Ah, nu ga je me woorden in de mond leggen...quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan is elk circuit dat. Dit circuit is niets speciaals, sterker nog het heeft een beetje van alles. Dus volgens jou is elk circuit op de kalender geestdodend.
En Canada dan? Hadden we ook een optocht.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, nu ga je me woorden in de mond leggen...
Nee, dat vind ik niet.
Spa (om maar een baan te noemen) vind ik niet geestdodend.
Het leukste is wat mij betreft droog starten, regen halverwege en dan weer droogrijden. Dan heb je twee wisselmomenten. Chaos gegarandeerd.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja leuk, regen. En dan eerst 20 rondjes achter de SC totdat de baan bijna is opgedroogd en het verrassingselement er al lang uit is.
quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan is elk circuit dat. Dit circuit is niets speciaals, sterker nog het heeft een beetje van alles. Dus volgens jou is elk circuit op de kalender geestdodend.
Wat is er met Canada? Niet mijn favoriete baan nee.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Canada dan? Hadden we ook een optocht.
Baku heeft een kutlayout maar wel flinke aanrempunten en muren direct langs de baan.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef Re het volgende:
Baku was ook kut zei men, tot er echt wel iets leuks gebeurde, die negatieve sentimenten zijn ook wel een doodsteek voor F1
Is iedereen altijd lyrisch over. Mijn punt is dat of een race 'saai' is of niet niet aan de baan ligt. Behalve bij Monaco natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er met Canada? Niet mijn favoriete baan nee.
Nee joh, tijdens de start regen (garantie op een crash) en dan afwisselend droog/nat, zodat er altijd wel weer iemand te laat wisselt en vol eraf vliegt en vervolgens Hamilton meeneemt.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Het leukste is wat mij betreft droog starten, regen halverwege en dan weer droogrijden. Dan heb je twee wisselmomenten. Chaos gegarandeerd.
GP2 chassisquote:Op zondag 24 juni 2018 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Schroeien van woede dat de McLaren weer niet vooruit te branden is?
Circuits als Silverstone en Suzuka ben ik lyrischer over dan bijv. Canada.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is iedereen altijd lyrisch over. Mijn punt is dat of een race 'saai' is of niet niet aan de baan ligt. Behalve bij Monaco natuurlijk.
Wat er dan precies 'geestdodend' aan deze baan is blijft ook nog steeds onduidelijk.
Canada is zeker wel een uitdagende baan hoor met de muren altijd dichtbij.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Circuits als Silverstone en Suzuka ben ik lyrischer over dan bijv. Canada.
Misschien moet je je niet afvragen wat er geestdodend aan een baan is, maar wat er boeiend of uitdagend aan is. Kun je bijna niks bedenken, dan zou het nog wel eens een geestdodende baan kunnen zijn.
Er is door muren minder marge voor fouten.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Canada is zeker wel een uitdagende baan hoor met de muren altijd dichtbij.
als het regent kan dat chassis misschien wel voldoenquote:
Dan heb je juist een goed chassis nodigquote:Op zondag 24 juni 2018 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het regent kan dat chassis misschien wel voldoen
ze hebben toch teveel downforce? Tenminste dat begreep ikquote:Op zondag 24 juni 2018 12:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je juist een goed chassis nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |