abonnement Unibet Coolblue
pi_180073597
Ik heb een probleem met mijn Philips TV. Het gaat om een philips 42pfl5603d.

De afstandsbediening werkt, maar maakt geen connectie met de tv. Wat me verder opvalt is dat de tv direct aangaat nadat de powerknop aan de zijkant is ingedrukt. Normaliter zou de tv ook op standby moeten gaan na opstart. Dit gebeurt niet.

Welke actie zou ik kunnen ondernemen?
pi_180073607
Blijft niet toevallig je power on/off knop op de afstandsbediening hangen/vastzitten?
pi_180073996
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 27 juni 2018 @ 08:10:41 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_180074297
Hoe weet je dat de AB werkt?

Raar dar het voor jouw "normaal" is dat de tv naae de standby gaat als je hem aanzet, hij zou altijd direct beeld moeten geven als je hem fysiek aan zet.

(Tenzij je hem hebt ingesteld dat de tv altijd naar standby moet bij aanzetten of je hebt hem ingesteld km naar de laatste toestand te gaan en je zet je tv altijd op standby voor je hem fysiek uit zet)
So we just called him Fred
pi_180075047
Het ir ledje kun je checken met een camera, gewoon op het ledje of venstertje richten en knoppen duwen. Als het goed is moet je het zien knipperen.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_180075566
Als je zeker weet dat de batterijen niet leeg zijn en eventuele nieuwe batterijen op de juiste manier zijn geplaatst, kan je eens proberen om de stekker van de tv een minuut uit het stopcontact te halen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180077830
Heb je toevallig een kinderslot ingesteld?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180078048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:40 schreef oranjevogel1 het volgende:
Heb je toevallig een kinderslot ingesteld?
Een kinderslot weerhoudt de TV er toch alleen maar van om de pr0n-kanalen te bezoeken?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180086196
Het ledje knippert niet, maar brand constant als ik de afstandsbediening op de tv richt...
pi_180089750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Een kinderslot weerhoudt de TV er toch alleen maar van om de pr0n-kanalen te bezoeken?
Ligt aan het kinderslot cq. de instellingen daarvan.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')