abonnement Unibet Coolblue
pi_179998955
In mijn achtertuin heb ik (los van mijn woning) een terras met overkapping.
Ik zou daar graag 4/6 meter Hue Light Strip willen ophangen, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Het moet allemaal natuurlijk wel weerbestendig zijn, en dan bedoel ik niet alleen regen maar vooral ook luchtvochtigheid.
Ik dacht de adapter wel te kunnen wegwerken in een ABS box, maar de boxen die ik kan vinden die groot genoeg zijn om een adapter te bergen hebben weer niet van die uitgangen voor kabels met zo'n rubberen dopje erop.
Hoe zouden jullie dat aanpakken?

En wat doe ik met de controller die vlak bij de strip zelf zit? Hoe berg ik die waterdicht op zonder dat ik een grote lelijke box tegen het plafond van m'n overkapping hoef te schroeven?

En moet ik bij het verlengen van de strip de punten waar twee strips aan mekaar gekoppeld zitten ook waterdicht maken? Hoe kan ik dat het beste doen?

Ik weet dat er in de Hue serie sinds kort ook buitenverlichting is opgenomen, maar ik vind deze niet mooi en niet erg praktisch voor hoe ik het wil gaan gebruiken, een light strip wel.

Alvast bedankt voor jullie tips!
pi_180000452
De Hue lightstrip voor buiten komt later in het jaar beschikbaar.
pi_180000891
tot die tijd: lijmpistool.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180001290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Submarine het volgende:
De Hue lightstrip voor buiten komt later in het jaar beschikbaar.
Oh ik dacht dat de huidige outdoor range voorlopig niet zou worden uitgebreid.
Kan er ook niks over vinden, waar heb jij dit kunnen vinden?
pi_180001718
Stond in nieuwsbrief, in dit filmpje zijn de strips te zien.
pi_180006887
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
tot die tijd: lijmpistool.
Goeie tip, maar wel heel permanent.
En beschadigd de hete lijm de strip niet juist?
pi_180007499
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:05 schreef Mark_nl het volgende:

[..]

Goeie tip, maar wel heel permanent.
En beschadigd de hete lijm de strip niet juist?
lijmpistoollijm is niet zo heel erg heet. Maximaal 170 graden.

Je kan ook zuurvrije siliconenkit proberen, maar dat moet lang drogen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')