abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:06:32 #201
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_180997507
alle turken uitbetalen in het goud

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:42:02 #202
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181000920
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:12 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan kondigt sancties op Turks grondgebied aan voor Amerikaanse ministers (en Trump, maar daar heb ik geen bevestiging in de Turkse media voor kunnen vinden)

Turkey's Erdoğan told 'SEIZE Trump Towers Istanbul' in retaliation to sanctions

Turkey to freeze assets of two US ministers as retailiation to sanctions: Erdoğan
quote:
"We have had shown patience until yesterday evening. Today I am instructing my friends that we will freeze the assets of U.S. secretaries of justice and interior in Turkey, if they exist,"
En natuurlijk bestaan die gewoon niet.

Echt hilarisch weer dit.

Waarom zou een VS ambtenaar in godesnaam zijn spaarcenten in turkije parkeren? :')

Omdat turken zelf geloven dat alles waar maar een zweem turks omheen hangt geweldig is? Omdat erdofascist zegt dat het een goede investering is, en het daarom dus ook echt zo moet zijn?

Die ziekelijke cognitieve dissonantie moet echt een keer wat aan gebeuren.

Ben bang dat dat land ondertussen gewoon ff grondig naar de stoneage gebombardeerd moet worden.

Misschien dat turken dan een keer leren dat ze gewoon een 3de wereldland zijn, ipv whatever het is dat ze zichzelf vertellen dat het is.
&lt;signature here&gt;.
pi_181001469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:42 schreef ExTec het volgende:

[..]


[..]

En natuurlijk bestaan die gewoon niet.

Echt hilarisch weer dit.

Waarom zou een VS ambtenaar in godesnaam zijn spaarcenten in turkije parkeren? :')

Omdat turken zelf geloven dat alles waar maar een zweem turks omheen hangt geweldig is? Omdat erdofascist zegt dat het een goede investering is, en het daarom dus ook echt zo moet zijn?

Die ziekelijke cognitieve dissonantie moet echt een keer wat aan gebeuren.

Ben bang dat dat land ondertussen gewoon ff grondig naar de stoneage gebombardeerd moet worden.

Misschien dat turken dan een keer leren dat ze gewoon een 3de wereldland zijn, ipv whatever het is dat ze zichzelf vertellen dat het is.
Wat heb jij gesnoven?
pi_181001547
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven?
Het klopt wel dat Turken zichzelf fantastisch vinden, terwijl ze natuurlijk vrij weinig voorstellen. Waarom er gebombardeerd moet worden is mij ook een raadsel.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:16:01 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181001637
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven?
Als jij geen permanent borst-kloppende turk bent, en ik denk dat ik weet dat je dat niet bent, doe je er verstandig aan om niet te reageren.

Anders ontvouwt dit onfrisse spelletje zich voor de miljardste maal:

Grootheidswaanzinnige turk: "Bla bla bla bla bla bla bla bla *) "

"Genuanceerde" turken: in geen mijlen omtrek te bekennen

Ik: die grootheidswaanzinnige turken moeten gewoon eens op hun lazer krijgen

"Genuanceerde" turken: tut tut tut, dat kan zomaar niet :{w

:W
&lt;signature here&gt;.
pi_181001896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het klopt wel dat Turken zichzelf fantastisch vinden
Gebasseerd op enkele uitlatingen van een groep Turkse Nederlanders?

quote:
terwijl ze natuurlijk vrij weinig voorstellen.
Wie zijn ze?
pi_181001922
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gebasseerd op enkele uitlatingen van een groep Turkse Nederlanders?

Gebaseerd op wat ik op straat en tv zie.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_181001944
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat ik op straat en tv zie.
Woon jij in Turkije?
pi_181001954
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Woon jij in Turkije?
Nee.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_181001992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:30 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nee.
Ik heb in de VS ook een mening over Italianen gekregen n.a.v wat ik op straat en in de bios zag.
pi_181002005
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb in de VS ook een mening over Italianen gekregen n.a.v wat ik op straat en in de bios zag.
Mooi.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:33:07 #212
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002022
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gebasseerd op enkele uitlatingen van een groep Turkse Nederlanders?
Maar je voelt je nooit geroepen om op die uitlatingen, die die arrogante houding zo mooi in leven houden, te reageren, is het niet? :')

quote:
Wie zijn ze?
Precies, want regressief links NL nakakelend, doen we als het ons uitkomt alsof collectieven niet bestaan.
&lt;signature here&gt;.
pi_181002079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het klopt wel dat Turken zichzelf fantastisch vinden, terwijl ze natuurlijk vrij weinig voorstellen.
In welk opzicht stellen ze weinig voor? Het is nogal een loze opmerking zonder verdere context.
pi_181002153
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In welk opzicht stellen ze weinig voor? Het is nogal een loze opmerking zonder verdere context.
Turkije is natuurlijk gewoon een ontwikkelingsland.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_181002192
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Turkije is natuurlijk gewoon een ontwikkelingsland.
En wat is de defenitie van een ontwikkelingsland?

Is België op wegen onderhoud dan ook een ontwikkelingsland? :D
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:41:29 #216
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002210
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In welk opzicht stellen ze weinig voor? Het is nogal een loze opmerking zonder verdere context.
Jezelf überhaupt on-par wanen met de VS, terwijl luxemburg waarschijnlijk een hoger BNP heeft is natuurlijk uitermate zielig.

Als je een leuk voorbeeld wil -> heb ik gegeven.

Ja, de VS mag zich tot de landen rekenen waarin andere landen alsook individuen graag in investeren danwel hun geld veilig stellen.

Maar dan ultra droog, nadat de cabal om erdovarken hun gestolen geld in de VS bevroren zien zo reageren:

quote:
"We have had shown patience until yesterday evening. Today I am instructing my friends that we will freeze the assets of U.S. secretaries of justice and interior in Turkey,if they exist,"
:')

Ze wanen zich een soort VS ofzo. :') Want buitenlanders parkeren 'ech wel' hun centen in 3de wereldland turkije.

:') :O
&lt;signature here&gt;.
pi_181002279
Turkse banken, heule hoge rente :P
pi_181002348
Dus aan het BNP moeten we afmeten of land wat voorstelt. Ik vind het een nogal beperkte meerwaarde.
pi_181002368
Foute knop
pi_181002373
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En wat is de defenitie van een ontwikkelingsland?

Is België op wegen onderhoud dan ook een ontwikkelingsland? :D
Een ontwikkelingsland is een land dat achterloopt op ontwikkelde landen en steun krijgt van die landen om zich te ontwikkelen.

Wat betreft wegen heeft België inderdaad nog wel wat te ontwikkelen :D Maar daar hebben ze wel geld voor, ze vinden het alleen niet zo belangrijk ofzo.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_181002428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Turkije is natuurlijk gewoon een ontwikkelingsland.
Niet gehinderd door enige kennis van wat een ontwikkelingsland is volgens de definitie.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:51:32 #222
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002487
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Dus aan het BNP moeten we afmeten of land wat voorstelt. Ik vind het een nogal beperkte meerwaarde.
Toch vind jij het persoonlijk fijn dat je in een land woont met een hoog BNP.

Dan ga je bijvoorbeeld niet dood aan een longonsteking ofzo.

Dus: hol gelul van je, dat BNP er niet toe doet.
&lt;signature here&gt;.
pi_181002512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:47 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Een ontwikkelingsland is een land dat achterloopt op ontwikkelde landen en steun krijgt van die landen om zich te ontwikkelen.


Dus NL is ook nog een ontwikkelingsland omdat ons BNP en gpd nog flink op de USA achter loopt. :o
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:52:46 #224
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002528
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Niet gehinderd door enige kennis van wat een ontwikkelingsland is volgens de definitie.
quote:
Een ontwikkelingsland is veelal een land dat (nog) geen hoge graad van industrialisatie bereikt heeft in verhouding tot ontwikkelde landen. Het beschikt hierdoor over een relatief grote landbouwsector, een kleine dienstensector, een lage levensstandaard alsook een laag bruto nationaal product.
Denk dat er een boel van klopt hoor.
&lt;signature here&gt;.
pi_181002534
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus NL is ook nog een ontwikkelingsland omdat ons BNP en gpd nog flink op de USA achter loopt. :o
Nee.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_181002574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Toch vind jij het persoonlijk fijn dat je in een land woont met een hoog BNP.

Dan ga je bijvoorbeeld niet dood aan een longonsteking ofzo.

Dus: hol gelul van je, dat BNP er niet toe doet.
In Cuba gaan ze ook niet dood aan longontsteking. Over hol geluk dat bnp leidend is in een ontwikkelings discussie. :W
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:54:39 #227
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002579
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus NL is ook nog een ontwikkelingsland omdat ons BNP en gpd nog flink op de USA achter loopt. :o
JAAAAA WAT SPITSVONDIG HAHAHAHAHAHAAHA

:{
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:56:39 #228
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In Cuba gaan ze ook niet dood aan longontsteking.
Ow, dus daarom is BNP natuurlijk totaal geen graadmeter mbt ontwikkeling... :z

Misschien moet je dan eens uit gaan leggen waarom die hordes immigranten uit het MO en afrika hier allemaal komen?

Heeft niks met BNP en alles wat daar uit voort vloeit te maken, immers...

Ze komen voor het weer?

:O
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:01:51 #229
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181002753
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:54 schreef Basp1 het volgende:

Over hol geluk dat bnp leidend is in een ontwikkelings discussie. :W
Ow, en dat is het dus wel hé, volgens de definitie:

quote:
Een ontwikkelingsland is veelal een land dat (nog) geen hoge graad van industrialisatie bereikt heeft in verhouding tot ontwikkelde landen. Het beschikt hierdoor over een relatief grote landbouwsector, een kleine dienstensector, een lage levensstandaard alsook een laag bruto nationaal product.
Maar misschien moet je terugkomen met nog een spitsvondigheid, dat is namelijk 'lachen'. :O :O :O
&lt;signature here&gt;.
pi_181002881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:52 schreef ExTec het volgende:

[..]


[..]

Denk dat er een boel van klopt hoor.
Arcelik / Beko kan na deze inzichten maar beter stoppen met het sponsoren van Barcelona's FC en Simit Sarayi kan ook maar beter z'n deuren in het buitenland sluiten.
pi_181003043
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Niet gehinderd door enige kennis van wat een ontwikkelingsland is volgens de definitie.
Turkije is genoeg ontwikkelingsland om in ieder geval het meeste ontwikkelingshulp te ontvangen vanuit de EU.
http://www.welingelichtek(...)ngshulp-turkije.html

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:17:56 #232
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181003081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Turkije is genoeg ontwikkelingsland om in ieder geval het meeste ontwikkelingshulp te ontvangen vanuit de EU.
http://www.welingelichtek(...)ngshulp-turkije.html

[ afbeelding ]
Komisch, in het verleden was Servie deel van het koloniale rijk van de Turken, en Marokko een vazalstaat. Nu houden ze keihard hun handjes op bij het Europa dat ze ooit wilden veroveren. _O-

Wat zijn die sloebers toch diep gevallen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:20:25 #233
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181003142
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Arcelik / Beko kan na deze inzichten maar beter stoppen met het sponsoren van Barcelona's FC en Simit Sarayi kan ook maar beter z'n deuren in het buitenland sluiten.
De definitie klopt niet? :)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:22:55 #234
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_181003187
Het probleem met Turkije is het ontbreken van een significante middenklasse. Of je bent een arbeider c.q. kleine ondernemer, of je bent schathemeltje rijk door de juiste familieleden en/of zakelijk netwerk. De huidige regering lijkt juist aan te sturen om die verschillen te vergroten in het voordeel van de eigen gelederen. Een arme bevolking is makkelijker onder de duim te houden dan goed ontwikkelde en mondige burgers....
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:23:09 #235
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181003189
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Arcelik / Beko kan na deze inzichten maar beter stoppen met het sponsoren van Barcelona's FC en Simit Sarayi kan ook maar beter z'n deuren in het buitenland sluiten.
Ow, ik moest ze echt allemaal googlen, trouwens.

En die laatste, een thuisbezorgd vreetschuur met meerdere vestigingen? Werkelijk? :')

Hoe bedoel je, de lat laag leggen.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:39:23 #236
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181003673
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:08 schreef Beathoven het volgende:
Arcelik
Ik heb me er overigens wel eens aan zitten vergapen. Inderdaad; er worden zelf flatscreen TV's gemaakt in turkije.

Vroeg ik me af: waarom ken ik die merken dan totaal niet? Zeker dat ook in NL goedkope, goede flatscreens gretig aftrek zouden vinden?

Maar waarom is dat niet zo?

Antwoord: kwaliteit.

Het is een publiek geheim dat bv. ook Philips bagger maakt. Maar dat bewaren ze voor 3de wereld markten. En alleen spul wat perfect zonder wat voor fouten dan ook van de band rolt, gaat richting europa/de VS.

Dus ik ben geneigd te denken dat de kwaliteit van die meuk zwaar onder de maat is. Anders hadden al mijn buren en ik ook wel een turkse flatscreen.
&lt;signature here&gt;.
pi_181003919
Bij de Simit Sarayi bij mij in de buurt is het altijd rustig voor zijn locatie. Er werken alleen maar Turken en bijna al de klanten zijn Turks. Dat terwijl je bij elke shoarmaboer een goede doorsnede van Rotterdam in de klanten kan zien.

Een concept als Simit Sarayi moet het juist van toegankelijkheid hebben, maar ze zijn totaal niet laagdrempelig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181007553
Arcelik = Beko, in Europa

Alleen zou het Arselick worden qua Engelse uitspraak en daarom Beko.

Wat kwaliteit betreft. Heineken's groene flesjes zijn ook alleen maar marketing op kleur en een middelvinger naar bewezen betere werking van de oude bruine flesjes mbt UV licht en aantasting.

Maar voor we verder met z'n allen gaan muggenziften over kwaliteit e.d. Turkije is geen ontwikkelingsland volgens de eerder opgezochte definitie. Kwaliteit is geen criteria hierin.

Met al z'n industrie en ketens heeft het een actieve handelsmarkt. Diverse industrieen in traditioneel aardewerk doen het daar ook buitengewoon goed. Ze profiteren van zowel de binnenlandse markt als handel met het Midden-Oosten als Europa.

Als men zou stellen dat Turkije een tweedewereldland / derdewereldland in wording is. Dan zou je dat misschien met de ranglijsten kunnen aangeven. Maar voor het een derdewereldland wordt moet er nog veel imploderen waar de regering op dit moment niet veel zeggenschap over heeft.
pi_181008016
Turkse supermarkten zijn behoorlijk succesvol buiten het eigen land en dan bedoel ik dus eigenlijk BIM.
pi_181008045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Turkije is genoeg ontwikkelingsland om in ieder geval het meeste ontwikkelingshulp te ontvangen vanuit de EU.
http://www.welingelichtek(...)ngshulp-turkije.html

[ afbeelding ]
Handig gemolken
pi_181008709
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

De definitie klopt niet? :)
Je opgezochte definitie

Een ontwikkelingsland is veelal een land dat (nog) geen hoge graad van industrialisatie bereikt heeft in verhouding tot ontwikkelde landen. Het beschikt hierdoor over een relatief grote landbouwsector, een kleine dienstensector, een lage levensstandaard alsook een laag bruto nationaal product.

De definitie zelf klopt maar inhoudelijk is het natuurlijk zo subjectief als de pest want je hebt daar exacte cijfers voor nodig en een bepaald ijkpunt.

Wat ik wilde aangeven is dat de Turkse markt er best goed (en dat is ook subjectief want ik heb de data niet) voorstaat met enkele multinationals en de handelsgeest die er heerst er mede voor zorgt dat het veerkrachtig is. Als je deze markt stimuleert ontplooit het zich gegarandeerd.

Er zijn ook landen waar nauwelijks een ondernemersklimaat heerst en waar enige support in geld direct verdampt. Ik zou Griekenland bijna zo'n land willen noemen. Die leven puur op toerisme en donaties en hoewel Turkije ook van toerisme afhankelijk is hoort het niet in dit rijtje thuis.

Maar de markt is slechts één van de zovele factoren die bepalen hoe een land ervoor staat. In heel veel indexen staat Turkije er momenteel redelijk beroerd voor en het zou Erdogan sieren als hij ook eens moeite zou doen om de lift weer eens in z'n weg omhoog te zetten ipv steeds verder geleidelijk de diepte in te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 07-08-2018 16:35:43 ]
pi_181011020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

En natuurlijk bestaan die gewoon niet.

Echt hilarisch weer dit.

Waarom zou een VS ambtenaar in godesnaam zijn spaarcenten in turkije parkeren? :')

Omdat turken zelf geloven dat alles waar maar een zweem turks omheen hangt geweldig is? Omdat erdofascist zegt dat het een goede investering is, en het daarom dus ook echt zo moet zijn?

Die ziekelijke cognitieve dissonantie moet echt een keer wat aan gebeuren.

Ben bang dat dat land ondertussen gewoon ff grondig naar de stoneage gebombardeerd moet worden.

Misschien dat turken dan een keer leren dat ze gewoon een 3de wereldland zijn, ipv whatever het is dat ze zichzelf vertellen dat het is.
Het is veel te warm hiervoor man. :*
pi_181011494
Stijging vandaag tegen de USD.
pi_181018083
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Stijging vandaag tegen de USD.
Erdogan heeft vandaag bekend gemaakt dat hij 2 dagen naar Duitsland zal gaan om daar problemen tussen beide landen uit te praten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:27:47 #245
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181019887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Erdogan heeft vandaag bekend gemaakt dat hij 2 dagen naar Duitsland zal gaan om daar problemen tussen beide landen uit te praten.
dan zegt ie , Hallo nazii's

hebben jullie nog moslims vermoord ?
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:49:05 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181020352
Ach ja Turkije, het zal allemaal wel.
pi_181020528
https://www.theguardian.c(...)y-interest-rate-hike

quote:
Turkey under pressure to raise interest rates as economic crisis looms
Rampant inflation, a falling currency and tensions with the US are hurting Turkish consumers and businesses
Waar blijft Turkije's power? :D @triggershot
pi_181021377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:57 schreef vigen98 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)y-interest-rate-hike

[..]

Waar blijft Turkije's power? :D @triggershot
Just u wait.
pi_181022691
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Just u wait.
Oké terwijl ik wacht blijft de lira dalen.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 02:15:31 #250
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181023205
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Just u wait.
Komt er niet. Ze moeten best veel geïnvesteerde trances aflossen in USD dollars. En niet in Lira's.. Ze hebben wat ruimte in hun Debt/GDP. maar voor de rest staat er niks tegen over.

GS zegt als de Lira tegen de dollar 7.1 is.. Dan is het game over voor de banken.

Die grens komt snel in zicht.... 6 ,md. (hooguit). Deel #01 was uit mijn hand, en je moet een kleuter zijn om te zien dat dit niet vol te houden is.

Erdogan krijgt het vuur aan zijn schenen waar hij het juist niet wil hebben. En dat is follow the money. Dat zal hem nog bijzonder zuur opbreken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 08-08-2018 02:21:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')