abonnement Unibet Coolblue
pi_180082044
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 27-06-2018 om 16:35:36 Ivanka Trump’s business received registration approval for three additional Chinese trademarks on June 7, according to records reviewed by CREW. On that same date, Trump agreed to lift sanctions against the Chinese telecommunications company ZTE. https://t.co/UhMilITPeP reageer retweet
Toeval of doet men niet eens meer een poging 8)7
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 17:32:24 #52
54278 crew  Tijger_m
pi_180082966
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Toeval of doet men niet eens meer een poging 8)7
Als het Obama was dan was er al een onderzoek gestart.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 27 juni 2018 @ 17:49:45 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180083487
Amerikaanse staalsector not amused met het daar zich toetrekken van bevoegdheden. Noch met de tarieven op staal uiteraard. Ze beginnen een proces:
https://www.nu.nl/economi(...)in-staalheffing.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 woensdag 27 juni 2018 @ 18:07:41 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180084342
tedlieu twitterde op woensdag 27-06-2018 om 15:23:43 Dear @SebGorka: I see that you are upset at me because I purportedly violated some vague House rule by playing audio of kids ripped away from parents by your former boss.But unlike you, I didn't get my security clearance stripped and wasn't fired by @POTUS.Have a nice day. https://t.co/vqTAa6TygJ reageer retweet
bitchslap!

:D

Gorka zal wel gaan huilen nu en ammeren dat die gemene linksen zo naar tegen hem zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180084543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:07 schreef Ulx het volgende:
tedlieu twitterde op woensdag 27-06-2018 om 15:23:43 Dear @SebGorka: I see that you are upset at me because I purportedly violated some vague House rule by playing audio of kids ripped away from parents by your former boss.But unlike you, I didn't get my security clearance stripped and wasn't fired by @POTUS.Have a nice day. https://t.co/vqTAa6TygJ reageer retweet
bitchslap!

:D

Gorka zal wel gaan huilen nu en ammeren dat die gemene linksen zo naar tegen hem zijn.
Beetje Boulevard niveau dit soort dingen.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 juni 2018 @ 18:18:54 #56
3928 Ulx
pi_180084623
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Beetje Boulevard niveau dit soort dingen.
Maar de enige manier om het soort fascistische huilies als Gorka aan te pakken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180084667
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar de enige manier om het soort fascistische huilies als Gorka aan te pakken.
Maar hoort het in dit topic thuis?
  Overall beste user 2022 woensdag 27 juni 2018 @ 18:41:38 #58
3928 Ulx
pi_180085146
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar hoort het in dit topic thuis?
Een ruzie tussen een congreslid en een voormalig medewerker en adviseur van Trump?

Lijkt me wel.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 juni 2018 @ 18:42:00 #59
3928 Ulx
pi_180085153
kylegriffin1 twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:35:05 The man accused of plowing a car into a crowd of people protesting last year's white nationalist rally in Charlottesville, killing Heather Heyer and injuring dozens more, has been charged with federal hate crimes. https://t.co/hj73SOogII reageer retweet
pi_180085780
RosieGray twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:50:13 "That's not the position of the United States," Bolton says in Moscow after being asked if Trump will recognize Russia's annexation of Crimea. reageer retweet
JuliaDavisNews twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:52:51 #Russia's state TV: Panelist argues that Trump is an extremely vain person and as long as he can make some kind of a deal with Russia - while his predecessors couldn't - his ego will be satisfied. https://t.co/ACHt4ich3q reageer retweet
AshaRangappa_ twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:54:39 Great. Russia discussing how to exploit POTUS' vulnerabilities for their own benefit out in the open, knowing that the U.S. isn't going to do anything about his being a stooge for their country. https://t.co/8zEK8CGwm1 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_180085945
Only the best... :|W

Bill Shine Likely as Next White House Communications Director

quote:
Bill Shine, a former Fox News executive who was close to Roger E. Ailes, the network’s ousted chairman, is expected to be offered the job of White House communications director, according to two people familiar with the decision.

Mr. Shine, who was forced out as co-president at Fox last May for his handling of sexual harassment scandals at the network, has met with President Trump in recent weeks about taking the West Wing communications job, which has been vacant since Hope Hicks left the job in March.

The move has not been finalized, but two people familiar with the decision said it was likely to be announced and that the president had offered him the job.

Officials at the White House are aware that they will face blowback for appointing someone so closely tied to Mr. Ailes and the culture of harassment toward women at Fox News. But they said Wednesday that they believe they can weather it.

Mr. Shine also knows Kellyanne Conway, the White House counselor, who is said to have advocated for him inside the White House. Ms. Conway, who is focused on the opioids crisis and who frequently travels, declined the job, according to two people close to the White House.

Mercedes Schlapp, a communications adviser to the White House, was seen initially as a favorite for the job, in part because of her good relationship with the chief of staff, John F. Kelly, but Mr. Trump did not offer it to her.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_180086315
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een ruzie tussen een congreslid en een voormalig medewerker en adviseur van Trump?

Lijkt me wel.
Iedereen maakt met iedereen ruzie in Amerika momenteel. Als we dat allemaal moeten gaan behandelen..
pi_180087107
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-06-2018 om 13:06:30 Republicans should stop wasting their time on Immigration until after we elect more Senators and Congressmen/women in November. Dems are just playing games, have no intention of doing anything to solves this decades old problem. We can pass great legislation after the Red Wave! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 27-06-2018 om 14:39:56 HOUSE REPUBLICANS SHOULD PASS THE STRONG BUT FAIR IMMIGRATION BILL, KNOWN AS GOODLATTE II, IN THEIR AFTERNOON VOTE TODAY, EVEN THOUGH THE DEMS WON’T LET IT PASS IN THE SENATE. PASSAGE WILL SHOW THAT WE WANT STRONG BORDERS & SECURITY WHILE THE DEMS WANT OPEN BORDERS = CRIME. WIN! reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 27-06-2018 om 19:55:09 WASHINGTON (AP) — House rejects Republican immigration bill, as 11th-hour backing by Trump fails to heal GOP divisions. reageer retweet
  woensdag 27 juni 2018 @ 20:10:37 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180087336
Bizar dat Ryan het in stemming liet brengen?!?
pi_180087394
Kennedy biedt zijn ontslag aan; SCOTUS valt definitief in Republikeinse handen voor onafzienbare tijd.

https://www.politico.com/(...)supreme-court-679635

Dit gaat monumentale politieke implicaties hebben.
pi_180087409
Trumpanzees over zijn Space Force plan:

quote:
"Making space great again!"

"It's what they refer to as (a) cloud computer."

"NASA is only going to tell us what they want us to know, whereas I think Trump will send his own stuff, and then we will find out the truth."

"A terrorist could, through the use of drones, get into space and become very hazardous to our freedoms. Let's not forget 9/11. I think Space Force could help prevent the next 9/11."

"It doesn't make a lot of sense and we'd be wasting a lot of dollars, but, at the same time, it would be cool."
http://www.cc.com/video-c(...)-loves--space-force-

Ik voelde mijn hersencellen gewoon afsterven.

[ Bericht 22% gewijzigd door FlipjeHolland op 27-06-2018 20:22:51 ]
  woensdag 27 juni 2018 @ 20:35:08 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180087968
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Kennedy biedt zijn ontslag aan; SCOTUS valt definitief in Republikeinse handen voor onafzienbare tijd.

Nou ja, hij was al een republikeinse appointment die af en toe anders stemde idd. Ben benieuwd of een volgende democratic president + congress de ballen heeft om dankzij de rattenstreek van McConnell de SC met 2 te vergroten al lijkt me dat niet bepaald waarschijnlijk.

Het standpunt van Flake wordt hiermee trouwens ook wel een interssante. Die gaf aan geen rechters meer onder stemming te brengen zolang er geen stemming komt om Trumps tarriffs in te dammen.
pi_180087972
Rudy voor Scotus hij heeft het verdiend of Judge Pirro natuurlijk. :7
pi_180088135
Ondertussen gaat Noord-Korea gewoon vrolijk verder met zijn nucleaire programma.

https://www.cnbc.com/2018(...)tor-despite-tru.html

Trump is fucked. Wie zou de schuld deze keer krijgen? Obama, Crooked Hillary, Dems, Aliens?

Anyway., hier past maar één reactie bij:

pi_180088146
Iemand vergat een domeinnaam te registreren... http://www.trumphotels.org/

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180088210
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef westwoodblvd het volgende:

Het is te hopen dat hij nog even wacht op een hopelijk gunstige uitslag in de midterms zodat de SC niet volledig onder controle van de prairietaliban raakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180088238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, hij was al een republikeinse appointment die af en toe anders stemde idd. Ben benieuwd of een volgende democratic president + congress de ballen heeft om dankzij de rattenstreek van McConnell de SC met 2 te vergroten al lijkt me dat niet bepaald waarschijnlijk.

Het standpunt van Flake wordt hiermee trouwens ook wel een interssante. Die gaf aan geen rechters meer onder stemming te brengen zolang er geen stemming komt om Trumps tarriffs in te dammen.
Er zijn zat onderwerpen waarover Kennedy duidelijk anders dacht. Binnen een jaar is abortus waarschijnlijk illegaal in de VS. Daar komt bij dat dit het hele narrative de komende maanden gaat beheersen, en kwetsbare Democratische incumbents in rode staten voor een duivels dilemma stelt. Dit is het meest consequentiele politieke nieuws in de VS sinds de verkiezing van Trump.
pi_180088257
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is te hopen dat hij nog even wacht op een hopelijk gunstige uitslag in de midterms zodat de SC niet volledig onder controle van de prairietaliban raakt.
Neem maar van mij aan dat McConnell ("we moeten geen rechters benoemen vlak voor de verkiezingen") zo snel mogelijk er een benoeming doorheen wil gaan jassen.
  woensdag 27 juni 2018 @ 20:48:35 #74
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180088280
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Er zijn zat onderwerpen waarover Kennedy duidelijk anders dacht. Binnen een jaar is abortus waarschijnlijk illegaal in de VS. Daar komt bij dat dit het hele narrative de komende maanden gaat beheersen, en kwetsbare Democratische incumbents in rode staten voor een duivels dilemma stelt. Dit is het meest consequentiele politieke nieuws in de VS sinds de verkiezing van Trump.
Je gaat wel erg snel. Als Roe vs Wade teniet gedaan wordt, dan gaat het gewoon terug naar de staten. Dan heb je blauwe staten waar het legaal is, rode staten waar het illegaal is.

Het is wel echt tamelijk bizar dat een minderheid van het land de meeste governors heeft, de meeste state houses, state senates, het huis van afgevaardigden, de senaat, de president en een SC meerderheid. En niet zomaar een minderheid ook, maar een partij boordevol met extreme figuren. Tyrannie van de minderheid heet dat dacht ik?
pi_180088340
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:46 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat McConnell ("we moeten geen rechters benoemen vlak voor de verkiezingen") zo snel mogelijk er een benoeming doorheen wil gaan jassen.
NatashaBertrand twitterde op woensdag 27-06-2018 om 20:35:43 McConnell on Kennedy retiring: "It's imperative that the president's nominee be treated fairly." reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')