abonnement Unibet Coolblue
pi_180055199
Binnenkort zal ik regelmatig op en neer vliegen voor werk, vluchten van gemiddeld 9 uur (soms langer, soms korter). Ik mag een voorkeur geven van waar ik wil gaan zitten, gangpad of raam. In een keer besefte ik mij dat het best een moeilijke keuze is, beide heeft zijn voor en nadelen (zeker omdat het om een lange vlucht gaat).

Wat heeft jullie voorkeur en waarom?

Poll: Waar zitten tijdens lange vlucht?
Raam
Gangpad
Maakt mij niet uit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:39:57 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180055238
Hoe is het raam comfortabeler dan het gangpad? Ik zou altijd voor gangpad kiezen in ieder geval.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:41:25 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_180055257
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_180055307
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:39 schreef Faux. het volgende:
Hoe is het raam comfortabeler dan het gangpad? Ik zou altijd voor gangpad kiezen in ieder geval.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Twijfel, ik kies normaal ook voor gangpad. Maar voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen. Al is gangpad weer chill omdat je ook wel eens je benen wil strekken en naar wc wil zonder complicaties.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 11:44:53 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_180055308
Altijd gangpad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_180055333
Voor werk gewoon business uit onderhandelen bij je werkgever.
Gaat toch niet vluchten van gemiddeld 9 uur in economy uitzitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2018 11:45:59 ]
pi_180055356
Raam, slaapt het fijnst. En slapen is de fijnste manier om de tijd te doden.
pi_180055465
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Voor werk gewoon business uit onderhandelen bij je werkgever.
Gaat toch niet vluchten van gemiddeld 9 uur in economy uitzitten.
Vlieg meestal comfort, raam

[ Bericht 1% gewijzigd door Tenninetyfive op 26-06-2018 12:12:20 ]
Ook geen 38
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:56:37 #9
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180055487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]


[..]

Twijfel, ik kies normaal ook voor gangpad. Maar voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen. Al is gangpad weer chill omdat je ook wel eens je benen wil strekken en naar wc wil zonder complicaties.
Ik kan sowieso amper slapen in een vliegtuig, dus dat voordeel valt af voor mij _O- Het voordeel van uit het raam kunnen kijken is alleen leuk de vijf minuten dat je aan het landen bent. Ga je daar negen uur beenstrekken voor opgeven? :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 juni 2018 @ 11:57:00 #10
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_180055493
Raam.

Geen last van 90% van je medepassagiers die er zo snel mogelijk uit willen, daarom tijdens de landing al opstaan en daarna nog een half uur in het gangpad staan te wachten. En daarbij heb je, zoals al eerder opgemerkt, aan het raam iets om tegenaan te leunen.
pi_180055502
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:54 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Vlieg comfort
In dat geval gangpad. Is niet veel anders dan economy met iets meer beenruimte. Bij Business zou ik raam overwegen omdat je al voldoende beenruimte hebt meestal.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:14:42 #12
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180055764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef qltel het volgende:
Raam.

Geen last van 90% van je medepassagiers die er zo snel mogelijk uit willen, daarom tijdens de landing al opstaan en daarna nog een half uur in het gangpad staan te wachten. En daarbij heb je, zoals al eerder opgemerkt, aan het raam iets om tegenaan te leunen.
"wilt u allemaal zitten blijven" iedereen staat al in het gangpap

gangpad is voor mij als iemand die 2.00 meter is het beste, bij het raam voel ik mij net een ingeblikte sardine als ik economy vlieg, ik kan toch niet naar buiten kijken want ik zit met mijn snufferd tegen de muur aan te kijken. het is ook altijd hopen dat er geen tv naar beneden komt want door stoot ik ook mijn hoofd tegen aan.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_180055779
Gangpad, sowieso.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:17:11 #14
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180055796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Apekoek het volgende:
voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen
Precies. Diverse voordelen dus, zeker voor degenen met een sterke blaas.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 juni 2018 @ 12:17:19 #15
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_180055799
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

"wilt u allemaal zitten blijven" iedereen staat al in het gangpap
Moet je helemaal aankomen bij een luchthaven met een bus. Iedereen staat op, wacht een kwartier met tas in de hand, loopt naar buiten, stapt in een bus, qltel staat als laatste op, pakt zijn tas, stapt als laatste in dezelfde bus en staat daardoor bij de deur en stapt er dus als eerste weer uit, voor al die sukkels die als eerste op moesten staan.
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 12:27:06 #16
45833 crew  Fogel
pi_180055927
Vooraan en bij het raam aan de linkerkant (in de vliegrichting).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_180055954
Gangpad = iets meer beenruimte (benen kunnen strekken) en aan een zijde meer ruimte doordat niemand naast je zit dus minder opgesloten gevoel. Moet je naar het toilet dan hoef je niet langs mensen te kruipen. Nadeel is dat als je mensen naast je hebt die 12x naar toilet moeten en iets uit koffer moeten halen je elke keer op kan staan.

Raam = iets om tegen aan te leunen, kan net iets lekker liggen met slapen. Niemand die langs je loopt, als je slaapt wordt je niet gestoord door mensen die er langs moeten.

Keuze is dus afhankelijk van hoe lang je bent, of je (veel) slaapt in een vliegtuig en of je een beetje ruimte om je heen prettig vind
pi_180058104
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
pi_180058334
Of voor de uitgang zitten. Daar heb je tenslotte een beenruimte over.
Wil je slapen, bid dat er een lege rij in vliegtuig. Daar kan je gaan liggen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 15:38:48 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180058791
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Waar zitten tijdens lange vlucht?
Je hebt gestemd op: Gangpad
Intercontinentaal altijd gangpad kiezen, continentaal maakt me niet zoveel uit.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_180059869
sowieso minimaal comfort class bij een nood uitgang, en bij het raam.

Al ga ik zelf voor geen goud meer economy vliegen bij reizen langer dan 8 uur. KLM business class is heerlijk aangezien ik languit kan liggen en daadwerkelijk kan slapen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:36:50 #22
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180060128
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
Dit dus.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180060315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Gangpad kun je gaan pissen als de rest slaapt, je benen even strekken in het gangpad. En probeer sowieso in economy plus the komen. Businessclass is vaak amper nog mogelijk voor normale werknemers.

En koop de beste noise cancelling headphones die je kunt vinden. Je mag me later bedanken.
Whatever...
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:44:36 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180060338
Bij de stewardess in de keuken, met gordijntje dicht :P
pi_180060350
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
Bijna nergens kan dat meer, tenzij je in de board zit.

Vorige werkgever vloog ik business, nu economy plus. Echt een enorm verschil...
Whatever...
pi_180061368
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Bijna nergens kan dat meer, tenzij je in de board zit.

Vorige werkgever vloog ik business, nu economy plus. Echt een enorm verschil...
Hmm, dat is wel karig.

Blij dat ik niet móét vliegen dan. Privé doe ik het namelijk ook extra boeken bij vluchten +6 uurtjes.

Het maakt zoveel verschil hoe uitgerust je aankomt!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:28:40 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180061503
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:56 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik kan sowieso amper slapen in een vliegtuig, dus dat voordeel valt af voor mij _O- Het voordeel van uit het raam kunnen kijken is alleen leuk de vijf minuten dat je aan het landen bent. Ga je daar negen uur beenstrekken voor opgeven? :P
Slaappillen scoren bij een buitenlandse apotheek. versla je ook gelijk je jetlag voor een deel.

Als je richting Azië moet kijk of ze je op Singapore Airlines en dan premium economy kunnen boeken. Scheelt niet heel veel met economy maar ruimte zat. Dan zit je ook 2-4-2 IPV 3-3-3. Dus zijkant gangpad zit je prima, inclusief beensteun.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:45:04 #28
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_180061875
Bij voorkeur beiden in premium economy met 2-3-2 opstelling, helaas is dat vaak lastig voor elkaar te krijgen. (Of business als dat betaalbaar is)
So we just called him Fred
pi_180062164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
Of voor de uitgang zitten. Daar heb je tenslotte een beenruimte over.
Wil je slapen, bid dat er een lege rij in vliegtuig. Daar kan je gaan liggen.
Ja, of achter de nooduitgang.

En verder: hoelang ben je, TS?
Somebody that I used to know
pi_180066662
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:24 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hmm, dat is wel karig.

Blij dat ik niet móét vliegen dan. Privé doe ik het namelijk ook extra boeken bij vluchten +6 uurtjes.

Het maakt zoveel verschil hoe uitgerust je aankomt!
Enorm. Maarja, policies enzo. Er wordt erg veel intercontinentaal gevlogen, dus het is een enorme besparing....
Whatever...
pi_180067007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Enorm. Maarja, policies enzo. Er wordt erg veel intercontinentaal gevlogen, dus het is een enorme besparing....
Ja snap ik wel...
Maar nu vlieg je een dag eerder, hotel extra, erna langer,minder productief...

Maarja luxe went ook snel.
Ooit 1 keer heen en weer gevlogen met een privé vliegtuig (gehuurd wel) van een kameraad van me.
Dan wil je eigenlijk ook niet terug naar BC of FC.
Maarja dat is écht een duur grapje :D

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2018 21:24:44 ]
pi_180067735
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja snap ik wel...
Maar nu vlieg je een dag eerder, hotel extra, erna langer,minder productief...

Maarja luxe went ook snel.
Ooit 1 keer heen en weer gevlogen met een privé vliegtuig (gehuurd wel) van een kameraad van me.
Dan wil je eigenlijk ook niet terug naar BC of FC.
Maarja dat is écht een duur grapje :D
Klopt, maar dat doen we dan toch. Is in kind en niet out of pocket... multinational... dan krijg je dat.

Overigens heb ik geen klagen.
Whatever...
  dinsdag 26 juni 2018 @ 21:51:44 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180068222
Koop een koptelefoon met active noise cancelling. Heerlijk die rust.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180073667
Gangpad, behalve als je bij de nooduitgang zit, dan raam.
pi_180074208
Gangpad, vaak genoeg naast stinkende zwetende goorlappen moeten zitten. Als je dan naar de vs vliegt is dit verschrikkelijk.

Met een gangpad naast je kan je je alsnog een beetje wegdraaien.

En dan niet helemaal achteraan, want dan heb je continu een rij mensen van de wc naast je staan.
pi_180133663
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:47 schreef Myraela het volgende:
Raam, slaapt het fijnst. En slapen is de fijnste manier om de tijd te doden.
Dat dus oordoppen in en snurken pure tijdswinst!
pi_180136763
Raam! Ik heb een sterke blaas en dan leun ik liever tegen het raam aan als dat ik telkens moet oppassen voor trolleys en mensen die door het gangpad scharrelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180136984
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
pi_180138065
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef autoknutselaar het volgende:
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen.
pi_180138221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef autoknutselaar het volgende:
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
_O- ^O^

Lenigheid is trouwens ook nog een bepalende factor. Heb ooit naast een reisgenoot gezeten die gewoon vanuit de raamplek over me heen klom _O_ Ik werd wakker toen ze terug scharrelde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:59:34 #41
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_180138497
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef autoknutselaar het volgende:
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
Deze man weet.
Tics van je petten.
pi_180138594
Ik vind het gangpad wel fijn, ben toch bijna 2 meter. Maar als ik wil kan ik prima 12 uur niet naar het toilet, dus het ‘s nachts is, graag weer bij het raam, ik doe wel een tukje. Ik erger me ook altijd kapot aan die lui die bij het taxi’en al opstaan en dan een half uur tegen de zin van de flightcrew beetje blijven staan. Dan blijf ik liever chillen bij het raam.

Overigens vind ik business class meestal buiten proportie duur geworden, ik heb dat er prive in elk geval niet voor over.
-nee-
pi_180138644
Als je verwacht dat t vliegtuig niet vol
gaat raken of zelfs vrij leeg dan kiezen voor de 2e stoel van de middelste 4 stoelen. Grote kans dat de eerste stoel dan ook leeg blijft.
Je gaat vanzelf ervaring krijgen in welke rijen het vaakst leeg blijven.
Eerst denken, dan typen
pi_180138646
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het gangpad wel fijn, ben toch bijna 2 meter. Maar als ik wil kan ik prima 12 uur niet naar het toilet, dus het ‘s nachts is, graag weer bij het raam, ik doe wel een tukje. Ik erger me ook altijd kapot aan die lui die bij het taxi’en al opstaan en dan een half uur tegen de zin van de flightcrew beetje blijven staan. Dan blijf ik liever chillen bij het raam.

Overigens vind ik business class meestal buiten proportie duur geworden, ik heb dat er prive in elk geval niet voor over.
Ik zie het probleem van economie class niet zo. Gewoon zitten en lezen / slapen. Maar ik ben ook niet zo groot / dik. En ik pak in Europa rustig zo'n goedkope bus voor een half etmaal om wat te besparen :')
pi_180141052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:09 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik zie het probleem van economie class niet zo. Gewoon zitten en lezen / slapen. Maar ik ben ook niet zo groot / dik. En ik pak in Europa rustig zo'n goedkope bus voor een half etmaal om wat te besparen :')
Ik heb ooit eens bij Oostenrijk 15 uur op dezelfde plek vastgestaan, met de bus op vakantie doenik nooit meer. :D

Als je goed lang bent, is economy niet heel fijn. Ik zit na een paar uur mezelf in elk geval goed in weg. Al die kenserzooi aan prulletjes, tijdschriften en afvalpapiertjes en weet ik wat die er om je heen verzameld worden, daar heb ik ook op autistische wijze goed last van. :P
-nee-
pi_180143384
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens bij Oostenrijk 15 uur op dezelfde plek vastgestaan, met de bus op vakantie doenik nooit meer. :D

Als je goed lang bent, is economy niet heel fijn. Ik zit na een paar uur mezelf in elk geval goed in weg. Al die kenserzooi aan prulletjes, tijdschriften en afvalpapiertjes en weet ik wat die er om je heen verzameld worden, daar heb ik ook op autistische wijze goed last van. :P
Ik zat een keer in een bus met schimmel in de diesel of iets dergelijks. Duurde ook een nacht. Maar ik heb op reis sowieso een kleine slaapzak bij. Ik hou niet van vreemde bedden maar met mijn persoonlijke slaapzak kan ik overal slapen. Daarnaast meestal en ook in dit geval een klein hangmattentje. Dus ben gewoon het bos waar we bijstonden ingelopen en tegen de chauffeur gezegd dat ie me moest bellen als ie weg ging :z

Ik had ook een paar flessen flink sterke cider mee die ik eigenlijk naar een vriend in Lyon zou brengen. Dus na een uurtje had ik kamp en een vuurtje. Cider in een koud beekje gezet. Dus heb ik de nog wakkere passagiers en de chauffeur maar opgehaald. Was een gezellige avond *O*

Als halve autist ruim ik al mijn spulletjes direct op na gebruik. (Onderweg, thuis is het echt een bende) En afval loop ik in het vliegtuig zodra het netje in de stoel voor me vol dreigt te raken naar het keukentje. Daar willen ze het altijd wel voor je opslaan. En dan pak ik de prullen van mijn buren direct mee want daar ga ik me ook aan ergeren :')

Daarnaast ben ik dus helemaal niet lang en niet al te dik. Dus ik pas prima in zo'n stoeltje ^O^

Ik hou ook helemaal niet van werken dus business class zit er sowieso niet in :')

[ Bericht 2% gewijzigd door autoknutselaar op 30-06-2018 17:15:23 ]
  zaterdag 30 juni 2018 @ 21:39:39 #47
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_180150008
Wanneer het Business Klasse is, altijd aan de raamkant.

Maar bij Economy (comfort) vluchten van lange duur altijd aan het gangpad, want ik kan niet goed tegen opgesloten zitten.
Mijn probleem is vooral dat ik na een uur of 3, dus als alle services geweest zijn het eerste drankje (en wat al niet meer ik in een eventuele lounge heb gedronken) er uit moet, en dat is het moment dat eigenlijk net iedereen in slaap is gesukkeld en je dus een medereiziger stoort.

Wel moet worden gezegd dat ik mij wel kan irriteren als iemand een raamplek kiest en er dan elk uur uit moet wel de suggestie krijgt om voortaan ook gangpad te kiezen.

Het beste kan je inderdaad bij een 3-4-3, 3-3-3, 2-4-2 of 2-32 opstelling in het middenpad zitten zodat je naast de grootste kans dat er een stoel leeg blijft maar 1 of geen passagier heeft die over jouw heen moet om naar de WC te gaan.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_180178042
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens bij Oostenrijk 15 uur op dezelfde plek vastgestaan, met de bus op vakantie doenik nooit meer. :D

Als je goed lang bent, is economy niet heel fijn. Ik zit na een paar uur mezelf in elk geval goed in weg. Al die kenserzooi aan prulletjes, tijdschriften en afvalpapiertjes en weet ik wat die er om je heen verzameld worden, daar heb ik ook op autistische wijze goed last van. :P
15 uur vliegen trek ik wel maar zou in een bus helemaal gek worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')