sasquatsch | zaterdag 23 juni 2018 @ 20:30 |
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Silverstone [ Bericht 7% gewijzigd door zoem op 01-07-2018 17:13:01 ] | |
Fer | zaterdag 23 juni 2018 @ 21:41 |
Wat denken jullie van Perez naar Haas ipv Grosjean? Laatste strohalm om dichter bij Ferrari te komen (alhoewel Leclerc) en Force India is een zinkend schip. Perez en Magnussen, twee stabiele agressieve rijders is wat Haas wel kan gebruiken in de strijd om de 4e plek met Renault en McLaren. | |
JayHovah | zaterdag 23 juni 2018 @ 21:47 |
Straks om 22.00 uur op Discovery: de F1 Special van Speed with Guy Martin. Onder andere met de werkdag van hem bij Williams tijdens de Belgische GP. | |
raptorix | zondag 24 juni 2018 @ 17:07 |
Guy Martin soberso baas met grote ballen. | |
Bluurgh | zondag 24 juni 2018 @ 17:10 |
Max snelste. | |
raptorix | zondag 24 juni 2018 @ 17:11 |
FOK Kapot? | |
raptorix | zondag 24 juni 2018 @ 17:15 |
Chemische aanval in Nederland? Niemand post meer.... | |
raptorix | zondag 24 juni 2018 @ 17:15 |
Ha! post in Algemeen | |
Zipportal | zondag 24 juni 2018 @ 17:16 |
Dood topic genot. | |
Zipportal | zondag 24 juni 2018 @ 17:16 |
Alleen de ekcten zijn er nog nog nog. | |
TheArt | zondag 24 juni 2018 @ 17:21 |
Verkeerde topic dus. | |
J.A.R.V.I.S. | zondag 24 juni 2018 @ 17:41 |
Vsc en toch loopt ham dik uit | |
#ANONIEM | zondag 24 juni 2018 @ 18:10 |
Vettel DOTD [ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 18:12:42 ] | |
Wertha | zondag 24 juni 2018 @ 20:41 |
Dat sloeg echt nergens op. | |
#ANONIEM | zondag 24 juni 2018 @ 22:10 |
Nou volgens mij kunnen we wel stellen dat Leclerc vanaf België in de Haas zit ten koste van stokbrood of niet? | |
THEFXR | zondag 24 juni 2018 @ 22:18 |
weet niet of die switch mid season zo makkelijk gaat | |
DeeBee | zondag 24 juni 2018 @ 22:22 |
Vettel wederom onder de druk van de Premjur League bezweken...hoe kan je je WK om zeep helpen... | |
Wertha | zondag 24 juni 2018 @ 22:30 |
| |
Jester65 | zondag 24 juni 2018 @ 22:51 |
Ted's Notebook | |
potjecreme | zondag 24 juni 2018 @ 23:01 |
Back-to-back races | |
potjecreme | zondag 24 juni 2018 @ 23:05 |
VETTEL NA OPMERKING VERSTAPPEN: 'BEN TE OUD VOOR DEZE GRAPJES' https://racingnews365.nl/(...)ud-voor-deze-grapjes | |
#ANONIEM | zondag 24 juni 2018 @ 23:12 |
"Vettel na uit de context gerukte opmerking verstappen" Die rant van Verstappen was tegen de pers, niet tegen Vettel. Iets zegt me dat die journalist dat er niet bij vertelde toen hij Vettel ernaar vroeg. Waarmee meteen Max zijn punt onderbouwt wordt. Media [ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 23:14:00 ] | |
ondeugend | zondag 24 juni 2018 @ 23:39 |
Op twitter ook allemaal leeghoofden die denken dat Max op Seb afgaf. Sommige mensen zouden ze hun online status af moeten pakken | |
zoem | zondag 24 juni 2018 @ 23:39 |
Wat gaan de banden trouwens belachelijk lang mee zeg. Sirotkin 51 laps op soft en Hartley 38 laps op US | |
potjecreme | zondag 24 juni 2018 @ 23:47 |
Nee | |
Monolith | zondag 24 juni 2018 @ 23:49 |
Er wordt flink wat geschuimbekt op het internet om deze persconferentie en ook om het gesprek tussen Lewis en Max over het voorval. | |
zoem | zondag 24 juni 2018 @ 23:55 |
De media gaat aan de wandel met een selectieve quote. Makkelijk scoren. Ergo, storm in een glas water. | |
Nattekat | zondag 24 juni 2018 @ 23:57 |
Nog wat gemist sinds de finish? | |
ondeugend | zondag 24 juni 2018 @ 23:57 |
suggestieve twitterkoppen van Sky Sports f1 hielpen ook niet mee. Uit de context gehaald zodat het leek of Max Seb aanviel. Daar wordt dan weer op gereageerd. De suggestieve tweets zijn inmiddels weg of bewerkt. | |
ondeugend | zondag 24 juni 2018 @ 23:59 |
Klopt maar al die haters tijdens de eerste zes races waren stil. Tot ze lucht kregen van die suggestieve koppen. Het ging weer helemaal los. En dat is niet verdiend. | |
#ANONIEM | zondag 24 juni 2018 @ 23:59 |
Verstappen die de media bashte tijdens de persco omdat ze shit stirren, gevolgt door media die shit stirred over Verstappen met uit de context genomen quotes. The usual | |
Nattekat | maandag 25 juni 2018 @ 00:23 |
Schijnt te hebben gegoten na de race. | |
ondeugend | maandag 25 juni 2018 @ 01:06 |
Red_85 | maandag 25 juni 2018 @ 01:30 |
Niet iedereen snapt ook Max' humor. Droog, sarcastisch en meestal met stalen gezicht. Moeten ze maar aan wennen. | |
tja77 | maandag 25 juni 2018 @ 04:39 |
RACEWEEK | |
franklop | maandag 25 juni 2018 @ 04:50 |
Het is ook aan Max om te zorgen dat ze niet zoiets kunnen fabriceren ervan | |
#ANONIEM | maandag 25 juni 2018 @ 06:04 |
Victim shaming | |
ESF1Gamer | maandag 25 juni 2018 @ 06:41 |
Juichen | |
Red_85 | maandag 25 juni 2018 @ 08:00 |
Het is aan de pers om het goed te interpreteren. | |
aesop | maandag 25 juni 2018 @ 08:10 |
Gokje: persconferentie donderdag met Vettel, Max en Hamilton... | |
Dubbeldrank | maandag 25 juni 2018 @ 08:31 |
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb hoeveel Max zich daar van aantrekt. Zoals hij zelf al een keer zei leeft de media liever op negatief nieuws dan op positief nieuws. | |
franske19 | maandag 25 juni 2018 @ 08:50 |
Liever niet. Ik vind dit wel vermakelijk. Als er alleen maar Kimi's achter die tafel zitten dan kun je de persco's beter opdoeken. | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 08:51 |
Kimi had er gisteren echt zin in idd | |
HansvanOchten | maandag 25 juni 2018 @ 09:26 |
Als van alles echt zo verdraaid wordt, geef maar gewoon een saai politiek correct antwoord en klaar. | |
Nattekat | maandag 25 juni 2018 @ 09:54 |
Vakantieweek | |
manny | maandag 25 juni 2018 @ 10:00 |
saaie 2e plek voelt toch beter op maandag dan spektakel en uitvallen. | |
zoeperzazke | maandag 25 juni 2018 @ 10:07 |
Nou inderdaad zeg, vindt die man het überhaupt wel leuk wat ie doet? Zo'n chagrijnige harses weer.. Hadden we toch echt beter Ricciardo op het podium kunnen hebben! | |
Smacked_Actor | maandag 25 juni 2018 @ 10:25 |
En toch weer voor F1's hottest property gekwalificeerd en gefinisht. | |
Rossdale | maandag 25 juni 2018 @ 10:57 |
Mag toch hopen dat voor een Sauber eindigen wel lukt ja | |
Nattekat | maandag 25 juni 2018 @ 11:02 |
https://streamable.com/0i6ii | |
Rossdale | maandag 25 juni 2018 @ 11:03 |
hehe | |
#ANONIEM | maandag 25 juni 2018 @ 11:12 |
| |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 11:16 |
| |
ondeugend | maandag 25 juni 2018 @ 11:23 |
Metalfreak | maandag 25 juni 2018 @ 11:24 |
Mensen die vinden dat ze te oud ergens voor zijn en daarom alle humor verliezen... Maar ja, het blijft ook een Duitser, die hebben sowieso geen humor | |
ondeugend | maandag 25 juni 2018 @ 11:34 |
| |
WheeledWarrior | maandag 25 juni 2018 @ 11:59 |
Verstappen toch gewoon twee uitstekende weekends nu, en Ricciardo gewoon twee keer verslagen. Kijken of ie dat komende races kan doortrekken. | |
Red_85 | maandag 25 juni 2018 @ 12:05 |
Wel verstandige reactie van Seb. Was ook niet op hem gericht natuurlijk. Lijdend voorwerp in deze. | |
BeamofLight | maandag 25 juni 2018 @ 12:10 |
hoe is de Q-tussenstand tussen deze 2? | |
Fir3fly | maandag 25 juni 2018 @ 12:19 |
5-3 in het voordeel van Verstappen nu. | |
Wuwwa | maandag 25 juni 2018 @ 12:44 |
Je weet al precies hoe de vragensteller te werk ging... "Max heeft uitgehaald naar je en vindt dat je je rijstijl aan moet passen! Reactie?'' | |
Gruj0 | maandag 25 juni 2018 @ 12:48 |
Weet iemand waarom Williams Martini Racing in Frankrijk zonder Martini kenmerken op de wagens rondreed? Op de wagens waren alleen Rexona uitingen te zien. Op de kleding van het personeel ook geloof ik. Ik begrijp het wel wanneer ze zonder Martini uitingen rondrijden in de staten van de UAE, maar Frankrijk? Heeft die ook een verbod op alcoholistische reclames? | |
TAV74 | maandag 25 juni 2018 @ 12:48 |
Seb reageerde zo ver ik weet met een dikke glimlach, heb de indruk dat die reactie ook weer uit context wordt getrokken. | |
mikieu | maandag 25 juni 2018 @ 12:50 |
Ric toch wel serieuze schade aan de voorvleugel. Beetje vreemd dat het er zomaar afbreekt. | |
Tarado | maandag 25 juni 2018 @ 12:50 |
ja | |
Gruj0 | maandag 25 juni 2018 @ 12:55 |
Op zich geen slechte zaak, tabakreclames mogen allang niet meer in de F1. Maar ik dacht altijd dat Frankrijk zo modern was en dat alcoholreclames geen taboe waren. Geen wonder dat Martini sponsor af is eind dit seizoen. Het team presteert niet en ze mogen in 2 of 3 races geen reclame voeren. Williams zal dat wel compenseren maar toch. Hun kost het ook geld omdat al het personeel (minimaal) 4 setjes kleding moet hebben (2 setjes met Martini en zonder Martini uitingen). Waarom is dat vreemd? Bij Haas gebeurde dat wel vaker. Is gewoon een zwakke plek in de carbon/titanium constructie. Het is en blijft handwerk allemaal. | |
n00biedoobiedoo | maandag 25 juni 2018 @ 12:56 |
Lijkt me een goede zaak | |
Knurft-Zork3 | maandag 25 juni 2018 @ 13:04 |
Oeh, effe op het Duitse Formule 1 forum kijken, schuimende bekken-genot. | |
Gruj0 | maandag 25 juni 2018 @ 13:11 |
Mwa, wij zijn ook slecht bezig als het Max betreft. Dan hebben we een dikke oranje bril op. Dus ik kan het die Duitsers niet kwalijk nemen. | |
Knurft-Zork3 | maandag 25 juni 2018 @ 13:12 |
Nou, ze zijn daar niet eens pro-Vettel, maar meer anti-Max. | |
Gruj0 | maandag 25 juni 2018 @ 13:13 |
Zo bedoel je. Wat dat betreft zijn het slechte verliezers en winnaars. Paar dagen terug wonnen ze op het nippertje van de Zweden en ze dan opeens uitkotsen "met kijk ons eens GROOT zijn" gebaren. Terwijl ze 90 minuten dik aan het zweten waren. Een wereldkampioen onwaardig. | |
mikieu | maandag 25 juni 2018 @ 13:33 |
Omdat dit gewoon niet kan op dit niveau? Daarnaast is het gewoon simpel te controleren of het goed is. | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 13:35 |
Nee. | |
TAV74 | maandag 25 juni 2018 @ 13:52 |
hebben ze daar echt niet in de gaten dat Max de media op de korrel nam en niet Vettel? Dat is wel echt heel treurig hoor. | |
#ANONIEM | maandag 25 juni 2018 @ 13:53 |
F1 / Voorspel de line-up van 2019! | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 25 juni 2018 @ 13:59 |
Strijd voeren tegen de media lijkt me wel een beetje verloren energie. Het systeem zit nu eenmaal zo in elkaar dat alles draait om de clicks. Maar moet Max verder lekker zelf weten natuurlijk. | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 13:59 |
Renault to bring long-awaited new MGU-K to Austria https://www.motorsport.co(...)en-red-bull-1047510/ 1,5 jaar na dato | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 25 juni 2018 @ 14:00 |
Hier wordt toch ook al gekotst op Vettel, terwijl dat gewoon een plaagstootje lijkt te zijn? | |
Tarado | maandag 25 juni 2018 @ 14:05 |
ze hebben gewacht tot Red Bull Honda aankondigde | |
mikieu | maandag 25 juni 2018 @ 14:58 |
Krijgt Max straf bij het inzetten? | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 15:01 |
ja | |
mikieu | maandag 25 juni 2018 @ 15:06 |
Ok | |
Automatic_Rock | maandag 25 juni 2018 @ 15:54 |
geblokkeerd | |
THEFXR | maandag 25 juni 2018 @ 15:59 |
ze mogen er per jaar maar twee gebruiken, anders penalty's | |
THEFXR | maandag 25 juni 2018 @ 16:00 |
is altijd, je moet snel zijn met dat soort dingen | |
potjecreme | maandag 25 juni 2018 @ 16:02 |
Was niet zo bijzonder deze keer. Hij had een vraag aan de kijkers. Is het respectloos dat Kimi op het podium staat en zijn zonnebril op heeft tijden de volksliederen? | |
Metalfreak | maandag 25 juni 2018 @ 16:07 |
Dat vroeg ik me gisteren ook al af, maar ja, het is Kimi, wat verwacht je? | |
Automatic_Rock | maandag 25 juni 2018 @ 16:09 |
Deze doet het nog: https://www.dailymotion.com/video/x6keoym Maar idd, niets bijzonders gehoord. | |
Fir3fly | maandag 25 juni 2018 @ 17:00 |
En die uit 2016 is nog steeds beter dan de Honda... | |
BadderHaring | maandag 25 juni 2018 @ 17:07 |
Dan eerst maar eens kijken of de performance winst die straf waard is. Bovendien komt er vanzelf een gelegenheid wanneer een straf minder pijn gaat doen. Een nieuwe MGU-K gaat het gat naar Mercedes toch niet dichten. | |
franklop | maandag 25 juni 2018 @ 17:08 |
Maar ze halen de achterstand nog wel in hoor! | |
Fer | maandag 25 juni 2018 @ 17:14 |
Mag ook wel, ik vermoedde het al tijdens de race, dat de K van Saintz kapot gegaan was. https://www.motorsport.co(...)m-french-gp-1047443/ | |
THEFXR | maandag 25 juni 2018 @ 17:38 |
stop eens met trollen | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 17:40 |
Volgens mij heeft Honda nog nooit een MGU-K failure gehad... en dit jaar al helemaal niet, terwijl ze die zelf hebben ontworpen omdat ze vorig jaar nog met McLaren componenten reden. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 25 juni 2018 @ 17:54 |
Sarcasme en humor is Duitsers natuurlijk volledig vreemd. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 25 juni 2018 @ 17:54 |
Gebaseerd op welke data? | |
THEFXR | maandag 25 juni 2018 @ 18:04 |
sasquatsch | maandag 25 juni 2018 @ 18:19 |
Daarom verwacht ik ook niet dat ze de straf de volgende race al nemen op hwt thuiscircuit. | |
Peterselieman | maandag 25 juni 2018 @ 18:21 |
ik denk dat ze de straf pas in België of Italië nemen | |
Tarado | maandag 25 juni 2018 @ 18:22 |
jawel, Hartley heeft er al 2 verbruikt https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/ | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 18:25 |
Ja maar die gingen kapot vanwege de crashes in Spanje en Canada. | |
TAV74 | maandag 25 juni 2018 @ 18:31 |
Ik trek mijn verbazing ook weer in na de blik op Nederlandse reacties op Vettel. Blijkbaar trekt de F1 anno nu hele kuddes idioten aan. | |
mikieu | maandag 25 juni 2018 @ 18:34 |
Voetbalhooligans die ineens f1 "kijken" | |
Ghost_Nappa | maandag 25 juni 2018 @ 19:33 |
Probleem was altijd de MGU/H inderdaad bij Honda | |
Gezicht | maandag 25 juni 2018 @ 19:48 |
Nondeju, het is weer RACEWEEK Oh wacht, ik kan helemaal niet kijken dit weekend | |
Sinister-D- | maandag 25 juni 2018 @ 19:51 |
verrek ja!! Assen | |
#ANONIEM | maandag 25 juni 2018 @ 19:54 |
IK WEL WANT IK ZIT OP DE TRIBUNE....!!! | |
sasquatsch | maandag 25 juni 2018 @ 20:00 |
Ik ook! | |
mikieu | maandag 25 juni 2018 @ 20:07 |
Ik ook! | |
GM78 | maandag 25 juni 2018 @ 20:13 |
Ik niet | |
#ANONIEM | maandag 25 juni 2018 @ 20:57 |
| |
Themeparktommy | maandag 25 juni 2018 @ 21:09 |
| |
#ANONIEM | maandag 25 juni 2018 @ 21:18 |
Deze kan ik wel kijken. De volgende zit ik op Ameland en is op zondag nog officieel het festival gaande. Weet niet of ik er tijd voor ga maken. | |
Fer | maandag 25 juni 2018 @ 21:23 |
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt. En dan stellen ze de introductie van de nieuwe K uit, terwijl de oude 2016 K nooit ontworpen was voor meer dan 5 weekenden. | |
SnowOokami | maandag 25 juni 2018 @ 21:27 |
You sure? Volgens mij is de K een behoorlijk lastig onderdeel, het zit rechtstreeks op de aandrijving en functioneert om de rem energie op te vangen, terug te leveren aan de ERS en moet ook binnen een fractie van een seconde tot 160pk kunnen leveren wanneer daarom gevraagd wordt. Ding wordt ook nog eens goed heet. | |
Whiskers2009 | maandag 25 juni 2018 @ 22:27 |
Dat lijkt me niet. En al helemaal niet aangezien je er maar 2 per seizoen mag gebruiken zonder gridstraf... | |
THEFXR | maandag 25 juni 2018 @ 23:35 |
daar hadden Max en Ric toch een race last van, dat er niet genoeg energie werd opgeslagen? | |
SnowOokami | dinsdag 26 juni 2018 @ 07:24 |
Jawel, de hele unit van Hartley uit Canada (die in Frankrijk kapot ging) is naar Sakura gestuurd... omdat hij vanwege de ICE, TC en MGU-H toch achteraan moest starten hebben ze de MGU-K ook maar mee vernieuwd. En de unit in Spanje... daar was weinig meer van over | |
Ener-G | dinsdag 26 juni 2018 @ 08:28 |
dat leek maar zo, volgens mij waren ze die accu gewoon aan het leegtrekken ondat ze die race pk's tekort kwamen van de motor zelf. | |
SnowOokami | dinsdag 26 juni 2018 @ 08:36 |
Ze hadden volgens mij idd last van derates | |
Fer | dinsdag 26 juni 2018 @ 10:55 |
Vraag me af of het een Redbull ding is of Renault, die over de tuning van het ERS gaat. Normaal lijkt wel dat je vanaf start max power gaat, soort Q rondje de hele ES leegtrekken en daarna defensief om je positie te verdedigen en bij te laden naar een normaal ES niveau. Defensief is meestal sparen in de bochten waar ze niet kunnen inhalen en dan alles wat er nog is gebruiken op het rechte stuk. | |
SnowOokami | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:07 |
Red bull icm Renault | |
Rossdale | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:18 |
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ms-win-championshipsDAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL!!! | |
Tarado | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:20 |
die moeten echt in de survival mode tot 2021, vraag me af of ze dat nog wel redden, zonder Alonso worden ze het nieuwe Sauber | |
Smacked_Actor | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:28 |
Beter hadden ze Aslonso gedumpt.. | |
SnowOokami | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:38 |
dit idd | |
Rossdale | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:38 |
Of gewoon een onofficieel opleidingsteam van Renault Beetje nieuwe rijders opleiden en dan wanneer de nieuwe regelementen er zijn met Norris stappen naar voren maken. | |
TagForce | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:39 |
IK OOK... Goed, het is de Strubbentribune op Assen, maar toch een tribune en bij racegeweld. En het bereik in Assen is wel goed, dus kan de race gewoon mobiel zien. | |
Tarado | dinsdag 26 juni 2018 @ 11:50 |
zonder hem 90% minder publiciteit | |
Nattekat | dinsdag 26 juni 2018 @ 12:09 |
Welkom bij de club | |
THEFXR | dinsdag 26 juni 2018 @ 12:09 |
zonder ALO besparen ze 40 miljoen per jaar | |
Smacked_Actor | dinsdag 26 juni 2018 @ 12:43 |
Ja vooral negatieve publiciteit maar het blijft publiciteit | |
THEFXR | dinsdag 26 juni 2018 @ 12:47 |
Is Oostenrijk een beetje inhaalbaan? | |
Klummie | dinsdag 26 juni 2018 @ 13:07 |
Jawel. Ik weet ook nog hoe Max Ricciardo buitenom passeerde door vol over de kerbs te gaan. Kan het fragment niet meer vinden, 2 jaar terug dacht ik. | |
SnowOokami | dinsdag 26 juni 2018 @ 13:09 |
Newey over RB Honda: | |
Smacked_Actor | dinsdag 26 juni 2018 @ 13:43 |
Best briljant ja | |
Klummie | dinsdag 26 juni 2018 @ 13:51 |
https://www.dumpert.nl/me(...)ie_op_ricciardo.html Gevonden. Was toch binnendoor maar wel vol over de kerbs daarna. [ Bericht 0% gewijzigd door Klummie op 26-06-2018 14:11:23 ] | |
mikieu | dinsdag 26 juni 2018 @ 14:08 |
Vorig jaar was het echt oersaai, bloedheet. Wel bier. | |
Nattekat | dinsdag 26 juni 2018 @ 14:17 |
Dit jaar is het in Nederland vooral bloedheet | |
Tarado | dinsdag 26 juni 2018 @ 14:58 |
ze betalen hem toch minder vanwege Kimoa? | |
Smacked_Actor | dinsdag 26 juni 2018 @ 16:03 |
| |
THEFXR | dinsdag 26 juni 2018 @ 18:32 |
SPT / MotoGP #50 -Alles voor Perez #77 | |
sasquatsch | dinsdag 26 juni 2018 @ 18:39 |
In Spielberg ook 26° dit weekend. Met kans op regen en onweersbuien op vrijdag en zaterdag. En donderdag vooral veel regen | |
THEFXR | dinsdag 26 juni 2018 @ 23:03 |
mikieu | woensdag 27 juni 2018 @ 11:15 |
Zit in een dal, die voorspellingen gaan altijd alle kanten op. Nu weer prima het hele weekend. | |
mikieu | woensdag 27 juni 2018 @ 11:38 |
Nee | |
#ANONIEM | woensdag 27 juni 2018 @ 11:49 |
https://www.gpblog.com/nl(...)-van-oostenrijk.html Kubica gaat de paydrivers weer ff te kakken zetten. | |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 11:53 |
alleen FP's niet de race | |
#ANONIEM | woensdag 27 juni 2018 @ 11:54 |
Kan die ze nog steeds te kakken zetten | |
opgebaarde | woensdag 27 juni 2018 @ 12:00 |
dat zal wel meevallen en wat een sneue clickbait titel. Verder wordt in het artikel Stroll een brokkenpiloot genoemd en hoewel best wat mensen dat zullen denken, zijn de statistieken van deze vriendelijke vent niet zo slecht. Hij mist misschien wel snelheid of stabiliteit, ok, maar brokkenpiloot.... | |
vosss | woensdag 27 juni 2018 @ 12:09 |
Dat valt inderdaad wel mee als je dit zo bekijkt: https://www.f1-fansite.co(...)ormation-statistics/ 5 van de 28 races retired. 1x brakes, 1x tires, 3x collision Punt met die knaker is dat ie gewoon veel fouten maakt die dan niet direct retired zijn zegmaar. En hij krijgt het voor elkaar om de halve voorkant van zn auto aan flarden te rijden en vervolgens te roepen i have a flat tire. Het is een beetje een pannenkoek en als pappie niet bakken met geld richting Williams smeet dan had ie nooit in een F1 wagen gezeten. | |
Rossdale | woensdag 27 juni 2018 @ 12:11 |
In de junior series deed hij het best ok, wel omdat hij 10x meer mogelijkheden kreeg tot trainen dan alle concurrentie maar uiteindelijk deed hij het wel zelf. In de F1 zakt hij alleen wel heel erg door de mand, al is het alleen maar omdat hij continu alle info van zijn engineer moet krijgen en zelf niet eens zijn eigen auto kent. "Tell me what to do!!!" | |
Bonobo11 | woensdag 27 juni 2018 @ 12:19 |
Z'n pappa was eigenaar van de drie topteams in de f3 en coureurs konden een bonus verdienen door voor Stroll aan de kant te gaan. Hij had de f3 titel nodig voor z'n superlicentie. Hij reed de auto inderdaad wel zelf. | |
Smacked_Actor | woensdag 27 juni 2018 @ 12:23 |
| |
Sinister-D- | woensdag 27 juni 2018 @ 12:35 |
is dat zo? Heb je daar een bron van? | |
sasquatsch | woensdag 27 juni 2018 @ 13:08 |
Ik weet in ieder geval dat hij mede-eigenaar is van Prema. Hij zou daar de komst van Lando Norris in de F2 hebben tegengehouden volgens geruchten. | |
vosss | woensdag 27 juni 2018 @ 13:23 |
Ach ja, als het geld tegen de plinten omhoog klotst en je zoon wil graag F1 rijden; zouden we dan niet allemaal hetzelfde doen? | |
mikieu | woensdag 27 juni 2018 @ 13:36 |
Nee Kinderen kansen geven, maar verwennen op een dergelijke manier niet. | |
opgebaarde | woensdag 27 juni 2018 @ 13:51 |
Dergelijke manier? Die moet je misschien iets meer specificeren. Als jij overtuigd bent dat je kind echt talent heeft en kan groeien, is het dan al verwennen? Of is het bij een totaal bedrag wat je als vader (voor je dood) beschikbaar stelt? [ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 27-06-2018 14:01:01 ] | |
vosss | woensdag 27 juni 2018 @ 13:52 |
Straf voor Max incoming…... | |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 14:00 |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 14:00 |
SilvSilvia is fuckable | |
Afhaalchinees | woensdag 27 juni 2018 @ 14:08 |
Mwah connely geeft niet elke race een straf aan max hoor | |
opgebaarde | woensdag 27 juni 2018 @ 14:13 |
En niet elke Chinees, is een belChinees. Maar als je een Chinees op de tribune aantreft, ben je wel op je hoede | |
SnowOokami | woensdag 27 juni 2018 @ 14:15 |
Misschien dat hij deze keer op z'n hoede is met al die oranje gasten op de tribune | |
mikieu | woensdag 27 juni 2018 @ 15:21 |
Kijk anders even hoe het bij Verstappen is gegaan of bij stroll. Dat bedoel ik meer. Gaat niet om geld, om realiteit. | |
potjecreme | woensdag 27 juni 2018 @ 15:28 |
Kind kans geven wel. Anderen weghouden weet ik niet. | |
Tarado | woensdag 27 juni 2018 @ 15:40 |
met anderen weghouden is papa ook rijk geworden waarschijnlijk, ach zo lang zal het niet meer duren, ik ga ervan uit dat die jongen zelf in 2020 zegt dat het geen zin meer heeft. | |
Sinister-D- | woensdag 27 juni 2018 @ 15:44 |
dat is indd algemeen bekend dat ie daar een vinger in de pap heeft, maar ik vond de uitspraak 3 teams en bonussen nogal frappant. | |
opgebaarde | woensdag 27 juni 2018 @ 16:09 |
Ik weet niet wat jij bedoelt met realiteit en je pakt met Verstappen een exceptionele uitzondering. Ik ben je kwijt | |
Whiskers2009 | woensdag 27 juni 2018 @ 16:42 |
Connely EN Warwick | |
Whiskers2009 | woensdag 27 juni 2018 @ 16:43 |
Hockenheim in 2019 alweer vd kalender: https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html | |
tja77 | woensdag 27 juni 2018 @ 16:55 |
Nederlandse GP op de kalender | |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 16:57 |
betalen zeker niet genoeg | |
Fer | woensdag 27 juni 2018 @ 18:40 |
Wat een bullshit, die is meestal als eerste uitverkocht. Bernie contracten | |
sasquatsch | woensdag 27 juni 2018 @ 18:51 |
Hockenheim wil maar 1x per 2 jaar, dus niet zo verrassend. Misschien inderdaad maar rouleren met Nederland nu de Nürburgring niet wil. | |
Bonobo11 | woensdag 27 juni 2018 @ 20:03 |
ik breek nu m'n hoofd erover, waar ik het gelezen heb of gehoord | |
Ferry_76 | woensdag 27 juni 2018 @ 20:46 |
ik heb ook meer het idee dat hij vaker crashed in de trainingsessies. Raikkonen en Norris naar McLaren..? https://nl.motorsport.com(...)nrijk-woensdag/2541/ | |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 20:58 |
heb het idee dat die site maar wat roept om de clicks | |
SnowOokami | woensdag 27 juni 2018 @ 21:02 |
Hier staat het ook: https://racingnews365.nl/(...)jft-bij-red-bull/amp | |
TAV74 | woensdag 27 juni 2018 @ 21:10 |
Vandoorne zie ik toch nog steeds als een groot talent, zou het wel bizar vinden als die nu al uit de F1 zou verdwijnen. | |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 21:14 |
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haas | |
sasquatsch | woensdag 27 juni 2018 @ 21:14 |
En bij Sky en verschillende andere nieuwssites in diverse talen. | |
zoem | woensdag 27 juni 2018 @ 21:15 |
Waar rook is is vuur. McLaren lijkt in ieder geval een stoelendans te gaan doen. | |
sasquatsch | woensdag 27 juni 2018 @ 21:15 |
En Renault, mocht Sainz naar Red Bull gaan als Ricciardo weg gaat. | |
zoem | woensdag 27 juni 2018 @ 21:16 |
Sainz en Verstappen liep ook al zo lekker bij STR. Denk niet dat ze dat nog een keer willen. | |
THEFXR | woensdag 27 juni 2018 @ 21:18 |
RIC blijft | |
Whiskers2009 | woensdag 27 juni 2018 @ 21:24 |
Ik weet het niet precies mbt die site, maar motorsport.com is al jaren bezig alle auto-en motorsportsites op te kopen. Die dan overigens wel onder hun eigen/oorspronkelijke blijven bestaan. | |
SnowOokami | woensdag 27 juni 2018 @ 21:43 |
idd, neem tegenwoordig sowieso alles met een korrelzout van die nieuws sites. | |
needakill | woensdag 27 juni 2018 @ 23:20 |
Denk dat Haas liever Leclerc heeft. | |
vosss | woensdag 27 juni 2018 @ 23:31 |
Ja | |
mikieu | donderdag 28 juni 2018 @ 08:53 |
Ik bedoel meer dat Max ook gewoon de kart van de kar af moest halen, Jos hielp met sleutelen zover hij kon. Gewoon ervoor moeten werken. Ik ken Stroll zijn verleden niet, maar ik durf voor 99% te zeggen dat die echt helemaal nooit ook maar iets heeft hoeven doen. (Ja aannamens) Ik denk ook dat door dit soort dingen Stroll een onrealistisch wereldbeeld heeft, vandaar de realiteit. Nu is dit bij Max ook wel een beetje zo, maar kansen kopen zou ik gewoon nooit doen. Hulp bieden prima, investeren waar nodig, maar ik laat het ze zelf doen. Zijn er betere, prima. | |
Marcoss | donderdag 28 juni 2018 @ 09:05 |
Dat viel ook nog wel mee toch? Er zullen best wat irritaties geweest zijn (maar meer tussen de mensen om de coureurs heen, geloof ik), maar het was voor allebei ook hun 1ste jaar in de F1.. We zijn wat jaartjes verder inmiddels, denk dat het wel goed zou komen. (al zie ik het niet gebeuren, maar toch) | |
JayHovah | donderdag 28 juni 2018 @ 10:26 |
Nou ik kan je uit persoonlijke ervaringen (onderdeel van concurrerende pitcrew tijdens Max z’n kartdagen) dat het nogal Wild-West aan toe ging. Vader Jos eiste altijd dat hij het beste materiaal kreeg en de voorkeursbehandeling voor Max. Als er onrecht op of buiten de baan was dan werden de mouwen opgestroopt. En bovenstaande is al meerdere malen voorgekomen... | |
Donderkonijn | donderdag 28 juni 2018 @ 11:05 |
Het probleem is dat Stroll niet groeit. Kijk die laatste race en die band. Dat hoor je rondes van tevoren al te voelen. Kijk naar de top coureurs: Vettel, Ham, Verstappen, Ricc... allemaal voelen ze het direct als er iets mis is met de auto. Of het nou trillingen zijn, verlies aan vermogen of een band die niet werkt: ze voelen het vrijwel direct. Stroll heeft geen idee wat zijn auto aan het doen is. ook moet je zijn onboards eens kijken en hoe die zijn stuur vasthoud, hij knijpt dat ding zowat doormidden. Vergelijk dat eens met de rest: relaxed de handjes op het stuur, 20x minder stuurcorrecties. Die gast is gewoon geen f1 materiaal. Laat Kubica maar eens een race rijden in dat ding, wedden dat die Williams in ieder geval een heel klein stukje naar voren opschuift? | |
mikieu | donderdag 28 juni 2018 @ 11:17 |
Ja Jos is wel aggresief. Die eisen mogen ook, misschien niet met deze aanpak. Maar dat is niet helemaal het punt. Dat is alsnog investeren in jezelf, niet anderen min of meer omkopen. Dat is meer wat ik wil zeggen. Bij een mechanische sport is dat voor de gemiddelde niet te betalen. Bij voetbal zou je dan tijd in de training investeren, desnoods een personal trainer (ook belachelijk). Maar niet de andere benadelen zodat je eigen kroos er beter uitkomt. | |
THEFXR | donderdag 28 juni 2018 @ 12:24 |
nee, niet omkopen, maar gewoon klappen krijgen. | |
opgebaarde | donderdag 28 juni 2018 @ 12:39 |
Nou ik zelf vind het lastig om Stroll te beoordelen. Je ziet hem inderdaad enorm harken en klooien met zijn stuur, maar ik kan niet uitsluiten dat het vooral aan zijn auto ligt. Aan de auto en niet zo zeer de setup die hij kiest. Wat hem wel enorm tegenspreekt, is dat hij inderdaad alweer een kapotte band oploopt zonder dat hij het voelt aankomen en de noodzaak er niet is om bewust het risico te nemen op een kapotte band. Ook heeft hij voor mijn gevoel te vaak flatspots (hoewel afgelopen race het wel gek was dat hij ineens in de remmen moest voor Vandoorne die hem net had ingehaald, ik moest denken aan Jos Verstappen die op een Montoya ingereden was). We kunnen zijn prestaties het beste beoordelen tov zijn teamgenoot. Zo werd Stroll vorig jaar op enorme afstand gereden door Massa. Een Massa die het jaar daarvoor compleet gedold was door Bottas. En dit jaar, overtuigt hij ook niet tov Sirotkin, ik dacht afgelopen race te zien dat Sirotkin wederom Stroll niet mocht inhalen want het gat was op het laatste gedeelte van de race alweer tot het absolute minimum gekomen en daar bleef het bij. Het spreekt allemaal niet voor Stroll en ik heb niet voldoende verstand van racen, maar ik heb de indruk dat wij fans en pers te graag willen zien dat hij slecht is (want geld papa) zonder dat wij objectief naar het totaal plaatje kijken. Vandaar | |
JayHovah | donderdag 28 juni 2018 @ 12:47 |
Ik krijg wel het idee dat Lance er alles aan doet om zichzelf te verbeteren en geen simpele paydriver is. Misschien hebben ze in de loop der jaren behoorlijk wat know-how moeten inleveren om hem op de juiste manier te kunnen sturen... | |
daNpy | donderdag 28 juni 2018 @ 13:08 |
Nee dat ligt echt aan strollie zelf. | |
potjecreme | donderdag 28 juni 2018 @ 13:21 |
Dat van die band vind ik flauw. Een paar jaar geleden is hetde grote Vettel ook overkomen. Kennelijk is het niet altijd voelbaar. | |
Gezicht | donderdag 28 juni 2018 @ 13:24 |
Lees ik nu goed dat RBR/Renault vanaf dit weekend een party mode heeft? | |
Marcoss | donderdag 28 juni 2018 @ 13:26 |
Dat wordt wel gezegd ja, maar 3 honderdsten sneller dan normaal kun je ook als een kwalificatiemodus zien Afwachten dus maar weer. | |
Justevo | donderdag 28 juni 2018 @ 13:28 |
Waar lees je dat? | |
vosss | donderdag 28 juni 2018 @ 13:29 |
Helmut heeft vandaag gezegd dat Ricciardo geen alternatief heeft voor Red Bull en dat Ferrari niet eens geďnformeerd heeft. Zelfde wat ik maanden geleden ook al zei. Als hij WC wil worden dan moet ie bij RB blijven en met gelijk materiaal en behandeling Max proberen te kloppen. Bij Ferrari is Vettel nr1, bij Mercedes Hamilton en over McLaren zal ik het maar helemaal niet hebben. Dus hij kan geen kant op en moet gewoon op een goede auto hopen de komende 2 jaar. Ik verwacht niet dat ie meer dan 2 jaar tekent; dat zou dom zijn. | |
opgebaarde | donderdag 28 juni 2018 @ 13:30 |
daarom had ik de volgende tekst toegevoegd: de noodzaak er niet is om bewust het risico te nemen op een kapotte band. Vettel probeerde podium vast te houden | |
vosss | donderdag 28 juni 2018 @ 13:30 |
https://racingnews365.nl/(...)us-bij-gp-oostenrijk | |
Joene | donderdag 28 juni 2018 @ 13:39 |
fakenews site | |
Tarado | donderdag 28 juni 2018 @ 13:42 |
| |
tja77 | donderdag 28 juni 2018 @ 13:54 |
Party mode https://www.nu.nl/formule(...)iale-motorstand.html | |
opgebaarde | donderdag 28 juni 2018 @ 14:10 |
| |
Smacked_Actor | donderdag 28 juni 2018 @ 14:14 |
Zal wel ploffen, party pooper mode... | |
tja77 | donderdag 28 juni 2018 @ 14:18 |
Het eerste wat je ziet wanneer de 2 RBR's het rechte stuk op komen in Q3 zijn 2 dikke rookpluimen. | |
opgebaarde | donderdag 28 juni 2018 @ 14:37 |
brandend rubber | |
potjecreme | donderdag 28 juni 2018 @ 14:59 |
Het ging over het veroordelen over het niet aanvoelen. Niet of het verstandig was van het team. | |
THEFXR | donderdag 28 juni 2018 @ 15:55 |
oeff, Honda staat er slecht voor, die hebben in de winter flink werk te doen | |
XL | donderdag 28 juni 2018 @ 16:05 |
Ik weet dat dit sarcasme is Desondanks toch even aangeven dat die toro rosso’s ook de nodige crashes hebben gehad. Dat die schade dus niet direct betrouwbaarheid is. | |
SnowOokami | donderdag 28 juni 2018 @ 16:45 |
Gasly: Aus: MGU-H gaat kapot en slaat de ICE en TC kapot; ICE 1 (spec 1) dood. Ba: ICE 2 (spec 1) tot Canada Ca: ICE 3 (spec 2) erin, waarschijnlijk weer een MGU-H probleem... rijdt de Q met ICE 2, ICE 3 wordt (complete PU MGU-H/K/TC) naar Japan verstuurd. Ca+: ICE 4 (spec 2) erin... en die heeft nu Canada & Frankrijk overleefd. Hartley: Ba: MGU-H + TC update. Spa: Crash, PU 1 kapot, PU 2 erin. Ca: ICE 3 erin... crash. Fra: ICE 3 weer terug... *plof* ICE 4 erin. (zijn PU3 is ook compleet terug gestuurd naar Japan). Kans dat Hartley toch schade heeft overgehouden aan die crash met Stroll is best groot eigenlijk... dus de enige problemen zijn tot nu toe door de MGU-H gekomen en las laatst ergens dat de 3e PU van Gasly goed bevonden is en weer terug in de pool is. | |
Ghost_Nappa | donderdag 28 juni 2018 @ 16:52 |
Dat lag meer aan de engineers, die in kampen waren verdeeld, verstappens engineer bij Toro Rosso is ook ontslagen in 2016 | |
fathank | donderdag 28 juni 2018 @ 20:16 |
Zou dat ook niet te maken hebben met dat veredelde stuk schroot waar ie mee rondrijdt? | |
Peterselieman | donderdag 28 juni 2018 @ 20:20 |
Voor een deel wel ja. Maar ik zou hem niet veel hoger inschatten dan zoals Badoer in 2009 in de Ferrari reed | |
#ANONIEM | donderdag 28 juni 2018 @ 20:23 |
"Where is the rainlight?" | |
Donderkonijn | donderdag 28 juni 2018 @ 21:00 |
Een deel. Maar het meeste heeft Stroll zelf schuld aan. | |
#ANONIEM | donderdag 28 juni 2018 @ 21:20 |
https://twitter.com/dak_f1/status/1012076042083819523?s=19 Leclercgod | |
fathank | donderdag 28 juni 2018 @ 21:42 |
Dat werd ook ff flink genuanceerd door Ho Pin Tun in de uitzending | |
opreis | vrijdag 29 juni 2018 @ 02:24 |
Vergeet niet dat sainz kvyat zoek reed en nu onderdoet voor hulkenberg. Verschillen in de F1 kunnen heel groot zijn en naast ericson is het niet moeilijk om te imponeren | |
Sjemmert | vrijdag 29 juni 2018 @ 05:26 |
Zegt weinig. Vettel had natuurlijk veel last van verkeer in het begin en reed erg lang op de S terwijl Leclerc toen op US reed. Moment dat ze ongeveer gelijk zijn reed Leclerc op verse banden en Vettel op oude. | |
KillerBee4ever | vrijdag 29 juni 2018 @ 06:38 |
^^Dit Van Ocon werd eerst ook gezegd dat het de 'next big thing' naast Verstappen zou zijn, een wonderkind, blablabla. Tot nu toe heb ik daar weinig van gezien of meegekregen... Nu ook weer met Leclerc. Alhoewel ik de indruk heb dat Leclerc het beter doet dan Ocon tot nu toe. Maar Leclerc komt nog maar net om het hoekje kijken in de F1 en heeft de afgelopen race, ondanks een zeer goed weekend, toch ook enkele steekjes laten vallen. Lang verhaal kort , laat Leclerc zich eerst maar bewijzen de eerste twee seizoenen. Hij is goed, maar of hij zó goed is als wordt gesteld (door vooral de media), vraag ik mij af. | |
Sjemmert | vrijdag 29 juni 2018 @ 07:25 |
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat Leclerc het echt heel goed doet. Maar die Sauber is dit jaar ook wel een klap beter dan de afgelopen jaren. Dat maakt het al een stuk minder bijzonder om ermee in de punten te rijden natuurlijk. En dat nietszeggende grafiekje slaat al helemaal nergens op. | |
XL | vrijdag 29 juni 2018 @ 07:50 |
Volgens mij is de Sauber niks beter. De enige reden dat zo’n Ericsson een paar puntjes pakt is omdat je met een VW Golf de Williams kan inhalen en omdat Hartley altijd zichzelf uitschakelt. | |
#ANONIEM | vrijdag 29 juni 2018 @ 08:42 |
Niet zo stom doen | |
opreis | vrijdag 29 juni 2018 @ 08:54 |
Onzin, in 2017 reden ze met de 2016 ferrari motor waar ze nu de huidige hebben. Dat scheelt veel+dat ze met alfa romeo financieel meer mogelijkheden tot ontwikkeling hebben dan vorige jaar | |
THEFXR | vrijdag 29 juni 2018 @ 11:45 |
Williams was 2 jaar geleden nog het 3de team achter de Ferrari en de mercs, nu het laatste | |
Donderkonijn | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:09 |
Als het nu bij 1 keer blijft, dan zeg ik ja. Maar dit is dus niet de eerste keer dat dit Stroll overkomt. En Vettel was er zich van bewust, maar nam ook bewust dat risico omdat als die band het eventjes langer had volgehouden toen hij die race had gewonnen. Stroll reed stijf achteraan, op dik een ronde. | |
Donderkonijn | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:20 |
Er is een reden dat Verstappen eerder werd opgepikt. Hij reed Ocon namelijk met een mindere wagen om zijn oren in zijn rookie year, en in de onderlinge duels tegen Ocon stond het 11 tegen 1 in het voordeel van Verstappen. Van Amersfoort racing tegen Prema... Prema is daar wat Mercedes in de F1 is. Het te kloppen team. Van Amersfoort racing kan je zien als een soort Torro rosso. En dat zag je inde begin jaren van Ocon en Verstappen ook terug in de f1: Verstappen zet die Torro rosso eigenlijk een paar plekken teveel naar voren op de grid, haalt eigenlijk net iets meer uit de auto dan erin zit. Ocon in de Force india: grote moeite Perez af te schudden, doet eigenlijk niks bijzonders in dat ding. | |
Tarado | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:21 |
nee 5e of bedoel je hier in Oostenrijk? | |
THEFXR | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:26 |
nee, overall | |
Tarado | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:27 |
5e dan, Red Bull en FI zaten er nog voor | |
THEFXR | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:30 |
3 jaar geleden? | |
Tarado | vrijdag 29 juni 2018 @ 12:42 |
je schreef 2 jaar geleden 3 jaar geleden waren ze 3e inderdaad, het kan hard gaan die vrije val | |
THEFXR | vrijdag 29 juni 2018 @ 14:38 |
ja, alles uit het hoofdje | |
Rossdale | vrijdag 29 juni 2018 @ 14:43 |
Ja maar toen was de Mercedes zo gigantisch dominant dat je zelfs met een trapwagen vooraan mee kon rijden. In 2014 en 2015 reden vier van de eerste 6 teams met een Mercedes torretje. Het ging ineens minder toen mevrouw Wolff niet meer elke week in de Williams pitbox stond. | |
TheFreshPrince | vrijdag 29 juni 2018 @ 15:46 |
Leclerc haalt iig puntjes binnen voor Sauber. | |
Peterselieman | vrijdag 29 juni 2018 @ 15:49 |
Hij heeft de balans van de auto goed voor elkaar. Dat scheelt al behoorlijk, waardoor je met een iets mindere auto toch goed kunt presteren | |
SnowOokami | vrijdag 29 juni 2018 @ 16:08 |
Kudos voor de TR monteurs dat hebben ze snel gedaan. | |
KillerBee4ever | vrijdag 29 juni 2018 @ 16:11 |
Tuurlijk, dat is ook positief, daar draait het uiteindelijk om. Hij maakt echter ook genoeg (rookie)foutjes, daarom ga ik ook echt niet mee met de hype 'Leclercgod' (iets wat ik overigens sowieso al enorm puberaal gedrag vind om iemand zo te noemen, om welke coureur het ook gaat. Maar ja, dergelijke pubers komen niet alleen voor op Fok... ). | |
#ANONIEM | vrijdag 29 juni 2018 @ 16:19 |
Leclercgod | |
Sjemmert | vrijdag 29 juni 2018 @ 16:23 |
Zeker wel, met Vasseur aan het roer, de Alfa Romeo sponsering en de laatste spec motor van Ferrari hebben ze echt grote stappen weten te zetten met de nieuwe wagen. | |
Sjemmert | vrijdag 29 juni 2018 @ 16:32 |
Kijk dit lijstje er maar op na dan zie je dat Vettel echt wel een stuk sneller was. http://en.mclarenf-1.com/(...)r2=Charles%20Leclerc | |
KillerBee4ever | vrijdag 29 juni 2018 @ 17:07 |
| |
THEFXR | zaterdag 30 juni 2018 @ 02:56 |
Naar Ferrari voor 2 jaar https://www.telegraaf.nl/(...)naf-2019-bij-ferrari | |
KillerBee4ever | zaterdag 30 juni 2018 @ 06:33 |
Het zal best waar zijn (waar rook is is vuur ), maar dit nieuwsberichtje staat tussen haakjes, het is dus eigenlijk nog een gerucht. | |
Weltschmerz | zaterdag 30 juni 2018 @ 09:17 |
Ze weten niks meer dan wij: Leclerc is een aanstormend talent in de Ferrari stal, Raikkonen is oud en niet zo heel erg snel. | |
#ANONIEM | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:43 |
Maar Leclerc is toch ook de enige logische vervanger van Raikonnen? Ik bedoel Magnussen zal beter in de filosofie passen van ervaren oudere rijders bij Ferrari maar Leclerc is gewoon veel beter dan Magnussen. | |
bokkepoot | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:45 |
Ik verwacht eerder dat Leclerc nog een jaar in een Haas mag rijden en dat Crashjean mag gaan wieberen. | |
#ANONIEM | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:50 |
Normaal gesproken wel maar wie gaat er dan bij Ferrari? Denk dat vers bloed Ferrari goed zal doen. | |
bokkepoot | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:52 |
Ik had Ric verwacht,maar ik denk dat de huidige bezetting volgend jaar ook gewoon zo rijd. | |
Tarado | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:53 |
het zou toch verrassend zijn als ze het doen met Leclerc, hij is wel goed maar hoe goed weten we ook niet want die Ericsson is een slak. | |
bokkepoot | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:53 |
Wat ik ook wel tof vind is dat bijvoorbeeld een Gasly en Leclerc laten zien dat er echt potentie in een Sauber of een Torro Rosso zit. | |
Fer | zaterdag 30 juni 2018 @ 10:58 |
Wat zou zo’n jaartje Haas toevoegen, ze zijn dit jaar erg sterk, maar kwa teamgrootte niet anders dan Sauber. Ik durf zelfs te stellen dat Sauber veel meer ervaring heeft. Omgekeerd, wat zou een Magnussen of Ricciardo voor een jaartje toevoegen bij Ferrari? Laten we eerlijk zijn over Raikkonen, dit is de top van zijn kunnen, beter wordt het niet en hij is duur genoeg. Waar rook is, is vuur, dus als Raikkonen maandag zijn pensioen aankondigt, weten we genoeg. | |
Ghost_Nappa | zaterdag 30 juni 2018 @ 12:45 |
Monza zullen er wel dingen worden aangekondigd | |
Sjemmert | zaterdag 30 juni 2018 @ 13:55 |
Zou het toejuichen als ze Leclerc in een Ferrari stoppen maar ik denk nog steeds dat ze het niet aandurven en het liefts Kimi nog een jaartje houden. | |
bokkepoot | zaterdag 30 juni 2018 @ 17:05 |
Haas is een iets snellere auto, en naast een coureur met wat meer ervaring kan hij daar ook wat meer van leren voordat het Ferrari tijd word. Ik verwacht niet dat Ferrari Leclerc gelijk naast Vettel stopt, ik denk dat ze veel te bang voor een Max-scenario zijn. | |
THEFXR | zaterdag 30 juni 2018 @ 17:31 |
Dat was vorige jaar ook zo en toen vond ik Kimi al rijden als een natte krant, toen hij terugkwam in de Lotus was hij gemotiveerd. daarna ie is weer ingekakt bij Ferrari, precies hetzelfde als waar eerder om ontslagen is. | |
Weltschmerz | zaterdag 30 juni 2018 @ 19:39 |
Die Lotus was gewoon hartstikke snel. Maar naast kanonnen als Alonso en Vettel blijkt werkelijk hoe goed hij is. | |
JayHovah | zondag 1 juli 2018 @ 13:08 |
iloveshitcoins | zondag 1 juli 2018 @ 14:13 |
ik d8 dat max 5e zou starten. | |
bokkepoot | zondag 1 juli 2018 @ 14:30 |
Vettel heeft gridstraf. | |
iloveshitcoins | zondag 1 juli 2018 @ 14:32 |
thnx | |
Smoofie | zondag 1 juli 2018 @ 15:13 |
Giedo!!! En mooie start | |
Smoofie | zondag 1 juli 2018 @ 15:14 |
Hamilton er voorbij gelaten | |
marcodej | zondag 1 juli 2018 @ 16:17 |
Max is aan het nursen. | |
marcodej | zondag 1 juli 2018 @ 16:17 |
De rondjes zijn kort, dus dat scheelt wel. | |
klaasweetalles | zondag 1 juli 2018 @ 16:17 |
voorspriong loopt nu wel snel terug.. nog maar 4 seconde nog wat | |
raptorix | zondag 1 juli 2018 @ 16:18 |
Was SC. | |
marcodej | zondag 1 juli 2018 @ 16:19 |
Band rechtsachter zit wel wat. | |
iloveshitcoins | zondag 1 juli 2018 @ 16:21 |
onee als t zo door gaat gaat iceman er voorbij. | |
raptorix | zondag 1 juli 2018 @ 16:22 |
Hij mag 0.4 per ronde verliezen, dus denk dat hij het net haalt. | |
Dr_g0nz0 | zondag 1 juli 2018 @ 16:23 |
Verstappen gaat dit niet redden! | |
Yashaaaaa | zondag 1 juli 2018 @ 16:24 |
raptorix | zondag 1 juli 2018 @ 16:24 |
Net wel, maar het word verdedigen de laatste 2 ronden! | |
Dr_g0nz0 | zondag 1 juli 2018 @ 16:25 |
nee let maar op. Die ferrari's zijn gruwelijk. | |
DeLuna | zondag 1 juli 2018 @ 16:26 |
Wtf | |
raptorix | zondag 1 juli 2018 @ 16:27 |
Gunstig voor Max, zullen niet alles op alles zetten nu! | |
Yashaaaaa | zondag 1 juli 2018 @ 16:27 |
Schade Deutschland alles ist vorbei | |
klaasweetalles | zondag 1 juli 2018 @ 16:34 |
raptorix | zondag 1 juli 2018 @ 16:34 |
Oranje Publiek genot! | |
raptorix | zondag 1 juli 2018 @ 16:36 |
Yashaaaaa | zondag 1 juli 2018 @ 16:40 |
JayHovah | zondag 1 juli 2018 @ 17:19 |
Er is wel vaak langsgekomen dat de FIA met hun beslissingen Ferrari en / of Hamilton voortrekt (ligt eraan wat je username is) maar dit keer viel alles wel in het voordeel van Max. Er had makkelijk met de uitval van Dan Ric / Brandon Harley en Lew Hamilton een (V)SC opgeroepen worden, ten nadele van Max dus. De plek waar Bottas stilstond en een VSC genereerde was in mijn ogen veel minder gevaarlijk. Maar evengoed credits voor Max, hij doet z’n naam van bandenfluisteraar weer aan. | |
Fir3fly | zondag 1 juli 2018 @ 17:20 |
Lijkt me dat een VSC juist in het voordeel van Max zou zijn geweest, Raikkonen liep best hard in. | |
#ANONIEM | zondag 1 juli 2018 @ 18:32 |
Bijna raceweek | |
MakkieR | zondag 1 juli 2018 @ 18:38 |
Wauw, ik lees net dat Verstappen alweer bezig is met een nieuw indrukwekkende record. Als ik het goed begrijp ( Engels is niet mijn aller sterkte punt) zegt Formule1.com bij zijn overwinning dat Max nu gelijk staat met twee andere coureurs met het record de meeste overwinningen waarbij je niet van pole vertrekt. https://www.formula1.com/(...)win--verstappen.html ( de laatste zin ) | |
bokkepoot | zondag 1 juli 2018 @ 18:40 |
Meeste overwinningen zonder ooit een pole gepakt te hebben... | |
MakkieR | zondag 1 juli 2018 @ 18:42 |
Met pole bedoelen ze de kwalificatie toch? | |
bokkepoot | zondag 1 juli 2018 @ 18:43 |
Jup, maar waar het om gaat is dat de andere coureurs in die 4x winnen minimaal 1 pole gepakt hebben... | |
MakkieR | zondag 1 juli 2018 @ 18:45 |
Dat is best wel indrukwekkend, want een pole betekent meestal dat je gezegend bent met de beste auto van het circuit. | |
bokkepoot | zondag 1 juli 2018 @ 18:50 |
Als je Monaco in het achterhoofd houd niet, die had ie moeten hebben. | |
MakkieR | zondag 1 juli 2018 @ 18:53 |
Monaco is altijd een uitzonderlijk circuit die je zelfs kunt winnen met de minste auto. ( bijna de minste ) | |
bokkepoot | zondag 1 juli 2018 @ 18:55 |
Pole niet, daar moet je toch de beste auto voor hebben. (die Redbull had) | |
#ANONIEM | zondag 1 juli 2018 @ 19:17 |
Vol |