quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:39 schreef Faux. het volgende:
Hoe is het raam comfortabeler dan het gangpad? Ik zou altijd voor gangpad kiezen in ieder geval.
Twijfel, ik kies normaal ook voor gangpad. Maar voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen. Al is gangpad weer chill omdat je ook wel eens je benen wil strekken en naar wc wil zonder complicaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Vlieg meestal comfort, raamquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Voor werk gewoon business uit onderhandelen bij je werkgever.
Gaat toch niet vluchten van gemiddeld 9 uur in economy uitzitten.
Ik kan sowieso amper slapen in een vliegtuig, dus dat voordeel valt af voor mij Het voordeel van uit het raam kunnen kijken is alleen leuk de vijf minuten dat je aan het landen bent. Ga je daar negen uur beenstrekken voor opgeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Twijfel, ik kies normaal ook voor gangpad. Maar voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen. Al is gangpad weer chill omdat je ook wel eens je benen wil strekken en naar wc wil zonder complicaties.
In dat geval gangpad. Is niet veel anders dan economy met iets meer beenruimte. Bij Business zou ik raam overwegen omdat je al voldoende beenruimte hebt meestal.quote:
"wilt u allemaal zitten blijven" iedereen staat al in het gangpapquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef qltel het volgende:
Raam.
Geen last van 90% van je medepassagiers die er zo snel mogelijk uit willen, daarom tijdens de landing al opstaan en daarna nog een half uur in het gangpad staan te wachten. En daarbij heb je, zoals al eerder opgemerkt, aan het raam iets om tegenaan te leunen.
Precies. Diverse voordelen dus, zeker voor degenen met een sterke blaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Apekoek het volgende:
voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen
Moet je helemaal aankomen bij een luchthaven met een bus. Iedereen staat op, wacht een kwartier met tas in de hand, loopt naar buiten, stapt in een bus, qltel staat als laatste op, pakt zijn tas, stapt als laatste in dezelfde bus en staat daardoor bij de deur en stapt er dus als eerste weer uit, voor al die sukkels die als eerste op moesten staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
"wilt u allemaal zitten blijven" iedereen staat al in het gangpap
Intercontinentaal altijd gangpad kiezen, continentaal maakt me niet zoveel uit.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Waar zitten tijdens lange vlucht?
Je hebt gestemd op: Gangpad
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
Gangpad kun je gaan pissen als de rest slaapt, je benen even strekken in het gangpad. En probeer sowieso in economy plus the komen. Businessclass is vaak amper nog mogelijk voor normale werknemers.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Bijna nergens kan dat meer, tenzij je in de board zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
Hmm, dat is wel karig.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Bijna nergens kan dat meer, tenzij je in de board zit.
Vorige werkgever vloog ik business, nu economy plus. Echt een enorm verschil...
Slaappillen scoren bij een buitenlandse apotheek. versla je ook gelijk je jetlag voor een deel.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan sowieso amper slapen in een vliegtuig, dus dat voordeel valt af voor mij Het voordeel van uit het raam kunnen kijken is alleen leuk de vijf minuten dat je aan het landen bent. Ga je daar negen uur beenstrekken voor opgeven?
Ja, of achter de nooduitgang.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
Of voor de uitgang zitten. Daar heb je tenslotte een beenruimte over.
Wil je slapen, bid dat er een lege rij in vliegtuig. Daar kan je gaan liggen.
Enorm. Maarja, policies enzo. Er wordt erg veel intercontinentaal gevlogen, dus het is een enorme besparing....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:24 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel karig.
Blij dat ik niet móét vliegen dan. Privé doe ik het namelijk ook extra boeken bij vluchten +6 uurtjes.
Het maakt zoveel verschil hoe uitgerust je aankomt!
Ja snap ik wel...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Enorm. Maarja, policies enzo. Er wordt erg veel intercontinentaal gevlogen, dus het is een enorme besparing....
Klopt, maar dat doen we dan toch. Is in kind en niet out of pocket... multinational... dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja snap ik wel...
Maar nu vlieg je een dag eerder, hotel extra, erna langer,minder productief...
Maarja luxe went ook snel.
Ooit 1 keer heen en weer gevlogen met een privé vliegtuig (gehuurd wel) van een kameraad van me.
Dan wil je eigenlijk ook niet terug naar BC of FC.
Maarja dat is écht een duur grapje
Dat dus oordoppen in en snurken pure tijdswinst!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:47 schreef Myraela het volgende:
Raam, slaapt het fijnst. En slapen is de fijnste manier om de tijd te doden.
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef autoknutselaar het volgende:
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef autoknutselaar het volgende:
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef autoknutselaar het volgende:
Sowieso bij het raam. Je kan naar buiten kijken. Je hebt controle over het gordijntje. Je kan er tegen aan liggen als je wil slapen. En zolang je niet lang kunt/wil slapen gewoon ieder half uur even naar de wc / benen strekken zodoende raken de passagiers tussen jou en het gangpad niet te diep in slaap.
Ik zie het probleem van economie class niet zo. Gewoon zitten en lezen / slapen. Maar ik ben ook niet zo groot / dik. En ik pak in Europa rustig zo'n goedkope bus voor een half etmaal om wat te besparenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het gangpad wel fijn, ben toch bijna 2 meter. Maar als ik wil kan ik prima 12 uur niet naar het toilet, dus het ‘s nachts is, graag weer bij het raam, ik doe wel een tukje. Ik erger me ook altijd kapot aan die lui die bij het taxi’en al opstaan en dan een half uur tegen de zin van de flightcrew beetje blijven staan. Dan blijf ik liever chillen bij het raam.
Overigens vind ik business class meestal buiten proportie duur geworden, ik heb dat er prive in elk geval niet voor over.
Ik heb ooit eens bij Oostenrijk 15 uur op dezelfde plek vastgestaan, met de bus op vakantie doenik nooit meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:09 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ik zie het probleem van economie class niet zo. Gewoon zitten en lezen / slapen. Maar ik ben ook niet zo groot / dik. En ik pak in Europa rustig zo'n goedkope bus voor een half etmaal om wat te besparen
Ik zat een keer in een bus met schimmel in de diesel of iets dergelijks. Duurde ook een nacht. Maar ik heb op reis sowieso een kleine slaapzak bij. Ik hou niet van vreemde bedden maar met mijn persoonlijke slaapzak kan ik overal slapen. Daarnaast meestal en ook in dit geval een klein hangmattentje. Dus ben gewoon het bos waar we bijstonden ingelopen en tegen de chauffeur gezegd dat ie me moest bellen als ie weg gingquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bij Oostenrijk 15 uur op dezelfde plek vastgestaan, met de bus op vakantie doenik nooit meer.
Als je goed lang bent, is economy niet heel fijn. Ik zit na een paar uur mezelf in elk geval goed in weg. Al die kenserzooi aan prulletjes, tijdschriften en afvalpapiertjes en weet ik wat die er om je heen verzameld worden, daar heb ik ook op autistische wijze goed last van.
15 uur vliegen trek ik wel maar zou in een bus helemaal gek wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bij Oostenrijk 15 uur op dezelfde plek vastgestaan, met de bus op vakantie doenik nooit meer.
Als je goed lang bent, is economy niet heel fijn. Ik zit na een paar uur mezelf in elk geval goed in weg. Al die kenserzooi aan prulletjes, tijdschriften en afvalpapiertjes en weet ik wat die er om je heen verzameld worden, daar heb ik ook op autistische wijze goed last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |