Dat valt tegen in de praktijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:19 schreef Blue_note het volgende:
Kijk eens op seatguru.com altijd wel goede info.
Ik heb er nog nooit echt naast gezeten. En ik vlieg zo'n 1-2x per week.....en niet vaak dezelfde legs o.i.d.quote:
Excuus! Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij een prima maatschappij, maar ik heb er zelf nooit mee gevlogen. Check anders de reeks Topicreeks: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #9 even.
Thanks, ga ik checken!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:19 schreef Blue_note het volgende:
Kijk eens op seatguru.com altijd wel goede info.
Ja dat klopt, al is het niet helemaal de helft (Dallas)quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:53 schreef oranjevogel1 het volgende:
Gelukkig kun je dan in het midden van de reis je benen strekken.
Ik ga ff checken.quote:
Transavia, TUIfly/Thomson etc. klopt allemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:10 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit echt naast gezeten. En ik vlieg zo'n 1-2x per week.....en niet vaak dezelfde legs o.i.d.
Daar vlieg ik nooit mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Transavia, TUIfly/Thomson etc. klopt allemaal niet.
Ik zou dan eerder upgraden op de heenreis.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:17 schreef bambino het volgende:
Info over deze vlucht is best netjes. En ook chill dat het een 2-3-2 layout is. We vliegen met zijn 2-en dus met beetje mazzel krijgen we 2 stoelen voor ons zelf.
Legroom is redelijk volgens reviews, dus we gaan het meemaken.
Mocht de vlucht regelijk leeg zijn ga ik misschien de Dallas-Reykjavik wel upgraden naar comfort als het niet te prijzig is.
Eten is niet inbegrepen bij economy, wat voor mij voor het eerst is op intercontinetale vlucht. Maar eten is nooit echt geweldig, al was het bij BA en BRU wel goed te doen.
Ik bedoel beide :-Dquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder upgraden op de heenreis.
Zou ik zeker proberen. Maar kun je de upgrade nu nog niet boeken dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik bedoel beide :-D
In ieder geval de lange vlucht upgraden. Die 3 uurtjes Reykjavik is geen probleem (vlieg ook wel eens met Ryanair, dat is ook te doen omdat het vaak kort is)
TS zal wel in de veronderstelling zijn dat het goedkoper is als de vlucht onderbezet is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zou ik zeker proberen. Maar kun je de upgrade nu nog niet boeken dan?
Ah zo. Daar zou ik toch niet op rekenen TS.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:35 schreef FredvZ het volgende:
[..]
TS zal wel in de veronderstelling zijn dat het goedkoper is als de vlucht onderbezet is.
TS kan niet vinden hoe ik nu al kan upgradenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:35 schreef FredvZ het volgende:
[..]
TS zal wel in de veronderstelling zijn dat het goedkoper is als de vlucht onderbezet is.
Volgens mij kan je alleen vooraf bieden op een upgrade:quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:50 schreef bambino het volgende:
[..]
TS kan niet vinden hoe ik nu al kan upgraden
Ja, ik zie dat ze alleen upgrade naar Saga bieden, dus business. Maar dat kost meer dan dat ik nu voor de hele vlucht betaal als je een good offer wil maken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 07:30 schreef Halldor het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen vooraf bieden op een upgrade:
https://www.icelandair.com/support/pre-flight/class-up/
Ja dat is nog een optie. Kans bestaat dat je een lul krijgt die graag in het midden zit natuurlijk, maar de kans is groter dat niemand die stoel boekt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:53 schreef Fogel het volgende:
Als je met twee in een 3-3 opzet vliegt boek dan A en C of D en F. Niemand kiest vrijwillig de middenstoel. Indien er wel iemand op B of E terecht komt zal deze persoon waarschijnlijk maar al te graag de plek ruilen met een raam- of gangpadstoel (al is het maar om niet tussen jullie geklets in te zitten).
Als je vlucht vol is, heb je gewoon 'pech'. En dit soort vluchten zijn vaak vol.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat is nog een optie. Kans bestaat dat je een lul krijgt die graag in het midden zit natuurlijk, maar de kans is groter dat niemand die stoel boekt.
En ik kan precies zien dan de vlucht van voor wordt ingedeeld. Achterin is bijna alles nog selecteerbaar, voorin bijna niks.
Dus als ik de achterste rij (en dan 2 naar voren om niet bij de wc te zitten) a/c d/f boek dan is de kans groot dat er niemand bij komt.
Ga ik nog ff over denken
Exit row heeft nadeel dat de lening vast zit, en de tv in de leuning zit, dus dikkere leuning = minder stoel breedte.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als je vlucht vol is, heb je gewoon 'pech'. En dit soort vluchten zijn vaak vol.
Ik zou als je geen comfort+ of BC kan/wil boeken zeker minimaal de exit rows pakken.
Dat ligt ook aan je postuurquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Exit row heeft nadeel dat de lening vast zit, en de tv in de leuning zit, dus dikkere leuning = minder stoel breedte.
Dus ik vraag me af of ik daar profijt van heb (dat je dus wel meer been ruimte hebt, maar iets smaller zit).
Prijzen zijn overigens niet bizar hoog. Volgens mij 20-35 USD op de Amsterdam leg en 40-65 USD op de Dallas leg. Per vlucht p.p.
Dus maal 8 tikt het nog wel aan. (dan wordt het 4, alleen Dallas leg)
2 meter lang, 125kilo. Dus niet de kleinste.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:14 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je postuur
Ik zou het echt altijd doen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |