abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juni 2018 @ 16:49:36 #226
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180103918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Aanvullend hierop zijn er wellicht ook wat vragen die tot nadenken zouden kunnen leiden:
- Op welke partij stemmen de zwarten met overweldigende meerderheid?
- Waarom doen ze dat?
- Welke partij is het sterkst vertegenwoordigd in de oude slavenstaten?
- Hoe is te verklaren dat de slavenstaten nu voor de andere partij stemmen dan voor 1860?

En in de re-run, omdat er geen antwoord op kwam:
- Waar denk je dat de huidige KKK leden op stemmen?
- Waar denk je dat neo-nazi's op stemmen?
Volgens mij gaf ik toch echt duidelijk aan dat extreem rechts nu waarschijnlijk op de republikeinen stemmen.
Maar goed hier iemand die er dan wat meer van weet al zal dat wel te conversatief zijn voor je al hoor ik graag zijn verhaal debunked:
  donderdag 28 juni 2018 @ 16:59:36 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180104111
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:49 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgens mij gaf ik toch echt duidelijk aan dat extreem rechts nu waarschijnlijk op de republikeinen stemmen.
Maar goed hier iemand die er dan wat meer van weet al zal dat wel te conversatief zijn voor je al hoor ik graag zijn verhaal debunked:
D'Souza. :') Nog zo'n misinformerend dwaallicht. Treurig dat dit type lui hun geld verdienen aan mensen die graag willen geloven in hun leugens, maar dat is van alle tijden I guess.

Het is me niet duidelijk welk argument je wil maken, afgezien van dat je kennelijk je niet wil associeren met extreem rechts, maar die wel wil associeren met de democrats die er niet zoveel meer mee te maken hebben, terwijl jij jezelf wel weer associeert met de republikeinen die daar wel geregeld mee flirten.

Maak eerst eens een argument ipv random zaken te typen. Misschien dat het dan zin heeft filmpjes te kijken.
pi_180104129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Interessant. Heb je een bron voor die caim trouwens? Lijkt me sterk dat ze niet dezelfde standaard hebben want die auto's moeten wel aan Europese standaard voldoen en toch zie ik Fords hier in Nederland :P
Europese Fords worden ontworpen in Keulen en gebouwd in Europa, niet in de VS. Enige Europese Ford die ik in de VS nog wel eens tegen kwam was de Ford Focus.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik zie in de provincie ook steeds meer en meer pickup trucks. Dat valt me wel op :P
Logisch, Europese automakers zijn die dingen ook gaan bouwen. Ik zie nog altijd veel meer VW Amaroks dan die Amerikaanse rotzooi, en tegenwoordig bouwen Renault en Mercedes ze ook.
pi_180104158
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:00 schreef J.B. het volgende:

[..]

Logisch, Europese automakers zijn die dingen ook gaan bouwen. Ik zie nog altijd veel meer VW Amaroks dan die Amerikaanse rotzooi, en tegenwoordig bouwen Renault en Mercedes ze ook.
Zijn wel handige auto's die pickups :) Toyota blijft natuurlijk nummer 1 pickup maker _O_
pi_180104341

Live hearing van Wray en Rosenstein.

Rosenstein heeft het flink lastig en lijkt op geen enkele vraag antwoord te kunnen geven, deflect, lie, can't recall, deflect, lie, can't comment on ongoing investigation, etc. Smerige wezel :D
pi_180104517
realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-06-2018 om 13:25:15 Russia continues to say they had nothing to do with Meddling in our Election! Where is the DNC Server, and why didn’t Shady James Comey and the now disgraced FBI agents take and closely examine it? Why isn’t Hillary/Russia being looked at? So many questions, so much corruption! reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 28-06-2018 om 14:00:16 Not to be overlooked: Pompeo just told the Senate Foreign Relations Committee he was "confident" that when Trump meets Putin, "he will make clear that meddling in our elections is completely unacceptable."Not even a day later, Trump questions whether Russia even interfered. https://t.co/76UVfB1yrV reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 28 juni 2018 @ 17:45:33 #232
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180105280
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

D'Souza. :') Nog zo'n misinformerend dwaallicht. Treurig dat dit type lui hun geld verdienen aan mensen die graag willen geloven in hun leugens, maar dat is van alle tijden I guess.

Het is me niet duidelijk welk argument je wil maken, afgezien van dat je kennelijk je niet wil associeren met extreem rechts, maar die wel wil associeren met de democrats die er niet zoveel meer mee te maken hebben, terwijl jij jezelf wel weer associeert met de republikeinen die daar wel geregeld mee flirten.

Maak eerst eens een argument ipv random zaken te typen. Misschien dat het dan zin heeft filmpjes te kijken.
Ik denk dat voor jou het wel veel zin heeft om het te kijken , mischien dat er dan wat oogjes open gaan ipv zomaar klakkeloos aan te nemen wat er in jou goede media staat.
Sommige zaken heb je neem ik aan op school zelfs wel gehad neem ik aan.

Zoals gezegd is van oudsher kkk de tegenstander van de republikeinen en ik krijg daarna een onzinnige link toegegooid die ik dan maar weer deflect met een andere link van iemand die wel republikein is maar er wel verstand van heeft en ik zie geen debunks over wat hij te vertellen heeft hoogstens een afwijkende mening.

Maar hij legt het haarfijn voor je uit.
Maar als de oogjes dicht zijn dan zijn ze dicht.

Het argument is dat de dems op dit moment veel gemener en gevaarlijker zijn dan de reps.
Dat zie je alleen al aan de hoeveelheid haat er is en hoe men zo snel mogelijk van iemand die conservatief is een hitler aanhanger wil maken terwijl het gewoon nergens op slaat.

Ik ben overigens niet rechts en niet links al hang ik iets meer naar links als ik kijk naar de tests, dus dat is dan ook precies met wat ik bedoel om de republikeinen gewoon het eigen huis schoon willen maken en houden.

Hier wil men niet eens discuseren op dat gebied want men probeert al iemand weg te zetten met onwetend troll of extreem rechts.
Veel plezier met je haat mischien dat er nog een tijd komt dat het lichtje wel gaat branden.
pi_180105545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:29 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

KKK is opgericht tegen de republikeinen.
Lyndon b johnson was KKK member
Hillary clinton was fan van Byrd grand master KKK
Republikeinen waren zon beetje tegen de slavernij en de dems voor.
Nu zullen waarschijnlijk extreem rechtse eerder op republikeinen stemmen, maar dat neemt niet weg dat de dems de partij is die het meest innig is in de historie met de KKK.

En als je nu ook de vijandigheden ziet dan komt dat voornamelijk van de dems af.
Het goed praten van de riots jaren geleden door waters
Het oproepen om mensen lastig te vallen door waters afgelopen week en een pelosi die het maar half weg wuift.
Schietpartij op scalise vorig jaar.
Zoals het er naar uit ziet was paddock ook een anti trumper.
En zo zijn er ongelofelijk veel voorbeelden te noemen
Jij bent echt KKK dom nietwaar?
  Moderator donderdag 28 juni 2018 @ 18:07:20 #234
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180105764
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:45 schreef zomerindebol het volgende:

Hier wil men niet eens discuseren op dat gebied want men probeert al iemand weg te zetten met onwetend troll of extreem rechts.
Veel plezier met je haat mischien dat er nog een tijd komt dat het lichtje wel gaat branden.
Ik denk niet dat je een troll bent, want volgens mij meen je dit allemaal echt. Je bent alleen wel de standaard complottendenker die we hier wel vaker tegenkomen. Maar blijven roepen dat anderen de ogen niet open hebben en ondertussen niet doorhebben hoe dom het allemaal is wat je verkondigt. Je maakt van vage (alt-rechtse) sites een heel uitgebreid verhaal waarbij uiteindelijk alles een complot is van de democraten, Obama en/of Hillary en wat anderen je ook vertellen, je bent al te ver heen om nog overtuigd te kunnen worden dat het allemaal een groot onzinverhaal is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_180105945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:07 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een troll bent, want volgens mij meen je dit allemaal echt. Je bent alleen wel de standaard complottendenker die we hier wel vaker tegenkomen. Maar blijven roepen dat anderen de ogen niet open hebben en ondertussen niet doorhebben hoe dom het allemaal is wat je verkondigt. Je maakt van vage (alt-rechtse) sites een heel uitgebreid verhaal waarbij uiteindelijk alles een complot is van de democraten, Obama en/of Hillary en wat anderen je ook vertellen, je bent al te ver heen om nog overtuigd te kunnen worden dat het allemaal een groot onzinverhaal is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
  donderdag 28 juni 2018 @ 18:18:01 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180105946
Dit houdt ook niet op he?

pi_180106078
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:16 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-06-2018 om 13:25:15 Russia continues to say they had nothing to do with Meddling in our Election! Where is the DNC Server, and why didn’t Shady James Comey and the now disgraced FBI agents take and closely examine it? Why isn’t Hillary/Russia being looked at? So many questions, so much corruption! reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 28-06-2018 om 14:00:16 Not to be overlooked: Pompeo just told the Senate Foreign Relations Committee he was "confident" that when Trump meets Putin, "he will make clear that meddling in our elections is completely unacceptable."Not even a day later, Trump questions whether Russia even interfered. https://t.co/76UVfB1yrV reageer retweet
Wanneer houdt die man ooit op met te mekkeren over Hillary, wat een obsessie :')
pi_180106108
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Wanneer houdt die man ooit op met te mekkeren over Hillary, wat een obsessie :')
Ook dat gebazel over een vermeende connectie tussen Clinton en de Ruski's. Daar is totaal geen bewijs voor, maar meneer heeft zoiets van: 'ik heb geen banden met de Russen, jij hebt banden met de Russen!'
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 28 juni 2018 @ 18:25:44 #239
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180106138
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Wanneer houdt die man ooit op met te mekkeren over Hillary, wat een obsessie :')
Het blijft ook erg apart dat hij het woord van Putin nog altijd gelooft boven z'n eigen veiligheidsdiensten en congres. En dan raar opkijken dat mensen denken dat Putin hem misschien in z'n binnenzak heeft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_180106197
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:25 schreef Mike het volgende:

[..]

Het blijft ook erg apart dat hij het woord van Putin nog altijd gelooft boven z'n eigen veiligheidsdiensten en congres. En dan raar opkijken dat mensen denken dat Putin hem misschien in z'n binnenzak heeft.
Wat dan ook steeds aannemelijker wordt. Blijft gewoon een vastgoed boef natuurlijk.
pi_180106278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zijn wel handige auto's die pickups :) Toyota blijft natuurlijk nummer 1 pickup maker _O_
Qua kwaliteit misschien, maar als maker zal Ford wel bovenaan staan met de F 150 daar verkopen ze er elke 30 seconden 1 van, daar komt de Toyota Tundra bij lange na niet aan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 28 juni 2018 @ 20:01:09 #242
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180108081
Heeft Jim Jordan rabies ofzo? Wat een overspannen vent zeg ... zou hij het echt allemaal zelf geloven?


Rosenstein blijft er wel vrij lakoniek onder. "No sir, and there's no way to subpoena phone calls." :D

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 28-06-2018 20:09:23 ]
  donderdag 28 juni 2018 @ 20:17:39 #243
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180108430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft Jim Jordan rabies ofzo? Wat een overspannen vent zeg ... zou hij het echt allemaal zelf geloven?


Rosenstein blijft er wel vrij lakoniek onder. "No sir, and there's no way to subpoena phone calls." :D
Rosenstein komt gewoon bijna cool over.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 28 juni 2018 @ 21:25:04 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180110006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:45 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik denk dat voor jou het wel veel zin heeft om het te kijken , mischien dat er dan wat oogjes open gaan ipv zomaar klakkeloos aan te nemen wat er in jou goede media staat.
Flinke aanname hier is dat ik "zomaar klakkeloos [aanneem] wat er in [mijn] goede media staat". Ik tracht gewoon te kijken naar het track record qua nauwkeurigheid, waarbij ik bias van ondergeschikt belang acht. Dit heb ik gister ook al aangegeven. Ik val bv. The Gateway Pundit in de context van een discussie hier niet aan, omdat ik het extreem rechts zou vinden, maar omdat ik het een onbetrouwbare bron vind.

D'Souza zie ik niet als bron, maar wel als iemand die een argument wil leveren over iets. Dat argument kun je zelf leveren met betrouwbare bronnen, want dat is waar een discussie site voor is. Dat kun je eventueel aanvullen met een filmpje, wat er wat uitgebreider op ingaat ofzo, maar zoals je het nu doet span je mijns inziens het paard achter de wagen.

Verder heeft D'Souza in het verleden zichzelf al herhaaldelijk gediskwalificeerd, dus dat weeg ik wel mee natuurlijk. Dit wil niet zeggen dat ik hem als opiniemaker of schrijver niet serieus neem, want ik denk dat we dat wel moeten doen. Hij is nogal erg populair namelijk, maar zomaar een filmpje posten vind ik geen manier van discussiėren.

quote:
Sommige zaken heb je neem ik aan op school zelfs wel gehad neem ik aan.

Zoals gezegd is van oudsher kkk de tegenstander van de republikeinen en ik krijg daarna een onzinnige link toegegooid die ik dan maar weer deflect met een andere link van iemand die wel republikein is maar er wel verstand van heeft en ik zie geen debunks over wat hij te vertellen heeft hoogstens een afwijkende mening.
Ik heb zeker dingen op school gehad. Het gros van de Amerikaanse politiek is buiten school gekomen, maar ook daar zijn natuurlijk ooit wel zaken van besproken.

KKK leden hebben nu meer banden met de republikeinen. Het klopt dat de KKK ooit, lang geleden, banden had met de democrats; dat is niet waartegen geargumenteerd wordt.

Jij stelde: "Maar goed de democraten zijn natuurlijk wel de club van de KKK [...]". Daarmee impliceerde je in context dat het relevant is voor iets wat nu speelt, maar dat is het dus niet.

quote:
Maar hij legt het haarfijn voor je uit.
Maar als de oogjes dicht zijn dan zijn ze dicht.
De ironie van dit statement is stuitend.

quote:
Het argument is dat de dems op dit moment veel gemener en gevaarlijker zijn dan de reps.
Dat zou je moeten onderbouwen door feiten. Vooralsnog zijn het republikeinse kopstukken die hard werken aan:
- het kapot maken van ziektekostenverzekeringen stelsel voor armen of mensen met een preexisting condition 1
- het wegzetten van klimaatverandering als een conspiracy (of een hoax of een non-issue) 2,3
- het wegzetten van immigranten als moordenaars en verkachters 4
- het scheiden van kinderen van hun ouders die illegaal de grens hebben overgestoken voor de eerste keer, zonder dat het nodig is en naar het zich doet aanzien zonder dat het legaal is 5
- het opheffen of na ophef verzwakken van netneutraliteit 6
- het toestaan van dark money in politiek 7

De lijst is schier oneindig. Het benadert echt cartoonesque kwaadaardigheid onderhand.

quote:
Dat zie je alleen al aan de hoeveelheid haat er is en hoe men zo snel mogelijk van iemand die conservatief is een hitler aanhanger wil maken terwijl het gewoon nergens op slaat.
Naja, neonazi's zijn natuurlijk ook meer te vinden bij de republikeinen, net als KKK'ers in tegenstelling tot vroeger ook meer affiniteit hebben met de republikeinen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle conservatieven ook maar iets hebben met Hitler of nazi's zijn. Ik zie in normale democratic kringen ook niemand zeggen dat alle conservatieven nazi's zouden zijn, waar omgekeerd net gedaan wordt alsof democraten communisten zouden zijn ofzo, hoewel het me sterk lijkt dat gematigde republikeinen, als ze nog bestaan, dit ook denken.

Het is alleen wel tekenend dat het niet diskwalificerend is voor republikeinen om racisten te kiezen en ook tekenend dat ze een president hebben gekozen waar dit voor geldt en waar het ok is dat iemand als Arpaio een pardon krijgt.

quote:
Ik ben overigens niet rechts en niet links al hang ik iets meer naar links als ik kijk naar de tests, dus dat is dan ook precies met wat ik bedoel om de republikeinen gewoon het eigen huis schoon willen maken en houden.
Ik zie hier geen enkel bewijs voor. Integendeel, de partij lijkt steeds verder af te dwalen naar immoraliteit en conspiracydenken.

quote:
Hier wil men niet eens discuseren op dat gebied want men probeert al iemand weg te zetten met onwetend troll of extreem rechts.
Ik denk niet dat je een troll bent in de zin dat ik denk dat je gelooft in wat je schrijft. Ik denk alleen dat het plaatsen van onbetrouwbare bronnen of vage insinuaties contraproductief is.

quote:
Veel plezier met je haat mischien dat er nog een tijd komt dat het lichtje wel gaat branden.
Wow man, wat een haat hiero ineens ...

---

1 Who Wins and Who Loses in the Latest G.O.P. Health Care Bill (NY Times)
2 https://twitter.com/realDonaldTrump/status/265895292191248385
3 Donald Trump has tweeted climate change skepticism 115 times. Here's all of it. (Vox)
4 Trump dredges up 'Mexican rapists' comment in latest rant (NY Post)
5 Federal judge orders Trump administration to reunite migrant families (Politico)
6 All Democrats and one Republican support net neutrality bill in Senate (Ars Technica)
7 Citizens United v. FEC - Political impact (Wikipedia)

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 28-06-2018 22:20:37 ]
pi_180110327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft Jim Jordan rabies ofzo? Wat een overspannen vent zeg ... zou hij het echt allemaal zelf geloven?


Rosenstein blijft er wel vrij lakoniek onder. "No sir, and there's no way to subpoena phone calls." :D
Mijn hemel! Het komt ook op mij over alsof Jordan ook helemaal geen antwoord wil krijgen op zijn vragen :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_180110638
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_180110792
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mijn hemel! Het komt ook op mij over alsof Jordan ook helemaal geen antwoord wil krijgen op zijn vragen :?
Zou je denken? :P
  donderdag 28 juni 2018 @ 22:01:53 #248
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_180110863
quote:
Zijn de thoughts & prayers al aangekondigd?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Redactie Games donderdag 28 juni 2018 @ 22:03:48 #249
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_180110906
Zal me niks verbazen als iemand de aanwijzingen van nazi alt-right knuffeltje Milo heeft opgevolgd: http://observer.com/2018/(...)ng-journalists-down/
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 28 juni 2018 @ 22:04:14 #250
62913 Blik
The one and Only!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')