abonnement Unibet Coolblue
pi_180088775
Hey guys,

Sinds ik een PS4 Pro heb en eigenlijk alleen maar game in 4k, doe ik mijn PC weg. Ik heb geen zin in een upgrade en kan het geld wel gebruiken voor mijn vakantie :) Hij heeft het altijd perfect gedaan, is nooit overclocked geweest. Ook heb ik er nauwlijks gebruik van gemaakt. De PC is door ik en een vriend zelf gebouwd.

Specs:
Processor: Intel i5-6600k
Ram: 16GB RAM DDR3
Videocard: MSI Geforce 1060 6gb
Motherboard: Z170A-G43 Plus
Cooler: Hyper 212 LED
Power supply: Hyper 212 led
Storage: 1tb sata hdd + 180gb ssd

Vraagprijs: 800 euro.

Uiteraard is deze werkend te zien bij mij thuis.

Ook heb ik eventueel een muis en toetsenbord van Razer voor 50 euro extra. Monitor kan meegeleverd worden in overleg.

Ophalen in Amsterdam.

:)

Foto's
https://imgur.com/a/C28q6hu
Lol.
pi_180090820
Zit er een goudenrandje op?! Wtf is dat voor prijs voor zulk (3jaar) oude meuk?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_180092430
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:20 schreef Chinless het volgende:
Zit er een goudenrandje op?! Wtf is dat voor prijs voor zulk (3jaar) oude meuk?
Anders doe je een tegenbod of zeg je dat gewoon op een normale manier? Is echt niet moeilijk.
Lol.
pi_180092871
Hey aniihakobyan,

Heb een paar vraagjes, zoek trouwens wel ergens in de komende 2 maanden een nieuwe pc dus is niet zo dat ik het gewoon random vraag.
Wat versta je onder nauwelijks gebruik van gemaakt? Bedoel 12 uur per week of?
Kan je het merk/model geven van de ssd?
Zit windows erbij?
Wat betekent het dat het beeldscherm in overleg meegenomen kan worden? In overleg gratis, of in overleg voor een bepaalde prijs? Tevens om wat voor beeldscherm gaat het?
Bedankt alvast en nog een fijne avond :)

Edit: en ja chinless en ik zijn 2 verschillende personen, iemand heeft een avatar van haar gejat en ik van die persoon vandaar.
pi_180109870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 23:35 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Hey aniihakobyan,

Heb een paar vraagjes, zoek trouwens wel ergens in de komende 2 maanden een nieuwe pc dus is niet zo dat ik het gewoon random vraag.
Wat versta je onder nauwelijks gebruik van gemaakt? Bedoel 12 uur per week of?
Kan je het merk/model geven van de ssd?
Zit windows erbij?
Wat betekent het dat het beeldscherm in overleg meegenomen kan worden? In overleg gratis, of in overleg voor een bepaalde prijs? Tevens om wat voor beeldscherm gaat het?
Bedankt alvast en nog een fijne avond :)

Edit: en ja chinless en ik zijn 2 verschillende personen, iemand heeft een avatar van haar gejat en ik van die persoon vandaar.
Ik heb in totaal 4 games op de PC gespeeld, verder eigenlijk geen gebruik van gemaakt. Voor school gebruik ik altijd mijn laptop verder. Wanneer ik een game speel, heb ik het meestal uit binnen 30 uur. Dus circa 120 uur aan gaming gedaan, verder een paar keer gebruikt voor muziek. Ook heeft het periodes gehad waar het gewoon niet gberuikt werd. Vandaag is de eerste keer in een maand bijvoorbeeld dat ik het gebruik i.v.m. de informatie opzoeken die je vroeg mbt de SSD etc. De monitor mag in overleg gratis meegenomen worden. Het is een 28' Monitor van AOC Full HD.

De SSD is: Intel SSDSC2BF180A4L

Mocht je vragen hebben hoor ik het wel :)
Lol.
pi_180109895
Windows zit erbij trouwens.
Lol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')