abonnement Unibet Coolblue
pi_179986848
Redelijk recent hebben wij onze woningen opgeleverd gekregen in een appartementen complex. Wij zijn er toen eigenlijk achter gekomen dat de binnen muren in onze bergingen niet helemaal afgemaakt zijn. Het ziet ernaar uit dat we dit uiteindelijk zelf moeten oplossen, om een impressie te geven van de situatie heb ik onder de spoiler een aantal foto's geplaatst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De totale oppervlakte is ongeveer 8m², de stenen zijn niet zo duur.

Volgens mij heb ik alleen de volgende benodigdheden nodig:
- Haakse slijper
- Kalkzandstenen
- Lijm + accessoires

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? In mijn eentje kost het mij volgens mij helemaal niet zoveel tijd als ik het zo inschat. Ik heb het nooit eerder gedaan en voor ik voorstel dat ik het zelf wel doe, wil ik een beetje weten waar ik aan toe ben.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 10:31:57 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179986900
Tering dit accepteer je toch niet?
And so is the past
pi_179986936
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tering dit accepteer je toch niet?
Dat dus...
pi_179986969
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tering dit accepteer je toch niet?
Nja, ergens ben ik er wel blij mee. Het staat niet duidelijk op papier in de technische omschrijving. Waar het volgens mij op neer komt is dat de hoogte van de appartementen op de bovenste verdieping +-265cm is en op de begane grond is dit +-365cm. Dit zou andersom moeten zijn en daardoor hebben wij een 'gat' van ongeveer 1 meter hoog. Het voordeel hiervan is dat de berging dus ongeveer 365cm hoog is en dat ik een meter meer opbergruimte heb, die ik op dit moment niet kan gebruiken.

Maar dezelfde reactie hadden wij ook en uiteindelijk komt het erop neer denk ik dat wij het zelf moeten gaan doen.
  maandag 16 juli 2018 @ 14:15:11 #5
427747 Tieten
Krijg nou...
pi_180513749
Hou wel rekening met een opening voor ventilatie.
pi_180514109
Ik zou dit niet zomaar doen ivm brandveiligheid. Zijn er rookmelders in de kelder aanwezig?
pi_180514271
Paar mdf platen rechtop is minder werk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')