abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:01:54 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180124060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

We hebben Dolgod al.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:09:33 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180124142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:58 schreef manny het volgende:

[..]

eens. het hoofd zit bij wijze van spreke al in de strop. ze moeten succes halen dit jaar. zou me niets verbazen als ze nog een grote aankoop uit de hoed toveren. Achterin hopelijk.
Die aankoop achterin komt natuurlijk sowieso, zijn ze vrij transparant over.

Ben eerder benieuwd of ze echt nog een vleugelspeler gaan halen. Denk dat ze wel klaar zijn met Dennis Johnsen, is ook niet mee geweest op trainingskamp.
Oh.
pi_180124443
Kean zit toch ook gewoon bij Raiola? Dus drie keer raden hoe we aan dit 'gerucht' komen.
Never. Gonna. Happen.
pi_180124529
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die aankoop achterin komt natuurlijk sowieso, zijn ze vrij transparant over.

Ben eerder benieuwd of ze echt nog een vleugelspeler gaan halen. Denk dat ze wel klaar zijn met Dennis Johnsen, is ook niet mee geweest op trainingskamp.
Wel jammer dat zo'n gozer niet over de juiste mentaliteit lijkt te beschikken -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:52:43 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180124754
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wel jammer dat zo'n gozer niet over de juiste mentaliteit lijkt te beschikken -O-
Nope; altijd net te laat op de training en als eerste weg, veel junkfood eten.

Al betwijfel ik ook of hij echt het talent heeft hoor.
Oh.
pi_180124806


Nieuwe favoriete ajax speler godin genot

Wanneer gaan we keer naar ajax vrouwen wedstrijd JR?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:57:51 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180124828
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe favoriete ajax speler godin genot

Wanneer gaan we keer naar ajax vrouwen wedstrijd JR?
Ze mag mijn paal wel raken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 29 juni 2018 @ 19:51:18 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180128058
Haha, hoor die kale schreeuwen in die video's. Niet serieus te nemen met zo'n stem.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:22:18 #185
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180129250
RED ONS HENNIEGOD
pi_180129406
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe favoriete ajax speler godin genot

Wanneer gaan we keer naar ajax vrouwen wedstrijd JR?
hubba hubba...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_180130370
quote:
Inspectie zet Ajax aan het werk
37 min geleden in VOETBAL

DEN HAAG - De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) heeft Ajax opdracht gegeven een calamiteitenonderzoek te doen naar de gebeurtenissen bij de verzorging van Abdelhak Nouri.

Aanleiding is de verklaring van directeur Edwin van der Sar eerder deze week, waarin hij erkende dat Nouri geen adequate medische hulp heeft gekregen toen hij werd getroffen door hartfalen tijdens een oefenwedstrijd in Oostenrijk. Twee hoogleraren in de cardiologie concludeerden op basis van televisiebeelden dat Nouri sneller had moeten worden geholpen.

BEKIJK OOK:

Ajax reageert: nieuwe informatie Nouri komt uit verzoekschrift KNVB
Volgens een woordvoerster komt het vaak voor dat de IGJ opdracht geeft voor dergelijke onderzoeken. „Meestal betreft het een zorginstelling. Bijzonder aan deze zaak is wellicht dat een voetbalclub de opdracht krijgt.”

Ajax moet de rapportage binnen acht weken hebben opgesteld. De club moet het calamiteitenonderzoek laten uitvoeren door een commissie die voldoende deskundig is en bij voorkeur bestaat uit onafhankelijke personen. Er bestaat een richtlijn die aangeeft wat de inspectie precies wil weten over de gebeurtenissen en de wijze van behandeling.
telegraaf.nl

Het balletje gaat nu rollen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:31:45 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:32:49 #189
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180131261
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

telegraaf.nl

Het balletje gaat nu rollen.....
Die magnums komen natuurlijk niet vanzelf hierheen he
RED ONS HENNIEGOD
pi_180133727
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die magnums komen natuurlijk niet vanzelf hierheen he
Duurt wel lang zo ja, zo ken ik Klaas niet. Man van zijn woord meende ik.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:28:11 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180137190
quote:
Matthijs de Ligt is blij met de komst van Dusan Tadic naar Ajax. De achttienjarige verdediger zegt dat de komst van de Serviër meespeelt in zijn beslissing om langer bij Ajax te blijven. Het toptalent heeft de knoop nog niet doorgehakt en vertelt in een interview met De Telegraaf dat het in deze fase van de transferperiode moeilijk is om iets zinnigs te zeggen over zijn toekomst.

In tegenstelling tot vorige jaren, lijkt Ajax zijn selectie deze zomer op tijd rond te hebben. Alleen van Hakim Ziyech wordt verwacht dat hij de club gaat verlaten en voor hem lijkt men met Tadic al een vervanger in huis te hebben. “Je hebt een bepaald doel bij Ajax: aanhaken bij de subtop van Europa”, begint De Ligt. De transfersom van 11,4 miljoen euro vindt hij niet hoog. “Daar worden nu eenmaal dit soort bedragen betaald. Je kunt het gekte noemen, maar het is de huidige staat van het Europese voetbal. Ik denk dat je daar als Ajax zijnde in mee moet. Het is een goede zaak dat de club dit soort jongens binnenhaalt. Vooropgesteld vind ik elf miljoen euro voor Tadic niet eens heel veel geld. Dit haalt het niveau van het team omhoog, zoals ik dat overigens ook van de andere aankopen verwacht. Het is een signaal naar anderen toe dat wij hier iets willen bereiken.”

Directeur spelersbeleid gaf eerder al grote bedragen uit aan spelers als David Neres (12 miljoen euro), Hakim Ziyech (11 miljoen euro), terwijl de mogelijke komst van Lisandro Magallán de Amsterdammers circa 8,5 miljoen euro gaat kosten. “Je zou ook al het geld op de bankrekening kunnen houden. Ik weet niet wat er nog meer mee gebeurt, want ik ben geen expert wat de financiën van Ajax betreft”, aldus De Ligt. “Maar als je het grootste vermogen hebt van Nederland, dan zou je normaal gesproken elk jaar eerste moeten worden. Dan is het fijn als er geïnvesteerd wordt en je als speler zijnde steeds betere spelers om je heen krijgt. De druk om aankopen te doen is altijd groot, maar de doorstroom van jeugdspelers is een kenmerk van Ajax. Dat mag niet vergeten worden, maar dat verwacht ik ook niet.”

Of de komst van Tadic De Ligt kan doen overtuigen om langer bij Ajax te blijven? “Ja. Investeren is altijd goed, maar je moet niet alleen investeren in aankopen, maar ook in de spelers die er al zijn”, aldus De Ligt, die erkent vertrouwen te voelen vanuit de clubleiding. “Dat er aankopen worden gedaan is mooi, maar het zou ook mooi zijn wanneer er bepaalde mensen worden beloond. Dat geeft vertrouwen en is belangrijk. Dat neem ik zeker mee in mijn beslissing.”

De Ligt wordt deze transferperiode wekelijks in verband gebracht met de grootste clubs in Europa. Bayern München, Juventus en Barcelona zijn de namen die het vaakst opduiken in de geruchtenmolen. Toch speelt er weinig rondom zijn persoon, erkent het talent. “Je zou denken dat het tijdens de transferwindow heel druk is, maar sinds die open is, is het opvallend rustig rondom mij. Iedereen is ook druk met het WK. Het enige wat ik nu doe is focussen op Ajax. Als speler wil je altijd het hoogst haalbare. In Nederland is dat kampioen worden, de beker winnen en de Champions League in. Het liefst heb je dan een team om je heen dat prijzen kan winnen, dan zijn transfers als die van Tadic mooi. Ook dat neem je mee in je beslissing. Maar ik wil hier nu lekker fit worden voor de duels met Sturm Graz.”
Oh.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:45:31 #192
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_180138264
Ik vind de ligt niet echt overtuigend overkomen in dat hij blijft.
Die zin over belonen bijvoorbeeld:
quote:
“Dat er aankopen worden gedaan is mooi, maar het zou ook mooi zijn wanneer er bepaalde mensen worden beloond. Dat geeft vertrouwen en is belangrijk. Dat neem ik zeker mee in mijn beslissing.”
Wat voor beloning bedoeld hij, een mooie transfer, of salarisverhoging? Mensen belonen is wel een beetje Riaola vocabulaire.

Bij de nos zei hij ook dit:
quote:
"Zolang die duidelijkheid er nog niet is, zal ik niet iets zeggen waardoor er misschien duidelijkheid komt", klinkt het bijna Cruijffiaans uit zijn mond. "Maar op dit moment is er helemaal niks echt concreet. Ik train nu bij Ajax en daar ga ik mijn best doen."
Klinkt een beetje als er echt iets goeds langs komt dat hij dat dan doet.
pi_180138960
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:45 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik vind de ligt niet echt overtuigend overkomen in dat hij blijft.
Die zin over belonen bijvoorbeeld:

[..]

Wat voor beloning bedoeld hij, een mooie transfer, of salarisverhoging? Mensen belonen is wel een beetje Riaola vocabulaire.

Bij de nos zei hij ook dit:

[..]

Klinkt een beetje als er echt iets goeds langs komt dat hij dat dan doet.
Zouden uitspraken van Kluivert kunnen zijn. Schijnbaar is het doodnormaal om te roepen dat je weg wilt (zo komt het over) als je nog maar net komt kijken. En in het geval van De Ligt ook nog net nadat ie een langdurig contract heeft getekend.
Volgende uitspraak zal wel zijn dat de trainerswissels in zo'n korte tijd niet goed zijn.
Zal ie ook nog beginnen over het feit dat het schandalig is dat Ajax aan 'm wil verdienen ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 15:09:27 #194
240917 Mula
pi_180140298
Wat is het nieuwe wedstrijdshirt raar wijd en kort. Net alsof ie in de lengte is gekrompen.
pi_180140352
Wat een speler tegenwoordig roept over wel of niet blijven heeft toch geen enkele waarde meer?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:10:54 #196
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180141791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:45 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik vind de ligt niet echt overtuigend overkomen in dat hij blijft.
Die zin over belonen bijvoorbeeld:

[..]

Wat voor beloning bedoeld hij, een mooie transfer, of salarisverhoging? Mensen belonen is wel een beetje Riaola vocabulaire.

Bij de nos zei hij ook dit:

[..]

Klinkt een beetje als er echt iets goeds langs komt dat hij dat dan doet.
Kan hem geen ongelijk geven, hij is al echt goed en kan denk ik ook wel mee in een grotere competitie. Hoop wel dat hij blijft natuurlijk
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:11:12 #197
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180141804
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:09 schreef Mula het volgende:
Wat is het nieuwe wedstrijdshirt raar wijd en kort. Net alsof ie in de lengte is gekrompen.
Zag ook wat foto's inderdaad, ziet er echt niet uit :')
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:48:12 #198
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180144505
Tagliafico kan in ieder geval vakantie houden
  zaterdag 30 juni 2018 @ 18:09:16 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180145009
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:48 schreef Heeinz het volgende:
Tagliafico kan in ieder geval vakantie houden
Niks mis mee.
Oh.
pi_180145916
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks mis mee.
Hopen dat Kroatië morgen gehakt maakt van Denemarken. Liever te vroeg dan te laat dat Dolberg weer instroomt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')