abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180211932
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:49 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. En zo moet je het gesprek ook niet ingaan.

Wat betreft de vragen van Somethingsometh;

Kwa toegangsbewijzen zou ik met W&S bellen. Die moeten dat kunnen beantwoorden. Je kunt werkenbijdefensie zelf ook appen met vragen via WhatsApp. Het nummer vind je ophttps://werkenbijdefensie.nl/contact.html en dan rechts klikken op "appen".

Defensie is en blijft overheid en hier in Nederland laat informatievoorziening daar helaas wel eens de wensen over.
Gistermiddag geappt, heb helaas nog niks van ze gehoord
pi_180232690
Geef ze even. Bij de overheid is het normaal om meerdere weken op antwoord te wachten.
Als je volgende week nog niks gehoord hebt, rappelleer je even of bel je W&S.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:01:51 #28
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_180291216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:49 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. En zo moet je het gesprek ook niet ingaan.

Wat betreft de vragen van Somethingsometh;

Kwa toegangsbewijzen zou ik met W&S bellen. Die moeten dat kunnen beantwoorden. Je kunt werkenbijdefensie zelf ook appen met vragen via WhatsApp. Het nummer vind je ophttps://werkenbijdefensie.nl/contact.html en dan rechts klikken op "appen".

Defensie is en blijft overheid en hier in Nederland laat informatievoorziening daar helaas wel eens de wensen over.
Is natuurlijk niet echt genuanceerd, maar als je ziet wat er tegenwoordig uit de opleiding komt...
pi_180381997
Hoe oud is TS, 12? :')
pi_180388019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:59 schreef mtchel112 het volgende:
Hoe oud is TS, 12? :')
Maakt dat uit?
pi_180388197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:43 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Maakt dat uit?
Het zou een hoop verklaren.
pi_180393372
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:51 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Het zou een hoop verklaren.
Ik ben zeker niet 12 maar wat zou dat verklaren? Dat ik hier vraag wat een goede voorbereiding zou zijn voor het KCT? Ik begrijp jouw logica niet zo
pi_180521399
@HeavyWeaponsGuy

Dit is waarschijnlijk een stomme vraag maar jij hebt veel ervaring met defensie dus ik vraag het toch maar voor de zekerheid (sorry)

in mijn hele leven heb ik 2 keer wiet gerookt, dat was toen ik nog op de middelbare school zat en dit is allemaal 4 jaar geleden. Ik heb na die 2 keer nooit meer wiet gerookt want ik vond het helemaal niks en dit is dus namelijk erg lang geleden, zou dit een rede tot afkeuring zijn voor het KCT?

En tot hoeverre gaat het KCT veiligheids onderzoek (gaan ze alle referenties bellen etc)?
pi_180521514
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:17 schreef Somethingsometh het volgende:
@HeavyWeaponsGuy

Dit is waarschijnlijk een stomme vraag maar jij hebt veel ervaring met defensie dus ik vraag het toch maar voor de zekerheid (sorry)

in mijn hele leven heb ik 2 keer wiet gerookt, dat was toen ik nog op de middelbare school zat en dit is allemaal 4 jaar geleden. Ik heb na die 2 keer nooit meer wiet gerookt want ik vond het helemaal niks en dit is dus namelijk erg lang geleden, zou dit een rede tot afkeuring zijn voor het KCT?

En tot hoeverre gaat het KCT veiligheids onderzoek (gaan ze alle referenties bellen etc)?
Het verleden is het verleden. Ik was ook geen lievertje. Het gaat erom hoe je er nu in staat.
Als je er nu van af kunt blijven en ze daar ook van kan overtuigen dan moet dat geen probleem zijn. Defensie kent een zero tolerance beleid op (soft)drugs. Als het bij die twee keer is gebleven dan zou ik persoonlijk zeggen dat je het eens proberen wilde. Maar dat je het helemaal niks vond.
Of je kunt het gewoon niet zeggen. Als het bij die twee keer is gebleven moet dat kunnen, vind ik.

W&S wilt weten in hoeverre jij in je functie geschaad wordt of kunt worden door drugs, financiŽle schulden of dergelijke zaken. Ze gaan je het iig wel vragen maar als antwoord op je vraag; mits je er van af kunt blijven en dit ook kunt motiveren is het geen probleem.

Wat referenties betreft.
De eerste keer heb ik een vriend en een docent op school opgegeven als referentie.
De tweede keer een collega en twee vriendinnen.

De eerste keer in 2008 hebben ze de docent gebeld, de tweede keer hebben ze niemand gebeld.
Maar dit was voor Pantserinfanterie en NATRES. Ik weet niet of het VO strenger is voor KCT. Ik denk het iig niet. Daarnaast checken ze in alle relevante databanken, ze zien alles.
Van een bekeuring tot een veroordeling.
pi_180522129
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:23 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Het verleden is het verleden. Ik was ook geen lievertje. Het gaat erom hoe je er nu in staat.
Als je er nu van af kunt blijven en ze daar ook van kan overtuigen dan moet dat geen probleem zijn. Defensie kent een zero tolerance beleid op (soft)drugs. Als het bij die twee keer is gebleven dan zou ik persoonlijk zeggen dat je het eens proberen wilde. Maar dat je het helemaal niks vond.
Of je kunt het gewoon niet zeggen. Als het bij die twee keer is gebleven moet dat kunnen, vind ik.

W&S wilt weten in hoeverre jij in je functie geschaad wordt of kunt worden door drugs, financiŽle schulden of dergelijke zaken. Ze gaan je het iig wel vragen maar als antwoord op je vraag; mits je er van af kunt blijven en dit ook kunt motiveren is het geen probleem.

Wat referenties betreft.
De eerste keer heb ik een vriend en een docent op school opgegeven als referentie.
De tweede keer een collega en twee vriendinnen.

De eerste keer in 2008 hebben ze de docent gebeld, de tweede keer hebben ze niemand gebeld.
Maar dit was voor Pantserinfanterie en NATRES. Ik weet niet of het VO strenger is voor KCT. Ik denk het iig niet. Daarnaast checken ze in alle relevante databanken, ze zien alles.
Van een bekeuring tot een veroordeling.
Top man, bedankt voor deze antwoorden, en ik ben nog nooit opgepakt of veroordeeld oid.

Die 2 jointjes van jaren geleden was inderdaad experimenteren, en ik vond het ook helemaal niks, daarom ben ik tot de dag van vandaag van alles wat met drugs te maken heeft afgebleven. Ik ga het wel eerlijk zeggen in ieder geval
Nogmaals, bedankt
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')