abonnement Unibet Coolblue
pi_180005426
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ga het ff proberen denk gewoon omdat ik nu onwijs benieuwd ben
Als je een paar jaar van je leven en (10)duizenden euro's wil verprutsen zou ik het zeker doen :')
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_180005429
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:27 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Als je een paar jaar van je leven en (10)duizenden euro's wil verprutsen zou ik het zeker doen :')
ik ouwehoer al een jaar met ze koste me niks ;)
pi_180005434
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:27 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Als je een paar jaar van je leven en (10)duizenden euro's wil verprutsen zou ik het zeker doen :')
Dat is wat ik ze ga vragen enzo.... Ik ga er niet naar overstappen sowieso. Maar ben er wel benieuwd naar
Do what you love, love what you do!
pi_180005440
ik denk dat ze je gewoon door gaan verwijzen naar wat boeken van LRH ik weet niet waar je woond maar de bieb hier heeft ze gewoon hoef je niet te kopen :P
pi_180005444
Net zo als elk geloof trouwens of het nu christelijk is of islam etc. Islam heeft beetje een extreme groep die denk ik niet echt helemaal met de tijd zijn mee gegaan ook.

Christelijk was ook slecht 200 jaar terug en ze hebben serieus echt ellendige dingen gedaan. Maarja ok dat is vooruit gegaan. Als ik dan IS filmpjes zie waar ik echt van moet kotsen gewoon van wat ze mensen aandoen. Tja beetje achtergebleven ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_180005446
hoe is dat relevant ?
pi_180005449
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:35 schreef Mug023 het volgende:
hoe is dat relevant ?
omdat we het over verschillende geloven hebben en omdat ik het ff kwijt wilde :')
Do what you love, love what you do!
pi_180005450
Ik veroordeel nl geen enkel geloof. Maar ok mensen in de fik steken en verzuipen.... Is dat dan je geloof? Ik geloof meer in elkaar helpen als vermoorden
Do what you love, love what you do!
pi_180005452
Het is net als met professionele verkopers zo lang er nog contact is is het geduldig afwachten tot het moment van een sales opportunity.
Het spel is pas voorbij als er geen contact meer mogelijk is.

Als ik lees hoe kree reageert is het gewoon een kwestie van een lange adem hebben.
Er komt een moment dat de verkoper op het juiste/zwak moment de juiste dingen zegt en je denkt daar zit misschien toch wel wat in...
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_180005454
dan kunnen we het net zo goed hebben over de christelijke feestdagen die zijn gejat van germaanse gebruiken etc. je bent zelf protestants volgens mij ? die doen ook niet aan zelf pijperij zoals het vaticaan wat natuurlijk ook iets doms is (wat mij betreft )
pi_180005456
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:40 schreef Zalmslaatje het volgende:
Het is net als met professionele verkopers zo lang er nog contact is is het geduldig afwachten tot het moment van een sales opportunity.
Het spel is pas voorbij als er geen contact meer mogelijk is.

Als ik lees hoe kree reageert is het gewoon een kwestie van een lange adem hebben.
Er komt een moment dat de verkoper op het juiste/zwak moment de juiste dingen zegt en je denkt daar zit misschien toch wel wat in...
toevalig ken ik iemand die iemand kent die naar amerika is gegaan om voor scientology te werken en die gene heeft ook vrienden die herbalife promotor zijn :')
pi_180005457
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:42 schreef Mug023 het volgende:

[..]


pi_180005458
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:42 schreef Mug023 het volgende:

[..]

toevalig ken ik iemand die iemand kent die naar amerika is gegaan om scientology te gaan studeren en die gene heeft ook vrienden die herbalife promotor zijn :')
Zie best veel overeenkomsten tussen scientology en piramideverkoop.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_180005460
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:44 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Zie best veel overeenkomsten tussen scientology en piramideverkoop.
Avatar is daar beter in ik weet niet of je daar mee bekent bent bij scientology gaat alles naar de organisatie bij Avatar niet
pi_180005461
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:40 schreef Zalmslaatje het volgende:
Het is net als met professionele verkopers zo lang er nog contact is is het geduldig afwachten tot het moment van een sales opportunity.
Het spel is pas voorbij als er geen contact meer mogelijk is.

Als ik lees hoe kree reageert is het gewoon een kwestie van een lange adem hebben.
Er komt een moment dat de verkoper op het juiste/zwak moment de juiste dingen zegt en je denkt daar zit misschien toch wel wat in...
Geloof me ik ben wel zo slim om er niet in mee te gaan.
Beetje benieuwd ben ik wel.

Kan het natuurlijk gewoon ff proberen
Do what you love, love what you do!
pi_180005462
najah ik wil ook nog steeds naar de scientology kerk voor een rondleiding in Amsterdam.. maar niemand van me vrienden wil mee }:|
pi_180005470
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:47 schreef Mug023 het volgende:
najah ik wil ook nog steeds naar de scientology kerk voor een rondleiding in Amsterdam.. maar niemand van me vrienden wil mee }:|
tja er is niks mis mee denk. En kijken kan altijd. zolang je maar je gezonde verstand houdt enzo ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180005472
ik ben wel benieuwd?

Wanneer is dat?
Do what you love, love what you do!
pi_180005474
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:46 schreef kree het volgende:

[..]

Geloof me ik ben wel zo slim om er niet in mee te gaan.
Beetje benieuwd ben ik wel.

Kan het natuurlijk gewoon ff proberen
Tuurlijk jij bent een hele slimme jongen en die lui zijn misschien wel maf maar ze zijn zeker niet achterlijk.

Die organisatie heeft 1000x meer ervaring dan jij en een hele lange adem.
Als een vage sukkel niet bij jou binnenkomt dan komt een leuk charmant mokkel wel even een praatje met je houden. :Y
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_180005476
ik wil gewoon kijken of ze me gaan proberen te manipuleren etc. ik heb niet echt interesse in hun leer :X
pi_180005478
plus ze hebben een statue van LRH ik wil daar een selfie mee _O_
pi_180005479
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 03:51 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Tuurlijk jij bent een hele slimme jongen en die lui zijn misschien wel maf maar ze zijn zeker niet achterlijk.

Die organisatie heeft 1000x meer ervaring dan jij en een hele lange adem.
Als een vage sukkel niet bij jou binnenkomt dan komt een leuk charmant mokkel wel even een praatje met je houden. :Y
de nederlandse tak heeft geen charmante mokkels... alleen maar dorks.. _O-
pi_180005482
Is een keer heroïne uit nieuwsgierigheid proberen ook een goed idee?
Je bent vast slim genoeg om niet verslaafd te worden. ^O^
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_180005485
heb je dat nu tegen mij ? zoals je ziet weet ik best wel veel af van de organisatie en meer dan de mensen die er werken waarschijnlijk teminste in sommige dingen :6
pi_180005486
Jullie zullen mij wel niet geloven maar jullie zijn precies de mensen die ze zoeken (en vinden).
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')