abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2018 @ 18:32:14 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180039925
Ik kijk wel eens wat wedstrijden dit WK, maar sfeerreportages buiten het stadion heb ik eigenlijk nog niet gezien. Hebben de supporters van al die landen het wel een beetje gezellig daar in Rusland? Vloeit het bier en de wodka rijkelijk?
Willen de Engelsen traditiegetrouw nog een beetje rotzooi trappen?
Kunnen Afrikanen er gewoon over straat zonder lastig gevallen te worden door neonaziʼs?
Waar, waar, waar is het feestje?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180041265
Sfeer? Rusland? ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180041315
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:32 schreef Ringo het volgende:

Kunnen Afrikanen er gewoon over straat zonder lastig gevallen te worden door neonaziʼs?
Je bedoelt Engelse supporters?

https://www.independent.c(...)emitic-a8413771.html
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 25 juni 2018 @ 19:33:30 #5
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180041497
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:28 schreef Salina het volgende:
Je bedoelt Engelse supporters?

https://www.independent.c(...)emitic-a8413771.html
Ja, die ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180041995
Jammer idd. Je hoort echt 0.0 over dingen buiten de wedstrijden om. Sfeer in stadions klinkt ook bij elke wedstrijd hetzelfde op tv hier. Over 4 jaar in Qatar helemaal geen sfeer. Loopt niemand buiten in 43 graden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:24:01 #7
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180222836
Nog steeds niks, toch?
Hebben buitenlandse cameraploegen eigenlijk wel toestemming om buiten de stadions te filmen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 10:51:05 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180276334
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:32 schreef Ringo het volgende:
Ik kijk wel eens wat wedstrijden dit WK, maar sfeerreportages buiten het stadion heb ik eigenlijk nog niet gezien. Hebben de supporters van al die landen het wel een beetje gezellig daar in Rusland? Vloeit het bier en de wodka rijkelijk?
Willen de Engelsen traditiegetrouw nog een beetje rotzooi trappen?
Kunnen Afrikanen er gewoon over straat zonder lastig gevallen te worden door neonaziʼs?
Waar, waar, waar is het feestje?
Met die engelsen was wel iets gedaan waardoor ze zich wel blijven gedragen. Kopstukken die op voorbaat al in de gevangenis zijn gezet ofzo.

Zou me niets verbazen als het gewoon niet in beeld mag komen en er niet over mag worden gepraat, omdat beveiliging niet helemaal volgens westerse standaard is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180276545
Wat zo gek is dat bij voorgaande WK's Rusland door de overheid getrainde vechtmachines stuurden om de zooi kort en klein te slaan. Maar die zijn nu opeens nergens te bekken nu het bij die schijnheilige Poetin plaatsvind?

Ik vind het daarom goed dat NL het WK boycot in Rusland.
pi_180276801
Ik heb zelf meer het gevoel dat het hoogste niveau voetbal Nederland boycot. :P
Weinig sfeerbeelden voorbij zien komen ja. Maar er staan heus wel duizenden supporters iedere dag met hun mobieltjes te zwaaien, dus je moet gewoon zoeken, denk ik. :P
-nee-
pi_180277049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:03 schreef GereDathan het volgende:
Wat zo gek is dat bij voorgaande WK's Rusland door de overheid getrainde vechtmachines stuurden om de zooi kort en klein te slaan. Maar die zijn nu opeens nergens te bekken nu het bij die schijnheilige Poetin plaatsvind?

Ik vind het daarom goed dat NL het WK boycot in Rusland.
Naar het schijnt hebben de kopstukken/grote jongens stuk voor stuk bezoek gehad van de FSB, met het vriendelijke doch dringende verzoek om zich rustig te houden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_180277405
Het kan toch niet zo zijn dat er een goede sfeer hangt en iedereen het naar zijn zin heeft daar? Nee dat kan echt niet met Poetin als de duivel zelf! Stel je voor dat er een positief beeld over Rusland getoond wordt. Dan kan echt niet :')
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
  vrijdag 6 juli 2018 @ 11:55:49 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180277483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:51 schreef freeman1 het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat er een goede sfeer hangt en iedereen het naar zijn zin heeft daar? Nee dat kan echt niet met Poetin als de duivel zelf! Stel je voor dat er een positief beeld over Rusland getoond wordt. Dan kan echt niet :')
Die prettige aangename sfeer kan best, maar ik zie er weinig van terug op televisie of internet. Had gehoopt op meer buitenreportages in al die Russische steden. Maar misschien zoek ik niet goed genoeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')