abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 4 juli 2018 @ 15:19:24 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180237355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Household is nogal een grijs begrip he ;)
Maar Jan die in Amsterdam kijkt en z'n maat Boppe die in Friesland op Jan's account kijkt, waar ze de kosten voor delen, valt daar natuurlijk niet onder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:21:29 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180237398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar Jan die in Amsterdam kijkt en z'n maat Boppe die in Friesland op Jan's account kijkt, waar ze de kosten voor delen, valt daar natuurlijk niet onder.
Misschien hebben Jan en Boppe wel een LAT-relatie, ge wit oit noit nie.
Maar dat valt toch simple te controleren?

Wij delen m zelfs met Zweden en Griekenland trouwens.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180239403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar Jan die in Amsterdam kijkt en z'n maat Boppe die in Friesland op Jan's account kijkt, waar ze de kosten voor delen, valt daar natuurlijk niet onder.
Ligt eraan. Volgens de CEO van Netflix mogen bijv. ook uitwonende studenten nog gewoon het account van hun ouders gebruiken op hun studentenkamer. (Bron).

Je kunt je afvragen of daarmee niet het hek van de dam is, want Netflix weet natuurlijk niet of Boppe een maat of kind van Jan is :P
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:00:59 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_180239432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Household is nogal een grijs begrip he ;)
Mwah, dat weerhoudt de regering en het CBS er niet van om ermee te werken. Je kunt wat discussiëren of een kind dat op kamers gaat nog bij het huishouden van de ouders hoort, maar mensen in een lat relatie zijn bijvoorbeeld duidelijk geen huishouden, die onderhouden hun eigen huishouden. En anders heeft Netflix er in onofficiële documentatie ook uitleg over gegeven.
Het is alleen praktisch wat lastig, want wat als man en vrouw allebei op hun mobiel kijken onderweg en op het werk, dan heb je verschillende veelgebruikte IP adressen. Maar delen met vrienden of andere families is duidelijk tegen de regels.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:07:21 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180239551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:59 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ligt eraan. Volgens de CEO van Netflix mogen bijv. ook uitwonende studenten nog gewoon het account van hun ouders gebruiken op hun studentenkamer. (Bron).

Je kunt je afvragen of daarmee niet het hek van de dam is, want Netflix weet natuurlijk niet of Boppe een maat of kind van Jan is :P
Het niet kunnen controleren maakt misbruik natuurlijk niet goed, maar t maakt t wel erg makkelijk. In mijn omgeving deelt zowat iedereen zijn account met meerderen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:10:28 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180239605
Maar goed, dan ga je van premium naar ultra om 4x te kunnen delen.
3 EUR per maand duurder, 36 eur op jaarbasis, per persoon 9,- EUR. Voor een jaar.
Kan ik wel overleven ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180239629
Ja hier ook ken eigenlijk niemand die dat niet doet.
pi_180239674
Je zou overigens zeggen dat met de toenemende concurrentie (Amazon, Hulu, straks Disney en een heleboel lokale aanbieders), de prijs juist omlaag zou moeten gaan :(

In Duitsland bijv. heeft Netflix nog wat marktaandeel in te halen, want daar is Amazon Prime de grootste.
pi_180240214
Ik gebruik enkel mijn account, maar op meerdere apparaten. Dus ik mag straks meer gaan betalen of minder apparaten gebruiken.. Top Netflix!
pi_180240230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:13 schreef tomatenrood het volgende:
Je zou overigens zeggen dat met de toenemende concurrentie (Amazon, Hulu, straks Disney en een heleboel lokale aanbieders), de prijs juist omlaag zou moeten gaan :(

In Duitsland bijv. heeft Netflix nog wat marktaandeel in te halen, want daar is Amazon Prime de grootste.
In Nederlands is dat amper een alternatief. Het meeste heeft bijvoorbeeld geen Nederlandse ondertiteling en betalen kan alleen via creditcard.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180240242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:47 schreef Odaiba het volgende:
Ik gebruik enkel mijn account, maar op meerdere apparaten. Dus ik mag straks meer gaan betalen of minder apparaten gebruiken.. Top Netflix!
Eh nee, het gaat om gelijktijdig gebruik. Je kunt 100 apparaten gebruiken zolang er meer één tegelijk wordt gebruikt.
Je kunt dus ook met iemand delen, maar dan moet je afspreken wanneer wie kan kijken ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180241128
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Eh nee, het gaat om gelijktijdig gebruik. Je kunt 100 apparaten gebruiken zolang er meer één tegelijk wordt gebruikt.
Je kunt dus ook met iemand delen, maar dan moet je afspreken wanneer wie kan kijken ;)
Oja, dat was het |:(
pi_180241170
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:48 schreef Aether het volgende:

[..]

In Nederlands is dat amper een alternatief. Het meeste heeft bijvoorbeeld geen Nederlandse ondertiteling en betalen kan alleen via creditcard.
Ik zou vooral zeggen dat het "voor veel mensen geen alternatief" is. Ik heb geen bezwaar tegen Engels en heb gewoon een creditcard, maar je zal grote segmenten van de markt niet kunnen bedienen.

Amazon zal Nederland sowieso wel niet zo'n interessante markt vinden, want ook in de e-commerce lopen ze niet voor zover ik weet bij lange na niet voorop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180241196
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:48 schreef Aether het volgende:

[..]

In Nederlands is dat amper een alternatief. Het meeste heeft bijvoorbeeld geen Nederlandse ondertiteling en betalen kan alleen via creditcard.
Hulu is niet beschikbaar in Europa.
Amazon kan wel met Ideal maar moet via de duitse website.

Ik heb Amazon en Netflix en zou er enkel nog graag Hulu bij willen. Al die bedrijven die hun eigen content willen streamen (CBS, Disney, HBO etc) daar wil ik niet voor apart gaan betalen.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:07:18 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180241482
Ha, die hogere prijzen gaan over gebruik van meer dan twee schermen tegelijk. Zonder kinderen is dat dus gewoon geen issue. Tenzij je student of een andere pauper bent.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180241678
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:07 schreef Ringo het volgende:
Ha, die hogere prijzen gaan over gebruik van meer dan twee schermen tegelijk. Zonder kinderen is dat dus gewoon geen issue. Tenzij je student of een andere pauper bent.
Het gerucht gaat dat het abonnement met twee schermen naar één gaat en er een nieuw abonnement bijkomt voor vier schermen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180243524
Erased er weer 'opnieuw' op.
Was wel een mooie serie :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_180244249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:36 schreef ConqueringChaos het volgende:
Erased er weer 'opnieuw' op.
Was wel een mooie serie :Y
Dit is ook de anime, de "live" versie is een verfilming hier van.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 4 juli 2018 @ 21:10:30 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180244334
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:16 schreef Aether het volgende:
Het gerucht gaat dat het abonnement met twee schermen naar één gaat en er een nieuw abonnement bijkomt voor vier schermen.
Ach, dat zou wel jammer zijn.
Wat moet ik nou met vier schermen tegelijk? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 4 juli 2018 @ 21:12:49 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180244386
Ik deel mn acc met mn zusje en mn ma. Maar ga echt niet meer betalen. Dan ga ik wel weer torrenten :'). Maarja mn ma zal t niet erg vinden om meer te betalen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180245674
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:16 schreef Aether het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat het abonnement met twee schermen naar één gaat en er een nieuw abonnement bijkomt voor vier schermen.
uiteindelijk gewoon een prijsverhoging, wat opzich best logisch is, het is allemaal erg cheap voor wat je krijgt..
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2018 @ 02:53:32 #122
88815 The_Emotion
98.3
pi_180248935
Wat zijn de filmprocties bellaberd.
TAU gezien, maar wat een slappe hap.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_180250767
Sinds gister The Missing maar aangeslingerd. Ben benieuwd.
pi_180251222
nog steeds niemand die 'live' gekeken heeft? :'(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_180251343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:31 schreef poker4lifee het volgende:
nog steeds niemand die 'live' gekeken heeft? :'(
Ik wilde er gister aan beginnen, maar The Missing sprak me meer aan. Misschien hierna
pi_180251739
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:31 schreef poker4lifee het volgende:
nog steeds niemand die 'live' gekeken heeft? :'(
Netflix is niet live hoor :o
Maar heb wel twee afleveringen van Live gekeken ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180251763
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 09:08 schreef Aether het volgende:

[..]

Netflix is niet live hoor :o
Maar heb wel twee afleveringen van Live gekeken ^O^
Hoe vond je het?
pi_180252092
Ik vond de eerste twee afleveringen erg verschillen in tempo en sfeer maar ze lijken een goede basis voor de rest te leggen. Of die twee rekruten nog met elkaar te maken krijgen is me nog niet duidelijk. Ga zeker verderkijken binnenkort.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180253112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds gister The Missing maar aangeslingerd. Ben benieuwd.
Erg sterke serie :Y
pi_180260121
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 09:31 schreef Aether het volgende:
Ik vond de eerste twee afleveringen erg verschillen in tempo en sfeer maar ze lijken een goede basis voor de rest te leggen. Of die twee rekruten nog met elkaar te maken krijgen is me nog niet duidelijk. Ga zeker verderkijken binnenkort.
:D het wordt alleen maar leuker :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_180260327
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 5 juli 2018 @ 17:32:51 #132
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180260566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Erg sterke serie :Y
Vond ik ook erg leuk, vooral seizoen 2 bijna in een ruk uitgekeken
pi_180262811
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Vond ik ook erg leuk, vooral seizoen 2 bijna in een ruk uitgekeken
Damn, wat een topserie was dat!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 juli 2018 @ 19:18:43 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180262857
Ik ben net begonnen met Zoo, leek me wel geinig (beetje 'mysterieus' met dieren die overal ter wereld ineens raar gaan doen enzo), zie ik ineens Billy Burke in de eerste aflevering, veruit m'n minst favoriete acteur ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180263266
Dat explained is echt een leuke serie

Deze week over aliens
pi_180263283
ik kijk orphan black :@
...
pi_180265437
Calibre spannende film wel.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 09:40:19 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180274768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 21:21 schreef Handleiding het volgende:
Calibre spannende film wel.
Die had ik idd in "mijn lijst" gezet aan de hand van de trailer. Ben beniewd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180278558
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaanse Bruiloft – 2003 12 1:36 uur | IMDb ★ 6,3
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Jason Biggs, Seann William Scott, Alyson Hannigan
De middelbare school ligt in een ver verleden en Jim en Michelle gaan trouwen. Dit is voor Stifler dé aanleiding om het ultieme vrijgezellenfeest te plannen.

Anne met een E (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,5
Audio: Engels | Genre: Drama | Acteurs: Amybeth McNulty, Geraldine James, R.H. Thomson
Een dapper weeskind met grote dromen vindt een onverwacht thuis bij een ongehuwde vrouw en haar zachtmoedige, vrijgezelle broer. Gebaseerd op 'Anne van het groene huis'.

Bajo la piel de lobo aka The Skin of the Wolf – 2018 12 1:50 uur - Netflix Original | IMDb ★ 6,7
Audio: Spaans | Genre: Drama | Acteurs: Mario Casas, Irene Escolar, Ruth Díaz
Een jager die in een verlaten bergdorp in Noord-Spanje woont, wil een einde maken aan zijn eenzaamheid door een echtgenote te zoeken.

Battleship – 2012 12 2:11 uur | IMDb ★ 5,8
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Taylor Kitsch, Alexander Skarsgård, Rihanna
Dit zee-avontuur is de verfilming van het klassieke gezelschapsspel Zeeslag waarin de aarde verdedigd moet worden tegen een mysterieuze vijandelijke vloot.

Bring It On Again – 2004 6 1:30 uur | IMDb ★ 4,5
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Anne Judson-Yager, Bree Turner, Kevin Cooney
Als deze meisjes worden geweigerd door het cheerleadingteam vormen ze er zelf een in deze amusante sequel van de originele hit.

Bulletproof Gangster aka Kill the Irishman – 2011 16 1:46 uur | IMDb ★ 7,1
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Ray Stevenson, Vincent D'Onofrio, Val Kilmer
Dit waargebeurde verhaal toont de opkomst en ondergang van Danny Greene, die in de jaren 70 in Cleveland de leiding in de georganiseerde misdaad overnam van de maffia.

Comedians in Cars Getting Coffee (collectie 5) – 2012 AL - Netflix Original | IMDb ★ 8,2
Audio: Engels | Genre: Feelgood, Reality | Acteurs: Jerry Seinfeld
In een rijdende talkshow gaat Jerry Seinfeld op stap met de scherpste comedians van de VS. Koffie, comedy en klassieke auto's komen samen in hun avontuurlijke ritten.

First Team: Juventus (deel B) – 2018 AL - Netflix Original | IMDb ★ 7,6
Audio: Italiaans | Genre: Documentaire
Volg de gerenommeerde voetbalclub Juventus op en naast het veld, op weg naar hun zevende Italiaanse titel op rij en glorie in de Champions League.

Honey 2 – 2011 6 1:50 uur | IMDb ★ 5,4
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Kat Graham, Mario Lopez, Audrina Patridge
Vastbesloten zichzelf te bewijzen als streetdancer, gaat Maria vanuit jeugddetentie naar een wijkcentrum in de Bronx, waar ze haar dansidool Honey Daniels ontmoet.

Inside the World’s Toughest Prisons (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Paul Connolly, Raphael Rowe
Onderzoeksjournalist Paul Connolly laat zich vrijwillig opsluiten in de gewelddadigste gevangenissen ter wereld, waar intimidatie en wreedheid heersen.

Legacy of a Whitetail Deer Hunter, The – 2018 9 1:23 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Drama, Offbeat | Acteurs: Josh Brolin, Danny McBride, Montana Jordan
Een ster uit jachtvideo's wil een band smeden met zijn 12-jarige zoon tijdens een tocht door de wildernis, maar leert dat familiebanden niet kunnen worden afgedwongen.

Nieuwsgierig aapje aka Curious George – 2006 AL 1:27 uur | IMDb ★ 6,5
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Avontuur | Acteurs: Frank Welker, Will Ferrell, Drew Barrymore
De man met de gele hoed reist naar Afrika op zoek naar een kostbaar kunstvoorwerp. Maar hij keert terug met George, een nieuwsgierige aap die de stad rood schildert.

Other Boleyn Girl, The – 2008 12 1:55 uur | IMDb ★ 6,7
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Natalie Portman, Scarlett Johansson, Eric Bana
In dit uitbundige, historische drama strijden de ambitieuze zusjes Anne en Mary Boleyn om het hart van de machtige, maar losbandige koning Henry VIII.

Project Runway (seizoen 9) – 2004 AL | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Heidi Klum, Tim Gunn, Nina Garcia
Modeontwerpers in spe gaan uitdagingen aan die hun vindingrijkheid testen en hun persoonlijke stijl onthullen. Wie zal het halen en wie niet?

Project Runway: Junior (seizoen 2) – 2014 AL
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Tim Gunn, Vanessa Simmons, Kelly Osbourne
Deze jonge modeontwerpers hebben weinig ervaring, maar veel talent. Ze willen bewijzen dat zij wat mode betreft de toekomst in handen hebben.

Sacred Games (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 9,6
Audio: Hindi | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Saif Ali Khan, Nawazuddin Siddiqui, Radhika Apte
Een link in hun verleden leidt een eerlijke agent naar een voortvluchtige bendeleider, die hem met een cryptische waarschuwing op een missie stuurt om Mumbai te redden.

Samantha! (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Portuguees (Brazilië) | Genre: Comedy, Cynisch | Acteurs: Emmanuelle Araújo, Douglas Silva, Sabrina Nonata
Samantha, een kindsterretje in de jaren 80, blijft vasthouden aan een restje beroemdheid met hilarische, onbezonnen plannen om weer in de spotlights te komen.

Somebody Feed Phil (seizoen 2) – 2018 6 - Netflix Original | IMDb ★ 8,0
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Feelgood | Acteurs: Philip Rosenthal
Phil Rosenthal, de maker van Everybody Loves Raymond, reist de wereld rond en leert de lokale keuken en cultuur van bijvoorbeeld Bangkok, Lissabon en Mexico-Stad kennen.

Vrije teugels aka Free Reign (seizoen 2) – 2017 9 - Netflix Original | IMDb ★ 7,7
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Britse TV, Drama | Acteurs: Jaylen Barron, Manpreet Bambra, Celine Buckens
Op een eiland voor de kust van Engeland brengt een 15-jarige uit LA de zomer door in het huis waar haar moeder opgroeide. Ze krijgt een band met een mysterieus paard.

White Fang aka Croc-Blanc – 2018 6 1:27 uur - Netflix Original
Audio: Engels, Frans (Origineel), Nederlands | Genre: Animatie, Avontuur | Acteurs: Nick Offerman, Rashida Jones, Paul Giamatti
Een nieuwsgierige, trouwe wolfshond beleeft het avontuur van zijn leven terwijl hij drie verschillende baasjes na elkaar dient.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180278643
Amerikaanse Bruiloft :')
pi_180292438
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:46:18 #143
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180292910
The Affaire is naar Q3 van 2018 geplaatst, terwijl ze in Amerika al met seizoen 4 bezig zijn. Dan download ik 'm wel, maar dit soort enorme wachttijden blijf ik erg vreemd vinden.
Dit, dus.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 12:56:25 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180305523
Waarom worden er op Netflix toch steeds kunstwerken eraf gegooid, en blijft de bagger al jarenlang staan?

There Will Be Blood is weg.
Silence of the Lambs is weg
Clockwork Orange is weg.

Allemaal films die ik graag nog eens zou willen zien.

No Country For Old Men staat er gelukkig wel nog op.

Als Netflix mij als een jarenlange klant wil hebben zullen ze toch wat beter aanbod er op moeten gooien. Want nu zeg ik het gewoon volgende maand weer op. :6
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180306058
Suburra: Blood on Rome _O_
pi_180307264
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom worden er op Netflix toch steeds kunstwerken eraf gegooid, en blijft de bagger al jarenlang staan?

There Will Be Blood is weg.
Silence of the Lambs is weg
Clockwork Orange is weg.

Allemaal films die ik graag nog eens zou willen zien.

Waarom kijk je ze niet dan? :')
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:55:20 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180307368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:48 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Waarom kijk je ze niet dan? :')
Ik ga ze kijken hoor, maar Netflix is een stuk makkelijker.
Nu moet ik weer een omweg zoeken.

De films kopen, of illegaal downloaden.
Illegaal streamen kan ook, maar de kwaliteit is matig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180307392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom worden er op Netflix toch steeds kunstwerken eraf gegooid, en blijft de bagger al jarenlang staan?

There Will Be Blood is weg.
Silence of the Lambs is weg
Clockwork Orange is weg.

Allemaal films die ik graag nog eens zou willen zien.

No Country For Old Men staat er gelukkig wel nog op.

Als Netflix mij als een jarenlange klant wil hebben zullen ze toch wat beter aanbod er op moeten gooien. Want nu zeg ik het gewoon volgende maand weer op. :6
omdat geld
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:56:39 #149
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180307395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:48 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Waarom kijk je ze niet dan? :')
Maar waarom gaan de goede films weg en blijft de bagger staan.

Expendables staat er bijvoorbeeld al jarenlang op. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:57:14 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180307405
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:56 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat geld
Beter aanbod/kwaliteit betekent meer abonnees, dat betekent ook meer geld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')