abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2018 @ 21:32:44 #176
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180045427
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Die text lijkt me niet van toepassing. Hij tracht geen "employment decisions" te beïnvloeden, hij zegt dat hun restaurant vuil is.

Ik vermoed nog steeds dat ze de laatste weken met opzet restaurants gekozen hebben waar ze dachten geweigerd te kunnen worden. Het weigeren van diensten is actueel, de bakker loopt kans weer aangeklaagd te worden, en zoals Monolith schrijft, SCOTUS heeft net de zaak van de bloemist veroordeeld voor het weigeren van een same-sex wedding teruggezonden naar het Washington SC. Volgens mij willen ze hun achterban mobiliseren, "hypocritical liberals", die naar de rechter stappen als men hen weigert te bedienen, maar zelf ook mensen weigeren.

Beide kampen verwijten elkaar hypocrisie, en de tegenstanders argumenteren dat de zaken niet vergelijkbaar zijn, maar dat zal Trump's kiezers enkel sterken in hun overtuiging.
Alles is politiek :{
Het is ook eigenlijk wel extreem vermoeiend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_180045751
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat niet goed hebt begrepen, want de bakker doet wel gewoon verkopen aan homoseksuelen , het ging in dit geval om een taart speciaal te maken wat tegen zn geloof in ging.
Het is ongeveer hetzelfde als van een moslim slager te vragen om een stukje varkensvlees voor te bereiden.

IMO een terechte grens.
Weet je, daar heb je inderdaad gelijk in. Ze konden wel andere taarten kopen. Ik vind het ook een slecht argument ter verdediging van het andere incident.

Echter, het staat een restauranteigenaar volledig in zijn/haar recht om mensen weg te sturen tenzij het discriminatie betreft. En per staat staat netjes in lijsten vermeld wat daar onder valt. Andere politieke denkbeelden staat niet op de kaart. (wel bijv: ras, geaardheid, marital status, dat soort dingen). Sanders moet dus eigenlijk niet zo miepen. Als die eigenaar vindt dat Sanders een compleet verwerpelijk bewind vertegenwoordigt, dan ben je niet echt principieel als je zo iemand je tent binnenlaat.

Bovendien werd ze heel democratisch de tent uit gestemd door medewerkers.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 25 juni 2018 @ 21:52:20 #178
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180046266
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Weet je, daar heb je inderdaad gelijk in. Ze konden wel andere taarten kopen. Ik vind het ook een slecht argument ter verdediging van het andere incident.

Echter, het staat een restauranteigenaar volledig in zijn/haar recht om mensen weg te sturen tenzij het discriminatie betreft. En per staat staat netjes in lijsten vermeld wat daar onder valt. Andere politieke denkbeelden staat niet op de kaart. (wel bijv: ras, geaardheid, marital status, dat soort dingen). Sanders moet dus eigenlijk niet zo miepen. Als die eigenaar vindt dat Sanders een compleet verwerpelijk bewind vertegenwoordigt, dan ben je niet echt principieel als je zo iemand je tent binnenlaat.

Bovendien werd ze heel democratisch de tent uit gestemd door medewerkers.
KLopt het is het recht van het restaurant, al denk ik wel dat men zich in de vingers zal snijden ,maar dat is een eigen keuze gelukkig.
pi_180046788
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is ongeveer hetzelfde als van een moslim slager te vragen om een stukje varkensvlees voor te bereiden.
Als die moslimslager aan zijn andere klanten wel varkensvlees verkoopt, zou ik erg vreemd opkijken als hij het niet aan mij wil verkopen.
  maandag 25 juni 2018 @ 22:12:35 #180
323401 Kijkertje
met filter
pi_180047005
NBCPolitics twitterde op maandag 25-06-2018 om 22:01:55 Sarah Sanders: "Thousands of illegal aliens are removed every month without seeing an immigration judge as a result of procedures in current law including voluntary removal and expedited removal. Just because you don't see a judge doesn't mean you aren't receiving due process." https://t.co/dNI71mWUud reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 22:13:18 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180047030
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als die moslimslager aan zijn andere klanten wel varkensvlees verkoopt, zou ik erg vreemd opkijken als hij het niet aan mij wil verkopen.
Hij gaat hem niet snappen, geloof me
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 25 juni 2018 @ 22:19:56 #182
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180047233
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als die moslimslager aan zijn andere klanten wel varkensvlees verkoopt, zou ik erg vreemd opkijken als hij het niet aan mij wil verkopen.
Daarom had ik het ook specifiek niet over verkopen, want als hij verkoopt aan de een moet hij het ook verkopen aan de ander, maar mischien is het een wat onduidelijk voorbeeld aangezien de verkoper van de taarten wel taarten wilde verkopen.

Nogmaals het probleem is dus niet het verkopen.
  maandag 25 juni 2018 @ 22:21:06 #183
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180047272
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij gaat hem niet snappen, geloof me
En wat zou ik niet snappen?
pi_180047314
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Daarom had ik het ook specifiek niet over verkopen, want als hij verkoopt aan de een moet hij het ook verkopen aan de ander, maar mischien is het een wat onduidelijk voorbeeld aangezien de verkoper van de taarten wel taarten wilde verkopen.

Nogmaals het probleem is dus niet het verkopen.
Een betere vergelijking lijkt me de portretfotograaf die weigert iemand op de foto te zetten als hij zijn keppeltje niet afdoet.
  maandag 25 juni 2018 @ 22:31:26 #185
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180047534
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een betere vergelijking lijkt me de portretfotograaf die weigert iemand op de foto te zetten als hij zijn keppeltje niet afdoet.
Volgens mij zat het meer in de creatie maken, maar daar zou je idd een foto ook voor kunnen gebruiken.
Het is iig niet het probleem van verkopen, en dan is meen ik ook nog van invloed of je in dienst bent of een eigen bedrijfje hebt.
pi_180047848
Vind jij dat een bakker mag weigeren om een bruidstaart te maken voor een gemengd echtpaar omdat zijn KKK-lidmaatschap en rassenvermenging moeilijk samengaan?
  maandag 25 juni 2018 @ 22:46:49 #187
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180047912
Artikel over de opkomst in de primaries:

quote:
Democrats Are Turning Out to Vote in the Most Competitive Primary Races (NYTimes)

In more than 20 of the most competitive House races of 2018, the share of Democrats voting in primaries notably increased, compared with 2014, the last midterm election cycle.



Democrats have appeared to be more enthusiastic than Republicans about the 2018 elections, showing up in massive numbers to protest President Trump and volunteer for campaigns.

But to win the midterms, Democrats still have to translate that energy into votes. The still-unfolding season of primary elections has been encouraging to Democrats on that front.

Democratic turnout has risen more sharply than Republican turnout in at least 123 congressional districts, including districts where Republican incumbents are most vulnerable, in states like California and New Jersey.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 maandag 25 juni 2018 @ 22:55:06 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180048118
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
Vind jij dat een bakker mag weigeren om een bruidstaart te maken voor een gemengd echtpaar omdat zijn KKK-lidmaatschap en rassenvermenging moeilijk samengaan?
Onzinnige vergelijking.

Het weigeren van Sanders is een direct gevolg van haar eigen handelen inzake de kidnappings en de schofterige manier waarop die families worden behandeld. Het verdedigen daarvan. Het gelieg en gedraai. Veel mensen pikken dat gedrag gewoon niet meer. Een stel hooligans zou ook gevraagd zijn het restaurant te verlaten. D'r politieke overtuiging was niet de aanleiding.

Je laat je meetrekken in een non-discussie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180048240
Het was niet bedoeld als vergelijking met Sanders, dat zie ik als een wezenlijk andere situatie.
Het was bedoeld als vergelijking met die bakker. Ik ben benieuwd waar mensen, die menen dat die bakker in zijn recht stond, de grens leggen (of dat er wat hen betreft überhaupt geen grens is).
pi_180048354
Die restauranteigenaar had overigens beter gewoon Sanders kunnen laten zitten, het dubbele in rekening brengen en als Sanders vervolgens zou zeggen dat op de kaart hele andere prijzen stonden gaan schuimbekken over fake news.
  Overall beste user 2022 maandag 25 juni 2018 @ 23:24:45 #191
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180048725
https://twitter.com/bobcesca_go/status/1011339968982155264?s=19

Ik zit mobiel.

Maar ik kan me van toen weinig gerel van de Dems herinneren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180049319
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:05 schreef Kansenjongere het volgende:
Die restauranteigenaar had overigens beter gewoon Sanders kunnen laten zitten, het dubbele in rekening brengen en als Sanders vervolgens zou zeggen dat op de kaart hele andere prijzen stonden gaan schuimbekken over fake news.
Of de bestelling opnemen, en dan niets komen brengen, en iedere vraag beantwoorden met "I'd have to refer you to the Chef" of "I'll get back to you on that".
pi_180049325
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:22 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 25-06-2018 om 14:20:09 Harley-Davidson, facing rising costs from new tariffs, will begin shifting the production of motorcycles heading for Europe from the U.S. to factories overseas. https://t.co/3lGlc7LQBC reageer retweet
MAGA: Motorcycle Assembly Going Abroad
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 00:09:54 #194
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180049549
quote:
12s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

MAGA: Motorcycle Assembly Going Abroad
MEGA

Make Europe Great Again.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 00:15:06 #195
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180049632
quote:
12s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

MAGA: Motorcycle Assembly Going Abroad
Ik weet niet of dat nou zo slim is van ze, maar dat is een eigen probleem natuurlijk.
De eigen klanten zijn zowat de grootste trump fans.
Het zijn iig interessante tijden
pi_180049645
GeorgeHWBush twitterde op maandag 25-06-2018 om 22:58:00 Special visit today with a great friend -- and now, a best-selling author. Luckily I had a freshly laundered pair of @BillClinton socks to mark the occasion. https://t.co/v9jb4sRexh reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 26 juni 2018 @ 02:24:42 #197
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180051412
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking.

Het weigeren van Sanders is een direct gevolg van haar eigen handelen inzake de kidnappings en de schofterige manier waarop die families worden behandeld. Het verdedigen daarvan. Het gelieg en gedraai. Veel mensen pikken dat gedrag gewoon niet meer. Een stel hooligans zou ook gevraagd zijn het restaurant te verlaten. D'r politieke overtuiging was niet de aanleiding.

Je laat je meetrekken in een non-discussie.
Zover ik weet was het omdat ze voor trump werkte.
Maar goed als ze hen niet in het restaurant wilde hebben dan staat ze in haar recht.
Maar blijkbaar zijn de Sanders daarna naar huis gegaan en heeft de eigenaar van de red hen nog achter de vrienden van de Sanders aan gelopen om ze in een ander restaurant lastig te vallen.
Dan is er volgens mij toch iets goed mis met dat persoon:
https://www.washingtonexa(...)different-restaurant

Weigeren te bedienen is een recht in de US, maar om daarna achter ze aan te lopen verlies je imo alle respect zover dat er al was.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 03:48:01 #198
323401 Kijkertje
met filter
pi_180051569
mattsheffield twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 00:28:04 NEW: Documents show Trump admin almost offered temporary immunity deal to @JuIianAssagne but negotiations stalled after @Comey intervened: https://t.co/xvfEnM8oCN #infosec #CyberSecurity reageer retweet
How Comey intervened to kill WikiLeaks' immunity deal

quote:
One of the more devastating intelligence leaks in American history — the unmasking of the CIA’s arsenal of cyber warfare weapons last year — has an untold prelude worthy of a spy novel.

Some of the characters are household names, thanks to the Russia scandal: James Comey, fired FBI director. Sen. Mark Warner (D-Va.), vice chairman of the Senate Intelligence Committee. Department of Justice (DOJ) official Bruce Ohr. Julian Assange, grand master of WikiLeaks. And American attorney Adam Waldman, who has a Forrest Gump-like penchant for showing up in major cases of intrigue.

Each played a role in the early days of the Trump administration to try to get Assange to agree to “risk mitigation” — essentially, limiting some classified CIA information he might release in the future.

The effort resulted in the drafting of a limited immunity deal that might have temporarily freed the WikiLeaks founder from a London embassy where he has been exiled for years, according to interviews and a trove of internal DOJ documents turned over to Senate investigators. Read the draft immunity deal proffer that the Justice Department was considering for Assange here.

[..]

Draadje:

SethAbramson twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 02:28:26 Still trying to process today's news that the attorney for Paul Manafort's ex-boss (Putin pal Oleg Deripaska) went to Trump asking for a deal for Julian Assange—whose crimes gave Trump the election—and Trump said yes. Then Comey intervened, and then Trump fired Comey.Oh my god. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 26 juni 2018 @ 06:44:39 #199
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180051837
Toch wel vreemd dat elke keer het verhaal van comey en consorten veranderd en dat men nog steeds geen bewijzen heeft ondanks de in de memo toegegeven spionnen die ze overal voor de elections hadden geplaatst.

En volgens experts is aan de file te zien dat het niet gehacked was maar op een usb stick gezet.
Wat dat betreft is het alleen al vreemd dat de fbi crowdstrike op zn blauwe oogjes geloofde en dat men geen moeite deed om met assange te praten wat hij zelf had aangegeven en ook niet met kimdotcom die het ook wilde bewijzen.

Hm veranderende verhalen en zaken niet willen onderzoeken en geen bewijs kunnen leveren, zelfs niet voor de Russische hackertjes die op kwamen dagen en het bewijs wilde zien en daar recht op hadden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Hexagon op 26-06-2018 09:59:05 (nepnieuws weggehaald) ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 07:13:09 #200
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180051939
"Ze" hebben nu al "overal" spionnen geplaatst.

Toe maar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')