abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180554028
registreer om deze reclame te verbergen
Bij deze, zoals verzocht, een update:

De verkoper heeft geweigerd te betalen. Zij blijven volhouden dat ze in hun recht staan vanwege hun zogenaamde 'algemene voorwaarden', ondanks ik ze heb uitgelegd dat ik met het ontbinden van de koop ook hun algemene voorwaarden heb ontbonden en deze dus niet langer van toepassing zijn.

Gesprek gehad met een juridisch adviseur en die adviseerde mij om meteen te beginnen met een incassotraject en indien het bedrijf alsnog niet meewerkt de zaak dan door te sturen naar de rechtbank.

Aanmaning #1 ligt inmiddels al bij hun op de mat dus ik ben benieuwd...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_180554081
^O^
Hou ons op de hoogte. Je staat 100% in je recht. Met hun maffiapraktijken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_180554159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:03 schreef Zwolsboy het volgende:
Weet nog toen ik mijn Twingo bestelde zei hij 11 weken levertijd, ik zei succes dan haak ik af wil binnen 10 dagen een auto hebben anders zoek ik verder, en toen kon het plots wel _O-
Cool story bro.

TS, ondanks dat ik je punt snap moet je ze ook de gelegenheid geven om te leveren. Of niet vooruitbetalen. Boter bij de vis etc etc.
pi_180554223
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Cool story bro.

TS, ondanks dat ik je punt snap moet je ze ook de gelegenheid geven om te leveren. Of niet vooruitbetalen. Boter bij de vis etc etc.
Dat moet TS helemaal niet. TS heeft de bestelling herroepen en heeft dan ook geen verplichtingen meer aangaande levering.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180554309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:15 schreef baskick het volgende:
Dat moet TS helemaal niet. TS heeft de bestelling herroepen en heeft dan ook geen verplichtingen meer aangaande levering.
Dat ontken ik ook niet.
  woensdag 18 juli 2018 @ 11:32:26 #31
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_180554635
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet.
Je zegt dat hij ze de gelegenheid moet geven?
pi_180554712
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je zegt dat hij ze de gelegenheid moet geven?
Je pakt me nu op een enkel woordje. Ik zeg alleen maar dat ik het eens ben met dat door de herroeping het niet relevant meer is en de winkel gewoon moet meewerken hieraan. Dat staat verder los van het gebrek aan geduld bij TS.
  woensdag 18 juli 2018 @ 11:45:35 #33
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_180554861
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je pakt me nu op een enkel woordje. Ik zeg alleen maar dat ik het eens ben met dat door de herroeping het niet relevant meer is en de winkel gewoon moet meewerken hieraan. Dat staat verder los van het gebrek aan geduld bij TS.
Ah, dan begreep ik die opmerking verkeerd idd :)
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:14:32 #34
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180555385
Heb je je klacht al bij Qshops gelegd? Die beweren bij klachten over hun leden te bemiddelen.
https://www.qshops.org/pages/klacht_melden
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180556610
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:14 schreef Elpis het volgende:
Heb je je klacht al bij Qshops gelegd? Die beweren bij klachten over hun leden te bemiddelen.
https://www.qshops.org/pages/klacht_melden
Qshops is een joke. Die doen letterlijk helemaal niks; die sturen klachten gewoon door naar de webshops zodat de webshops deze zelf kunnen oplossen.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_180557033
In de leveringsvoorwaarden staat:
quote:
De reden hiervan is dat brommers, scooters en motorscooters namelijk op (uw) maat besteld worden.
En daar zit het probleem. Op maat gemaakt producten hoeven ze niet terug te nemen. Slim om dat in de voorwaarden op te nemen.

Maar:
Wanneer is een product op maat gemaakt?
Klier? Ik? Kijk lekker naar je zelf !
pi_180557197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:26 schreef Speekselklier het volgende:
In de leveringsvoorwaarden staat:

[..]

En daar zit het probleem. Op maat gemaakt producten hoeven ze niet terug te nemen. Slim om dat in de voorwaarden op te nemen.

Maar:
Wanneer is een product op maat gemaakt?
Komen ze niet mee weg.
Het zijn standaard voertuigen voor op de weg.
Tenzij TS allerlei extra's erop en eraan wilde hebben, dan is het op maat gemaakt of hebben ze een mogelijk hard te maken punt bij de rechter, als het zover komt.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:42:16 #38
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_180557349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:26 schreef Speekselklier het volgende:
In de leveringsvoorwaarden staat:

[..]

En daar zit het probleem. Op maat gemaakt producten hoeven ze niet terug te nemen. Slim om dat in de voorwaarden op te nemen.

Maar:
Wanneer is een product op maat gemaakt?
Tja, je kan zoveel in de voorwaarden zetten ;)
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:43:26 #39
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_180557380
Een zadel iets hoger zetten is dat op maat gemaakt?
pi_180557567
haha die scooter en dan 'op maat gemaakt' noemen. Je hoeft niet eens jurist te zijn om daar gehakt van te maken :D

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:43 schreef xzaz het volgende:
Een zadel iets hoger zetten is dat op maat gemaakt?
zo zullen ze het wel bedoelen ja :D
pi_180557671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:43 schreef xzaz het volgende:
Een zadel iets hoger zetten is dat op maat gemaakt?
Nee, als dat stellen gebeurt binnen de mogelijkheden die een specifieke scooter daartoe biedt, niet, nee.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180557706
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet.
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je pakt me nu op een enkel woordje. Ik zeg alleen maar dat ik het eens ben met dat door de herroeping het niet relevant meer is en de winkel gewoon moet meewerken hieraan. Dat staat verder los van het gebrek aan geduld bij TS.
Ik las het zo. Je zegt TS geduld moet hebben. Dat hoeft niet, want TS wil (los van de levertijd) die scooter niet meer via die winkel afnemen. TS heeft zich bedacht en er is geen valide reden nodig om te herroepen - elke reden is een valide reden (ook 'daarom').
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:17:07 #43
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180557982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:05 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Qshops is een joke. Die doen letterlijk helemaal niks; die sturen klachten gewoon door naar de webshops zodat de webshops deze zelf kunnen oplossen.
Dus die weg heb je al geprobeerd?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180558386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:17 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dus die weg heb je al geprobeerd?
Jep.

En voor alle duidelijkheid: de scooter was geheel standaard! Ik heb geen extra's toegevoegd of wat dan ook. Zelfs de kenteken was nog niet op mijn naam geschreven omdat de scooter nooit aangekomen was.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_180558487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:32 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Jep.

En voor alle duidelijkheid: de scooter was geheel standaard! Ik heb geen extra's toegevoegd of wat dan ook. Zelfs de kenteken was nog niet op mijn naam geschreven omdat de scooter nooit aangekomen was.
En je had het online gekocht toch?

Ik denk persoonlijk dat ze geen poot hebben om op te staan, maar jij zal vast niet de eerste of enige zijn, de meeste zouden waarschijnlijk het maar erbij laten zitten.

Zelf zou ik ook nooit meer door het leven gaan zonder een RBS, kost wat, maar als er wat is word het probleem een stuk eenvoudiger om op te lossen.
pi_180558789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:32 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Jep.

En voor alle duidelijkheid: de scooter was geheel standaard! Ik heb geen extra's toegevoegd of wat dan ook. Zelfs de kenteken was nog niet op mijn naam geschreven omdat de scooter nooit aangekomen was.
Zelfs het toevoegen van opties en accesoires uit de aangeboden opties en accessoires maakt iets geen maatwerk.

Tenaamstelling/kenteken zou wel eens een dingetje kunnen zijn - maar hier niet van toepassing.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:00:29 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180558929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:32 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Jep.

En voor alle duidelijkheid: de scooter was geheel standaard! Ik heb geen extra's toegevoegd of wat dan ook. Zelfs de kenteken was nog niet op mijn naam geschreven omdat de scooter nooit aangekomen was.
Ah, hij is dus zelfs nooit geleverd.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180559249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Komen ze niet mee weg.
Het zijn standaard voertuigen voor op de weg.
Tenzij TS allerlei extra's erop en eraan wilde hebben, dan is het op maat gemaakt of hebben ze een mogelijk hard te maken punt bij de rechter, als het zover komt.
Dat klopt..
Lees de link maar die ik er bij had staan:

https://www.charlotteslaw(...)uct-op-maat-gemaakt/
Klier? Ik? Kijk lekker naar je zelf !
pi_180591886
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, hij is dus zelfs nooit geleverd.
Dat staat ook in de OP, toch?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180676993
Ook incassobureau's hebben die gasten maling aan, blijkbaar. Zal denk ik toch de kantonrechter worden.

0NRl5tl.jpg

[ Bericht 3% gewijzigd door RGS18 op 23-07-2018 16:26:47 ]
Excuse me, but do you suck ballz?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')