abonnement Unibet Coolblue
pi_179997418
Memo voor mezelf: begin niet na te denken over wat aan te trekken voor de bruiloft van dierbare vrienden één week van te voren :')
  Moderator zaterdag 23 juni 2018 @ 21:21:33 #52
184769 crew  Deisyy
pi_179998774
Zo moeilijk is het toch niet, pak (of broek met colbert) en een witte overhemd is altijd goed. Wel met lange mouwen natuurlijk die je later altijd op kan rollen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_179998806
Ik zou in ieder geval geen overhemd met print dragen. Vind dat er onder zo'n jasje niet mooi uit zien. Anders ook niet echt tbh :9
Wat voor broek ga je dragen?
Faka G
pi_180000877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet
Dit soort uitspraken mag je voor jezelf houden. Dat jij het allemaal zo makkelijk vindt wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:22 schreef Atta-boy het volgende:
Wat voor broek ga je dragen?
idem aan m’n jasje indien beschikbaar, zoniet een chino zoals eerder hier gezegd in het topic lijkt me ook een goed idee ^O^
pi_180001029
Als ik dit lees ben ik blij dat onze gasten gewoon in een t-shirt mochten komen als ze dat fijn vonden.
Hun moeten toch ook een beetje een leuke dag hebben.
pi_180001135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:27 schreef Sarabi het volgende:
Als ik dit lees ben ik blij dat onze gasten gewoon in een t-shirt mochten komen als ze dat fijn vonden.
Hun moeten toch ook een beetje een leuke dag hebben.
persoonlijk snap ik helemaal wat je bedoelt ^O^ , ik zou zelf ook een « kom zoals je je fijn voelt » principe hebben mocht ik gaan trouwen.
Maar goed, het is mijn bruiloft niet en het zijn hele goede vrienden waar ik heel erg aan gehecht ben O+
pi_180001468
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:32 schreef Prego het volgende:

[..]

persoonlijk snap ik helemaal wat je bedoelt ^O^ , ik zou zelf ook een « kom zoals je je fijn voelt » principe hebben mocht ik gaan trouwen.
Maar goed, het is mijn bruiloft niet en het zijn hele goede vrienden waar ik heel erg aan gehecht ben O+
Dat is heel aardig van je :) hopelijk vind je iets waarin jij je ook prettig voelt
pi_180001623
gewoon summer chique met dikke loafers:
Even a broken clock is right twice a day.
pi_180002160
Gewoon een beige/zandkleurig pak met een wit of eventueel lichtblauw linnen overhemd. Zou zelf zeker wit doen. Best netjes. Wit pochet erbij om iets stijlvoller te maken.

Diegene boven mij brengt wel een belangrijk punt; wat voor schoenen ben je van plan te dragen? Ik vraag er specifiek naar omdat mannen met overhemden met korte mouwen doorgaans zich kleden als een natte krant.
pi_180002373
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:29 schreef Bucketlist het volgende:
Diegene boven mij brengt wel een belangrijk punt; wat voor schoenen ben je van plan te dragen? Ik vraag er specifiek naar omdat mannen met overhemden met korte mouwen doorgaans zich kleden als een natte krant.
ik heb geen idee maar ik vind het soort schoenen van het plaatje van Blue_note niet eens zo verkeerd :)
  zaterdag 23 juni 2018 @ 23:52:05 #61
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_180002462
Is er een dresscode? Of word je aan je lot overgelaten wat betreft kleding? :)
pi_180002514
Grappig eigenlijk hoe dit topic een andere wending neemt: ik vroeg tips over wat te dragen bij helse temperaturen en uiteindelijk gaat het ook over kleur en schoenen :D al vroeg ik er zelf ook wel om...
Maar jullie input waardeer ik ^O^ Ik ben soms best een natte krant zoals Bucketlist het verwoordt :@ :')
Dit is totaal mijn ding niet, ik draag vooral Kitaro (saai maar ideaal voor mijn lengte én beschikbaar in Frankrijk) en Bikkembergs. Die laatste is ontzettend duur wat nette kleding betreft.
En wanneer ik me netjes aan « moet » kleden blijft het bij clichės. En juist voor deze bruiloft wil ik dat juist breken met iets feestelijkers.
Ik snap nu veel vrouwen beter wanneer zij zich afvragen « wat trek ik aan? » :')
pi_180002516
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:45 schreef Prego het volgende:

[..]

ik heb geen idee maar ik vind het soort schoenen van het plaatje van Blue_note niet eens zo verkeerd :)
Die schoenen vereisen wel een bepaalde look. De rest van je outfit moet wel kloppen.
pi_180002526
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:56 schreef Prego het volgende:
Grappig eigenlijk hoe dit topic een andere wending neemt: ik vroeg tips over wat te dragen bij helse temperaturen en uiteindelijk gaat het ook over kleur en schoenen :D al vroeg ik er zelf ook wel om...
Maar jullie input waardeer ik ^O^ Ik ben soms best een natte krant zoals Bucketlist het verwoordt :@ :')
Dit is totaal mijn ding niet, ik draag vooral Kitaro (saai maar ideaal voor mijn lengte én beschikbaar in Frankrijk) en Bikkembergs. Die laatste is ontzettend duur wat nette kleding betreft.
En wanneer ik me netjes aan « moet » kleden blijft het bij clichės. En juist voor deze bruiloft wil ik dat juist breken met iets feestelijkers.
Ik snap nu veel vrouwen beter wanneer zij zich afvragen « wat trek ik aan? » :')
Moeten we plaatjes gaan zoeken?
pi_180002534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:52 schreef Vox_Populi het volgende:
Is er een dresscode? Of word je aan je lot overgelaten wat betreft kleding? :)
een minimum klasse wordt er gevraagd.
pi_180002560
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Moeten we plaatjes gaan zoeken?
nee hoor :*
Kitaro = saaie eenkleurige polos
Bikkembergs = meer grafisch en sportief
Of begrijp ik je nu verkeerd :@
pi_180002630
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:59 schreef Prego het volgende:

[..]

nee hoor :*
Kitaro = saaie eenkleurige polos
Bikkembergs = meer grafisch en sportief
Of begrijp ik je nu verkeerd :@
Neeheee, voor een goeie look :P
pi_180002779
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 00:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Neeheee, voor een goeie look :P
oh _O- in dat geval graag :@ inspiratie is van harte welkom ^O^
En nogmaals:
Memo voor mezelf: begin niet na te denken over wat aan te trekken voor de bruiloft van dierbare vrienden één week van te voren :')
pi_180002896
pi_180002907
Ipads en images :(
pi_180002998
Zorg in elk geval dat je colbert goed past.
De link die je eerder postte, dat is echt een vreemd model, en de pasvorm is drama
Google eens op summer chic, casual chic bruiloft.
pi_180003164
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 00:18 schreef mootie het volgende:
Zorg in elk geval dat je colbert goed past.
De link die je eerder postte, dat is echt een vreemd model, en de pasvorm is drama
Google eens op summer chic, casual chic bruiloft.
die link was meer voor het idee, de pasvorm is inderdaad een drama

quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 00:14 schreef mootie het volgende:
Ipads en images :(
Ja echt hè :(
pi_180009672
Tip, kijk eens op asos.com dan blijft het wat betaalbaar. Ik had vorig jaar een bruiloft met 30 graden thema summer chique, deze loafertjes besteld:
http://m.asos.com/asos/as(...)021712?clr=navy&=219

waren prima en kreeg er wel reacties op, draag ze nu zelfs wel onder korte broek :). Maar sowieso wel veel leuk spul te vinden daar als je eens wat anders wil voor zo'n gelegenheid.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_180010025
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:06 schreef danos het volgende:
Tip, kijk eens op asos.com dan blijft het wat betaalbaar. Ik had vorig jaar een bruiloft met 30 graden thema summer chique, deze loafertjes besteld:
http://m.asos.com/asos/as(...)021712?clr=navy&=219

waren prima en kreeg er wel reacties op, draag ze nu zelfs wel onder korte broek :). Maar sowieso wel veel leuk spul te vinden daar als je eens wat anders wil voor zo'n gelegenheid.
Maar met loafers moet je echt enorm oppassen met je broek. Verkeerde broek, en ze staan meteen raar.
pi_180010417
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar met loafers moet je echt enorm oppassen met je broek. Verkeerde broek, en ze staan meteen raar.
Sowieso zorgen dat de pijpbreedte niet wijder is dan de opening van de loafer. En de broek moet ietsje korter zijn dan normaal gangbaar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')