abonnement Unibet Coolblue
pi_179971345
Hoi hoi, hier de groeten vanaf 3 hoog achter in Nieuw West. Zoals velen van julie zit deze flat ook vol werkeloze tokkies en dus dagelijks geschreeuw, blaffende honten en 24/7 staat er wel ergens volksmuziek aan of techno. Hoort er allemaal bij, wil je beetje huursubsidie trekken.

Nu het probleem, de buurman, ook in de bijstand heeft bedacht een illegale snacktent te beginnen, gewoon hier in de flat. Gewoon via de app van thuisbezorgd en je kan hem ook direct appen voor 13% korting. Patat, snacks, hamburgers, sate, Redbull, hij trapt het allemaal in het kokende vet en komt het dan brengen op de scooter.

Ding stinkt trouwens enorm naar benzine en staat altijd zonder kappen in de box, waardoor de buurvrouw die een winkel runt onder de flat, weleens de brandweer heeft gebeld hiervoor. Maar dat terzijde.

Vanaf een uur of 11 komen de eerste bestellingen en dat gaat de vetpan aan. Dit gaat door tot middennacht. We hebben in de flat een centrale afzuiging met openingen in de keuken, badkamer en toilet.

Nu dus, ruik ik die frituurstank op mijn toilet, via de afzuiging. Hij zal er wel een motorafzuigkap op aangesloten hebben, maar hij zegt van niet. Nu ben ik verplicht in de ochtend of op mijn werk te schijten, om niet in de vetlucht te moeten zitten.

Is gegroet, uwer Fer uit Nieuw West.
.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:39:42 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179971393
Ga verhuizen.

"Man, man, man, man, man, man, wat een drama."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 22 juni 2018 @ 17:47:41 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179971542
Hilarisch weer die frituurtopics
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:50:18 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 juni 2018 @ 17:58:13 #5
186611 Haags
pi_179971755
Hihilarisch!
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')