abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180181612
registreer om deze reclame te verbergen
Wat een fijne foto's van O., U. en M. O+

Rena succes vandaag met de echo!

Hier vandaag mijn allereerste dag alleen met J., mijn vriend is weer aan het werk ;( We hebben al samen gedoucht en dat ging goed, dus de rest van de dag overleven we vast ook wel :+ hij ligt nu lekker op mij te tukken (warmmmmmm), hopelijk kan ik hem zo overhevelen naar de hangmat want hongerrr. Gelukkig hoef ik verder echt helemaal niks vandaag. Behalve mijn baby in leven houden dan. Moet lukken :+
pi_180181624
Wij zijn van de bak naar het zitje gegaan toen ze zich begon op te trekken aan de bumperbar, dat was met ruim 7,5 maand. Ze paste kwa lengte nog wel prima.

Fietsen hebben we gedaan met 9,5 maand. Ze begon toen met steeds zelfstandig te gaan zitten, dus had er wel vertrouwen in.

Wat leuk al die strand en water foto’s! Hier gisteren ook samen in het badje gezeten buiten. Ze vond het helemaal te gek, lekker spetteren. En vooral de hele tijd willen staan. Ze trok zich vooraf al aan de buitenrand van het badje op om vervolgens over de rand hangend met de armen in het water te spetteren. Ik kan daar echt van genieten. O+

Rena succes met de echo vandaag!

We zitten al in de dubbele cijfers hier, N is alweer 10 maanden. :o

Aura, dat is een stap ja, vriend weer aan het werk. Zo te horen komt dat zeker goed, op dit tijdstip al samen gedouched vind ik al een hele prestatie!
pi_180181992
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:11 schreef rena het volgende:
Duman wat een bink is die U zeg O+

En kijk M daar zitten in zijn minibadje, wat schattig :D O+

Kort vraagje; morgen heeft C de echo voor haar heupjes en dat is precies rond voedingstijd, zal ik haar er voor of er na de fles geven? Wat zouden jullie doen? Voordelen van er voor zijn dat ze waarschijnlijk geduldiger is, maar ik ben bang dat als ze zich wel gaat opfokken ze misschien moet spugen of zo.. Iemand ervaring met hoe lang zo’n echo duurt?
Edit je had al gereageerd! :D
pi_180182013
DG wat fijn, nachten doorslapen. :D

De wandelwagen is een succes, al is Banaan het er niet mee eens dat hij vast zit. Volgens mij vindt hij de draagzak daardoor ook even wat minder leuk. :{

Gaan jullie vaker daten Tolstoi, als er een vaste oppas gevonden is? :)

LDG die tanden op de rand van het ledikant. Hopelijk leert de Kapitein dat snel weer af. :X
Grappig die verschillen tussen kindjes die gaan zitten spelen of juist nog niet.

Fleur balen van het veranderende ritme. Banaan is juist weer vroeg wakker en vroeg naar bed. Vanmorgen was het weer eens als vanouds zes uur. :') Daarentegen doet hij wel steeds vaker langere dutjes.

Lekker Mini en Duman zo aan het water. Dat bosbad ben ik ooit eens langsop gefietst, ik had geen idee dat het zo groot was! Bedankt voor de tip. :)

Succes vandaag Aure! Volgens mij komt dat wel goed. :)

Klinkt goed Nolita, lekker spelen in het water. O+

Banaan heeft een nieuw trucje met drinken. Als ik hem op zijn zij wil leggen dan duwt hij zijn billen omhoog, zodat ik hem niet gedraaid krijg. En van daaruit kan hij weer prima wegrollen. Gelukkig drinkt hij meestal wel goed voor zijn dutje.
Hij drukt zich nou soms op met gestrekte armen en benen en houdt dat heel even vol. w/
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
  maandag 2 juli 2018 @ 11:51:32 #230
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180183297
Leuk hè, al die ontwikkelingen, pannenkoekenmix?

En wat heerlijk al dat water. Vind ik jammer dat mijn baby daar nog wat te klein voor is....

Pff, ik zit er wat doorheen vandaag. Goede nacht gehad trouwens, met maar 2 voedingen!
*self-censuur, klaagverhaal weggehaald. Vanmiddag naar de osteopaat, ben benieuwd. Geloof er eigenlijk niet zo in, maar grijp nu alle handvatten aan.
pi_180183957
Jagär ik was ook echt sceptisch over de osteopaat, maar na 2x hadden we een heel andere baby. Na de eerste keer merkten we meteen al duidelijk verschil. Ik ben zo blij dat ik gegaan ben ondanks dat m'n vriend het maar 'zo zo' vond.
pi_180184431
Heupjes waren gewoon goed gelukkig *O* Maar wat een ochtend, ik vond het wachten op een gegeven moment wel erg lang duren; bleek ik een uur te vroeg te zijn }:| en omdat ik al een beetje gespannen was barste ik in tranen uit aan die balie :@ Heel gênant, heb daar normaal echt niet zo snel last van maar ik voelde me zo stom.

Nu ga ik even bijkomen en straks bijlezen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180184651
Wat lief, alle waterbabytjes O+ Durf het zelf nog niet zo goed aan met R.

Spannend Aure, zo'n eerste dag alleen. Maar gaat vast helemaal goed :) Gelukkig geen grote dingen op de planning.
Fijn dat de heupjes goed waren Rena en ik kan me helemaal voorstellen dat je gestressed was! En als je dan ook nog een uur te vroeg bent dan kan je dat er helemaal niet bij hebben :*

Gister liep het met voedingen voor het eerst helemaal volgens het plaatje. Op sommige dagen clustert R. zo erg dat we wel 13 a 14 keer een flesjes klaar maken. Gister kwam hij echt overdag rond de 3,5 á 4 uur :) De laatste voeding was om 20.00 uur en ik verwachtte hem weer om 23.00 uur. Maar er gebeurde niks en het duurde nog een uur langer voordat ik door had dat hij aan zijn zeven uur sesse begon :') En inderdaad, om 3.00 uur wilde hij graag weer drinken :)

Over een kleine drie weken zijn we eerst met z'n tweetjes weg naar een feestje :) Is bij mijn vriendin thuis die om de hoek woont. Mijn ouders gaan dan oppassen en die wonen nog een paar straten verder. Ze zijn schatten, maar mijn moeder is echt van het laten huilen (dat deed ze ook bij ons, hoewel ze wel de kamer even inkeek) :{ Als ik volgens haar te vaak op sta om R, te troosten gebiedt ze me te zitten. Zal nog wel even duidelijk zeggen dat we dat echt niet willen...
pi_180184873
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk hè, al die ontwikkelingen, pannenkoekenmix?

En wat heerlijk al dat water. Vind ik jammer dat mijn baby daar nog wat te klein voor is....

Pff, ik zit er wat doorheen vandaag. Goede nacht gehad trouwens, met maar 2 voedingen!
*self-censuur, klaagverhaal weggehaald. Vanmiddag naar de osteopaat, ben benieuwd. Geloof er eigenlijk niet zo in, maar grijp nu alle handvatten aan.
Oh wat klote dat je er zo doorheen zit... Hopelijk kan de osteopaat jullie verder helpen, hoor en lees er veel goede verhalen over :*
pi_180185096
Ik ben helemaal fan van de osteopaat, ik hoop dat jij het ook snel bent Jagar :*

Vanmorgen stond er een doos met billendoekjes in de woonkamer. M. trok zich er een hele tijd aan op om te staan. Kom ik daarna uit de keuken terug, ligt hij er bovenop :D hij begint ineens haast te krijgen met ontwikkelen O+
pi_180185514
Aure, spannend toch zo’n eerste dag alleen met de kleine. Ben wel benieuwd hoe je samen douchet als je alleen bent, droog je dan eerst de kleine af? Ik wil ook een keer samen met C douchen maar ik denk dat ik daar eerder mee had moeten beginnen :@

PKM, hier begint er ook een manoeuvres uit te halen tijdens het drinken ook, maakt het wel lekker gecompliceerd :P Ze doet het soms ook als ik de trap op of af loop }:|

Jagar :*

Dorothy wat fijn dat de voedingen wat meer schema krijgen! Bij ons ging dat toen ook heel geleidelijk, ben er niet eens bewust mee bezig geweest :@ Het lijkt me wel lastig als je moeder van het laten huilen is, ik zou het dan wel lastiger vinden haar achter te laten hoe lief ze verder ook mag zijn :@ Hij is nog maar zo klein!

Oh LeSage, wat wordt hij dan al weer groot he? Heb je een foto gemaakt? ;)

Hier een meisje wat steeds meer haar stemmetje aan het verkennen is, ik kan er steeds meer klanken in horen. Gisteren klonk het alsof ze heel hard BLABLABLA gilde :D Ik deed het een keer terug en toen kopieerde ze het weer _O-
And you know I might
  maandag 2 juli 2018 @ 14:23:39 #237
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180185667
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:14 schreef rena het volgende:
Aure, spannend toch zo’n eerste dag alleen met de kleine. Ben wel benieuwd hoe je samen douchet als je alleen bent, droog je dan eerst de kleine af? Ik wil ook een keer samen met C douchen maar ik denk dat ik daar eerder mee had moeten beginnen :@
Waarom had je daar eerder mee moeten beginnen? Het is niet dat je je kans hebt gemist ofzo :D.

Toen hij nog bleef liggen, legde ik het aankleedkussen in de badkamer neer met een grote handdoek + hydrofiel erop klaar, dan wikkelde ik hem daarin als hij klaar was. Als hij rustig lag, kon ik nog even verder douchen. Anders kwam ik er ook onder uit, snel handdoek omslaan, met hem verder.

Fijn van de goede echo, rena.

DG, heb je al aan je ouders gevraagd of ze zich willen voegen naar jullie wensen? Zo niet, dan kan je misschien beter een andere oppas zoeken? Van mij hoeft het echt niet in detail zoals ik het doe allemaal, maar iets essentieels als niet laten huilen bij een kleine baby lijkt me een logische vraag en kunnen ze toch gewoon uitvoeren, ook als ze het zelf 30 jaar geleden anders deden?

Succes met de osteopaat, Jagar. Zou tof zijn als het helpt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180185777
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:23 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Waarom had je daar eerder mee moeten beginnen? Het is niet dat je je kans hebt gemist ofzo :D.

Omdat ze zelden meer rustig vast te houden is en ik ben bang dat ze in de douche uit mijn armen glibbert op die manier _O- Misschien een keer oefenen als manlief thuis is.

C is helemaal uitgeteld van de ochtend in het ziekenhuis, heb haar bij thuiskomst in bed gelegd en ze slaapt nog. Ze was echt ontzettend zoet toen we daar waren, alleen de echo zelf vond ze echt niet leuk om zo op haar zij te liggen, ze was wel echt even hysterisch ;(
And you know I might
  maandag 2 juli 2018 @ 14:32:37 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180185827
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef rena het volgende:

[..]

Omdat ze zelden meer rustig vast te houden is en ik ben bang dat ze in de douche uit mijn armen glibbert op die manier _O- Misschien een keer oefenen als manlief thuis is.
Ik zou het gewoon een keer uitproberen. Als ze onrustig wordt, ben je gewoon binnen een minuut klaar. Mijn ervaring is, dat Jacob onder de indruk is van het water en ernaar gaat kijken en voelen. Ook het geluid is anders dan anders. Ik heb hem stevig tegen me aan, dat voelt niet glibberig. Maar goed, ieder kind is anders natuurlijk :). En het is ook weer niet zó ideaal dat ik het elke week doe.

Hopelijk is ze vanmiddag weer gewoon de oude!
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180186336
Wat een heerlijke zomerse foto’s kwamen er weer voorbij O+

Jagar :* Hopelijk heeft het toch enig effect!

Douchen met een baby durf ik echt niet meer aan. J. glibbert alle kanten op en op grond glijdt hij steeds uit. Mijn man neemt die taak dus op zich :P

Wij waren vanmorgen bij het cb en ik vertrok weer eens met een dubbel gevoel -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180186799
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:00 schreef rena het volgende:
Heupjes waren gewoon goed gelukkig *O* Maar wat een ochtend, ik vond het wachten op een gegeven moment wel erg lang duren; bleek ik een uur te vroeg te zijn }:| en omdat ik al een beetje gespannen was barste ik in tranen uit aan die balie :@ Heel gênant, heb daar normaal echt niet zo snel last van maar ik voelde me zo stom.

Nu ga ik even bijkomen en straks bijlezen.
Gelukkig maar! *O*
  maandag 2 juli 2018 @ 15:36:37 #242
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180186971
Wat vervelend, kazy. Volgens mij is er niks anders dat je kan doen met een baby dan gewoon stug blijven aanbieden en erop vertrouwen dat het een keer beter wordt. Stom dat je dan bij een discussie over de nachten belandt :?.
  maandag 2 juli 2018 @ 15:43:17 #243
462540 Flav
V♥
pi_180187132
Fijn van de goede echo rena.

Hier zit er volgens mij weer een tand aan te komen.
Vannacht heeft hij weer tussen ons in geslapen, was wel knus want hij rolt net zo lang totdat hij tegen me aan ligt O+ Maar heb daardoor wel weinig slaap gehad.
Nu weigert hij ook al een uur slaap terwijl hij dood moe is (oog wrijven) en z’n luiers zijn weer goor :r
  maandag 2 juli 2018 @ 15:46:12 #244
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180187222
Terug van osteopaat. Nekje een voorhoofd zaten vrij vast, blijkbaar typisch sterrenkijker beeld. Ik weet niet zo goed wat ze gedaan heeft, ben benieuwd of we wat merken. Ik ben een beetje sceptisch. Volgende week nog een keer.

Nu slaapt meneer lekker op me.
pi_180187608
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:36 schreef Lemijn het volgende:
Wat vervelend, kazy. Volgens mij is er niks anders dat je kan doen met een baby dan gewoon stug blijven aanbieden en erop vertrouwen dat het een keer beter wordt. Stom dat je dan bij een discussie over de nachten belandt :?.
Gaan we inderdaad maar doen! Ik probeer hem ook maar te ‘foppen’ door gepureerde groenten op zijn brood te smeren. Met wisselend succes overigens. Ik kan eigenlijk ook niet terughalen hoe we op dat slapen kwamen, stom genoeg :? Ze zei wel dat ze dacht dat de nachtvoedingen ervoor kunnen zorgen dat hij ‘s avonds niks wil eten. (Misschien dat we er zo op kwamen.) Geen idee of dat zou kunnen kloppen..
pi_180188582
Hier ook terug van het cb en N. is weer 2 prikken rijker ;(.
Stats 6270gr en 64cm.
pi_180188950
Jagar, ik ben benieuwd of je (nu al?) verschil gaat merken. Is daar nog iets over gezegd?

Bella, wat een petite dametje heb je.

Kazy, ik herken het gevoel helemaal maar probeer je niet gek te laten maken door de adviezen van het CB. Jullie doen het op jullie manier en niet laten huilen past daar bij. Dat staat los van het eten overdag.
Twix sliep al heel lang door en at overdag ook niet (nu nog geen warm eten). Hij eet nu wel brood(producten). Is onderin uit de curve. Mars krijgt alleen BV en is boven uit de curve. Zelfde ouders, zelfde genetische pakket. En toch zo anders dus.

quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef rena het volgende:

[..]

C is helemaal uitgeteld van de ochtend in het ziekenhuis, heb haar bij thuiskomst in bed gelegd en ze slaapt nog. Ze was echt ontzettend zoet toen we daar waren, alleen de echo zelf vond ze echt niet leuk om zo op haar zij te liggen, ze was wel echt even hysterisch ;(
Hydrofielen, overal goed voor! Als je een hydrofiel op jouw borst nat laat worden en je houdt C daar tegenaan, is er meer grip. Evenals een hydrodiel op je arm, zelfde effect (wij hebben zo’n douchehandschoen gekregen bij Twix maar een hydrofiel werkt ook).
Twix doucht al heel lang zelf maar wij hebben een inloopdouche en hij gleed soms wat uit op de tegels dus inmiddels ligt er hier standaard een hydrofiel op de grond in de douche als Twix doucht.

Fijn van de heupjes!
  maandag 2 juli 2018 @ 17:17:43 #248
221912 minilot
Puer aeternus
pi_180189319
Douchen met O. doet alleen papalief hier: mij te glibberig, ook met hydrofiel, en ik ben héél onhandig. Samen in bad doe ik wel graag. :)

En ieieieie, morgenmiddag voor het eerst met mijn kuiken naar de kapper! Van het donkere haar dat hij bij geboorte had zit nog een rare lange pluk op zijn achterhoofd en hij heeft een maf soort pony aan de voorkant, hij loopt tijgert al met al een tikkie voor aap. :7 Benieuwd hoe stil -ie zal blijven zitten! :7
Wo ist der Führer, der mich führt?
  maandag 2 juli 2018 @ 20:16:20 #249
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180193922
Ik moet ook maar eens op zoek naar n kinderkapper voor de kapitein.de voormalig-kale-plek-die-nu-klittig-vogelnest is :') moet er nu echt wel af.

Vorige keer mee naar mn eigen kapper genomen maar dat kan niet zo makkelijk alleen (als ik zelf ook geknipt ga worden). Zo lang houdt ie dat niet vol -O-

Waar gaan o en jij heen mini?

[ Bericht 3% gewijzigd door littledrummergirl op 02-07-2018 20:22:24 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180195733
Malteser dank voor de geruststelling! Het is hier (andersom) ook even wennen dat we na M. die bovenin de curve zat en alles opat wat je voorschotelde, nu een tegenovergesteld exemplaar hebben gebakken :)

Succes bij de kapper met O.!

Dat is hier nog lang niet aan de orde. J. heeft wat plukken haar bovenop nu, maar verder lijkt het nog nergens naar :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')