abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180250748
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:26 schreef Niveath het volgende:

Alles super goed geregeld, het gezeur over de barren en drukte is overdreven. Dat ligt echt ook grotendeels aan de mensen zelf. Gewoon beter kijken en timen als je pils of eten gaat halen. Nogal logisch dat het tussen 17 en 20 uur wat drukker is bij de eettentjes met 35.000 man niet waar? Ik heb nog nooit een festival gezien waar dat niet is.
Om drie uur was het soms ook gewoon niet te doen hoor. Liepen ze helemaal naar de andere kant van de bar om bier voor je te zoeken :P
pi_180251138
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Om drie uur was het soms ook gewoon niet te doen hoor. Liepen ze helemaal naar de andere kant van de bar om bier voor je te zoeken :P
Precies. Stond je met drie man aan de bar en dan nog was je een kwartier aan het wachten voor een watertje ofzo. Daar was wat oversight nodig, die er niet was.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180251262
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Precies. Stond je met drie man aan de bar en dan nog was je een kwartier aan het wachten voor een watertje ofzo. Daar was wat oversight nodig, die er niet was.
Hmm, dat heb ik dan toevallig niet gemerkt.
Kan me wel voorstellen dat het ook moeilijk blijft goed personeel te vinden.
Er zijn ontelbaar veel festivals in deze weekenden tenslotte.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_180251326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:33 schreef Niveath het volgende:

[..]

Hmm, dat heb ik dan toevallig niet gemerkt.
Kan me wel voorstellen dat het ook moeilijk blijft goed personeel te vinden.
Er zijn ontelbaar veel festivals in deze weekenden tenslotte.
Ja goed, is jammer. Maar dat is dan ook alles. Het is niet alsof ik haast heb ofzo. Alle tijd. Plus sfeertje is ook altijd goed.

En zoals het echte Nederlanders betaamt; lekker samen klagen, verbroedert ook weer. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180256864
Ondanks dat ik al op veel festivals geweest ben, vond ik Down The Rabbit Hole een (voor mij dan althans) heel welkome afwisseling. Ik vond het niet te massaal en druk, maar goed, kan dan ook niet vergelijken met eerdere jaren. ;)

Ik vind het terrein en de mogelijkheden die dat biedt prachtig, evenals de nevenactiviteiten die overal aangeboden worden. Lekker aan het strandje in een hangmat of als het echt heet was (zaterdag) met je eigen kleedje naar de bossen. Veel aanbod in eten, waarvan ik sommigen nog nooit op een (foodtruck)festival had gezien.

Hoogtepunten qua muziek...
Vrijdag: Rival Sons (volg ze al een tijdje, lekkere no-nonsense rockband), QOTSA uiteraard en ik vond Black Rebel Motorcycle Club ook tof
Zaterdag: was bang dat David Byrne niet meer kon, maar wat maakte die er nog een feestje van zeg, halve achterveld stond te dansen! Ingekomen bij de altijd indrukwekkende Tamino. Fever Ray is maf genoeg om leuk te zijn. En de Oh Sees vond ik ook lekker.
Zondag: de meeste hoogtepunten wat mij betreft.... Shame, Suuns (wow), Franz Ferdinand. Maar met kop en schouders daar bovenuit stekend Nick Cave. Had hem nog nooit gezien en ook niet zo'n ontzettende mening over zijn muziek en persoon, maar man wat een zanger. De intense connectie die hij maakt met zijn publiek, zijn live zang, geweldig. Om over zijn hakkende violist Warren Ellis nog maar te zwijgen. :P

Oh, en ben ik de enige die Scotch Egg tent en het publiek dat die tent trok en de bandjes die daar optraden zo leuk vond? :)

Wat mij betreft ben ik er zeker weer bij volgend jaar. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vuurvlieg-1977 op 05-07-2018 15:21:41 (Bandnaam foutje) ]
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:20:19 #156
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_180258356
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 13:44 schreef Vuurvlieg-1977 het volgende:
Sugar Ray is maf genoeg om leuk te zijn.
Sugar Ray, wat?

edit: oh, je bedoelt Fever Ray. _O- Ik vroeg me al af, op welk bijpodium hebben ze deze sneusnavels nu weer verstopt. :D
pi_180258389
quote:
11s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:20 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Sugar Ray, wat?

edit: oh, je bedoelt Fever Ray. _O- Ik vroeg me al af, op welk bijpodium hebben ze deze sneusnavels nu weer verstopt. :D
Whahahaha, wat slecht. :P Excuus, aangepast. ;)
  donderdag 5 juli 2018 @ 19:08:37 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_180262624
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 13:44 schreef Vuurvlieg-1977 het volgende:
Ondanks dat ik al op veel festivals geweest ben, vond ik Down The Rabbit Hole een (voor mij dan althans) heel welkome afwisseling. Ik vond het niet te massaal en druk, maar goed, kan dan ook niet vergelijken met eerdere jaren. ;)

Ik vind het terrein en de mogelijkheden die dat biedt prachtig, evenals de nevenactiviteiten die overal aangeboden worden. Lekker aan het strandje in een hangmat of als het echt heet was (zaterdag) met je eigen kleedje naar de bossen. Veel aanbod in eten, waarvan ik sommigen nog nooit op een (foodtruck)festival had gezien.

Hoogtepunten qua muziek...
Vrijdag: Rival Sons (volg ze al een tijdje, lekkere no-nonsense rockband), QOTSA uiteraard en ik vond Black Rebel Motorcycle Club ook tof
Zaterdag: was bang dat David Byrne niet meer kon, maar wat maakte die er nog een feestje van zeg, halve achterveld stond te dansen! Ingekomen bij de altijd indrukwekkende Tamino. Fever Ray is maf genoeg om leuk te zijn. En de Oh Sees vond ik ook lekker.
Zondag: de meeste hoogtepunten wat mij betreft.... Shame, Suuns (wow), Franz Ferdinand. Maar met kop en schouders daar bovenuit stekend Nick Cave. Had hem nog nooit gezien en ook niet zo'n ontzettende mening over zijn muziek en persoon, maar man wat een zanger. De intense connectie die hij maakt met zijn publiek, zijn live zang, geweldig. Om over zijn hakkende violist Warren Ellis nog maar te zwijgen. :P

Oh, en ben ik de enige die Scotch Egg tent en het publiek dat die tent trok en de bandjes die daar optraden zo leuk vond? :)

Wat mij betreft ben ik er zeker weer bij volgend jaar. :)
leuk verslag!
pi_180274393
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

leuk verslag!
Thanks! :s)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')