abonnement Unibet Coolblue
pi_179989356
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voornamelijk J, maar niet zonder mijn inzicht in wat de plaatjes in de handleiding betekenen O-)
dan ben ik trots op jullie! en fijn natuurlijk
pi_179989367
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:48 schreef liedetector het volgende:

[..]

dan ben ik trots op jullie! en fijn natuurlijk
Wij ook :D De montage van het deurtje en de plint besteden we uit, daar zijn we niet secuur genoeg voor. Voor nu voldoet het prima.
Spoilers!
pi_179989373
Sunny, succes! *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_179989403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 21:09 schreef mjan het volgende:

[..]

De lokale frietboer begroette ons altijd als we hem ergens in de stad tegenkwamen :Y) :X
Hier de mevrouw van de Mitra. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_179989405
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij ook :D De montage van het deurtje en de plint besteden we uit, daar zijn we niet secuur genoeg voor. Voor nu voldoet het prima.
deurtje kan ik me iets bij voorstellen ansigh, maar plintje valt wel mee toch?
pi_179989415
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat is er aan de hand?
Weken na het vorig jaar gelaserde been begon er een vervelend bijverschijnsel de kop op te steken. Net of er iets achter in mijn bovenbeen 'vast' zit, doortrekt in een soort vervelende 'zenuw/spier' pijn. Vooral lang zitten is hel. Naar h.a. geweest die stelde vast iets van een traumaatje/littekenweefsel/verbrand aangedaan stuk spier. Met deze wetenschap AX geconsulteerd die heeft veel verduidelijkt en nu we weten welke boosdoener het is wat oefeningen aangereikt gekregen om het proberen op te ruimen en gangbaar te krijgen O+
pi_179989436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:53 schreef Bluezz het volgende:
wat oefeningen aangereikt gekregen om het proberen op te ruimen en gangbaar te krijgen O+
ja werkt dat zo ja?
Ik ooit jaren terug mn bovenarm gebroken en kan echt nog steeds niet mn arm echt boven mn hoofd krijgen... zou je dat idd kunnen trainen weer? (weet nl wel zeker dat het een spierkwestie is, allang blij dat het na een jaar of 2 geen pijn meer deed, maar sommige dingen is nog steeds lastig nl)
pi_179989449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef liedetector het volgende:

ja werkt dat zo ja?
Ik ooit jaren terug mn bovenarm gebroken en kan echt nog steeds niet mn arm echt boven mn hoofd krijgen... zou je dat idd kunnen trainen weer?
Wie weet krijg je 'm met gerichte oefeningen wat soepeler? Ik weet het niet?
pi_179989465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wie weet krijg je 'm met gerichte oefeningen wat soepeler? Ik weet het niet?
ondertussen zo gewend en gelukkig spiermassa wel redelijk terug gekregen, maar nooit meer hoe ie daarvoor functioneerde.....
pi_179989533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:41 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag is het NK bier brouwen *O* winnen we geen prijs dan krijgen we in ieder geval voor het eerst een rapport over ons bier
Tof! Laat weten hoe het ging, ja? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_179989576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

deurtje kan ik me iets bij voorstellen ansigh, maar plintje valt wel mee toch?
We moeten eerst nog een vloer leggen en dan een zelfmaakplint voor de hele keuken maken. Dat komt nog een keer. Eerst de wanden afmaken en daar wordt aan gewerkt.
Spoilers!
pi_179989614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Weken na het vorig jaar gelaserde been begon er een vervelend bijverschijnsel de kop op te steken. Net of er iets achter in mijn bovenbeen 'vast' zit, doortrekt in een soort vervelende 'zenuw/spier' pijn. Vooral lang zitten is hel. Naar h.a. geweest die stelde vast iets van een traumaatje/littekenweefsel/verbrand aangedaan stuk spier. Met deze wetenschap AX geconsulteerd die heeft veel verduidelijkt en nu we weten welke boosdoener het is wat oefeningen aangereikt gekregen om het proberen op te ruimen en gangbaar te krijgen O+
Serieus :o Ik zal nog eens een behandeling aanraden :X

Ik heb donderdag weer een echo. Maar ik denk dat er iets anders aan de hand is met mijn been/heup/kont. Eerst de echo maar afwachten.
Spoilers!
pi_179989872
Discodip! O+

Kus voor de kont van Lucky. :)

Okee, bij!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 23 juni 2018 @ 14:45:28 #89
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179990500
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We moeten eerst nog een vloer leggen en dan een zelfmaakplint voor de hele keuken maken. Dat komt nog een keer. Eerst de wanden afmaken en daar wordt aan gewerkt.
Is een zelfmaakplint iets anders dan een plint in normale keukens?
pi_179990547
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Serieus :o Ik zal nog eens een behandeling aanraden :X

Ik heb donderdag weer een echo. Maar ik denk dat er iets anders aan de hand is met mijn been/heup/kont. Eerst de echo maar afwachten.
Ook weer gedoe dus. Wat voel je dan?

Nee joh ik wilde dit zelf en qua slecht vat geen overbodige luxe. Jammer is dat mn been nog net zo dik is en enkels en knie nog steeds vocht vasthouden. Ook zijn de aderen nog goed te zien. De klachten qua bij erg warm weer dat onrustige is nu dus vervangen door die constante last op een andere plek. Maar dat is hopelijk op te ruimen. Heb er dan ook wel erg lang mee doorgelopen...bijna een jaar omdat ik dacht dat t wel zou slijten >:O
  zaterdag 23 juni 2018 @ 14:52:36 #91
3878 Vork
Manisch creatief
pi_179990645
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:41 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W

Vandaag is het NK bier brouwen *O* winnen we geen prijs dan krijgen we in ieder geval voor het eerst een rapport over ons bier
Ha! Da's op mijn werk. :) Veel plezier vandaag.
pi_179990735
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Voor elke vorm van behoefte aan iets blonds sta ik paraat! ^O^
Jij daar, ben jij vanavond de thuisblijfmoeder aan het uithangen, of kom je ook naar Rotterdam voor een broodnodige portie jaren '80 vermaak?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_179991383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef mjan het volgende:

[..]

Jij daar, ben jij vanavond de thuisblijfmoeder aan het uithangen, of kom je ook naar Rotterdam voor een broodnodige portie jaren '80 vermaak?
godverdomme The Jesus & Mary Chain en ik heb geen oppas, strax 4 mensen visite en mijn vrouw zit op Mundial.... waarom wist ik dit niet eerder
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 juni 2018 @ 15:41:32 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179991501
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_179991520
Terug van de verjaardag van een 3 jarige...wij gingen weg toen er (bijna gelijk) 4 losse kinderen en 2 tweelingen binnenkwamen (allemaal rondom 3 jaar) en er waren al flink wat ukken. Lieve tante uitgehangen en weggggggg

Duidelijk bleuzz, maar wat vervelend dat je zo’n last had en L-S ook al. Maar daar een werkende vaatwasser *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_179991546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

godverdomme The Jesus & Mary Chain en ik heb geen oppas, strax 4 mensen visite en mijn vrouw zit op Mundial.... waarom wist ik dit niet eerder
Visite eten geven en laten oppassen is zeker geen optie?
We have far more in common than that which devides us..
pi_179991564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:15 schreef minilot het volgende:
Discodip! O+

Kus voor de kont van Lucky. :)

Okee, bij!
Oeh :9

Robin, als je een keuken in een winkel koopt, zit daar doorgaans een passende plint bij op de juiste hoogte. Dat hebben wij niet.
Dat komt wel goed tzt maar dan moet eerst de vloer gelegd worden. En om dat te kunnen hebben we eerst wanden nodig. En daarvoor weer buitenverlichting, twee verplaatste radiatoren en een verplaatste wasmachinekraan.

Bluezz, mijn been is erg rusteloos. Heb vaak spierpijn. Ik slaap bijna elke nacht met het voeteneind omboog. En heb een vrij constante pijn biven mijn bil. Iets gaat niet goed in die regio dus.
Spoilers!
  zaterdag 23 juni 2018 @ 16:08:45 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179992046
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179992059
Pff krijg een houten kont van de bureaustoelen hier..
pi_179992076
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Visite eten geven en laten oppassen is zeker geen optie?
hahahahah! vrouw heeft de auto mee..... bummer, moet ik ook auto van viste meenemen...gaat best ver!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')