abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juni 2018 @ 21:08:54 #1
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_180066499
Jaren niet gezien en ik heb al een 1/2 uur kippevel.

Once upon a time in the west. Muziek en dan niet als vulling zoals nu vaak gebeurd, beeld, en gevoel. Een meesterwerk. En dat voor een film die VIJF dagen later uitkwam dat ik ben geboren.


Eerste 3 minuten:

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_180069284
^O^ _O_
Zo maken ze ze niet meer.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_180070460
Ik vind dat dus echt een saaie film, gebeurt geen zak.
Snap de lof daarom nooit zo
pindazakje
  woensdag 27 juni 2018 @ 00:05:25 #4
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_180071126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind dat dus echt een saaie film, gebeurt geen zak.
Snap de lof daarom nooit zo
Jammer dat je dat vind. En ik verwacht ook niet dat iemand je op een andere mening zal krijgen :)

Zelfs die saaiheid van jou en de stiltes in de film hebben een doel ;) De laatste 15 minuten als alle stukjes vallen in het verhaal. Verschillende subplots: over het aanleggen van de spoorlijn, hebzucht, een "familie"drama gerelateerd daaraan maar het verhaal gaat uiteindelijk om wraak. Ik weet wat er komt maar dat moment dat duidelijk wordt waarom die harmonica er steeds is. Kriebels. Iedere keer weer. Ik ben een extreme liefhebber van film maar ik heb in mijn 49 jaar nooit meer een film gezien die dit steeds weer voor elkaar krijgt. Gewoon elke keer.

En dan ook nog de theme song die er over heen. Dit stuk dus:

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_180121126
Geniale film inderdaad. Jammer dat er niet meer van dit soort meesterwerken gemaakt worden.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:08:34 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180121305
Claudia Cardinale. O+.
And so is the past
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:42:58 #7
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_180121892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Jammer dat je dat vind. En ik verwacht ook niet dat iemand je op een andere mening zal krijgen :)

Zelfs die saaiheid van jou en de stiltes in de film hebben een doel ;) De laatste 15 minuten als alle stukjes vallen in het verhaal. Verschillende subplots: over het aanleggen van de spoorlijn, hebzucht, een "familie"drama gerelateerd daaraan maar het verhaal gaat uiteindelijk om wraak. Ik weet wat er komt maar dat moment dat duidelijk wordt waarom die harmonica er steeds is. Kriebels. Iedere keer weer. Ik ben een extreme liefhebber van film maar ik heb in mijn 49 jaar nooit meer een film gezien die dit steeds weer voor elkaar krijgt. Gewoon elke keer.

En dan ook nog de theme song die er over heen. Dit stuk dus:

Het blijft voor mij ook één vd beste films ooit. Saai allerminst, hij zit juist meesterlijk in elkaar. Meerdere verhaallijnen die uiteindelijk een verband vormen. Uitstekend geacteerd en elk personage had zijn eigen muziek deuntje. Als ik hem nu zou bekijken dan ontdek ik weer nieuwe dingen in de film.
pi_180723962
Gewoon Netflix aanpoppen.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  woensdag 25 juli 2018 @ 17:51:53 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_180724047
Kom er net achter dat Charles Bronson al 15 jaar dood is :(
pi_180890459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het blijft voor mij ook één vd beste films ooit. Saai allerminst, hij zit juist meesterlijk in elkaar. Meerdere verhaallijnen die uiteindelijk een verband vormen. Uitstekend geacteerd en elk personage had zijn eigen muziek deuntje. Als ik hem nu zou bekijken dan ontdek ik weer nieuwe dingen in de film.
Is ook een van mijn favoriete films. Is wat aan de trage kant, maar dat mag best. Relaxed.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2018 @ 08:54:23 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180890488
Sowieso de muziek O+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')