abonnement Unibet Coolblue
pi_180017870
Zelfgemaakte pasta, hoe zit dat qua tijd/prijs/kwaliteit verhouding eigenlijk?
  zondag 24 juni 2018 @ 17:56:01 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_180017878
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit saaie wedstrijd Senegal - Japan te kijken. Heb eigenlijk nergens zin in, behalve in nog meer eten :')
Na een rondje vreetschuur met octopus tentakels, octopus compleet, jakobsschelpen, wat vlees een lading groenvoer en knoflook ben ik voor vandaag uitgegeten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 24 juni 2018 @ 17:56:44 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_180017893
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Na een rondje vreetschuur met octopus tentakels, octopus compleet, jakobsschelpen, wat vlees een lading groenvoer en knoflook ben ik voor vandaag uitgegeten.
Ik ben nooit uitgegeten ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180017948
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:54 schreef freecell het volgende:
Zondag sportdag bij iedereen?

Hier was ik na de kerkdienst zo bekaf van afgelopen.... uh... tijd, dat ik even inzakte.
Ontvoerd voor lunch naar leuk tentje door vriendin. (iets beter, was wel gezellig)
Kom ik om 15:15 weer thuis, apt de vrouw van mijn schoonvader waar we blijven :X Hij is jarig. Niet expliciet uitgenodigd, maar wel echt onze fout. #nóg een huilbui kon wel vandaag.
Dus man gauw in auto gesprongen met twee kinderen en ik thuis gebleven, want middelste kwam thuis van logeerhuis.
Oef.

Maar het goede nieuws: middelste komt binnen: zullen we een keer weer tosti's eten?
Ik: prima, nu?
Helemaal happy :+
Je hebt soms van die dagen :X Maar prima opgelost, toch? En de thuis blijvers lekker tosti's O+
Was het leuk op het logeerhuis?

Zelfgemaakte pasta qua tijd: verre van ideaal als je een druk huishouden hebt :+ Prijs geloof ik ietsje goedkoper (veel goedkoper dan supermarkt verse pasta, dat wel) en smaak valt over te twisten. Ik vind Jross' tagliatelle echt geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 juni 2018 @ 17:59:17 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_180017949
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben nooit uitgegeten ;(
Ik normaal ook niet. Maar een flinke lading voer met veel eiwitten vult behoorlijk. En de hoeveelheid Kcal dat je binnen krijgt valt ook nog te overzien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180017965
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:56 schreef Lonaa het volgende:

Ik ben nooit uitgegeten ;(
Nou, ik heb wel eens dat ik er niets meer bij krijg. Maar dan wil ik nog best wel een toetje of zo :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 juni 2018 @ 18:00:22 #157
217702 Lonaa
Honger!
pi_180017990
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens dat ik er niets meer bij krijg. Maar dan wil ik nog best wel een toetje of zo :')
Waarheid :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180017992
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:59 schreef z80 het volgende:

Ik normaal ook niet. Maar een flinke lading voer met veel eiwitten vult behoorlijk. En de hoeveelheid Kcal dat je binnen krijgt valt ook nog te overzien.
Ik laat bij all-you-can-eat de koolhydraten (rijst, bami, nasi, patat, aardappelpuree) altijd staan. Focus ook op eiwit :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 juni 2018 @ 18:00:30 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180017995
Mijn zelfgemaakte pasta had tijdje terug allerlei grijze stukjes erin...
Bleken de tandjes van de tandwielen te zijn.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 24 juni 2018 @ 18:01:11 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_180018015
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik laat bij all-you-can-eat de koolhydraten (rijst, bami, nasi, patat, aardappelpuree) altijd staan. Focus ook op eiwit :Y
soberso.

Ik weet niet wat ik nog meer eet vanavond. Wilde tonijnsalade eten maar heb genoeg brood en broodjes gehad dat ik niet echt honger hb nu. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180018040
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt soms van die dagen :X Maar prima opgelost, toch? En de thuis blijvers lekker tosti's O+
Was het leuk op het logeerhuis?

Zelfgemaakte pasta qua tijd: verre van ideaal als je een druk huishouden hebt :+ Prijs geloof ik ietsje goedkoper (veel goedkoper dan supermarkt verse pasta, dat wel) en smaak valt over te twisten. Ik vind Jross' tagliatelle echt geweldig.
We hebben hier de laatste tijd een beetje teveel van die dagen :@ En met 'wel heen gaan' is de jou denk ik niet meteen uit de lucht :@ Ook gewoon echt lullig.

Ok, noteren voor post-drie-puber tijdperk óf bij jullie komen eten dus qua pasta? ;)

Logeerhuis heeft insectenhotels gebouwd, best leuke! Er staat er één leuk te zijn in de tuin nu. En zijn naar een trampoline-speeltuin geweest. Hij stuitert nog wat na ;) Ik heb maar Enya opgezet, wordt hij rustig van :Y
pi_180018049
quote:
5s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:55 schreef freecell het volgende:
Zelfgemaakte pasta, hoe zit dat qua tijd/prijs/kwaliteit verhouding eigenlijk?
Geen flauw idee. Ik ga het echt niet maken als ik om 18 uur thuis kom van het werk. Maar als ik een middag vrij ben misschien wel. Ik heb een kilo meel (2.50 euro) en daar heb ik nu ruim 250 gr. van gebruikt, met 3 eieren. En daar eet ik (niet een grote eter) 3x van.
Kwaliteit, ik vind het niet beter of slechter dan gedroogde pasta, het is alleen anders, ander mond gevoel eigenlijk.
Maar het is meer leuk om te doen. En vandaag dan met truffel, heerlijk
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 24 juni 2018 @ 18:02:13 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180018051
Ik heb van die mini paksoitjes, denk dat ik die even blancheer, en dan duitse biefstuk erbij
En een plukje rijst.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180018052
De ajiaco (Colombiaanse kippensoep) was echt zalig _O_ Die houden we er in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180018068
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:00 schreef fietsie het volgende:
Mijn zelfgemaakte pasta had tijdje terug allerlei grijze stukjes erin...
Bleken de tandjes van de tandwielen te zijn.....
Ho :o Aan gort?
Nog te repareren?

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik laat bij all-you-can-eat de koolhydraten (rijst, bami, nasi, patat, aardappelpuree) altijd staan. Focus ook op eiwit :Y
Maar broodjes zijn zo lekker...
pi_180018083
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben nooit uitgegeten ;(
Nou gisteravond zo veel gegeten, daar had ik eerder mee moeten stoppen, maar het was zo ontzettend lekker.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 24 juni 2018 @ 18:03:20 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180018088
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:02 schreef freecell het volgende:

Ho :o Aan gort?
Nog te repareren?

Ja helaas was dat het einde van de pastamachine ja...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180018096
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Ik ga het echt niet maken als ik om 18 uur thuis kom van het werk. Maar als ik een middag vrij ben misschien wel. Ik heb een kilo meel (2.50 euro) en daar heb ik nu ruim 250 gr. van gebruikt, met 3 eieren. En daar eet ik (niet een grote eter) 3x van.
Kwaliteit, ik vind het niet beter of slechter dan gedroogde pasta, het is alleen anders, ander mond gevoel eigenlijk.
Maar het is meer leuk om te doen. En vandaag dan met truffel, heerlijk
Vrije middagen heb ik nu nog niet, klinkt qua prijs-kwaliteit goed en qua tijd dus iets voor later als ik groot ben ;)
pi_180018149
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:01 schreef freecell het volgende:
We hebben hier de laatste tijd een beetje teveel van die dagen :@ En met 'wel heen gaan' is de jou denk ik niet meteen uit de lucht :@ Ook gewoon echt lullig.

Ok, noteren voor post-drie-puber tijdperk óf bij jullie komen eten dus qua pasta? ;)

Logeerhuis heeft insectenhotels gebouwd, best leuke! Er staat er één leuk te zijn in de tuin nu. En zijn naar een trampoline-speeltuin geweest. Hij stuitert nog wat na ;) Ik heb maar Enya opgezet, wordt hij rustig van :Y
Ja, een verjaardag vergeten is ook wel een beetje lullig. Maar weet je, overkomt toch iedereen wel eens? En als het dan al lullig is, dan is het vooral van Tara lullig >:) Niet druk over maken, stress niet waard :*

(kan je merken dat ik relaxt terug kom van yoga? wat ik vooral gebruik voor lenigheids en balansoefeningen, maar toch)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180018152
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Vrije middagen heb ik niet, klinkt qua prijs-kwaliteit goed en qua tijd dus iets voor later als ik groot ben ;)
Of een kind laten doen. Deeg kneden, laten rusten, met een deegroller pletten, dan dikke repen maken en dan heb je papadelle.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer zondag 24 juni 2018 @ 18:05:29 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180018153
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:02 schreef Isabeau het volgende:
De ajiaco (Colombiaanse kippensoep) was echt zalig _O_ Die houden we er in.
Met coke?
pi_180018176
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:05 schreef Kreator het volgende:

Met coke?
Het stond niet tussen de ingrediënten :7 Maar ik zou zeggen: experimenteer gerust.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 juni 2018 @ 18:06:47 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_180018183
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens dat ik er niets meer bij krijg. Maar dan wil ik nog best wel een toetje of zo :')
IJs kan altijd. Zakt vanzelf tussen de overgebleven vrijruimte. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180018192
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:06 schreef z80 het volgende:

IJs kan altijd. Zakt vanzelf tussen de overgebleven vrijruimte. ^O^
:Y vind ik nou ook!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180018281
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, een verjaardag vergeten is ook wel een beetje lullig. Maar weet je, overkomt toch iedereen wel eens? En als het dan al lullig is, dan is het vooral van Tara lullig >:) Niet druk over maken, stress niet waard :*

(kan je merken dat ik relaxt terug kom van yoga? wat ik vooral gebruik voor lenigheids en balansoefeningen, maar toch)
We waren de verjaardag niet vergeten.... We wisten alleen niet dat we blijkbaar heen moesten. Blijkt op 9 april over ge-appt te zijn met mij :X (ik belde net nog even om hem te feliciteren) ik appte toen: wanneer viert hij zn verjaardag? ivm een ándere afspraak, zodat ik niet zou dubbelplannen... Was geen probleem, dus die andere gepland...

En is dat leuk dat yoga? Ik heb ooit Pilates gedan, werd ik heel fit van :Y
En leniger :@ de enige keer dat ik mijn fysio oprecht geïrriteerd heb gezien :@ (what whére you thinking?!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')