abonnement Unibet Coolblue
pi_180010851
Volgende week op talloze locaties in en rondom het Ruhrgebiet in Duitsland. Iemand al eens geweest die tips heeft over te bezoeken locaties?

https://www.extraschicht.de/home/
pi_180011186
Daar ga ik volgende week ook naartoe. ThyssenKrupp en Kockerei Hansa zijn wel aanraders zo te zien, gezien het programma daar.

En als je er nog niet bent geweest de klassiekers als Landschaftspark Duisburg-Nord, Jahrhunderthalle en Zeche Zollverein uiteraard.

Wel gunstig dat je met een toegangskaartje overal toegang hebt en het inclusief de shuttlebussen en openbaar vervoer is.

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchTrain op 24-06-2018 16:06:40 ]
pi_180011304
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:28 schreef DutchTrain het volgende:
Daar ga ik volgende week ook naartoe. ThyssenKrupp en Kockerei Hansa zijn wel aanraders zo te zien, gezien het programma daar.

En als je er nog niet bent geweest de klassiekers als Landschaftspark Duisburg-Nord, Jahrhunderthalle en Zeche Zollverein uiteraard.

Wel gunstig dat jeet toegangskaartje overal toegang hebt en inclusief de shuttlebussen en openbaar vervoer is.
Ik zit nu te kijken naar Stiftsquelle Dorsten en Chemiepark Marl, alleen dat is nogal een eindje uit de buurt. De klassiekers ben ik wel eens geweest maar 1 daarvan wil ik als afsluiter wel meepakken om het vuurwerk te zien.
pi_180014495
Die Stiftsquelle ziet er ook goed uit. Dank voor de tip!
pi_180018340
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:05 schreef DutchTrain het volgende:
Die Stiftsquelle ziet er ook goed uit. Dank voor de tip!
Ga je alles met de auto doen dan, want tussen de verschillende plekken is het soms best ver reizen.
pi_180019150
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga je alles met de auto doen dan, want tussen de verschillende plekken is het soms best ver reizen.
In principe met de auto inderdaad. Tenzij het vervoer echt goed geregeld is.
pi_180019396
leuk, wist niet dat dit bestond. Zeche zollverein in Essen vaak geweest, erg mooi!
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')