abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 13:29:58 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180034037
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Migratie is ook prima, green card systeem invoeren zoals alle migratielanden met een puntensysteem. Heb jij skills die wat toevoegen, welkom, maar geitenhoeder uit de Soedan ofzo is geen skill die wat toevoegt in Europa.
Ben je een arts of petrochemie ingenieur uit Venezuela voeg je wel wat toe.
De EU heeft al zo'n systeem, het heet de EU Blue card.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 25 juni 2018 @ 13:30:43 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180034051
Genoeg mensen die mij een rechtse nazi noemen omdat ik wil dat Europa zich moet isoleren van de invloeden van buitenaf. Totale waanzin. Ik ben juist erg links, links conservatief, maar dat is dus al lang dood. Ik heb bijvoorbeeld erg veel bewondering voor Cuba en Venezuela, en heb een hekel aan de V.S en het neoliberalisme (een ideaal dat open grenzen eist om te kunnen functioneren).

Open grenzen, Amerikanisering, en islamisering zullen de ondergang van Europa betekenen.
Lekker boeiend of je links of rechts bent, je hebt straks alleen nog maar mensen die het gevaar zullen herkennen, en mensen die een plaat voor hun hoofd hebben (helaas hebben de laatsten een meerderheid in de regering).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 13:31:31 #53
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180034070
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt niet en iets zegt mij dat er sowieso erg lastig 60 miljoen hooggekwalificeerden te vinden zijn in die vijver.
Verzinzels en leugens, het is weer van een hoogstaand intellectueel nivo. Het is altijd hetzelfde sprookje gebaseerd op lucht vanuit de alt rechtse hoek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180034399
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:30 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld erg veel bewondering voor Venezuela

je hebt straks alleen nog maar mensen die het gevaar zullen herkennen, en mensen die een plaat voor hun hoofd hebben
:')
  maandag 25 juni 2018 @ 13:52:18 #55
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180034484
in veel afrikaanse landen is de waarde van leven een stuk lager dan hier daar kennen ze helemaal geen liberalisme links rechts alleen dictatorschap, als je het ergens niet mee eens bent pak je een wapen en schiet je de ander naar de tering. als ik 5 cent per dag zou verdienen in uganda zou ik ook hierheen komen als ik hoor dat mensen hier gratis duizenden euro's krijgen. liever dood dan nog als een zwerver te leven! waarom hij wel en ik niet!

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 25 juni 2018 @ 14:07:17 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180034780
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:55 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je alle grenzen afschaft krijg je vanzelf een enorme stroom van arm naar rijk.
Niemand heeft het dan ook over morgen hoppa alle grenzen weg.
Zelfs een verenigd europa verwacht ik niet in mijn leven (en ik hoop nog een 40 jaar mee te gaan). Misschien wel wat stappen in die richting.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cause_Mayhem op 25-06-2018 14:13:57 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180035004
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We hebben nog werkelijk nooit ongebreidelde immigratie gehad in Europa sinds, oh, de Mongolen binnenvieln.
Nee er is inderdaad geen immigratie die het hoogst haalbare maximum bereikt heeft, maar dat er al decennia miljoenen mensen binnenstromen ga je toch niet serieus ontkennen he?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180035011
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verzinzels en leugens, het is weer van een hoogstaand intellectueel nivo. Het is altijd hetzelfde sprookje gebaseerd op lucht vanuit de alt rechtse hoek.
Wat?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180035067
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:52 schreef cherrycoke het volgende:
in veel afrikaanse landen is de waarde van leven een stuk lager dan hier daar kennen ze helemaal geen liberalisme links rechts alleen dictatorschap, als je het ergens niet mee eens bent pak je een wapen en schiet je de ander naar de tering. als ik 5 cent per dag zou verdienen in uganda zou ik ook hierheen komen als ik hoor dat mensen hier gratis duizenden euro's krijgen. liever dood dan nog als een zwerver te leven! waarom hij wel en ik niet!

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 14:39:56 #60
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180035385
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee er is inderdaad geen immigratie die het hoogst haalbare maximum bereikt heeft, maar dat er al decennia miljoenen mensen binnenstromen ga je toch niet serieus ontkennen he?
Dus je eerdere uitspraak was een leugen en nu probeer je er nog wat van te maken?

Bijna een half miljard EU burgers en op dat aantal is miljoenen van over de hele wereld over jaren een probleem?

Kom nu eens met harde cijfers en percentages.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180035444
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus je eerdere uitspraak was een leugen en nu probeer je er nog wat van te maken?

Bijna een half miljard EU burgers en op dat aantal is miljoenen van over de hele wereld over jaren een probleem?

Kom nu eens met harde cijfers en percentages.
60 miljoen staat gewoon in de papieren vd Europese Commissie. Dit zijn harde cijfers.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 14:44:09 #62
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180035473
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

60 miljoen staat gewoon in de papieren vd Europese Commissie. Dit zijn harde cijfers.
Link?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 15:13:31 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180035990
quote:
Dus je liegt weer.

Er staat heel duidelijk dat de EU stelt dat we meer werknemers nodig hebben in de toekomst, niet dat die er nu al zijn.

Snap jezelf wel wat voor onzin je debiteert?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 25 juni 2018 @ 15:38:54 #65
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180036395
quote:
...en mensen die inzien dat de enige oplossing voor een betere en mooiere wereld is: de grenzen langzaam te laten vervagen en wereldpolitiek een kans te geven.
Net zoals we het Communisme in de 20e eeuw kans na kans hebben gegeven? _O-

Waarom zouden we in godsnaam iets dat al eeuwenlang perfect werkt (natiestaten met grenzen, sociale klassen) afschaffen ten faveure van een of andere debiele koortsdroom die WEDEROM de ingebakken tribale aard van de mens negeert, WEDEROM denkt dat het ''eerlijk'' verdelen van welvaart tussen hardwerkende mensen en luilakken ook eerlijk en zonder bloedvergieten gaat plaatsvinden, WEDEROM denkt dat gelijke uitkomsten beter zijn dan gelijke kansen voor ieder mens...

Ze leren het echt nooit. Hoeveel mensen moeten nog sterven? Totdat deze linkse waanzin en experimentatiedrift eindelijk is bekoeld?
  maandag 25 juni 2018 @ 15:40:46 #66
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180036419
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er staat heel duidelijk dat de EU stelt dat we meer werknemers nodig hebben in de toekomst, niet dat die er nu al zijn.
Waar hebben we die fucking werknemers voor nodig dan? Door de automatisering wordt ontzettend veel laagbetaald werk nu al langzaam maar zeker door machines overgenomen. Denk aan de bestelautomaten bij de McDonalds...

We hebben helemaal geen immigranten meer nodig! De EU lult weer eens uit zijn nek.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 15:46:46 #67
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180036522
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waar hebben we die fucking werknemers voor nodig dan? Door de automatisering wordt ontzettend veel laagbetaald werk nu al langzaam maar zeker door machines overgenomen. Denk aan de bestelautomaten bij de McDonalds...

We hebben helemaal geen immigranten meer nodig! De EU lult weer eens uit zijn nek.
McDonalds heeft nog net zoveel werknemers, ze hebben nu andere taken. Erg slim ben je niet, he?

Die fucking werknemers zijn nodig voor mennekes zoals jou die straks als ze hoogbejaard zijn verzorging nodig hebben onder andere, het is je mischien ontgaan maar er zijn wat demografische veranderingen in de komende 30-40 jaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180040341
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

McDonalds heeft nog net zoveel werknemers, ze hebben nu andere taken. Erg slim ben je niet, he?

Die fucking werknemers zijn nodig voor mennekes zoals jou die straks als ze hoogbejaard zijn verzorging nodig hebben onder andere, het is je mischien ontgaan maar er zijn wat demografische veranderingen in de komende 30-40 jaar.
Immigranten vergrijzen niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 25 juni 2018 @ 18:59:39 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180040515
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Net zoals we het Communisme in de 20e eeuw kans na kans hebben gegeven? _O-

Waarom zouden we in godsnaam iets dat al eeuwenlang perfect werkt (natiestaten met grenzen, sociale klassen) afschaffen ten faveure van een of andere debiele koortsdroom die WEDEROM de ingebakken tribale aard van de mens negeert, WEDEROM denkt dat het ''eerlijk'' verdelen van welvaart tussen hardwerkende mensen en luilakken ook eerlijk en zonder bloedvergieten gaat plaatsvinden, WEDEROM denkt dat gelijke uitkomsten beter zijn dan gelijke kansen voor ieder mens...

Ze leren het echt nooit. Hoeveel mensen moeten nog sterven? Totdat deze linkse waanzin en experimentatiedrift eindelijk is bekoeld?
Het is natuurlijk niet echt links om kapitalisme (groei) in stand te houden door immigratie. Eerder iets rechts eigenlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180041321
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus je liegt weer.

Er staat heel duidelijk dat de EU stelt dat we meer werknemers nodig hebben in de toekomst, niet dat die er nu al zijn.

Snap jezelf wel wat voor onzin je debiteert?
Ik zei dan ook niet dat die er nu al zijn maar massaimmigratie gewoon EU beleid is, zoals daar staat.

Dus of je kan niet lezen of jij bent de leugenaar hier.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 25 juni 2018 @ 19:29:43 #71
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180041342
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180041602
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

McDonalds heeft nog net zoveel werknemers, ze hebben nu andere taken. Erg slim ben je niet, he?
Eh... jij bent degene die niet slim is hier. Of weer liegt:

quote:
Our device isn’t meant to make employees more efficient,” he said. “It’s meant to completely obviate them.” The company estimates that the average fast food restaurant spends about $135,000 per year on wages for employees who produce hamburgers and that the total labor cost for burger production for the US economy is about $9 billion annually.
Je ziet tóch ook met je eigen ogen dat er geen 10 kassa's en dus geen 10 caissières meer staan bij de nieuwe Macs!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180042446
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet echt links om kapitalisme (groei) in stand te houden door immigratie. Eerder iets rechts eigenlijk.
Inderdaad. Ik schreef al eerder vandaag in reactie op KoosVogels dat die visie weldegelijk draagvlak heeft, een bekend rechts schurkennest als Goldman Sachs onderschrijft die namelijk volledig.

Het is ook niet zomaar rechts, het is antidemocratisch rechts. Niet alleen omdat de EU het aanjaagt, niet alleen omdat er gehuicheld wordt met humanitaire motieven, maar omdat het landsbestuur de samenleving moet dienen en daartoe een mandaat krijgt van diezelfde samenleving. Dan kun je niet zomaar de samenstelling van die samenleving veranderen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180043121
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik schreef al eerder vandaag in reactie op KoosVogels dat die visie weldegelijk draagvlak heeft, een bekend rechts schurkennest als Goldman Sachs onderschrijft die namelijk volledig.

Het is ook niet zomaar rechts, het is antidemocratisch rechts. Niet alleen omdat de EU het aanjaagt, niet alleen omdat er gehuicheld wordt met humanitaire motieven, maar omdat het landsbestuur de samenleving moet dienen en daartoe een mandaat krijgt van diezelfde samenleving. Dan kun je niet zomaar de samenstelling van die samenleving veranderen.
En Goldman Sachs trekt natuurlijk aan de touwtjes.

Maar natuurlijk, kerel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 juni 2018 @ 20:27:26 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180043578
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Goldman Sachs trekt natuurlijk aan de touwtjes.

Maar natuurlijk, kerel.
Zijn weer die joden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')