team Jean
  vrijdag 29 juni 2018 @ 19:35:03 #53
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_180127311
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zo'n blauwe OPC mogen ze bij mij zo voor de deur zetten..

Kan met een gewone ook trouwens, pakketje erop, leuke velgjes regelen en het is al een heel ander ding. Werkt met elke auto wel een beetje trouwens..

Als ik zoiets zou moeten kopen voor dat doel, zou ik voor zo praktisch mogelijk gaan, fuck de buren.. 2 schuifdeuren met drie zitjes op de achterbank is helemaal geweldig natuurlijk.. Caddy life is een prima bak om te rijden dan. lekker makkelijk, bult laadruimte achterin, bank is volgens mij ook nog verstelbaar.. Raampjes netjes iets donkerder maken, beter voor de kids ook, nette, niet t protserige velgjes eronder, en je rijdt helemaal niet voor aap ^O^
mag ook wel voor de prijs van 2 polo’s :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_180127349
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
2 schuifdeuren met drie zitjes op de achterbank is helemaal geweldig natuurlijk.. Caddy life is een prima bak om te rijden dan. lekker makkelijk, bult laadruimte achterin, bank is volgens mij ook nog verstelbaar.. Raampjes netjes iets donkerder maken, beter voor de kids ook, nette, niet t protserige velgjes eronder,
^O^
Mijn idee.
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
pi_180128628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:19 schreef Ivo1985 het volgende:
Skoda Octavia? Wel even onderzoeken of het betreffende VAG motorblok-type geen last heeft van uitrekkende distributiekettingen en/of kantelende zuigers.

Maar die waarschuwing geldt bij alle auto's van de VW-Audi groep.
Te smal voor 3 losse stoelen.
.
pi_180128639
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 19:35 schreef lipje het volgende:

[..]

mag ook wel voor de prijs van 2 polo’s :P
ja, 2 schuurtjes of n fatsoenlijke garage. Life is about choices.
Torque makes life easy.
Team Jean
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')